fagquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:11 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lauren heeft niet wat Audrina wél heeft.
Borstimplantaten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:11 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pluk even wat in jullie sawa.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
kaolo domik dus vlees en groenten koken. kijk in de kelder want daar hebben we altijd de rijst staan. IS ER GEEN KLARE RIJST MEER. nu eet ik het maar op brood
inb4 iemand die een indo grap maaktquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
kaolo domik dus vlees en groenten koken. kijk in de kelder want daar hebben we altijd de rijst staan. IS ER GEEN KLARE RIJST MEER. nu eet ik het maar op brood
quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
inb4 iemand die een indo grap maakt
KUTquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nigga, ik klaar je met rijst en al.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
tis geen hoogseizoen =[quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vind juist andersom. En bij Audrina vallen haar tanden aaaltijd zo erg op.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:11 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt he.quote:
Audrina heeft van die ogen die omhoog gaan staan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind juist andersom. En bij Audrina vallen haar tanden aaaltijd zo erg op.net alsof ze glow in the dark zijn.
Jonge lees "rijst die mijn ouders al klaargemaakt hebben " maar ze zijn nu net op vakantie.quote:
Hooi. 20 kb bags hebben wij van de toko :$quote:
Alles wat niet blank is is neger.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:17 schreef Salatrel het volgende:
lassie is toch neger rijst? ik bedoel die reclames werden ook altijd door een neger gedaan
DOE HET ZELF. LUILAK.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge lees "rijst die mijn ouders al klaargemaakt hebben " maar ze zijn nu net op vakantie.
Mozy.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:09 schreef Mozy het volgende:
BROEKPALING! JE BENT WEER TERUG!
IK HEB JE GEMIST LIEFJE!
Ja, so? NG ook.quote:
Lekker partijdige foto'squote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:22 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Dit versus
[ afbeelding ]
dit.
Moeilijk...
Ik vind het leuker! Je lijkt nu ouder.quote:
Volgens mijn berekeningen zou ik aanschuiven voor Laurenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
fyah, pick sides. Audrina of Lauren.
Ja, die je gewoon een keer volblaft op een dronken zaterdagavond.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:23 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het ook andersom. Lauren is eerder zo iemand waar je verliefd op wordt, Audrina is meer zo'n 'lekker wijf'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |