Aan de ene kant is dat fout, maar aan de andere kant hoop ik het ook weer wel, want het is sletterig als ze zo snel een ander heeft opgescharreld.quote:
Oh en ik ben maar een slet die je zomaar even kan geven.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Type of niet, geven is altijd okay. Maar ik snap wat je bedoelt met ynuhh, die is te lief.
Ik ga er even een topic over openenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:41 schreef Skylark. het volgende:
HAHAHAHHAHAH TLICIOUZ IS HET MET MIJ EENS DAT IK DE B-VERSION OF AUDRINA HEB GEKUST![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SKYLARK IS ERBIJquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh en ik ben maar een slet die je zomaar even kan geven.
Dan zou het betekenen dat ze mijn advies heeft opgevolgd. Lees: Een ander regelen om je ex te vergetenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Aan de ene kant is dat fout, maar aan de andere kant hoop ik het ook weer wel, want het is sletterig als ze zo snel een ander heeft opgescharreld.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh en ik ben maar een slet die je zomaar even kan geven.
Als ik zeg dat ik jou ook niet zou geven zou je dan gekwetst zijn? Ja he.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nu ga je me een lesje leren hè, hoe durf ik?
Je zou de eerste zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik jou ook niet zou geven zou je dan gekwetst zijn? Ja he.
Man als jij mij wil geven mag dat. Liever dat dan lief gevonden worden zoals ynuhh.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]vrouwen pikken dit soort dingen altijd verkeerd op
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
Ik voor mijn mavo.
Dankjewel!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Goed van je Broekpaling!
MBO.![]()
Wel HBO doen nu he
Dankjewel!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Nu kan je geld gaan verdienen!
HBO Media & entertainment management.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Man als jij mij wil geven mag dat. Liever dat dan lief gevonden worden zoals ynuhh.
Beide gevallen is positief. En dat is geen excuse, maar het is echt zo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Man als jij mij wil geven mag dat. Liever dat dan lief gevonden worden zoals ynuhh.
Mag ik Chai? Heb ik ook eens wat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat het uit was bedoel ik.
Maar ik ga bt hosselen brb.
Sletquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Denken dat ik die ass zomaar laat vallen. Omdat ik er eentje bij hosselen betekend het niet dat ik de ander drop.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mag ik Chai? Heb ik ook eens wat.
Ik wist niet dat Ynuhh een kind hadquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:44 schreef Skylark. het volgende:
ynuhh is niet gewoon lief, het is een moeder, dochter en mijn geweten tegelijkertijd.
Het probleem is echter dat ze IRL alleen nog maar tegen kan vallen, nu heeft ze een godinnenstatus.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:44 schreef Skylark. het volgende:
ynuhh is niet gewoon lief, het is een moeder, dochter en mijn geweten tegelijkertijd.
Eigenlijk is lief positiever, want als je een grafkop hebt kun je daar zelf niets aan doen. Terwijl je krengerig gedrag wel kunt veranderen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Beide gevallen is positief. En dat is geen excuse, maar het is echt zo.
Jonge bij een iets grotere ASS abandon jij ship.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Denken dat ik die ass zomaar laat vallen. Omdat ik er eentje bij hosselen betekend het niet dat ik de ander drop.
Polygamie
Hoe kan het dat we zovaak dezelfde gedachten hebben, maar dat je het waagt om LC boven ACP verkiezen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het probleem is echter dat ze IRL alleen nog maar tegen kan vallen, nu heeft ze een godinnenstatus.
Hoi, ik ben zo groen als gras.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Dat denk jij. Niks abandon ship, ik voeg een extra ass aan mijn crew.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge bij een iets grotere ASS abandon jij ship.
OMDAT ZIJ KANKERLELIJK IS.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoe kan het dat we zovaak dezelfde gedachten hebben, maar dat je het waagt om LC boven ACP verkiezen.
Jij profileert je niet dermate genoeg als een meisje dat geïnteresseerd is in liefde en aanverwante verschijnselen.quote:
Asscrew.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat denk jij. Niks abandon ship, ik voeg een extra ass aan mijn crew.
Ik heb een paar maanden langer de tijd gehad om te rijpen, het komt nog wel goed bij jou.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoe kan het dat we zovaak dezelfde gedachten hebben, maar dat je het waagt om LC boven ACP verkiezen.
En dit ook wel een beetje, misschien.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
OMDAT ZIJ KANKERLELIJK IS.
MET DER OVERBEET
hmmquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ga mezelf een beetje uit lopen hoerendie komen vast wel een keer voorbij
Kijk uit vriend.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
OMDAT ZIJ KANKERLELIJK IS.
MET DER OVERBEET
QFTquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
ynuhh wel dan? Maisnon zei een tijdje terug nog dat ze het jammer vond dat ze nog geen leuke partner was tegengekomen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij profileert je niet dermate genoeg als een meisje dat geïnteresseerd is in liefde en aanverwante verschijnselen.
Maar die zijn het net wél waard.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij profileert je niet dermate genoeg als een meisje dat geïnteresseerd is in liefde en aanverwante verschijnselen.
Kijk, dat vind ik een goeie opmerkingquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ynuhh heeft een vriendje, is een romanticus pur sang gezien haar 1e topic.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:48 schreef Chai het volgende:
[..]
ynuhh wel dan? Maisnon zei een tijdje terug nog dat ze het jammer vond dat ze nog geen leuke partner was tegengekomen.
Zeik niet. Als je hier full body pics post, moet je fyah, salatrel, Mouz en vast nog wel iemand anders van je afvechten ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |