Er zijn wel meerdere die het geen fuck kunnen interesseren, alleen waarom provoceer jij zo?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Geen idee, mij interesseerde het geen ene fuck.
Ik ga boodschappen doen!
Toedels!!!![]()
Withney lijkt een beetje op een geit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie? Ik krijg enkel de keuze uit die 2 mokkels.
Ik kies ook liever voor Chai.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er zijn wel meerdere die het geen fuck kunnen interesseren, alleen waarom provoceer jij zo?
Whitney Port.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie? Ik krijg enkel de keuze uit die 2 mokkels.
Maar ze heeft er wel weg van toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:29 schreef Skylark. het volgende:
Nee Tliciouz, het is haar niet. Maarja, er is ook maar éénAudrina
.
Nee.quote:
Ik had eigenlijk willen zeggen, ik hoop dat je wordt doodgereden, maar dan bevestig ik het beeld dat Lamon van mij heeft als agressieve puber.quote:
Lamon heeft een terugval. Het ging lange tijd goed, maar nu doet hij weer raar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er zijn wel meerdere die het geen fuck kunnen interesseren, alleen waarom provoceer jij zo?
Ik kies liever voor ....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kies ook liever voor Chai.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies ja. Audrina heeft iets in haar uitstraling wat mij bijzonder erg aantrekt, ook al is Kristin bijvoorbeeld mooier.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:29 schreef tliciouz het volgende:
Maar je kan ook niet kiezen uit Audrina en LC. Ze verschillen allebei. Qua kledingstijl en karakter. Audrina is een biker chick, en LC het perfecte Amerikaanse meisje. Ik zou ze beide doen overigens. Maar Audrina heeft gewoon iets. Alleen jammer van haar tits.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kies liever voor ....
[ afbeelding ]This is gay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Duidelijk Whitney.
Nou ik vind haar het leukste toevallig.quote:
bij instellingen kan je instellen dat bagger ook op je mobiel gebruikt wordquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:32 schreef fyah het volgende:
Jonge hoezo ziet het forum er op mobiel er zo lelijk gehandicapt oranje uit? Hoe zet ik dat goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |