Hoop gekke vrouwen in de wereld..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar ze wil daten met iemand die constant een gezicht heeft alsof hij een baby uit schijt. Misschien is ze dan niet ziek in haar hoofd, maar raar is ze zeker.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoop gekke vrouwen in de wereld..
[ afbeelding ]
Ik denk serieusquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:47 schreef BobbyB het volgende:
Zijn jullie nu serieus of maar wat aan het trollen?
Daar was ik al bang voor.quote:
Ik ben niet serieus, die berichtjes trouwens wel... en dat was in een tijdsbestek van 4 dagen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:47 schreef BobbyB het volgende:
Zijn jullie nu serieus of maar wat aan het trollen?
quote:
hoiquote:
quote:
Met mij ook alles goed. Ik ben vandaag ook alleen thuis, dus ga ook maar wat vrienden opzoeken.quote:
Ik heb maar 1 weekje vakantiequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Met mij ook alles goed. Ik ben vandaag ook alleen thuis, dus ga ook maar wat vrienden opzoeken.
Ga je nog op vakantie? of ben je al geweest?
Ik ga niet op vakantie dit jaar, het geld is op.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 weekje vakantieEn in die week ga ik naar Lowlands
Voor de rest vooral chillen met vrienden enzo, da's ook vakantie voor mij
Et toi?
Ik ook.quote:
Ik heb zin om op bed broodjes warme beenham met honing/mosterd-saus te eten.quote:
nice hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb zin om op bed broodjes warme beenham met honing/mosterd-saus te eten.
Mijn eisen zijn op dit moment perfect uitvoerbaar.
Nu heb ik ook zin in warme broodjes beenham.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb zin om op bed broodjes warme beenham met honing/mosterd-saus te eten.
Mijn eisen zijn op dit moment perfect uitvoerbaar.
Wat is erger, de gedachte dat in een derde wereld land een kind sterft van de honger.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nice hoor
Eten kan soms zooooooo lekker zijn. Je helemaal vol eten en dan dat gevoel van je volle buik waar helemaal niks meer bij kan
En dan aan Afrika denken
Dat laatste, zeker weten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat is erger, de gedachte dat in een derde wereld land een kind sterft van de honger.
Of 's ochtends vroeg met verse sokken in een plas water gaan staan?
Wat een kut film.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:01 schreef BobbyB het volgende:
Van het weekend trouwens Kick-Ass gezien.Hit-girl
Nee man. Maar goed, ik verwachtte meer een flauwe comedy zoals Superhero Movie, maar ik vond hem echt gaaf. Vooral dat meisje.quote:
Inception was inderdaad geniaal!quote:
zeker zekerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:54 schreef BobbyB het volgende:
Ellen Page is ook mooi opgedroogd zullen we maar zeggen
Opgedroogd? Ik dacht dat ze 15 was.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:54 schreef BobbyB het volgende:
Ze zag er zekers lekker uit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:54 schreef BobbyB het volgende:
In Hard Candy was ze al ouder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |