Gefeliciteerd! Nu kan je geld gaan verdienen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:36 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben trouwens geslaagd voor mijn MBO.
Goed van je Broekpaling!
MBO.![]()
Dankjewel.
En wat ga je nu doen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:36 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben trouwens geslaagd voor mijn MBO.
Goed van je Broekpaling!
MBO.![]()
Dankjewel.
En Ynuhh en Tliciouz.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:37 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zou uit deze SC alleen Allure en Breathtaking geven.
Maar die zijn oud. O_o En Maisnon en S_A dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:37 schreef Chriz2k het volgende:
BT is weer single he.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:37 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb ook een konijnensmoel maar lief van je.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:33 schreef MouzurX het volgende:
Ik zou liever voor wd/tli/chai gaan dan die oppervlakkige kuthoeren, vooral die audrey met der konijnensmoel.
Oh ik ben je type niet he.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ynuhh is te speciaal om in termen als 'geven' over te spreken, Tliciouz is mijn type niet.
Type of niet, geven is altijd okay. Maar ik snap wat je bedoelt met ynuhh, die is te lief.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ynuhh is te speciaal om in termen als 'geven' over te spreken, Tliciouz is mijn type niet.
quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Raden wat ik aan het doen was toen jij dit postte!
Je bedoelt gezoend?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:41 schreef Skylark. het volgende:
HAHAHAHHAHAH TLICIOUZ IS HET MET MIJ EENS DAT IK DE B-VERSION OF AUDRINA HEB GEKUST![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()