Mozy, kankerlijer. Ik zie die viewcount als een gek omhoog vliegen door jouw gef5 en dan open je weer zo kankerasstopic.quote:
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAAH.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mozy, kankerlijer. Ik zie die viewcount als een gek omhoog vliegen door jouw gef5 en dan open je weer zo kankerasstopic.
Ik wilde godverdomme een Småland topic.
Jij F5'de dus ook als je dat zag.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mozy, kankerlijer. Ik zie die viewcount als een gek omhoog vliegen door jouw gef5 en dan open je weer zo kankerasstopic.
Ik wilde godverdomme een Småland topic.
Ik was met Chai iets aan het bespreken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:36 schreef Japsnars het volgende:
En dan doe je er ook nog eens 2 minuten over om ode aan du assboi's te typen.
Dan laat je Chai lekker wachten. Je kon het wel opbrengen om een minuut lang te f5'en. Maar niet om even 5 seconde een TT te typen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik was met Chai iets aan het bespreken.
No prob. I aim to please.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Woow dat had ik gemist thanks mattie.
Je lijkt WD wel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:37 schreef Japsnars het volgende:
Kanker, alsof je een vrouw niet zo neuken omdat ze geen 'ass' heeft, doe eens niet zo dom.
Kijk mij stoken daarquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:37 schreef Skylark. het volgende:.
Wat een sfeer in dat topic zeg, het venijn druipt er vanaf.
Serieus, dat assgezeik is zo kankerdroevig in het oneindige. En nee, dan troll ik niet.quote:
In dit geval zeker wel.quote:
Ja, want ik had wel een zinnig topicidee.quote:
Daar heb je een punt, maar voor de rest doe je de laatste tijd echt ontzettend negatief.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Serieus, dat assgezeik is zo kankerdroevig in het oneindige. En nee, dan troll ik niet.
Echt, prima als je eens zegt van 'wat een lekkere reet heeft die chick' maar constant ass dit ass dat, pics van je ass, boehoe ik neuk je ass. Alsjeblieft zeg.
HAHA. Moeilijk doen omdat je je ideeetje niet kon doen in een topic. DUDEquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, want ik had wel een zinnig topicidee.
Dit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:42 schreef Skylark. het volgende:
Laat die jongen toch z'n eigen gimmick hebben.
Nee hoor, daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
HAHA. Moeilijk doen omdat je je ideeetje niet kon doen in een topic. DUDE
Ja dat komt mij ook de strot uit daarom lees ik er overheenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, daar gaat het niet om.
Ik reageerde op chai's post dat ik inderdaad aan het f5'en was
Ik doe moeilijk omdat dat assgezeik mij werkelijk waar mijn strot uit komt.
Zijn er eigenlijk ook nog dingen die niet je strot uit komen? Want ik heb het wel een beetje gehad met al die dingen uit je strot.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, daar gaat het niet om.
Ik reageerde op chai's post dat ik inderdaad aan het f5'en was
Ik doe moeilijk omdat dat assgezeik mij werkelijk waar mijn strot uit komt.
Ja, dat is omdat ik 1 zo chagrijnig als de tiefus ben 2 niks beters heb te doen 3 ik dit soort gezeik (en natuurlijk ook andere dingen) helemaal zat ben.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar voor de rest doe je de laatste tijd echt ontzettend negatief.
Beetje jammer.
Ja, mijn stront komt gewoon nog steeds uit mijn endeldarm in plaats vanuit mijn slokdarm.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk ook nog dingen die niet je strot uit komen? Want ik heb het wel een beetje gehad met al die dingen uit je strot.
Ik weet niet, maar je moet een gegeven paard niet in de bek kijken.quote:
Oke, ik vind alles prima. I'm flying highhhhh.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar je moet een gegeven paard niet in de bek kijken.
Doei.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:47 schreef reetveter het volgende:
Ik ga trainen en naar een verjaardag. Verschijn over een paar dagen wel weer online
Oke sterkte dan maar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, dat is omdat ik 1 zo chagrijnig als de tiefus ben 2 niks beters heb te doen 3 ik dit soort gezeik (en natuurlijk ook andere dingen) helemaal zat ben.
Ja maar straks moeten we over de halve SC heenlezen als we ook al over posts van Lamon en dergelijke heen moeten lezen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja dat komt mij ook de strot uit daarom lees ik er overheen
Je moet gewoon een keer neukenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, dat is omdat ik 1 zo chagrijnig als de tiefus ben 2 niks beters heb te doen 3 ik dit soort gezeik (en natuurlijk ook andere dingen) helemaal zat ben.
Come on, die liefde-attitude past niet bij je imagequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, ik vind alles prima. I'm flying highhhhh.
Dat zeker ook maar dat gaat hier thuiszittend en bij vrienden in ieder geval niet gebeuren en er is hier ook serieus geen hond meer in de kroegen te bekennen doordeweeksquote:
Can't help it, ik ben vrolijk vandaagquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Come on, die liefde-attitude past niet bij je image.
Okay, ik ben jaloers.
Ga studeren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat zeker ook maar dat gaat hier thuiszittend en bij vrienden in ieder geval niet gebeuren en er is hier ook serieus geen hond meer in de kroegen te bekennen doordeweeks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |