Klinkt stom, maar ik heb eens een CSI gezien, daarin was het verhaal dat er een convention was in Las Vegas van die Furry Love people. Mensen die er dus blijkbaar op geilen om in die kostuums rond te lopen en elkaar op 'beestachtige' wijze te besnuffelen en te parenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Welterusten Luur.
[..]
Zouden ze die pakken op voorbedachte raden hebben gekocht of zou het idee zijn gekomen nadat ze deze daadwerkelijk hadden aangetrokken?
Deze is voor jou.quote:
volgende maand gaat ze werpen, dan een hybride belg erbijquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet je zeker dat zij niet gewoon uit Schouwen komt?
Liesbeth Listquote:
Ik vind haar wel schattig!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deze is voor jou.
[ afbeelding ]
En nu niet gaan zeggen dat ze niet je smaak is of zoiets.
Evan Rachel Wood, actrice. En nu ga ik echt, ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind haar wel schattig!
Wie is t?
Dat ga je me vast niet meer vertellen, want je ging naar bed
Ahh okquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Evan Rachel Wood, actrice. En nu ga ik echt, ja.
Madame Tussauds.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deze is voor jou.
[ afbeelding ]
En nu niet gaan zeggen dat ze niet je smaak is of zoiets.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:56 schreef MiVer het volgende:
[..]
volgende maand gaat ze werpen, dan een hybride belg erbij
G'night Adoquote:
mijn huidig nichtje kent me zo al, niet de knie, wel samen pippi kijken enzoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ome MiVer met een joint en biertje en zn neefje op zn knie![]()
Ja, ik ook, bijna.quote:
En olijven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |