Omdat ik al 2 fucking dagen aan het zoeken ben naar een goed restaurant om mijn date mee naar toe te nemen, en alles hoort op fucking internet te staan, behalve een fatsoenlijk restaurant in Amsterdam die geen 40,- rekent voor een stuk vlees verborgen onder een halve aardappel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:49 schreef Chai het volgende:
Voel de positieve vibe hiero, voel de liefde.
Duurt helaas nog een jaartjequote:
Ga gewoon naar de Chinees. Echt van jouw kaliber.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Omdat ik al 2 fucking dagen aan het zoeken ben naar een goed restaurant om mijn date mee naar toe te nemen, en alles hoort op fucking internet te staan, behalve een fatsoenlijk restaurant in Amsterdam die geen 40,- rekent voor een stuk vlees verborgen onder een halve aardappel.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:49 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Stel je ervoor open, kinderen, zoek niet langer de weerstand op.
Zie hier:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Omdat ik al 2 fucking dagen aan het zoeken ben naar een goed restaurant om mijn date mee naar toe te nemen, en alles hoort op fucking internet te staan, behalve een fatsoenlijk restaurant in Amsterdam die geen 40,- rekent voor een stuk vlees verborgen onder een halve aardappel.
Is ze lekkerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik lust geen Chinees en ben er nog nooit geweest. Dag mensenkennis van WD..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga gewoon naar de Chinees. Echt van jouw kaliber.
Is wel het idee, zeker aangezien ik naar rotterdam wil.quote:
Roffaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is wel het idee, zeker aangezien ik naar rotterdam wil.
Daar op kamers of daar je opleiding?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mensen wetenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:48 schreef Lakitu het volgende:
Zonder 1 post te lezen: rotterdam![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die rotterdam met een hoofdletter schrijven![]()
![]()
![]()
Vraagt ie datquote:
Ik maak wel even een lijstje voor je. Wat wil je maximaal p.p. uitgeven?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zelden.quote:
Beiden.quote:
Ik wil IBA doen en dat kan alleen in Tilburg (quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Roffa. Van alle sprankelende leuke studentensteden die je kunt kiezen kies je Roffa
.
Als ik die foto had gestuurd was jij teleurgesteld in mij geweest.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik maak wel even een lijstje voor je. Wat wil je maximaal p.p. uitgeven?
[..]
Zelden.
er is altijd nog die TS die een KLB topic opende over negers bij zomercarnaval in rotterdam afgelopen weekendquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:55 schreef Skylark. het volgende:
Rotterdam. En jij hield niet van buitenlanders
goodluck.
Aan deze man heb ik wat, in de buurt van het Leidse Plein, goede naam, geen opsmuk en goed eten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zie hier:
http://www.cafeloetje.nl/
Voor zo'n ¤15-¤20 heb je een prima hoofdgerecht waarvan je naderhand zeker wel vol zal zitten.
Ik zou als ik jou was Amsterdam kiezen en anders toch zeker Tilburg.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Beiden.
[..]
Ik wil IBA doen en dat kan alleen in Tilburg (), Roffa (
), Amsterdam (
) of Twente (
)
Ik ben volgens mij een van de weinige hier in de SC die nooit roept dat hij problemen met buitenlanders heeftquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:55 schreef Skylark. het volgende:
Rotterdam. En jij hield niet van buitenlanders
goodluck.
Ja maar de opleiding in Rotterdam blijkt wel het beste te zijn en ik hoor verder ook alleen maar topverhalen van mijn neef die het nu in Roffa doet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was Amsterdam kiezen en anders toch zeker Tilburg.
Kiest ie rotterdam voor IBAquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
), Amsterdam (
) of Twente (
)
ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij een van de weinige hier in de SC die nooit roept dat hij problemen met buitenlanders heeft
Zelf ken ik alleen Loetje in Laren maar dat is in ieder geval erg lekker.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Aan deze man heb ik wat, in de buurt van het Leidse Plein, goede naam, geen opsmuk en goed eten.
Thank You!!!!
En Sky, ik vraag het altijd gewoon heel brutaal, of ze geemancipeerd is en wil splitten, en dat ik anders graag betaal.
Meestal moet ik dan betalen overigens.
Lekker wel. Maar best duurquote:
Nee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kiest ie rotterdam voor IBA![]()
ze kotsen in je face als je in het buitenland zegt dat je in rotterdam zat terwijl je op de UvA had kunnen studeren
Sure wat weet ik ervan ik studeer er alleen en ken mensen die het ook in rotterdam doen. Ik waarschuw je alleen, kom niet huilen over 5 jaarquote:
Alsof werkgevers echt kijken van: "Oh hij heeft IBA in Roffa gedaan ipv Amsterdam nou neem ik hem zeker aan". Al die bullshit over best aangeschreven en shit, bij de ene lijst is het die bij de andere die. Tilburg heeft beste Economics faculteit zeggen ze weer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar de opleiding in Rotterdam blijkt wel het beste te zijn en ik hoor verder ook alleen maar topverhalen van mijn neef die het nu in Roffa doet.
Ik ook niet hoor, maar ik kom er ook niet mee in contact oid. Alleen klasgenoten, maar die zijn altijd gewoon.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij een van de weinige hier in de SC die nooit roept dat hij problemen met buitenlanders heeft
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kiest ie rotterdam voor IBA![]()
ze kotsen in je face als je in het buitenland zegt dat je in rotterdam zat terwijl je op de UvA had kunnen studeren
Daarnaast is het natuurlijk bullshit dat het in rotterdam beter aangeschreven staat, in het buitenland kennen ze rotterdam niet eens. Same met Tilburg btw.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alsof werkgevers echt kijken van: "Oh hij heeft IBA in Roffa gedaan ipv Amsterdam" nou neem ik hem zeker aan. Al die bullshit over best aangeschreven en shit, bij de ene lijst is het die bij de andere die. Tilburg heeft beste Economics faculteit zeggen ze weer.
Ik zou gewoon voor een leuke stad kiezen, veel belangrijker dan 'hoog aangeschreven' staan.
Zolang je maar niet zelfde master als ik kiesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:00 schreef Skylark. het volgende:
Ey Laki je weet het nog niet maar als ik in 020 m'n master ga doen kom ik bij jou wonen.
Amsterdam ook alleen maar van de hoeren en de drugs hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Daarnaast is het natuurlijk bullshit dat het in rotterdam beter aangeschreven staat, in het buitenland kennen ze rotterdam niet eens. Same met Tilburg btw.
Gast, allereerst staat Rotterdam een stuk hoger aangeschreven wat betreft economische studies, daarbij hoor ik toch echt geen klachten van degene die het in rotterdam doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sure wat weet ik ervan ik studeer er alleen en ken mensen die het ook in rotterdam doen. Ik waarschuw je alleen, kom niet huilen over 5 jaar
Twentequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Beiden.
[..]
), Amsterdam (
) of Twente (
)
Haha je moet daar tough zijn. Nja op de middelbare schoolquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:59 schreef Allure_ het volgende:
Jap in Rotterdam. He's going downnnnnnnnnn.
Wel voor een burger.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |