quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:59 schreef Allure_ het volgende:
Jap in Rotterdam. He's going downnnnnnnnnn.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Daarnaast is het natuurlijk bullshit dat het in rotterdam beter aangeschreven staat, in het buitenland kennen ze rotterdam niet eens. Same met Tilburg btw.
jij ook hequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:01 schreef ynuhh het volgende:
Gaan jullie allemaal een master doen in Amsterdam?
Wij zitten in de VIP lounge van het leven en jij op de front row.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:01 schreef Allure_ het volgende:
Ik snap niet dat jullie allemaal uni doen en ik niet.
Bron?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gast, allereerst staat Rotterdam een stuk hoger aangeschreven wat betreft economische studies, daarbij hoor ik toch echt geen klachten van degene die het in rotterdam doen.
Soms voel ik me stom naast jullie. Maar goed, ik had nu eenmaal belangrijkere prioriteiten in mijn jeugdige rebelse leven.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wij zitten in de VIP lounge van het leven en jij op de front row.
Jij kan na je hbo toch uni doen? Daarnaast zijn chicks op hbo lekkerder dan uniquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Soms voel ik me stom naast jullie. Maar goed, ik had nu eenmaal belangrijkere prioriteiten in mijn jeugdige rebelse leven.
Jep! En ik wil dan een appartementje in Amsterdam.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
jij ook he
En we doen ook allemaal ongeveer zelfde richting
We delen kosten wel 50/50, daar sta ik op.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:04 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Jep! En ik wil dan een appartementje in Amsterdam.
Agree. Op vwo waren er veel meer lelijke.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij kan na je hbo toch uni doen? Daarnaast zijn chicks op hbo lekkerder dan uni
Ja, heb ik al voor gekeken. Maar ik kan zo'n kankersaaie studie echt niet meer aanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij kan na je hbo toch uni doen? Daarnaast zijn chicks op hbo lekkerder dan uni
Denk je echt dat bedrijven per faculteit gaan kijkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:04 schreef Skylark. het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)ische-instituten.ece
VWO en Havo is wel ongeveer gelijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Agree. Op vwo waren er veel meer lelijke.
GA JE HAAR SEKSEN IN HET BOS GATVERDAMME MATTIEquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
xx zegt:
wat ben je aant doen
Mooiejongen. zegt:
thuis vervelen
xx zegt:
mooooi
dat komt goed uit
we wouden net gaan joggen
Mooiejongen. zegt
en what about xxx's parents
xx zegt:
die merken tok niet
rennen toch in bos
hier komen problemen.
Master is maar een jaartje hoor, dat kun je toch wel hebben?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, heb ik al voor gekeken. Maar ik kan zo'n kankersaaie studie echt niet meer aan. Ik breid mijn HBO tijd wel uit.
Volgens die lijst heeft Groningen beter dan damscoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Denk je echt dat bedrijven per faculteit gaan kijkenHet gaat om image. En UvA staat op 49 gewoon worldwide. En rotterdam en tilburg staan daar niet eens op volgens mij
Alleen bij de tweede zijn ze sletteriger.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
VWO en Havo is wel ongeveer gelijk.
Ja, maar als ik lang over HBO ga doen, is een jaar erbij nog wel erg langquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Master is maar een jaartje hoor, dat kun je toch wel hebben?
Nee dat valt nog dik mee. vwo meisjes zijn ook nog altijd clean =$quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen bij de tweede zijn ze sletteriger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |