Ja Fas, dit ligt gevoelig bij Mozy. Zijn vriendin is het namelijk ook.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Debiel, achter in ontwikkeling?
Praat eens normaal over verstandelijk beperkte mensen.
HAHA OUWE TAART.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHA OUWE TAART.Jij hebt al 1000x gezegd dat je overal en nergens mensen gaat meeten, en je hebt het nog nooit gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Okee, laatste keer dat ik je advies geef.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:00 schreef Allure_ het volgende:
Aan jullie adviezen heb ik zoals gewoonlijk weer geen reet. We gaan eerst wel even ondervinden of ie goed kan zoenen. Kan ik daarna nog bepalen of ik 'm wel echt leuk vind.
Nee hoor, ik heb altijd alleen Lowlands gezegd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij hebt al 1000x gezegd dat je overal en nergens mensen gaat meeten, en je hebt het nog nooit gedaan.
Je zou toch ook naar andere festivals gaan met fokkers, Defqon en andere shit enzo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb altijd alleen Lowlands gezegd.
Nee.quote:
Hou op Chai.quote:
Hoi Fas.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat schatte iemand mij ook een keer toen ik 21 of zo was. Maar hij liep achter in z'n ontwikkeling, dus ik verwachtte wel een debiel antwoord. Lopen zij ook achter in hun ontwikkeling?
Ik wil niet. Ik wil nog even tiener zijn.quote:
Nee hoor, L0t vroeg toen of ik met haar dan mee wilde naar Defqon, maar ik mocht niet van mn papa.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je zou toch ook naar andere festivals gaan met fokkers, Defqon en andere shit enzo.
Inderdaad en het studentenleven daar is wel prima.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar als jij daar wil gaan studeren, omdat die Uni goed is. Moet je dat gewoon doen.
Zachte G juhweet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee.![]()
Zou niks worden ook want ze wonen in Belgie. Maar dat accent.Zo lief!
Jij bent ook niet altijd even subtiel over mannen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:03 schreef Fascination het volgende:
Ik heb wel respect voor mensen die achterlopen in hun ontwikkeling, maar hij is gewoon debiel. Die onzin die hij uitkraamt.Vrouwen kunnen dit en dat niet blablabla. Neanderthaler.
Het klinkt gewoon zo super lief.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zachte G juhweet.
Alhoewel ik over het algemeen een Harde G en rollende R bij chici's wel spang vind.
Dat is ook nergens voor nodig. Mannenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij bent ook niet altijd even subtiel over mannen.
Onderkant van de samenleving.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is ook nergens voor nodig. Mannen![]()
Je biologische klok tikt te hard.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het klinkt gewoon zo super lief.
Ik ben volgens mij ook eentje die veel te snel verliefd kan worden.
Zelfspot.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja Fas, dit ligt gevoelig bij Mozy. Zijn vriendin is het namelijk ook.
Ja, alweer eeuwen geleden.quote:
Ja, maar ik overdrijf ook vaak.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Fas isquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je hebt het nu toch uitgelegd, dus nu weet hij hoe het wel zit. Waarom zou hij moeten reageren?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:06 schreef wolvendagen het volgende:
GA JE NU NIET MEER REAGEREN MOOS?! NU IK VERTELT HEB DAT L0T DAT VROEG?!
Hij moet "Oké wdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt het nu toch uitgelegd, dus nu weet hij hoe het wel zit. Waarom zou hij moeten reageren?
Oh oops, overheen gelezen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:06 schreef wolvendagen het volgende:
GA JE NU NIET MEER REAGEREN MOOS?! NU IK VERTELT HEB DAT L0T DAT VROEG?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |