dubbelblik, dikke soort = 140 grquote:
Heldquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:46 schreef MiVer het volgende:
[..]
dubbelblik, dikke soort = 140 gr
dus moet je tussendoor op de dag even weglepelen
Nog steeds onbekend. Foto's zijn inmiddels wel weer uitgelekt...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:45 schreef LudoSanders het volgende:
Wie is 't vriendje van Crack, heb ik dat gemist?
Joh, het eerste dat ik weet.quote:
Ik vraag me echt af hoe ze op 't idee zijn gekomen daar foto's van te maken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nog steeds onbekend. Foto's zijn inmiddels wel weer uitgelekt...
[ afbeelding ]
De pluisjes zitten nogsteeds tussen mn bilnaadquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nog steeds onbekend. Foto's zijn inmiddels wel weer uitgelekt...
[ afbeelding ]
Whehehe, leuke denkwijzequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe ze op 't idee zijn gekomen daar foto's van te maken.
Ik ook.quote:
Pfafquote:
hvjquote:
Welterusten Luur.quote:
Zouden ze die pakken op voorbedachte raden hebben gekocht of zou het idee zijn gekomen nadat ze deze daadwerkelijk hadden aangetrokken?quote:
mijn nieuwe schoonzus is een belg, compleet met spraakquote:
Weet je zeker dat zij niet gewoon uit Schouwen komt?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:54 schreef MiVer het volgende:
[..]
mijn nieuwe schoonzus is een belg, compleet met spraak
de shit loopt raar in mijn familie
Trustenquote:
Que?quote:
Klinkt stom, maar ik heb eens een CSI gezien, daarin was het verhaal dat er een convention was in Las Vegas van die Furry Love people. Mensen die er dus blijkbaar op geilen om in die kostuums rond te lopen en elkaar op 'beestachtige' wijze te besnuffelen en te parenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Welterusten Luur.
[..]
Zouden ze die pakken op voorbedachte raden hebben gekocht of zou het idee zijn gekomen nadat ze deze daadwerkelijk hadden aangetrokken?
Deze is voor jou.quote:
volgende maand gaat ze werpen, dan een hybride belg erbijquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet je zeker dat zij niet gewoon uit Schouwen komt?
Liesbeth Listquote:
Ik vind haar wel schattig!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deze is voor jou.
[ afbeelding ]
En nu niet gaan zeggen dat ze niet je smaak is of zoiets.
Evan Rachel Wood, actrice. En nu ga ik echt, ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind haar wel schattig!
Wie is t?
Dat ga je me vast niet meer vertellen, want je ging naar bed
Ahh okquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Evan Rachel Wood, actrice. En nu ga ik echt, ja.
Madame Tussauds.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deze is voor jou.
[ afbeelding ]
En nu niet gaan zeggen dat ze niet je smaak is of zoiets.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:56 schreef MiVer het volgende:
[..]
volgende maand gaat ze werpen, dan een hybride belg erbij
G'night Adoquote:
mijn huidig nichtje kent me zo al, niet de knie, wel samen pippi kijken enzoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ome MiVer met een joint en biertje en zn neefje op zn knie![]()
Ja, ik ook, bijna.quote:
En olijven.quote:
Ik zucht nou eenmaal veelquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wat een gezucht, ben jij de zus van MiVer?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wat een gezucht, ben jij de zus van MiVer?
omgeving rotterdam wel jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:13 schreef tliciouz het volgende:
Schijnt de zon ja? Nice. Moet zo namelijk een stuk fietsen.
Nu nog steeds.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:00 schreef Salatrel het volgende:
mogguh. ik verklaar deze dag voor geopend.
voor de mensen die nog niet naar buiten hebben gekeken. om 08:00 scheen de zon....
Watskeburt?quote:
Ah okee.quote:
Een user afzeiken terwijl hij wel nuttige dingen aan het doen was.quote:
Oeh leuk, even teruglezen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een user afzeiken terwijl hij wel nuttige dingen aan het doen was.
Oh, en Fascination ook nog afzeiken...
Dus als je geen nuttige dingen aan het doen was, hadden ze je wel mogen afzeiken?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een user afzeiken terwijl hij wel nuttige dingen aan het doen was.
Oh, en Fascination ook nog afzeiken...
Maar de opmerking was richting haar gericht. Als ik zeg dat ik jou lelijk vind, dan kan het ook zo zijn dat ik iedereen lelijk vind, maar ik zeg het tegen jou.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:24 schreef BobbyB het volgende:
Waarom vat Fas altijd alles meteen zo persoonlijk op?Zij heeft echt issues, zelfs als mensen niks zeggen kan ze er al boos op worden.
Ja, ik was een leuk restaurant in Amsterdam aan het zoeken voor mijn date deze zaterdag.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus als je geen nuttige dingen aan het doen was, hadden ze je wel mogen afzeiken?
Ik vind het een onnodige domme opmerking dat jij mensen losers voor life noemt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, ik was een leuk restaurant in Amsterdam aan het zoeken voor mijn date deze zaterdag.
Wat die opmerkingen enkel maar zieliger maken.
En ik vind het volkomen terecht dat Fascination dat persoonlijk neemt, onnodige domme opmerkingen van losers for life..
Maar ik vind jouw mening niet belangrijk, je bent toch maar een puberale opruier..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind het een onnodige domme opmerking dat jij mensen losers voor life noemt.
Trek je maar niks aan, ik lig er niet wakker van. Maar noem mensen geen losers als het enige wat jij ooit in je leven hebt bereikt is dat je in een videotheek mocht werken. Sneu figuur.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar ik vind jouw mening niet belangrijk, je bent toch maar een puberale opruier..
Ach zo'n opmerking als S_a maakte is al zo vaak gemaakt door anderen, tegen anderen. Het is maar net hoe je omgaat met zulke posts. Ze ziet alleen maar wat ze wil zien en vat alles meteen persoonlijk en negatief op.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar de opmerking was richting haar gericht. Als ik zeg dat ik jou lelijk vind, dan kan het ook zo zijn dat ik iedereen lelijk vind, maar ik zeg het tegen jou.
Hihi! Nerd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Trek je maar niks aan, ik lig er niet wakker van. Maar noem mensen geen losers als het enige wat jij ooit in je leven hebt bereikt is dat je in een videotheek mocht werken. Sneu figuur.
Op zich heb je wel gelijk, S_a is nogal..direct. En het is Fas haar schuld dat ze het zo persoonlijk opvat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach zo'n opmerking als S_a maakte is al zo vaak gemaakt door anderen, tegen anderen. Het is maar net hoe je omgaat met zulke posts. Ze ziet alleen maar wat ze wil zien en vat alles meteen persoonlijk en negatief op.
Ze noemt haar kip iig geen Lamonnetje, dus ik vermoed dat het wel meevalt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hihihi! Maar die date van je, is die ook ziek in haar hoofd?
Maar ze wil daten met iemand die constant een gezicht heeft alsof hij een baby uit schijt. Misschien is ze dan niet ziek in haar hoofd, maar raar is ze zeker.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze noemt haar kip iig geen Lamonnetje, dus ik vermoed dat het wel meevalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |