fagquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:11 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lauren heeft niet wat Audrina wél heeft.
Borstimplantaten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:11 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pluk even wat in jullie sawa.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
kaolo domik dus vlees en groenten koken. kijk in de kelder want daar hebben we altijd de rijst staan. IS ER GEEN KLARE RIJST MEER. nu eet ik het maar op brood
inb4 iemand die een indo grap maaktquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
kaolo domik dus vlees en groenten koken. kijk in de kelder want daar hebben we altijd de rijst staan. IS ER GEEN KLARE RIJST MEER. nu eet ik het maar op brood
quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
inb4 iemand die een indo grap maakt
KUTquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nigga, ik klaar je met rijst en al.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
tis geen hoogseizoen =[quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vind juist andersom. En bij Audrina vallen haar tanden aaaltijd zo erg op.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:11 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt he.quote:
Audrina heeft van die ogen die omhoog gaan staan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind juist andersom. En bij Audrina vallen haar tanden aaaltijd zo erg op.net alsof ze glow in the dark zijn.
Jonge lees "rijst die mijn ouders al klaargemaakt hebben " maar ze zijn nu net op vakantie.quote:
Hooi. 20 kb bags hebben wij van de toko :$quote:
Alles wat niet blank is is neger.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:17 schreef Salatrel het volgende:
lassie is toch neger rijst? ik bedoel die reclames werden ook altijd door een neger gedaan
DOE HET ZELF. LUILAK.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge lees "rijst die mijn ouders al klaargemaakt hebben " maar ze zijn nu net op vakantie.
Mozy.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:09 schreef Mozy het volgende:
BROEKPALING! JE BENT WEER TERUG!
IK HEB JE GEMIST LIEFJE!
Ja, so? NG ook.quote:
Lekker partijdige foto'squote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:22 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Dit versus
[ afbeelding ]
dit.
Moeilijk...
Ik vind het leuker! Je lijkt nu ouder.quote:
Volgens mijn berekeningen zou ik aanschuiven voor Laurenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
fyah, pick sides. Audrina of Lauren.
Ja, die je gewoon een keer volblaft op een dronken zaterdagavond.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:23 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het ook andersom. Lauren is eerder zo iemand waar je verliefd op wordt, Audrina is meer zo'n 'lekker wijf'
Ja dat had jij ook. Jij had net een foto van Lauren waar ze minder leuk op staat dan ze is en voor Audrina had ik gewoon die van jou gebruikt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lekker partijdige foto's. En ik vind zelfs hierop Audrina mooier.
Ik heb de perfecte Nederlandse Audrina voor jou!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:11 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze hier een klein beetje lijken op Fotoboek van soofjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:15 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
De look die Audrina hier heeft doet me echt sterk denken aan hoe een smatje die ik vroeger had keek, maar ik kom er maar niet op welke.
PM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb de perfecte Nederlandse Audrina voor jou!
Whitney.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:25 schreef BobbyB het volgende:
Ik vind ze eigenlijk allebei niet echt geweldig, tbh. Maar als ik zou moeten kiezen toch Audrina.
Ik kies toch voor WD.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:25 schreef BobbyB het volgende:
Ik vind ze eigenlijk allebei niet echt geweldig, tbh. Maar als ik zou moeten kiezen toch Audrina.
hoe durf jequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:24 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik vind ze hier een klein beetje lijken op Fotoboek van soofje
Nog steeds LCquote:
Rare hobby's hebben jullie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, die je gewoon een keer volblaft op een dronken zaterdagavond.
[POP]Charlotte - Van Popacademie naar Popstarsstipquote:
Ik hoop dat de winkel leeg is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Geen idee, mij interesseerde het geen ene fuck.
Ik ga boodschappen doen!
Toedels!!!![]()
Ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ineens was je verdwenen. voor een maand.
Ik denk je geeft me de Hyves van een vriendin van je.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[POP]Charlotte - Van Popacademie naar Popstarsstip
Je moet het filmpje even bekijken. Ze heeft echt dezelfde blik als Audrina, en ze lijkt er ook zo op.
Ik ben de lekkerste van het stel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik denk je geeft me de Hyves van een vriendin van je.
Sommige mensen interesseren zich wel voor andere mensen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ga boodschappen doen!
Toedels!!!![]()
Ik weet niet nigger, ik zie die 2 chicks nu ook gewoon voor het eerst hierquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
hoe durf je
Gewoon die sensuele oogopslag en dat lieve glimlachje van Audrina. Lauren is een soort robot met goeie looks.
Wie? Ik krijg enkel de keuze uit die 2 mokkels.quote:
Vast niet.quote:
Er zijn wel meerdere die het geen fuck kunnen interesseren, alleen waarom provoceer jij zo?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ga boodschappen doen!
Toedels!!!![]()
Withney lijkt een beetje op een geit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie? Ik krijg enkel de keuze uit die 2 mokkels.
Ik kies ook liever voor Chai.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er zijn wel meerdere die het geen fuck kunnen interesseren, alleen waarom provoceer jij zo?
Whitney Port.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie? Ik krijg enkel de keuze uit die 2 mokkels.
Maar ze heeft er wel weg van toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:29 schreef Skylark. het volgende:
Nee Tliciouz, het is haar niet. Maarja, er is ook maar éénAudrina
.
Nee.quote:
Ik had eigenlijk willen zeggen, ik hoop dat je wordt doodgereden, maar dan bevestig ik het beeld dat Lamon van mij heeft als agressieve puber.quote:
Lamon heeft een terugval. Het ging lange tijd goed, maar nu doet hij weer raar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er zijn wel meerdere die het geen fuck kunnen interesseren, alleen waarom provoceer jij zo?
Ik kies liever voor ....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kies ook liever voor Chai.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies ja. Audrina heeft iets in haar uitstraling wat mij bijzonder erg aantrekt, ook al is Kristin bijvoorbeeld mooier.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:29 schreef tliciouz het volgende:
Maar je kan ook niet kiezen uit Audrina en LC. Ze verschillen allebei. Qua kledingstijl en karakter. Audrina is een biker chick, en LC het perfecte Amerikaanse meisje. Ik zou ze beide doen overigens. Maar Audrina heeft gewoon iets. Alleen jammer van haar tits.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kies liever voor ....
[ afbeelding ]This is gay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Duidelijk Whitney.
Nou ik vind haar het leukste toevallig.quote:
bij instellingen kan je instellen dat bagger ook op je mobiel gebruikt wordquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:32 schreef fyah het volgende:
Jonge hoezo ziet het forum er op mobiel er zo lelijk gehandicapt oranje uit? Hoe zet ik dat goed?
quote:
Ik ben een oppervlakkige kuthoer, vergis je niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:33 schreef MouzurX het volgende:
Ik zou liever voor wd/tli/chai gaan dan die oppervlakkige kuthoeren, vooral die audrey met der konijnensmoel.
dankjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bij instellingen kan je instellen dat bagger ook op je mobiel gebruikt word
Ik vind ze geen van 3 geweldig. Ik vond Heidi wel leuk, tot ze meer plastic dan een opblaaspop bevatte.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou ik vind haar het leukste toevallig.
Dit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben een oppervlakkige kuthoer, vergis je niet.
Wat lief.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:33 schreef MouzurX het volgende:
Ik zou liever voor wd/tli/chai gaan dan die oppervlakkige kuthoeren, vooral die audrey met der konijnensmoel.
Die ogen zijn gewoon zo uitdagend. Ik zou ook Kristin eerder dan LC doenquote:
minder slijmen jonge =$quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:33 schreef MouzurX het volgende:
daar vind ik die Audrina wel weer leuker op staanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Duidelijk Whitney.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die ogen zijn gewoon zo uitdagend. Ik zou ook Kristin eerder dan LC doen.
Waarom?quote:
Sowieso liever een normaal meisje inderdaad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:33 schreef MouzurX het volgende:
Kristin voor de passionele seks en Lauren voor de liefdevolle.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die ogen zijn gewoon zo uitdagend. Ik zou ook Kristin eerder dan LC doen.
Nou een leukere/mooiere oppervlakkige kuthoer dan zij dan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben een oppervlakkige kuthoer, vergis je niet.
WAT!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:33 schreef MouzurX het volgende:
Same, maar uiteraard LC swapped for Audrinaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kristin voor de passionele seks en Lauren voor de liefdevolle.
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:36 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben trouwens geslaagd voor mijn MBO.
Goed van je Broekpaling!
MBO.![]()
Dankjewel.
Goed van je Broekpaling!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:36 schreef Broekpaling het volgende:
Goed van je Broekpaling!
MBO.![]()
Dankjewel.
Gefeliciteerd! Nu kan je geld gaan verdienen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:36 schreef Broekpaling het volgende:
Goed van je Broekpaling!
MBO.![]()
Dankjewel.
En wat ga je nu doen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:36 schreef Broekpaling het volgende:
Goed van je Broekpaling!
MBO.![]()
Dankjewel.
En Ynuhh en Tliciouz.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:37 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zou uit deze SC alleen Allure en Breathtaking geven.
Maar die zijn oud. O_o En Maisnon en S_A dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:37 schreef Chriz2k het volgende:
BT is weer single he.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:37 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb ook een konijnensmoel maar lief van je.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:33 schreef MouzurX het volgende:
Oh ik ben je type niet he.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ynuhh is te speciaal om in termen als 'geven' over te spreken, Tliciouz is mijn type niet.
Type of niet, geven is altijd okay. Maar ik snap wat je bedoelt met ynuhh, die is te lief.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ynuhh is te speciaal om in termen als 'geven' over te spreken, Tliciouz is mijn type niet.
quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Raden wat ik aan het doen was toen jij dit postte!
Je bedoelt gezoend?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:41 schreef Skylark. het volgende:
HAHAHAHHAHAH TLICIOUZ IS HET MET MIJ EENS DAT IK DE B-VERSION OF AUDRINA HEB GEKUST![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aan de ene kant is dat fout, maar aan de andere kant hoop ik het ook weer wel, want het is sletterig als ze zo snel een ander heeft opgescharreld.quote:
Oh en ik ben maar een slet die je zomaar even kan geven.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Type of niet, geven is altijd okay. Maar ik snap wat je bedoelt met ynuhh, die is te lief.
Ik ga er even een topic over openenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:41 schreef Skylark. het volgende:
HAHAHAHHAHAH TLICIOUZ IS HET MET MIJ EENS DAT IK DE B-VERSION OF AUDRINA HEB GEKUST![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SKYLARK IS ERBIJquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh en ik ben maar een slet die je zomaar even kan geven.
Dan zou het betekenen dat ze mijn advies heeft opgevolgd. Lees: Een ander regelen om je ex te vergetenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Aan de ene kant is dat fout, maar aan de andere kant hoop ik het ook weer wel, want het is sletterig als ze zo snel een ander heeft opgescharreld.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh en ik ben maar een slet die je zomaar even kan geven.
Als ik zeg dat ik jou ook niet zou geven zou je dan gekwetst zijn? Ja he.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nu ga je me een lesje leren hè, hoe durf ik?
Je zou de eerste zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik jou ook niet zou geven zou je dan gekwetst zijn? Ja he.
Man als jij mij wil geven mag dat. Liever dat dan lief gevonden worden zoals ynuhh.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]vrouwen pikken dit soort dingen altijd verkeerd op
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
Ik voor mijn mavo.
Dankjewel!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Goed van je Broekpaling!
MBO.![]()
Wel HBO doen nu he
Dankjewel!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Nu kan je geld gaan verdienen!
HBO Media & entertainment management.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Man als jij mij wil geven mag dat. Liever dat dan lief gevonden worden zoals ynuhh.
Beide gevallen is positief. En dat is geen excuse, maar het is echt zo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Man als jij mij wil geven mag dat. Liever dat dan lief gevonden worden zoals ynuhh.
Mag ik Chai? Heb ik ook eens wat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat het uit was bedoel ik.
Maar ik ga bt hosselen brb.
Sletquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Denken dat ik die ass zomaar laat vallen. Omdat ik er eentje bij hosselen betekend het niet dat ik de ander drop.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mag ik Chai? Heb ik ook eens wat.
Ik wist niet dat Ynuhh een kind hadquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:44 schreef Skylark. het volgende:
ynuhh is niet gewoon lief, het is een moeder, dochter en mijn geweten tegelijkertijd.
Het probleem is echter dat ze IRL alleen nog maar tegen kan vallen, nu heeft ze een godinnenstatus.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:44 schreef Skylark. het volgende:
ynuhh is niet gewoon lief, het is een moeder, dochter en mijn geweten tegelijkertijd.
Eigenlijk is lief positiever, want als je een grafkop hebt kun je daar zelf niets aan doen. Terwijl je krengerig gedrag wel kunt veranderen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Beide gevallen is positief. En dat is geen excuse, maar het is echt zo.
Jonge bij een iets grotere ASS abandon jij ship.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Denken dat ik die ass zomaar laat vallen. Omdat ik er eentje bij hosselen betekend het niet dat ik de ander drop.
Polygamie
Hoe kan het dat we zovaak dezelfde gedachten hebben, maar dat je het waagt om LC boven ACP verkiezen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het probleem is echter dat ze IRL alleen nog maar tegen kan vallen, nu heeft ze een godinnenstatus.
Hoi, ik ben zo groen als gras.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Dat denk jij. Niks abandon ship, ik voeg een extra ass aan mijn crew.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge bij een iets grotere ASS abandon jij ship.
OMDAT ZIJ KANKERLELIJK IS.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoe kan het dat we zovaak dezelfde gedachten hebben, maar dat je het waagt om LC boven ACP verkiezen.
Jij profileert je niet dermate genoeg als een meisje dat geïnteresseerd is in liefde en aanverwante verschijnselen.quote:
Asscrew.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat denk jij. Niks abandon ship, ik voeg een extra ass aan mijn crew.
Ik heb een paar maanden langer de tijd gehad om te rijpen, het komt nog wel goed bij jou.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoe kan het dat we zovaak dezelfde gedachten hebben, maar dat je het waagt om LC boven ACP verkiezen.
En dit ook wel een beetje, misschien.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
OMDAT ZIJ KANKERLELIJK IS.
MET DER OVERBEET
hmmquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ga mezelf een beetje uit lopen hoerendie komen vast wel een keer voorbij
Kijk uit vriend.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
OMDAT ZIJ KANKERLELIJK IS.
MET DER OVERBEET
QFTquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
ynuhh wel dan? Maisnon zei een tijdje terug nog dat ze het jammer vond dat ze nog geen leuke partner was tegengekomen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij profileert je niet dermate genoeg als een meisje dat geïnteresseerd is in liefde en aanverwante verschijnselen.
Maar die zijn het net wél waard.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij profileert je niet dermate genoeg als een meisje dat geïnteresseerd is in liefde en aanverwante verschijnselen.
Kijk, dat vind ik een goeie opmerkingquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ynuhh heeft een vriendje, is een romanticus pur sang gezien haar 1e topic.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:48 schreef Chai het volgende:
[..]
ynuhh wel dan? Maisnon zei een tijdje terug nog dat ze het jammer vond dat ze nog geen leuke partner was tegengekomen.
Zeik niet. Als je hier full body pics post, moet je fyah, salatrel, Mouz en vast nog wel iemand anders van je afvechten ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Sowieso alle maagden, en dat zijn er hele wat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zeik niet. Als je hier full body pics post, moet je fyah, salatrel, Mouz en vast nog wel iemand anders van je afvechten ja.
Jammer, je ziet er best wel mooi uit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:50 schreef Maisnon het volgende:
Maar het is wel waar dat ik best preuts ben verder
Het spreekt boekdelen dat jij verdwijnt uit topics waar het over seks oid gaatquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:50 schreef Maisnon het volgende:
Maar het is wel waar dat ik best preuts ben verder
Het is een voetbalkijkende boer die haar niet waardig is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ynuhh heeft een vriendje, is een romanticus pur sang gezien haar 1e topic.
Jij onderandere.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Sowieso alle maagden, en dat zijn er hele wat.
In wat voor tactische line up plaats je me zomaarquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zeik niet. Als je hier full body pics post, moet je fyah, salatrel, Mouz en vast nog wel iemand anders van je afvechten ja.
Hij komt wel uit het Gooi. Maar zullen we de handen ineenslaan om dat stuk vuil te elimineren, en daarna pas elkaar als concurrent bejegenen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is een voetbalkijkende boer die haar niet waardig is.
Chris, ik moet gewoon zeggen, als mede assman, dat jij veel beter bij Ynuhh past dan haar vriendje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is een voetbalkijkende boer die haar niet waardig is.
Ten eerste vind ik dat niet echt iets wat ik op een openbaar forum zetquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het spreekt boekdelen dat jij verdwijnt uit topics waar het over seks oid gaat.
Ik weet dat je het wil, stribbel niet tegen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:51 schreef fyah het volgende:
[..]
In wat voor tactische line up plaats je me zomaar
Dit zeggen terwijl ik een ass-foto van haar hebquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chris, ik moet gewoon zeggen, als mede assman, dat jij veel beter bij Ynuhh past dan haar vriendje.
Nu welquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:50 schreef Chriz2k het volgende:
Maisnon, in welke leeftijdscategorie zoek jij je boys?
Is vier jaar jonger té?
Ja operatie Dreamcatcher is mislukt dus we doen dat maar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sky we halen een keer 15 jarigen hierheen ja van girlscene?
Wie nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dit zeggen terwijl ik een ass-foto van haar heb.
Succes met het verwerken van het 2e.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ten eerste vind ik dat niet echt iets wat ik op een openbaar forum zeten ten tweede ligt dat gewoon gevoelig
Ik heb die pics ook hoor, maar ik weet dat Chris het ook doet met wat minder.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Goed plan, een waardig riddergevecht.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij komt wel uit het Gooi. Maar zullen we de handen ineenslaan om dat stuk vuil te elimineren, en daarna pas elkaar als concurrent bejegenen?
Dankje, dit betekent veel voor me.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chris, ik moet gewoon zeggen, als mede assman, dat jij veel beter bij Ynuhh past dan haar vriendje.
operatie Dreamcatcherquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja operatie Dreamcatcher is mislukt dus we doen dat maar.
Wie niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je hoeft maar 1x naar al je UI's te kijken om dat te weten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:53 schreef Maisnon het volgende:
Maar je moet wel even onderscheid maken Sky, dat niet over seks praten niet automatisch wil zeggen dat je niks met liefde en romantiek hebtwant dat heb ik dan juist weer wel
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Sowieso alle maagden, en dat zijn er hele wat.
en een jaar ouder?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:52 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nu welals ik oud en verlept ben niet meer
HO, STOP!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Operatie Barbarossaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja operatie Dreamcatcher is mislukt dus we doen dat maar.
Daar hoor ik je ook weinig over hoor. Maar dat wist ik ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:53 schreef Maisnon het volgende:
Maar je moet wel even onderscheid maken Sky, dat niet over seks praten niet automatisch wil zeggen dat je niks met liefde en romantiek hebtwant dat heb ik dan juist weer wel
We kruisen de degens op een later tijdstip.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Goed plan, een waardig riddergevecht.
[..]
Dankje, dit betekent veel voor me.
Ze stuurt niks terugquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
operatie Dreamcatcherhoe is het geëindigd dan
Sorry, ik zal mezelf even besprenkelen met wijwater en me de biecht laten afnemen :$.quote:
Ontknapingsmeet ofzo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Naar de wat?
Ik heb er geen haast mee.
Ik zet hier vaak genoeg mooie liefdesliedjes, romantische plaatjes en romantische films neer maar dan kijkt iedereen eroverheenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daar hoor ik je ook weinig over hoor. Maar dat wist ik ja.
Ik ben idd niet zo'n link-klikkerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik zet hier vaak genoeg mooie liefdesliedjes, romantische plaatjes en romantische films neer maar dan kijkt iedereen eroverheenMaarja.
Zegt mij niets.quote:
Ja dat merkte ik met de kijkdag al. Wie weet vind ik daar een leuk meisje. Of niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:57 schreef Mozy het volgende:
Maar BP, die studie die je gaat doen. Daar zitten best wel veel smatjes.
Alleen pics van haar benen. Maar ze heeft wel een redelijke ass maar niet super. Maar ze is lang en slank.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:56 schreef Mozy het volgende:
C_N die 14 jarige van jou, heeft die ook nice ass? Upload ff pic naar tinypic ofzo.
Heb je die niet :") Mensen lopen achter in 1999quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:59 schreef Chriz2k het volgende:
Nee, Skylark, ik wil die foto PER DIRECT in mijn PM-box zien verschijnen.
En de toorn van ynuhh over me afroepen zodat je vrij spel hebt, zeker?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:59 schreef Chriz2k het volgende:
Nee, Skylark, ik wil die foto PER DIRECT in mijn PM-box zien verschijnen.
Ik zou je wel uiteten willen nemen, ik laat je de nacht van je dromen leven.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik zet hier vaak genoeg mooie liefdesliedjes, romantische plaatjes en romantische films neer maar dan kijkt iedereen eroverheenMaarja.
Doe het.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Alleen pics van haar benen. Maar ze heeft wel een redelijke ass maar niet super. Maar ze is lang en slank.
Dat wijf is zo dun geworden als een malle.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:00 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
De enige MMV-trio die ik zou overwegen.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:00 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
De enige MMV-trio die ik zou overwegen.
Zandloperhoofd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Scarlett Johansson en Ryan Reynolds heb je ook nog
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Scarlett Johansson en Ryan Reynolds heb je ook nog
Ga toch weg, toen Dqod ineens weg was hoorde je ook niemand, en die andere gast met die banaan met een Ernie eraan is ook nog niemand opgevallen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ok wacht. Wat ben ik slecht dat ik het nog stuur ook.quote:
Stuk verdriet dat je bent, BP kan er toch niks aan doen dat hij wel gemist word en Dqod en Jitzze niet. (Hun afwezigheid werd wel zeker opgemerkt, door Bobby en mij, maar daar lees je dan weer over heen he.)quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ga toch weg, toen Dqod ineens weg was hoorde je ook niemand, en die andere gast met die banaan met een Ernie eraan is ook nog niemand opgevallen.
Niks slecht. Je hoort dit te doen. Ik ben een assman..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ok wacht. Wat ben ik slecht dat ik het nog stuur ook.
Je punt? Het kan best dat je dat vervelend vind of iets anders maar om dan zo te provoceren?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ga toch weg, toen Dqod ineens weg was hoorde je ook niemand, en die andere gast met die banaan met een Ernie eraan is ook nog niemand opgevallen.
Moos ga er nou niet op in.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Stuk verdriet dat je bent, BP kan er toch niks aan doen dat hij wel gemist word en Dqod en Jitzze niet. (Hun afwezigheid werd wel zeker opgemerkt, door Bobby en mij, maar daar lees je dan weer over heen he.)
Het is goed met je, je bent zelf het grootste stuk verdriet wat dit forum ooit arm geweest is met je gehele ouvre..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Stuk verdriet dat je bent, BP kan er toch niks aan doen dat hij wel gemist word en Dqod en Jitzze niet. (Hun afwezigheid werd wel zeker opgemerkt, door Bobby en mij, maar daar lees je dan weer over heen he.)
Haha, zie die man praten dan. Je zit te haten op BP omdat wij hem missen en andere niet gemist worden. Je moet echt een bril kopen ofzo man, wat je mist echt iets.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is goed met je, je bent zelf het grootste stuk verdriet wat dit forum ooit arm geweest is met je gehele ouvre..
En ik heb veel stukken verdriet gezien.
Waarom lok jij mensen altijd zo uit, Lamon? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is goed met je, je bent zelf het grootste stuk verdriet wat dit forum ooit arm geweest is met je gehele ouvre..
En ik heb veel stukken verdriet gezien.
(L)quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:11 schreef Mozy het volgende:
Die chimi van C_N, is helemaal geen kind van 14. Ze heeft gewoon het lijf van een lekker meisje oke.
Ik heb niets tegen BroekPaling, alleen ga niet moralistisch doen, dat doe je maar in je tinychat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Haha, zie die man praten dan. Je zit te haten op BP omdat wij hem missen en andere niet gemist worden. Je moet echt een bril kopen ofzo man, wat je mist echt iets.
actie>reactie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom lok jij mensen altijd zo uit, Lamon? Of zie ik dat verkeerd?
"Moralistisch"quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen BroekPaling, alleen ga niet moralistisch doen, dat doe je maar in je tinychat.
Ja en als wij een reactie terug geven ga je zeuren bij modjes.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
actie>reactie.
Af en toe bijt ik terug.
Neuh, dan moet je bij types als Allure_ zijn, Ludo klaagde juist dat ik te weinig TR gaf.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja en als wij een reactie terug geven ga je zeuren bij modjes.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja en als wij een reactie terug geven ga je zeuren bij modjes.
quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja i know. Maar dit is soms te gek voor woorden.
Huiveringwekkend dat een 21-jarige knul zoveel meisjes van onder de 16/17 op zijn hyves heeft.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:28 schreef Mozy het volgende:
Serioesoe, C_N, die hyves van jou is een smatjes database
Jou chimi was ook 15. en jij word ook alweer 19.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Huiveringwekkend dat een 21-jarige knul zoveel meisjes van onder de 16/17 op zijn hyves heeft.
Dat meisje dat ik leuk vond is 17, niet 15.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jou chimi was ook 15. en jij word ook alweer 19.
19 of 21 is zo goed als geen verschil.
VIEZERD.
[KLB SC #3130] Zonder toevoegingen en verdere openbaringenquote:
Serieus? Ik dacht 15quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat meisje dat ik leuk vond is 17, niet 15.
Je blijft jezelf er maar over druk maken en je vind het maar al te prachtig dat iedereen het maar over je heeft. Dus ga niet lopen zaniken. En als je iedereen hier zulke losers vind ga dan alsjeblieft weg.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
[KLB SC #3130] Zonder toevoegingen en verdere openbaringen
De eerste helft van dit deel vol sadness..
Dat is trollen.
En daar was ik niet bij..
Loserbrigade...
Huiveringwekkend zegt iequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Huiveringwekkend dat een 21-jarige knul zoveel meisjes van onder de 16/17 op zijn hyves heeft.
Woow dat had ik gemist thanks mattiequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is trollen.
Loserbrigade...
Ik wilde eerst voor verbazingwekkend gaan maar huiveringwekkend klinkt mooier.quote:
Neequote:
Wow was je er 1x niet bij.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is trollen.
Loserbrigade...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |