Nee dat kan ik haar, nu ze zo kwetsbaar is, niet aandoen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
ZOEK DIE REACTIE VAN CHAI OVER ALLURE EN ELLEN PAGE!
Meestal wordt ie 21/22 geschat. Echt, met z'n godenlichaam. Kan me niet voorstellen hoe ie er dan uitzietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:51 schreef Lakitu het volgende:
Maar ziet ie er ook uit als 18?Of 20? Of 16?
Wat?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
ZOEK DIE REACTIE VAN CHAI OVER ALLURE EN ELLEN PAGE!
Dat je waarschijnlijk jaloers zou zijn op Ellen Page, omdat die ouder dan jou is maar er jonger uit ziet.quote:
nigger pleasequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Meestal wordt ie 21/22 geschat. Echt, met z'n godenlichaam. Kan me niet voorstellen hoe ie er dan uitziet.
quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Juno heb ik niet gezien hoor, kwam er pas achter tijdens het opzoeken van haar leeftijd dat ze daar ook in speelde. Maar ze ziet er gewoon echt heel jong uit, Allure_ is vast jaloers op d'r dat ze er nog zo goed uitziet terwijl ze al ouder is.
Gelukkig word ik altijd jonger geschat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat je waarschijnlijk jaloers zou zijn op Ellen Page, omdat die ouder dan jou is maar er jonger uit ziet.
Ik was een beetje aan het ouwehoeren met een paar meisjes en ik vroeg hou oud ze mij zouden inschatten. Zeiden ze 25.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:53 schreef Mozy het volgende:
Ik zie er ook 3 2 jaar ouder uit als ik mijn haren anders doe en me niet scheer.
GO SEE IF CHAI CARES.
hihi.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik was een beetje aan het ouwehoeren met een paar meisjes en ik vroeg hou oud ze mij zouden inschatten. Zeiden ze 25.Ik ben eind deze maand al 20.
Laki is kk dik vriend.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wij worden ook ouder geschat omdat we godenlichamen hebben. Of niet, Paki?
Go Bp.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik was een beetje aan het ouwehoeren met een paar meisjes en ik vroeg hou oud ze mij zouden inschatten. Zeiden ze 25.Ik ben eind deze maand al 20.
Rotterdam is ook gewoon een kutstad.quote:
Dat schatte iemand mij ook een keer toen ik 21 of zo was. Maar hij liep achter in z'n ontwikkeling, dus ik verwachtte wel een debiel antwoord. Lopen zij ook achter in hun ontwikkeling?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik deze week alweer 21.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar als jij daar wil gaan studeren, omdat die Uni goed is. Moet je dat gewoon doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Rotterdam is ook gewoon een kutstad.
Ohja.quote:
Debiel, achter in ontwikkeling?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat schatte iemand mij ook een keer toen ik 21 of zo was. Maar hij liep achter in z'n ontwikkeling, dus ik verwachtte wel een debiel antwoord. Lopen zij ook achter in hun ontwikkeling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |