Ja dat had jij ook. Jij had net een foto van Lauren waar ze minder leuk op staat dan ze is en voor Audrina had ik gewoon die van jou gebruikt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lekker partijdige foto's. En ik vind zelfs hierop Audrina mooier.
Ik heb de perfecte Nederlandse Audrina voor jou!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:11 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lauren heeft niet wat Audrina wél heeft.
Ik vind ze hier een klein beetje lijken op Fotoboek van soofjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:15 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
De look die Audrina hier heeft doet me echt sterk denken aan hoe een smatje die ik vroeger had keek, maar ik kom er maar niet op welke.
PM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb de perfecte Nederlandse Audrina voor jou!
Whitney.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:25 schreef BobbyB het volgende:
Ik vind ze eigenlijk allebei niet echt geweldig, tbh. Maar als ik zou moeten kiezen toch Audrina.
Ik kies toch voor WD.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:25 schreef BobbyB het volgende:
Ik vind ze eigenlijk allebei niet echt geweldig, tbh. Maar als ik zou moeten kiezen toch Audrina.
hoe durf jequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:24 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik vind ze hier een klein beetje lijken op Fotoboek van soofje
Nog steeds LCquote:
Rare hobby's hebben jullie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, die je gewoon een keer volblaft op een dronken zaterdagavond.
[POP]Charlotte - Van Popacademie naar Popstarsstipquote:
Ik hoop dat de winkel leeg is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Geen idee, mij interesseerde het geen ene fuck.
Ik ga boodschappen doen!
Toedels!!!![]()
Ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ineens was je verdwenen. voor een maand.
Ik denk je geeft me de Hyves van een vriendin van je.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[POP]Charlotte - Van Popacademie naar Popstarsstip
Je moet het filmpje even bekijken. Ze heeft echt dezelfde blik als Audrina, en ze lijkt er ook zo op.
Ik ben de lekkerste van het stel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik denk je geeft me de Hyves van een vriendin van je.
Sommige mensen interesseren zich wel voor andere mensen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Geen idee, mij interesseerde het geen ene fuck.
Ik ga boodschappen doen!
Toedels!!!![]()
Ik weet niet nigger, ik zie die 2 chicks nu ook gewoon voor het eerst hierquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
hoe durf je
Gewoon die sensuele oogopslag en dat lieve glimlachje van Audrina. Lauren is een soort robot met goeie looks.
Wie? Ik krijg enkel de keuze uit die 2 mokkels.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |