Ja Fas, dit ligt gevoelig bij Mozy. Zijn vriendin is het namelijk ook.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Debiel, achter in ontwikkeling?
Praat eens normaal over verstandelijk beperkte mensen.
HAHA OUWE TAART.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHA OUWE TAART.Jij hebt al 1000x gezegd dat je overal en nergens mensen gaat meeten, en je hebt het nog nooit gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Okee, laatste keer dat ik je advies geef.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:00 schreef Allure_ het volgende:
Aan jullie adviezen heb ik zoals gewoonlijk weer geen reet. We gaan eerst wel even ondervinden of ie goed kan zoenen. Kan ik daarna nog bepalen of ik 'm wel echt leuk vind.
Nee hoor, ik heb altijd alleen Lowlands gezegd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij hebt al 1000x gezegd dat je overal en nergens mensen gaat meeten, en je hebt het nog nooit gedaan.
Je zou toch ook naar andere festivals gaan met fokkers, Defqon en andere shit enzo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb altijd alleen Lowlands gezegd.
Nee.quote:
Hou op Chai.quote:
Hoi Fas.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat schatte iemand mij ook een keer toen ik 21 of zo was. Maar hij liep achter in z'n ontwikkeling, dus ik verwachtte wel een debiel antwoord. Lopen zij ook achter in hun ontwikkeling?
Ik wil niet. Ik wil nog even tiener zijn.quote:
Nee hoor, L0t vroeg toen of ik met haar dan mee wilde naar Defqon, maar ik mocht niet van mn papa.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je zou toch ook naar andere festivals gaan met fokkers, Defqon en andere shit enzo.
Inderdaad en het studentenleven daar is wel prima.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar als jij daar wil gaan studeren, omdat die Uni goed is. Moet je dat gewoon doen.
Zachte G juhweet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee.![]()
Zou niks worden ook want ze wonen in Belgie. Maar dat accent.Zo lief!
Jij bent ook niet altijd even subtiel over mannen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:03 schreef Fascination het volgende:
Ik heb wel respect voor mensen die achterlopen in hun ontwikkeling, maar hij is gewoon debiel. Die onzin die hij uitkraamt.Vrouwen kunnen dit en dat niet blablabla. Neanderthaler.
Het klinkt gewoon zo super lief.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zachte G juhweet.
Alhoewel ik over het algemeen een Harde G en rollende R bij chici's wel spang vind.
Dat is ook nergens voor nodig. Mannenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij bent ook niet altijd even subtiel over mannen.
Onderkant van de samenleving.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is ook nergens voor nodig. Mannen![]()
Je biologische klok tikt te hard.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het klinkt gewoon zo super lief.
Ik ben volgens mij ook eentje die veel te snel verliefd kan worden.
Zelfspot.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja Fas, dit ligt gevoelig bij Mozy. Zijn vriendin is het namelijk ook.
Ja, alweer eeuwen geleden.quote:
Ja, maar ik overdrijf ook vaak.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Fas isquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je hebt het nu toch uitgelegd, dus nu weet hij hoe het wel zit. Waarom zou hij moeten reageren?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:06 schreef wolvendagen het volgende:
GA JE NU NIET MEER REAGEREN MOOS?! NU IK VERTELT HEB DAT L0T DAT VROEG?!
Hij moet "Oké wdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt het nu toch uitgelegd, dus nu weet hij hoe het wel zit. Waarom zou hij moeten reageren?
Oh oops, overheen gelezen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:06 schreef wolvendagen het volgende:
WD's gelijk bekennen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt het nu toch uitgelegd, dus nu weet hij hoe het wel zit. Waarom zou hij moeten reageren?
Ik moet even 3 kindjes bij elkaar neuken, haast haast haast!quote:
Doet het pijn als ik over je leeftijd begin?quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHA OUWE TAART.NOUHOUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HIHIHIH OKE.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oh oops, overheen gelezen.
En dat is dan inderdaad zo, ik neem mijn woorden terug.
L0t. Die wil ik wel meeten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:06 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
NOUHOUJe gaat naar Deadmau5 hè. Zeg ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Genoeg.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:10 schreef Broekpaling het volgende:
Zijn er nog rellen geweest omtrent de SC?
Ja wilde ik ook. Maar papa zei nee tegen mij. Gewoon zomaar. Omdat ik nog geen 18 ben en te jong voor Defqon.quote:
Het zal ook eens niet.quote:
Nu je het zegt, ik kan me ook alleen herinneren dat je lot vroeg, en allure een keer.quote:
Doei Luurtje!quote:
Wat niet kun je beter vragen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het zal ook eens niet.Krentenbol / emimich achtige praktijken of wat?
Weet ik nog niet, maar ik denk het wel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je gaat naar Deadmau5 hè. Zeg ja.
Jij vroeg mij ooit. Meen ik mij te herinneren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik kan me ook alleen herinneren dat je lot vroeg, en allure een keer.
Je hebt volkomen gelijk WD
Volgens mij heb ik ook wat gemist danquote:
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, maar ik denk het wel.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij vroeg mij ooit. Meen ik mij te herinneren.
Er is zoveel gezeik geweest in de SC dat ik het niet mee bij heb gehouden er maar overheen probeer te lezen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook wat gemist dan
Vooral toen hij achter chai aanging. Dat was wel de druppel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:16 schreef Mozy het volgende:
Vooral veel gerel met Bobby enzo, vieze klootzak dat het is. Hij ging meisjes aanranden in de park...
Inderdaad, Ik heb hem helemaal in elkaar gehoekt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vooral toen hij achter chai aanging. Dat was wel de druppel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |