Beetje nodeloos iemand hier in te betrekken wanneer hij er niet is, is het niet?quote:
Nou nee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is Fas nu d'r fury op MSN aan het loslaten op S_A.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is Fas nu d'r fury op MSN aan het loslaten op S_A.
You're back?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Beetje nodeloos iemand hier in te betrekken wanneer hij er niet is, is het niet?
Back? Was ik weg dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
You're back?
Maar je hbetgelijk
Mijn knuffel
[ afbeelding ]
Het lijkt me hilarisch om te zien aangezien jij geen ervaring hebt, en Janies wel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:31 schreef Fascination het volgende:
[..]! Maar leg eens uit wat je bedoelde dan Allure_.
Je snapt me welquote:
Psst?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het lijkt me hilarisch om te zien aangezien jij geen ervaring hebt, en Janies wel.
Dat weet je helemaal niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het lijkt me hilarisch om te zien aangezien jij geen ervaring hebt, en Janies wel.
Hij die niet genoemd zal worden is hier altijd aanwezig.. want googlequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Beetje nodeloos iemand hier in te betrekken wanneer hij er niet is, is het niet?
Goed bedacht net.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zit ik fout dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet.Maar oké, zoiets dacht ik wel, ja.
Met mod bijsturingen en correcties op hetKLB vlakquote:
Dat moet er nog bijkomen ja!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:35 schreef LudoSanders het volgende:
Waarbij ik niet wil insinueren dat JB oud is natuurlijk.
Voldemort?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hij die niet genoemd zal worden is hier altijd aanwezig.. want google
Nou, ik had het idee waarop dit ging uitdraaien en daar heb ik geen zin in daar ik zo weg ben en dat al zo vaak heb zien gebeuren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Met mod bijsturingen en correcties op hetKLB vlak
Dat bedoel ik!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou, ik had het idee waarop dit ging uitdraaien en daar heb ik geen zin in daar ik zo weg ben en dat al zo vaak heb zien gebeuren.
En daar had je gelijk in, hij was te makkelijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:38 schreef LudoSanders het volgende:
En daarnaast vond ik het ook echt nergens voor nodig.
Ik ook niet maar ik vond het wel een leuke opmerking.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zag ik dan weer niet voor me.
Bedankt voor de beeldvorming.
Toevallig eet ik morgen tomatenpuree.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:37 schreef MiVer het volgende:
grafwormen in het gezicht,
veel tomatenpuree verjongt de huid
Open er een topic over.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:39 schreef Fascination het volgende:
Ja, ik ga m'n liefdes-, seksleven hier op fok bespreken.
............quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:39 schreef Fascination het volgende:
Ik moest wel gniffelen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik vond het wel een leuke opmerking.
Dat kan allemaal in deze SC.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:39 schreef Fascination het volgende:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:41 schreef Japsnars het volgende:
Alhoewel ik vannacht serieuze nachtmerries ga krijgen hoe S_a met een kleinerend vingertje naar Fas loopt te wijzen waarna Fas besluit om S_a zo hard te slaan dat ze bewusteloos raakt. Als ze wakker wordt merkt ze vervolgens hoe ze door Fas wordt genomen met een voorbinddildo waarna S_a haar excuses maakt, Fas weer ophoudt en beide weer als beste vrienden door het weiland huppelen. Hand in hand.
ik zie een dalende lijn hierquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toevallig eet ik morgen tomatenpuree.
Hoe was het aan de kust?
Sorry, ik verveel mij en wil even de gekheid van Lamon vervangenquote:
Velen zijn je voorgegaan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:39 schreef Fascination het volgende:
Hoeveel van die blikjes zijn dat?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:42 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik zie een dalende lijn hier
maar ik spreek trouwens wel over 150-200 gr tomatenpuree per dag
Juiiist meisje, wat een furme tietjesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:42 schreef Adolecens het volgende:
Goofy voelt even aan Minnie's tietjes
[ afbeelding ]
Nee, daar kom ik niet aan...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:42 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik zie een dalende lijn hier
maar ik spreek trouwens wel over 150-200 gr tomatenpuree per dag
Ondertussen in Renesse, een meisje speelt verkleed als Minnie een rollenspel terwijl haar vriendje thuis op een internet forum loopt te posten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:42 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:42 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
HAquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ondertussen in Renesse, een meisje speelt verkleed als Minnie een rollenspel terwijl haar vriendje thuis op een internet forum loopt te posten.
Hij hier:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:45 schreef LudoSanders het volgende:
Wie is 't vriendje van Crack, heb ik dat gemist?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |