En de toorn van ynuhh over me afroepen zodat je vrij spel hebt, zeker?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:59 schreef Chriz2k het volgende:
Nee, Skylark, ik wil die foto PER DIRECT in mijn PM-box zien verschijnen.
Ik zou je wel uiteten willen nemen, ik laat je de nacht van je dromen leven.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik zet hier vaak genoeg mooie liefdesliedjes, romantische plaatjes en romantische films neer maar dan kijkt iedereen eroverheenMaarja.
Doe het.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Alleen pics van haar benen. Maar ze heeft wel een redelijke ass maar niet super. Maar ze is lang en slank.
Dat wijf is zo dun geworden als een malle.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:00 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
De enige MMV-trio die ik zou overwegen.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:00 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
De enige MMV-trio die ik zou overwegen.
Zandloperhoofd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Scarlett Johansson en Ryan Reynolds heb je ook nog
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Scarlett Johansson en Ryan Reynolds heb je ook nog
Ga toch weg, toen Dqod ineens weg was hoorde je ook niemand, en die andere gast met die banaan met een Ernie eraan is ook nog niemand opgevallen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er zijn wel meerdere die het geen fuck kunnen interesseren, alleen waarom provoceer jij zo?
Ok wacht. Wat ben ik slecht dat ik het nog stuur ook.quote:
Stuk verdriet dat je bent, BP kan er toch niks aan doen dat hij wel gemist word en Dqod en Jitzze niet. (Hun afwezigheid werd wel zeker opgemerkt, door Bobby en mij, maar daar lees je dan weer over heen he.)quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ga toch weg, toen Dqod ineens weg was hoorde je ook niemand, en die andere gast met die banaan met een Ernie eraan is ook nog niemand opgevallen.
Niks slecht. Je hoort dit te doen. Ik ben een assman..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ok wacht. Wat ben ik slecht dat ik het nog stuur ook.
Je punt? Het kan best dat je dat vervelend vind of iets anders maar om dan zo te provoceren?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ga toch weg, toen Dqod ineens weg was hoorde je ook niemand, en die andere gast met die banaan met een Ernie eraan is ook nog niemand opgevallen.
Moos ga er nou niet op in.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Stuk verdriet dat je bent, BP kan er toch niks aan doen dat hij wel gemist word en Dqod en Jitzze niet. (Hun afwezigheid werd wel zeker opgemerkt, door Bobby en mij, maar daar lees je dan weer over heen he.)
Het is goed met je, je bent zelf het grootste stuk verdriet wat dit forum ooit arm geweest is met je gehele ouvre..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Stuk verdriet dat je bent, BP kan er toch niks aan doen dat hij wel gemist word en Dqod en Jitzze niet. (Hun afwezigheid werd wel zeker opgemerkt, door Bobby en mij, maar daar lees je dan weer over heen he.)
Haha, zie die man praten dan. Je zit te haten op BP omdat wij hem missen en andere niet gemist worden. Je moet echt een bril kopen ofzo man, wat je mist echt iets.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is goed met je, je bent zelf het grootste stuk verdriet wat dit forum ooit arm geweest is met je gehele ouvre..
En ik heb veel stukken verdriet gezien.
Waarom lok jij mensen altijd zo uit, Lamon? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is goed met je, je bent zelf het grootste stuk verdriet wat dit forum ooit arm geweest is met je gehele ouvre..
En ik heb veel stukken verdriet gezien.
(L)quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:11 schreef Mozy het volgende:
Die chimi van C_N, is helemaal geen kind van 14. Ze heeft gewoon het lijf van een lekker meisje oke.
Ik heb niets tegen BroekPaling, alleen ga niet moralistisch doen, dat doe je maar in je tinychat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Haha, zie die man praten dan. Je zit te haten op BP omdat wij hem missen en andere niet gemist worden. Je moet echt een bril kopen ofzo man, wat je mist echt iets.
actie>reactie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom lok jij mensen altijd zo uit, Lamon? Of zie ik dat verkeerd?
"Moralistisch"quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen BroekPaling, alleen ga niet moralistisch doen, dat doe je maar in je tinychat.
Ja en als wij een reactie terug geven ga je zeuren bij modjes.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
actie>reactie.
Af en toe bijt ik terug.
Neuh, dan moet je bij types als Allure_ zijn, Ludo klaagde juist dat ik te weinig TR gaf.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja en als wij een reactie terug geven ga je zeuren bij modjes.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja en als wij een reactie terug geven ga je zeuren bij modjes.
quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja i know. Maar dit is soms te gek voor woorden.
Huiveringwekkend dat een 21-jarige knul zoveel meisjes van onder de 16/17 op zijn hyves heeft.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:28 schreef Mozy het volgende:
Serioesoe, C_N, die hyves van jou is een smatjes database
Jou chimi was ook 15. en jij word ook alweer 19.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Huiveringwekkend dat een 21-jarige knul zoveel meisjes van onder de 16/17 op zijn hyves heeft.
Dat meisje dat ik leuk vond is 17, niet 15.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jou chimi was ook 15. en jij word ook alweer 19.
19 of 21 is zo goed als geen verschil.
VIEZERD.
[KLB SC #3130] Zonder toevoegingen en verdere openbaringenquote:
Serieus? Ik dacht 15quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat meisje dat ik leuk vond is 17, niet 15.
Je blijft jezelf er maar over druk maken en je vind het maar al te prachtig dat iedereen het maar over je heeft. Dus ga niet lopen zaniken. En als je iedereen hier zulke losers vind ga dan alsjeblieft weg.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
[KLB SC #3130] Zonder toevoegingen en verdere openbaringen
De eerste helft van dit deel vol sadness..
Dat is trollen.
En daar was ik niet bij..
Loserbrigade...
Huiveringwekkend zegt iequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Huiveringwekkend dat een 21-jarige knul zoveel meisjes van onder de 16/17 op zijn hyves heeft.
Woow dat had ik gemist thanks mattiequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is trollen.
Loserbrigade...
Ik wilde eerst voor verbazingwekkend gaan maar huiveringwekkend klinkt mooier.quote:
Neequote:
Wow was je er 1x niet bij.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is trollen.
Loserbrigade...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |