Heh wat. Jij komt met een claim uit het niets en ik moet het tegendeel gaan bewijzen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kom jij dan eens met bronnen die praten over aangeschreven.![]()
Zoiets, maar dan van 2010?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kom jij dan eens met bronnen die praten over aangeschreven.![]()
Ben je verliefd ja?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:25 schreef Allure_ het volgende:
IS DIT LIEFDEEEE IS DIT LIEFDEEEEE, dit gevoel gaat nooit meer voorbijjj.
Nee, jij kwam daarmee:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Heh wat. Jij komt met een claim uit het niets en ik moet het tegendeel gaan bewijzen?![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kiest ie rotterdam voor IBA![]()
ze kotsen in je face als je in het buitenland zegt dat je in rotterdam zat terwijl je op de UvA had kunnen studeren
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:25 schreef Allure_ het volgende:
IS DIT LIEFDEEEE IS DIT LIEFDEEEEE, dit gevoel gaat nooit meer voorbijjj.
Als ik geweten had dat het bij jou zo snel ging had ik je die foto van mij gisteren niet gestuurd hóór.quote:
Nee, ik vroeg om een bron naar aanleiding van dit:quote:
Die geef je me niet en die bestaat ook niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
allereerst staat Rotterdam een stuk hoger aangeschreven wat betreft economische studies
Jullie hebben beiden alleen dingen gehoord van mensen die jullie kennen, dus kom beide gewoon met bronnen.quote:
Dus ze is lesbo?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als ik geweten had dat het bij jou zo snel ging had ik je die foto van mij gisteren niet gestuurd hóór.
Waar blijven de details. Kunnen we lekker roddelen over de PM/quote:
Een klein beetje wordt vanzelf wel meer.quote:
Maar jij maakte als eerste een claim uit het niets waar ook geen bron voor bestaatquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg om een bron naar aanleiding van dit:
[..]
Die geef je me niet en die bestaat ook niet.
Ik beweer niet eens iets, ik zeg alleen dat Jap niet gelijk heeft.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Jullie hebben beiden alleen dingen gehoord van mensen die jullie kennen, dus kom beide gewoon met bronnen.
Zeg kaap het eens niet voor mijn neus weg. Ik wil ook een keer roddelen met Allure over de PM.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar blijven de details. Kunnen we lekker roddelen over de PM/
Wil ik nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een klein beetje wordt vanzelf wel meer.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als ik geweten had dat het bij jou zo snel ging had ik je die foto van mij gisteren niet gestuurd hóór.
Why not?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:32 schreef Salatrel het volgende:
kunnen jullie niet gewoon publiek PM'en zodat de rest mee kan lezen?
Liever niet, niet iedereen hoeft alles te weten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:32 schreef Salatrel het volgende:
Dit heb ik vaker gehoord vandaag.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:34 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Liever niet, niet iedereen hoeft alles te weten.
Veto, niets zo irritant als onderling wijvengeneuzel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:32 schreef Salatrel het volgende:
alsof jij wat te vertellen hebt hierquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Veto, niets zo irritant als onderling wijvengeneuzel.
Zegt de man die een waslijst PM's heeft gepost die niemand iets boeide.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee man. Wijvengeneuzel is wel leuk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, is dat leuk?quote:
9001, of niet?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:37 schreef fyah het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik opereer dit nog volledig volgens plan en ISO-normen.
Haha, ik vertelde het vanmiddag tegen m'n moeder. Ze dacht dat ie 16 was 'oh maar, da's toch niet ergquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:36 schreef Skylark. het volgende:
Wat dachten jullie, dat Luur echt wil gaan met iemand veel jonger dan zij. Denk aan alle reacties.
Nee, ik kan nu nog maar 1 keer per dag aan een toernooi meedoen.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:36 schreef Skylark. het volgende:
Wat dachten jullie, dat Luur echt wil gaan met iemand veel jonger dan zij. Denk aan alle reacties.
Jouw ma weetquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, ik vertelde het vanmiddag tegen m'n moeder. Ze dacht dat ie 16 was 'oh maar, da's toch niet erg'!
Ik zeg 'WAT'.
Opinions, opinions.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee man. Wijvengeneuzel is wel leuk.
Ik heb de ISO-standaarden even doorgenomen en ze zijn nep. Ik opereer dan maar buiten index.quote:
inb4 Japsnars.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:39 schreef Mozy het volgende:
Ik weet helemaal niks van de Uni van Roffa. Maar rotterdam is echt een kutstad. Het is super kill daar.
Dan zou ik ook naar de UvA gaan. Gewoon, omdat Amsterdamis.
Als er mensen zijn die ook minderjarige mokkeltjes proberen te regelen zie ik het probleem ook niet zo, tbh.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, ik vertelde het vanmiddag tegen m'n moeder. Ze dacht dat ie 16 was 'oh maar, da's toch niet erg'!
Ik zeg 'WAT'.
Ik ben ook mijn leeftijd ver vooruit, daarom heb ik een vriendin van dezelfde leeftijd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als er mensen zijn die ook minderjarige mokkeltjes proberen te regelen zie ik het probleem ook niet zo, tbh.
Probleem is alleen dat het mentale leeftijdsverschil parten gaat spelen want dames zijn op een bepaalde leeftijd meestal verder vooruit dan jongens op diezelfde leeftijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat krijg je van friendzones.quote:
Haha Chai loopt achterquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben ook mijn leeftijd ver vooruit, daarom heb ik een vriendin van dezelfde leeftijd.
quote:Oh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik zou haar slaan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
goddomme
mn moeder heeft niet geroerd in mn koffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |