Echte bitch ben jij zegquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, niet als in vies. Meer als in grappig. Don't get me wrong.
Plaats naaktfoto's van jezelf ter afleidingquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:10 schreef Smart_ass het volgende:
Ik hoef dit echt allemaal niet te weten hoor.
welquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij hebt me nog nooit on fire gezien.
Wat is er grappig aan dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, niet als in vies. Meer als in grappig. Don't get me wrong.
Hell no.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Plaats naaktfoto's van jezelf ter afleiding
Okee, okee. PM'en is ook goed.quote:
Zij zegt: GEWOON. Daar kan ik niets mee. Waarschijnlijk bedoel je dat het raar is als ik seks zou hebben.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:17 schreef Allure_ het volgende:
S_A was de eerste die het zei. Dus verplaats je maar naar haar.
Ik heb al gezegd dat ze het zich te persoonlijk opvat. Ik wil 1000 mensen niet seksend voor me zien. Eigenlijk vrijwel niemand. Maar hee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:17 schreef Allure_ het volgende:
S_A was de eerste die het zei. Dus verplaats je maar naar haar.
Ik zou het niet raar vinden hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zij zegt: GEWOON. Daar kan ik niets mee. Waarschijnlijk bedoel je dat het raar is als ik seks zou hebben.
Doeiquote:
Maar bij iemand anders heb ik het je nog nooit zien posten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat ze het zich te persoonlijk opvat. Ik wil 1000 mensen niet seksen voor me zien. Eigenlijk vrijwel niemand. Maar hee.
Nee, ieuw.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat ze het zich te persoonlijk opvat. Ik wil 1000 mensen niet seksend voor me zien. Eigenlijk vrijwel niemand. Maar hee.
Ja, Fas. Ik hoef niet eens te proberen om te zeggen wat ik bedoel want jij hebt je conclusies alweer getrokkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zij zegt: GEWOON. Daar kan ik niets mee. Waarschijnlijk bedoel je dat het raar is als ik seks zou hebben.
Och, meid. Als ik zou zeggen dat ik er niet aan moet denken om jou en Alejandro te zien seksen zou jij het ook wel negatief opvatten. Maar dat ga je nu uiteraard ontkennen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:21 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind dat je zeikt en ik heb hier geen zin in.
Helemaal niet man. Ik zeg net dat ik niemand seksend voor me wil zien, vooral niemand hier uit de sc. Maar zoals Allure al zegt trek jij je conclusies alweer veel te snel, dus dan doe je dat maar lekker.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och, meid. Als ik zou zeggen dat ik er niet aan moet denken om jou en Alejandro te zien seksen zou jij het ook wel negatief opvatten. Maar dat ga je nu uiteraard ontkennen.
Oké.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Helemaal niet man. Ik zeg net dat ik niemand seksend voor me wil zien, vooral niemand hier uit de sc. Maar zoals Allure al zegt trek jij je conclusies alweer veel te snel, dus dan doe je dat maar lekker.
Klaarquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:25 schreef MouzurX het volgende:
S_A het is gewoon een kutopmerking maar fas gaat er wel heel lang op door.
Klaar.
Zie je, ik ben niet de enige die dat vindt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:25 schreef MouzurX het volgende:
S_A het is gewoon een kutopmerking maar fas gaat er wel heel lang op door.
Klaar.
Ik heb blaren op mn handen van het ronddraaien van dat klotestokjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Klaar
Ik heb net een jerrycan olie opgehaald.
Sachertorte in je gezicht.quote:
Nakend wel?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Helemaal niet man. Ik zeg net dat ik niemand seksend voor me wil zien, vooral niemand hier uit de sc. Maar zoals Allure al zegt trek jij je conclusies alweer veel te snel, dus dan doe je dat maar lekker.
Leuk idee voor een meetquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:27 schreef Japsnars het volgende:
Ik zie nu in mijn hoofd voor hoe de hele SC elkaar afneukt terwijl iedereen verkleed is als disneyfiguur om zo hun werkelijke gezicht voor de rest verborgen te houden.
Dat zag ik dan weer niet voor me.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:27 schreef Japsnars het volgende:
Ik zie nu in mijn hoofd voor hoe de hele SC elkaar afneukt terwijl iedereen verkleed is als disneyfiguur om zo hun werkelijke gezicht voor de rest verborgen te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |