Sowieso alle maagden, en dat zijn er hele wat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zeik niet. Als je hier full body pics post, moet je fyah, salatrel, Mouz en vast nog wel iemand anders van je afvechten ja.
Jammer, je ziet er best wel mooi uit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:50 schreef Maisnon het volgende:
Maar het is wel waar dat ik best preuts ben verder
Het spreekt boekdelen dat jij verdwijnt uit topics waar het over seks oid gaatquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:50 schreef Maisnon het volgende:
Maar het is wel waar dat ik best preuts ben verder
Het is een voetbalkijkende boer die haar niet waardig is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ynuhh heeft een vriendje, is een romanticus pur sang gezien haar 1e topic.
Jij onderandere.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Sowieso alle maagden, en dat zijn er hele wat.
In wat voor tactische line up plaats je me zomaarquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zeik niet. Als je hier full body pics post, moet je fyah, salatrel, Mouz en vast nog wel iemand anders van je afvechten ja.
Hij komt wel uit het Gooi. Maar zullen we de handen ineenslaan om dat stuk vuil te elimineren, en daarna pas elkaar als concurrent bejegenen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is een voetbalkijkende boer die haar niet waardig is.
Chris, ik moet gewoon zeggen, als mede assman, dat jij veel beter bij Ynuhh past dan haar vriendje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is een voetbalkijkende boer die haar niet waardig is.
Ten eerste vind ik dat niet echt iets wat ik op een openbaar forum zetquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het spreekt boekdelen dat jij verdwijnt uit topics waar het over seks oid gaat.
Ik weet dat je het wil, stribbel niet tegen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:51 schreef fyah het volgende:
[..]
In wat voor tactische line up plaats je me zomaar
Dit zeggen terwijl ik een ass-foto van haar hebquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chris, ik moet gewoon zeggen, als mede assman, dat jij veel beter bij Ynuhh past dan haar vriendje.
Nu welquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:50 schreef Chriz2k het volgende:
Maisnon, in welke leeftijdscategorie zoek jij je boys?
Is vier jaar jonger té?
Ja operatie Dreamcatcher is mislukt dus we doen dat maar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sky we halen een keer 15 jarigen hierheen ja van girlscene?
Wie nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dit zeggen terwijl ik een ass-foto van haar heb.
Succes met het verwerken van het 2e.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ten eerste vind ik dat niet echt iets wat ik op een openbaar forum zeten ten tweede ligt dat gewoon gevoelig
Ik heb die pics ook hoor, maar ik weet dat Chris het ook doet met wat minder.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Goed plan, een waardig riddergevecht.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij komt wel uit het Gooi. Maar zullen we de handen ineenslaan om dat stuk vuil te elimineren, en daarna pas elkaar als concurrent bejegenen?
Dankje, dit betekent veel voor me.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chris, ik moet gewoon zeggen, als mede assman, dat jij veel beter bij Ynuhh past dan haar vriendje.
operatie Dreamcatcherquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja operatie Dreamcatcher is mislukt dus we doen dat maar.
Wie niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je hoeft maar 1x naar al je UI's te kijken om dat te weten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:53 schreef Maisnon het volgende:
Maar je moet wel even onderscheid maken Sky, dat niet over seks praten niet automatisch wil zeggen dat je niks met liefde en romantiek hebtwant dat heb ik dan juist weer wel
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Sowieso alle maagden, en dat zijn er hele wat.
en een jaar ouder?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:52 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nu welals ik oud en verlept ben niet meer
HO, STOP!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Operatie Barbarossaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja operatie Dreamcatcher is mislukt dus we doen dat maar.
Daar hoor ik je ook weinig over hoor. Maar dat wist ik ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:53 schreef Maisnon het volgende:
Maar je moet wel even onderscheid maken Sky, dat niet over seks praten niet automatisch wil zeggen dat je niks met liefde en romantiek hebtwant dat heb ik dan juist weer wel
We kruisen de degens op een later tijdstip.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Goed plan, een waardig riddergevecht.
[..]
Dankje, dit betekent veel voor me.
Ze stuurt niks terugquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
operatie Dreamcatcherhoe is het geëindigd dan
Sorry, ik zal mezelf even besprenkelen met wijwater en me de biecht laten afnemen :$.quote:
Ontknapingsmeet ofzo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Naar de wat?
Ik heb er geen haast mee.
Ik zet hier vaak genoeg mooie liefdesliedjes, romantische plaatjes en romantische films neer maar dan kijkt iedereen eroverheenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daar hoor ik je ook weinig over hoor. Maar dat wist ik ja.
Ik ben idd niet zo'n link-klikkerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik zet hier vaak genoeg mooie liefdesliedjes, romantische plaatjes en romantische films neer maar dan kijkt iedereen eroverheenMaarja.
Zegt mij niets.quote:
Ja dat merkte ik met de kijkdag al. Wie weet vind ik daar een leuk meisje. Of niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:57 schreef Mozy het volgende:
Maar BP, die studie die je gaat doen. Daar zitten best wel veel smatjes.
Alleen pics van haar benen. Maar ze heeft wel een redelijke ass maar niet super. Maar ze is lang en slank.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:56 schreef Mozy het volgende:
C_N die 14 jarige van jou, heeft die ook nice ass? Upload ff pic naar tinypic ofzo.
Heb je die niet :") Mensen lopen achter in 1999quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:59 schreef Chriz2k het volgende:
Nee, Skylark, ik wil die foto PER DIRECT in mijn PM-box zien verschijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |