Omdat ik al 2 fucking dagen aan het zoeken ben naar een goed restaurant om mijn date mee naar toe te nemen, en alles hoort op fucking internet te staan, behalve een fatsoenlijk restaurant in Amsterdam die geen 40,- rekent voor een stuk vlees verborgen onder een halve aardappel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:49 schreef Chai het volgende:
Voel de positieve vibe hiero, voel de liefde.
Duurt helaas nog een jaartjequote:
Ga gewoon naar de Chinees. Echt van jouw kaliber.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Omdat ik al 2 fucking dagen aan het zoeken ben naar een goed restaurant om mijn date mee naar toe te nemen, en alles hoort op fucking internet te staan, behalve een fatsoenlijk restaurant in Amsterdam die geen 40,- rekent voor een stuk vlees verborgen onder een halve aardappel.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:49 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Stel je ervoor open, kinderen, zoek niet langer de weerstand op.
Zie hier:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Omdat ik al 2 fucking dagen aan het zoeken ben naar een goed restaurant om mijn date mee naar toe te nemen, en alles hoort op fucking internet te staan, behalve een fatsoenlijk restaurant in Amsterdam die geen 40,- rekent voor een stuk vlees verborgen onder een halve aardappel.
Is ze lekkerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik lust geen Chinees en ben er nog nooit geweest. Dag mensenkennis van WD..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga gewoon naar de Chinees. Echt van jouw kaliber.
Is wel het idee, zeker aangezien ik naar rotterdam wil.quote:
Roffaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is wel het idee, zeker aangezien ik naar rotterdam wil.
Daar op kamers of daar je opleiding?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mensen wetenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:48 schreef Lakitu het volgende:
Zonder 1 post te lezen: rotterdam![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die rotterdam met een hoofdletter schrijven![]()
![]()
![]()
Vraagt ie datquote:
Ik maak wel even een lijstje voor je. Wat wil je maximaal p.p. uitgeven?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zelden.quote:
Beiden.quote:
Ik wil IBA doen en dat kan alleen in Tilburg (quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Roffa. Van alle sprankelende leuke studentensteden die je kunt kiezen kies je Roffa
.
Als ik die foto had gestuurd was jij teleurgesteld in mij geweest.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik maak wel even een lijstje voor je. Wat wil je maximaal p.p. uitgeven?
[..]
Zelden.
er is altijd nog die TS die een KLB topic opende over negers bij zomercarnaval in rotterdam afgelopen weekendquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:55 schreef Skylark. het volgende:
Rotterdam. En jij hield niet van buitenlanders
goodluck.
Aan deze man heb ik wat, in de buurt van het Leidse Plein, goede naam, geen opsmuk en goed eten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zie hier:
http://www.cafeloetje.nl/
Voor zo'n ¤15-¤20 heb je een prima hoofdgerecht waarvan je naderhand zeker wel vol zal zitten.
Ik zou als ik jou was Amsterdam kiezen en anders toch zeker Tilburg.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Beiden.
[..]
Ik wil IBA doen en dat kan alleen in Tilburg (), Roffa (
), Amsterdam (
) of Twente (
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |