abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2010 @ 10:21:35 #1
7074 moussy
kuttekop
pi_84730055
[gaston]....Goeeeeeeeeeeeeeeeeeedemorrrrrrrrrrrrgen! [/gaston]

c_/
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 1 augustus 2010 @ 10:22:14 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84730064
Nou, nog net even een postje hier en dan maar eens mijn werk mail aanslingeren! :*
pi_84730070
Werk ze BE!
pi_84730077
BE ik zie Icicle wel op facebook met enige regelmaat maar hier idd niet meer.
En heerlijk even zo'n klein momentje voor jezelf O+ werkse!

En ssserpente :X wat irritant zo'n type :')
ik kan me voorstellen dat je er niet echt op zit te wachten zo op de zondagmorgen. Ik voel me dan ook vooral erg op mn vingers gekeken als Amélie dan begint te huilen of jengelen ofzo en er is zo'n type in de buurt }:|

En ehm... Westland? :o ze werkt niet toevallig op de PvdPlas school? Dan weet k waar k voor op moet passen :')
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2010 @ 10:29:52 #5
7074 moussy
kuttekop
pi_84730139
Ik moet mezelf eigenlijk omhoog hijsen en verder gaan puinruimen, we hebben de woonkamer veranderd, de mini eetkamertafel is gegroeid naar een tafel van 2.20, dus dan moet je minstens de hele zooi omgooien, ook al denkt manlief nog steeds dat de wereld vergaat en zit onze autistische halve boskat achter de verwarming, want eng.. brr... maaarrrr... ik heb dus geen zin meer -O-
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2010 @ 10:30:49 #6
43556 miss_dynastie
pi_84730152
Ah, da's dan net pech, serpente. Ik verlaag me dan meestal tot smoezen. Maar om/voor kwart over tien op zondag kan ik er vast ook zo snel geen bedenken :')
pi_84730162
Ha, Ssserpente, ik ken ook zo'n dame, ook schooljuf en wij mogen ons ook verheugen op een bezoekje binnenkort.
Sowieso, bezoek op zondagmorgen :N

Goeiemorgen trouwens :O

Wat gaan we doen vandaag? Ik weet het nog niet....
pi_84730178
Sterkte Ssserpente!
BE, werkze!

Pfff mijn man denk dat ie vandaag minder hoefr te doen omdat ie jarig is... Nah echtnie *insert zweepslagmiley*
weet niet alle smileys uit mijn hoofd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2010 @ 10:35:03 #9
7074 moussy
kuttekop
pi_84730187
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 10:33 schreef Vicky het volgende:
Sterkte Ssserpente!
BE, werkze!

Pfff mijn man denk dat ie vandaag minder hoefr te doen omdat ie jarig is... Nah echtnie *insert zweepslagmiley*
weet niet alle smileys uit mijn hoofd
~O>

Die van mij ligt nog in zn nest, maar ik heb een wekker gezet })
pi_84730193
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 10:35 schreef moussy het volgende:

[..]

~O>

Die van mij ligt nog in zn nest, maar ik heb een wekker gezet })
Gij biatch })
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2010 @ 10:36:42 #11
7074 moussy
kuttekop
pi_84730201
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 10:35 schreef Vicky het volgende:

[..]

Gij biatch })
:Y über *)
pi_84730218
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 10:31 schreef lily het volgende:
Ha, Ssserpente, ik ken ook zo'n dame, ook schooljuf en wij mogen ons ook verheugen op een bezoekje binnenkort.
Sowieso, bezoek op zondagmorgen :N

Goeiemorgen trouwens :O

Wat gaan we doen vandaag? Ik weet het nog niet....
ik ga de babykamer verven! *O*

als ik mezelf losgeweekt heb van de bank that is en misschien ook pas nadat ik weer een tuk heb gedaan :')
T was half vier voor ik sliep met dank aan de kiezen van Amélie ;( en half 7 toen k weer op zat :O
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84730244
Leuk, huup :)

Ik moet echt iets gaan doen met de jongens vandaag hoor, we zitten sinds vrijdag al binnen en zij hebben vakantie. We hoeven echt niet iedere dag eropuit (kan ook niet want morgen moet ik gewoon weer werken de hele dag) maar ik kan ze ook niet iedere dag in huis houden.

Hun papa was uit met collega's gisteren en kwam pas om 5.00 uur vanochtend thuis en ligt nu dus nog in bed. Ik denk niet dat ik op hem hoef te rekenen vandaag :P
Ik stop ze dadelijk maar alledrie in de auto ... eens kijken waarheen
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2010 @ 10:43:00 #14
7074 moussy
kuttekop
pi_84730262
Trouwens, bij de BSO van mn kinderen is vrijdag een jongetje weggelopen, zo weggelopen dat de politie hem van straat heeft geplukt, niemand weet hoe lang hij buiten heeft gelopen :o Ik weet nu weer waarom ik opgezegd heb daar...
pi_84730478
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 10:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Ah, da's dan net pech, serpente. Ik verlaag me dan meestal tot smoezen. Maar om/voor kwart over tien op zondag kan ik er vast ook zo snel geen bedenken :')
sorry, moet naar de kerk?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2010 @ 11:01:03 #16
43556 miss_dynastie
pi_84730521
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 10:58 schreef simmu het volgende:

[..]

sorry, moet naar de kerk?
Ha! Noteert :Y)
  zondag 1 augustus 2010 @ 11:11:56 #17
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_84730703
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 10:43 schreef moussy het volgende:
Trouwens, bij de BSO van mn kinderen is vrijdag een jongetje weggelopen, zo weggelopen dat de politie hem van straat heeft geplukt, niemand weet hoe lang hij buiten heeft gelopen :o Ik weet nu weer waarom ik opgezegd heb daar...
Zo dat is vreselijk :o
Denk dat ze daarna toch een interieur konden bestellen als dat mijn kind was geweest :o
I`m not weird. I`m limited edition.
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2010 @ 11:58:18 #18
7074 moussy
kuttekop
pi_84731732
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 11:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Zo dat is vreselijk :o
Denk dat ze daarna toch een interieur konden bestellen als dat mijn kind was geweest :o
4 jr. eerste dag bso :Y) ik weet niet wat ik gedaan, maar ik denk dat ik aangifte van nalatigheid of wéét ik veel had gedaan..
pi_84731771
Het is inderdaad niet zo best, dat moge duidelijk zijn, maar een kind van BSO leeftijd loopt toch ook niet meer zomaar in zijn eentje weg? de straat op?
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat een van mijn kinderen dat zou doen.

Als Leah dadelijk wakker is gaan we lekker de hei op, het is prachtig weer :)
pi_84731812
Oei mous :X dat zijn idd wel slordige dingen.

Leuk Lily! lekker even eruit.
Hier is het ook mooi weer ja, misschien moeten we ook maar naar buiten straks ofzo. Met zn drietjes gaar op een kleedje hangen :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84731891
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 11:58 schreef moussy het volgende:

[..]

4 jr. eerste dag bso :Y)
lijkt wel een beetje op een protest actie
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2010 @ 12:06:45 #22
7074 moussy
kuttekop
pi_84731935
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:04 schreef lily het volgende:

[..]

lijkt wel een beetje op een protest actie
dan nog, het had niet mogen gebeuren.

Ik zie het Cas overigens wel doen, vooral als het al voor gedaan is.
  zondag 1 augustus 2010 @ 12:08:50 #23
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_84731990
Wij gaan straks heel burgerlijk een stukje fietsen. Als ik m`n ogen ver genoeg openkrijg tenminste :O :')
pi_84732106
Ja, nou ja.
1 leidster op 10 kinderen is wettelijk gesteld voor BSO. Je kunt ze niet alle 10 iedere seconde in het oog hebben.

Wij zijn allemaal mensen en ik maak ook fouten met mijn eigen kinderen en dat zijn er nog maar twee (nu drie dan maar Leah gaat nog niet ver ;) ).

Het is helaas niet zo zwart-wit altijd.
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2010 @ 12:16:01 #25
7074 moussy
kuttekop
pi_84732195
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:12 schreef lily het volgende:
Ja, nou ja.
1 leidster op 10 kinderen is wettelijk gesteld voor BSO. Je kunt ze niet alle 10 iedere seconde in het oog hebben.

Wij zijn allemaal mensen en ik maak ook fouten met mijn eigen kinderen en dat zijn er nog maar twee (nu drie dan maar Leah gaat nog niet ver ;) ).

Het is helaas niet zo zwart-wit altijd.
Het kan zo simpel zijn, deur op slot doen misschien?
pi_84732238
Op de BSO waar die van ons zitten is een keer fikkie gestoken. Door twee 11 jarige jongens die met een aansteker het wc papier in de fik hadden gestoken.
Bovenin het gebouw, achter, notabene naast de babyafdeling :{

Een hele kwalijke zaak die heel serieus is genomen maar het gebeurde wel. Op een gerenomeerde instelling.
Je kunt moeilijk met ieder van ze naar de wc gaan. Je gaat ook niet uit van dit soort acties.
pi_84732310
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:16 schreef moussy het volgende:

[..]

Die deuren hebben vaak cijfercodes die de kinderen weten. Bij onze BSO is een speelterrein buiten waar ze voetballen en waar speeltoestellen staan.
Er is altijd leiding bij maar je hebt geen ogen in je rug.

Maar goed; het is mijn mening verder (maar thuis kunnen ze ook weglopen, ik wil alleen maar zeggen, als ze weglopen heeft dat misschien een reden en lijkt het me raadzaam als ouder daar naar te kijken)
  zondag 1 augustus 2010 @ 12:21:07 #28
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_84732335
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:16 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik woon tegenover een BSO & wat ik hier zie is dat ze vaak met buitenspelen over 't hek naar 't grote grasveld er tegenover gaan om te voetballen (zonder begeleiding want die blijft uiteraard lekker zitten op 't plastic witte tuinstoeltje) en dan denk ik ook, op die manier vraag je er ook om.
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2010 @ 12:22:07 #29
7074 moussy
kuttekop
pi_84732366
Bij deze BSO zit altijd hangjeugd voor de deur op het pleintje (het is er ook een puinhoop) er is al eens door lui in een auto op de parkeerplaats een jongetje gelokt (die op dat moment in de BSO hoorde te zijn maar ging even buiten spelen)) we krijgen brieven over veiligheid en dat ze er wat aan gaan doen,ook na dat gedoe in België maar nú pas hangt er een bel aan de deur en zit de deur dus op slot.
pi_84732374
kinderen doen soms echt de meest idiote dingen hoor en je kan echt niet alles vooraf bedenken (1 neefje van 11 sprong gewoon 3 hoog uit een raam. woeiiiiiiiiii, ik kan vliegen! rieptie). de ander (toen 9) sloeg aan het spelen met de aansteker van pa en het poppenhuis van zuslief op zondagmorgen 5 uur (tante haalde er wel een nieuwe keuken uit.....) en dan heb ik het nog niet gehad over banken naast verwarmingen, bomen en mijn eigen geniale actie: soepje maken van allerhande onkruid en modder en dat aan neefje (toen 7) gevoerd :Y)
pi_84732397
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:21 schreef SacreCoeur het volgende:
(zonder begeleiding want die blijft uiteraard lekker zitten op 't plastic witte tuinstoeltje)
Ja, maar dat is niet gangbaar.
Er wordt altijd zo makkelijk afgegeven op kinderopvang personeel maar kom op zeg; het zijn niet allemaal een stelletje lapswansen die lui zijn en zich geen reet interesseren voor je kinderen.
Die ik al jaren tegenkom in ieder geval niet.
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2010 @ 12:24:28 #32
7074 moussy
kuttekop
pi_84732415
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:20 schreef lily het volgende:

[..]

Die deuren hebben vaak cijfercodes die de kinderen weten. Bij onze BSO is een speelterrein buiten waar ze voetballen en waar speeltoestellen staan.
Er is altijd leiding bij maar je hebt geen ogen in je rug.

Maar goed; het is mijn mening verder (maar thuis kunnen ze ook weglopen, ik wil alleen maar zeggen, als ze weglopen heeft dat misschien een reden en lijkt het me raadzaam als ouder daar naar te kijken)
Er is een afgesloten schoolplein met alle toeters en bellen aan de BSO vast, maar die deur zit altijd op slot en die andere aan het hangjeugdpleintje is altijd open, imho gaat daar nou net iets niet goed.
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2010 @ 12:25:51 #33
7074 moussy
kuttekop
pi_84732449
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:23 schreef lily het volgende:

[..]

Er wordt altijd zo makkelijk afgegeven op kinderopvang personeel maar kom op zeg; het zijn niet allemaal een stelletje lapswansen die lui zijn en zich geen reet interesseren voor je kinderen.
kinderopvangpersoneel staat ook nog onder een regiomanager die zelden op locatie komt, en wat ik begrijp van de meiden ligt daar het probleem, zij zelf staan ook met hun rug tegen de muur wat dat betreft.
pi_84732514
Hier heb ik horror rondlopen, dus paps zwiept r nu r bed in

man, die stond blerend op en dat heeft ze tot net volgehouden..
toen heb ik de joystick uit vaders handen gerukt en m de opdracht gegeven weg te gaan met r..

T is niet snel dat ik pissig word..maar nu had ze de jackpot :P

maargoed, nu dus ff rustig ontbijten, boekie lezen en douchen :P
  zondag 1 augustus 2010 @ 12:29:22 #35
298315 SacreCoeur
pi_84732538
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:23 schreef lily het volgende:

[..]

Nou hier in de buurt het meeste wel.
Allemaal zitten ze op stoeltjes, meedoen ho maar.
Ook toen het zo snik heet was waren ze te beroerd om de kids met water te laten spelen.
Voor de grap ben ik er toen heen gelopen om te vragen waarom ze niet met water aan 't spelen waren.
En kreeg ik als antwoord, dan kan ik de kinderen blijven insmeren met zonnebrand.
Ik vind dat raar, je wordt daar toch voor betaald?
pi_84732564
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:25 schreef moussy het volgende:

[..]

kinderopvangpersoneel staat ook nog onder een regiomanager die zelden op locatie komt, en wat ik begrijp van de meiden ligt daar het probleem, zij zelf staan ook met hun rug tegen de muur wat dat betreft.
De regiomanager van "onze" lokatie heeft een eigen ruimte en ik zie haar regelmatig zitten dus dat probleem is hier niet.

Maar dat is ook niet de strekking van wat ik bedoel. Maar goed; laat maar.
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2010 @ 12:30:34 #37
7074 moussy
kuttekop
pi_84732573
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:29 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Nou hier in de buurt het meeste wel.
Allemaal zitten ze op stoeltjes, meedoen ho maar.
Ook toen het zo snik heet was waren ze te beroerd om de kids met water te laten spelen.
Voor de grap ben ik er toen heen gelopen om te vragen waarom ze niet met water aan 't spelen waren.
En kreeg ik als antwoord, dan kan ik de kinderen blijven insmeren met zonnebrand.
Ik vind dat raar, je wordt daar toch voor betaald?
Ergens snap ik wel dat ze niet zo maar bakken water neer zetten, of zelfs badjes, er zal er maar 1 in verdrinken, het kan al in 10cm
  zondag 1 augustus 2010 @ 12:33:25 #38
298315 SacreCoeur
pi_84732657
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:30 schreef moussy het volgende:

[..]

Ergens snap ik wel dat ze niet zo maar bakken water neer zetten, of zelfs badjes, er zal er maar 1 in verdrinken, het kan al in 10cm
Nou normaal gesproken gaan de badjes wel uit, met 24/25 graden.
Maar ze waren dus te beroerd toen het nóg warmer werd vaker te gaan smeren.
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2010 @ 12:39:59 #39
7074 moussy
kuttekop
pi_84732839
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:33 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Nou normaal gesproken gaan de badjes wel uit, met 24/25 graden.
Maar ze waren dus te beroerd toen het nóg warmer werd vaker te gaan smeren.
Mja kweenie, ik smeer altijd wat extra als ze buiten spelen in de volle zon, ze zweten het er ook af lijkt mij.
pi_84732858
oh KD dat is zo'n dag :X pfff.
Hopelijk slaapt ze de bui er een beetje uit ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 1 augustus 2010 @ 12:48:41 #41
298315 SacreCoeur
pi_84733097
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:39 schreef moussy het volgende:

[..]

Mja kweenie, ik smeer altijd wat extra als ze buiten spelen in de volle zon, ze zweten het er ook af lijkt mij.
Ja ik smeer om de 3 kwartier, ben als de dood dat ze verbrand :P
  zondag 1 augustus 2010 @ 13:27:24 #42
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_84734161
k Ben dr weer :P
Vrijdag zijn we naar Vlissingen geweest, naar de Reptielenzoo en het strand. Een lange autorit vanaf Utrecht, maar de zit waard. En ik vind het helemaal niet erg, om lang in de auto te zitten, gelukkig. :)

Mooie Gordelstaarthagedis:

Een heel leuk en oud gebouw, waar de Reptielenzoo in zit. [Alleen niet toegankelijk voor mensen die geen trappen kunnen lopen. ]
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  zondag 1 augustus 2010 @ 13:41:59 #43
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_84734627
Getsie, eng beest Oxy! En, fijn dat je er weer bent :W

Ik heb me daar een geniaal idee: onder de trap hebben wij een kast, die nu gebruitk wordt als voorraadkast. In huis staat inmiddels (te) veel speelgoed, dus mijn man vindt het een zooi worden :X :') . Nu mijn idee: we bouwen een uitbouw, waardoor we een grote woonkeuken krijgen en een grotere bijkeuken, waar we voorraadkasten kunnen plaatsen. Is de kast onder de trap leeg en kan daar het speelgoed in, kunnen de jongens het er ook zelf uit halen (en terug in zetten natuurlijk O-) ). En dan heb ik dus de uitbouw die ik al zo lang zo graag wil O-) :Y Issie geniaal of wat ? ;) :P
  zondag 1 augustus 2010 @ 13:45:40 #44
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_84735480
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:45 schreef mikoxx het volgende:
Hihi, kijk dan hoe lollig
die zijn zo leuk O+
pi_84735984
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:41 schreef mikoxx het volgende:
Getsie, eng beest Oxy! En, fijn dat je er weer bent :W

Ik heb me daar een geniaal idee: onder de trap hebben wij een kast, die nu gebruitk wordt als voorraadkast. In huis staat inmiddels (te) veel speelgoed, dus mijn man vindt het een zooi worden :X :') . Nu mijn idee: we bouwen een uitbouw, waardoor we een grote woonkeuken krijgen en een grotere bijkeuken, waar we voorraadkasten kunnen plaatsen. Is de kast onder de trap leeg en kan daar het speelgoed in, kunnen de jongens het er ook zelf uit halen (en terug in zetten natuurlijk O-) ). En dan heb ik dus de uitbouw die ik al zo lang zo graag wil O-) :Y Issie geniaal of wat ? ;) :P
Als het werkt, misbruik ik Thomas ook wel eens om iets gedaan te krijgen :D (mijn man heeft het al gedaan toen hij nog niet geboren was, dus ik sta sowieso nog één achter ;) ).
pi_84737202
ik heb uiteindelijk nog helemaal niets gedaan en ben nu wentelteefjes aan het maken :D *O* wat een zondag zo O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84737366
Ik ben bezig met het maken van cupcakes.
Tot nu toe ziet het er niet goed uit _O-
  zondag 1 augustus 2010 @ 15:14:52 #49
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84737772
Ik heb twee kozijnen en een flink aantal meters schrootjes twee keer in de grondverf. zometeen nog aflakken en dan heb ik mijn best weer gedaan vandaag. O-)
Dan nog 4 kozijnen en 7 deuren te gaan }:|
En natuurlijk nog 3 keer raamkozijn en 3 keer de kamer rond plinten. :')
Maar dan heb je ook wat.
[/dagboek]
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_84738637
:O Met 25 weken zwanger een eindje naar een pretpark fietsen is vermoeiend.
Maar het was leuk... Nu doe ik niets anders meer vandaag dan koken
pi_84739918
wentelteefjes, cupcakes, kozijnen en pretpark ^O^

hier niet veel soeps
Naar een veldje gelopen met alledrie de kinderen voor te voetballen (met chocomel en chips :Y) ). Toen er honden kwamen zijn we uitgeweken naar het schoolplein.
De hei is het niet meer geworden (is ook loopafstand maar de jongens wilden voetballen).
pi_84740010
Welk pretpark zijn jullie geweest, Pvoesss?

Zo, ik heb het overleefd vanmorgen. Ze viel eigenlijk best mee. Zal wel komen omdat ze zwanger is. Of omdat ik me er al een week druk om zat te maken en ze in m'n hoofd steeds erger werd. :')

Oh, Huup, ik heb het nog even nagevraagd; het was niet die basisschool die jij noemde. :P
pi_84740369
ah kd had ook prijs vandaag! Jen was ook heerlijk bezig.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_84740844
Naar Drievliet, Ssserpente
Het is maar 4 kilometer fietsen dus we hebben een abonnement.
Helaas zowel heen als terug dus tegenwind.. En omleidingen -O-

Maar het was echt heerlijk ik zal zo wel even wat fotos in het foto-topic zetten O+
pi_84741033
Rielekst! Maar best pittig idd, met dit warme weer. Ik heb trouwens sowieso bewondering voor zwangere moeders die er al een hebben rondlopen.

Was het feest vandaag, Jen? :P
pi_84741296
oh wat leuk Pvoesss zo dichtbij O+
B. woonde vroeger in Sprang-Capelle, die had dus ook een abo op de Efteling als kind :P gingen ze daar gewoon even een ijsje halen ofzo :') of even naar de speeltuin of even bij sneeuwwitje kijken en dan weer naar huis :D

Ssserpente hahaha :D
nou mooi dat t niet die school is :+ boeit ook niet verder eigk haha, maar die school is hier het dichtst bij, áls Amélie hier al naar school gaat, dan wordt het daar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84741433
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:14 schreef huuphuup het volgende:

B. woonde vroeger in Sprang-Capelle, die had dus ook een abo op de Efteling als kind :P gingen ze daar gewoon even een ijsje halen ofzo :') of even naar de speeltuin of even bij sneeuwwitje kijken en dan weer naar huis :D

*Jaloerssss is! Wij nemen ws ook nog wel een abbonement, misschien volgend jaar of jaar daarna. Voor nu hebben we nog kaartjes liggen van de AH aktie, dus we gaan zeker nog weer deze maand *O*

Ben benieuwd naar de Drievliet foto's
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84742345
De foto's staan er.. Ik heb teveel foto's gemaakt.. Dus het is een kleine ( :') ) selectie O+
pi_84742442
Ik vind de Efteling altijd een feest :Y We gaan 1 of 2 keer per jaar (ook als kind ging ik ieder jaar).
Daarom zou ik eigenlijk helemaal geen abonnement willen
  zondag 1 augustus 2010 @ 18:17:57 #60
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_84743373
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 16:34 schreef Ssserpente het volgende:
Welk pretpark zijn jullie geweest, Pvoesss?

Zo, ik heb het overleefd vanmorgen. Ze viel eigenlijk best mee. Zal wel komen omdat ze zwanger is. Of omdat ik me er al een week druk om zat te maken en ze in m'n hoofd steeds erger werd. :')

Oh, Huup, ik heb het nog even nagevraagd; het was niet die basisschool die jij noemde. :P
Maarrrr..welke dan wel? :9
Straks geeft ze les op de school waar de mijnesen heengaan :P
  zondag 1 augustus 2010 @ 18:18:04 #61
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_84743375
Even een vraagje aan jullie ..

Vandaag hadden wij visite in huis .. erg gezellig hoor!
Maar 1 van de kinderen zat steeds overal aan, dus ik zei er wat van en later heb ik het via de ouders laten gaan, omdat het kind immers maar bleef doorgaan. :{

Ik vind het echt onnodig om de spulletjes allemaal weg te halen.
Hoe gaan jullie hiermee om? Het kind is inmiddels 8, dus zou het inmiddels moeten weten.
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zondag 1 augustus 2010 @ 18:19:34 #62
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_84743416
Naar buiten sturen met een smoesje. Ga maar duiven vangen ofzo. Ga daar de strijd niet over aan.
  Jubileum moderator zondag 1 augustus 2010 @ 19:53:41 #63
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_84746312
Ook een vraag, maar dan voor de creatievelingen hier. ;)

Eva heeft een nieuw fiepje, nl. broccoli. Nu loopt ze vaak rond met een ongekookte stronk, ze loopt nu al dagen met een stukje gekookte broccoli :X maar ze wil zo graag een knuffelbroccoli.
Is hier iemand die een broccoli (hand-formaatje) kan haken/vilten/naaien? Uiteraard tegen vergoeding :)
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_84746475
Wat een geweldig fiep :D ^O^
  zondag 1 augustus 2010 @ 20:03:44 #65
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_84746629
:) Eva
Is dit anders wat? toevallig was ik deze een tijdje geleden tegengekomen.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  Jubileum moderator zondag 1 augustus 2010 @ 20:08:38 #66
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_84746796
Die is grappig Shewolf _O-
Eva ♥ en Iris ♥
pi_84746877
Ons benedenbuurmeisje viert vandaag haar verjaardag, ze is 6 jr geworden het feestje is nog in volle gang met het nodige gegil enzo. . Gelukkig slapen onze meiden er doorheen.. Vind het best al laat voor een kinderverjaardag :@
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 1 augustus 2010 @ 20:18:48 #68
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_84747151
Vicky gefeliciteerd met je man *O*
En dan ook meteen maar met je buurmeisje :P
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_84748287
@Lois,

op www.etsy.com vind je veel handgemaakte broccoli-items!

Zoals deze oorbelletjes!

Ik weet eigenlijk niet of Eva wel gaatjes in d'r oren heeft en misschien zoek je juist iets wat ze vast kan houden? Dan is onderstaande ook leuk: een 'stress-broccoli'

Eeuwig vijfentwintig
  Jubileum moderator zondag 1 augustus 2010 @ 20:48:29 #70
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_84748466
Whahaha een stressbroccoli :D :D

Gevoel, tast is voor Eva ook heel belangrijk. Knuffelen kan ze alleen met iets wat echt zacht is, zoals een knuffel dus ik dacht aan vilt of haakwerk.
Maar bedankt voor het (mee)zoeken :D
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 1 augustus 2010 @ 20:51:39 #71
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_84748596

Ook :D gezien haar Autisme Spectrum Stoornis (ASS) ;)

Als ik kon haken, zou ik een kilo haken voor deze originele fiepert! Ik heb 'm nog nooit gehoord!!! O+
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
pi_84748750
Lois, ik heb een plastic speelgoedbroccolitje voor Eva..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Jubileum moderator zondag 1 augustus 2010 @ 20:57:28 #73
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_84748873
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 20:55 schreef Vicky het volgende:
Lois, ik heb een plastic speelgoedbroccolitje voor Eva..
Lief O+ maar die hebben we zelf ook en die knuffelt niet zo fijn :)

Oxy dat tshirt is briljant _O_
Eva ♥ en Iris ♥
pi_84748880
Lois pm Wickie anders eens. Die heeft hele toffe knuffels gemaakt en is daar heel crea mee. Of anders Oeke, misschien dat die tijd heeft? Maar die heeft wel weinig internettoegang nu geloof ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 1 augustus 2010 @ 21:07:52 #75
298315 SacreCoeur
pi_84749378
Ik heb een vraagje :D

Tijdje terug kwam iemand hier met een onwijs leuk honden soort.
Ik heb echt geen idee meer welk soort en dat wil ik juist weten.
Oh, ik weet ook niet meer wie het zei :')
pi_84749412
Deze zijn van vilt:

Volgens mij moet je even verhuizen naar het creatievelingentopic of hoe dat ook heet. Er is vast wel een OUD'er die dit voor je kan maken, toch?
Eeuwig vijfentwintig
  zondag 1 augustus 2010 @ 21:08:57 #77
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_84749424
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 20:57 schreef huuphuup het volgende:
Lois pm Wickie anders eens. Die heeft hele toffe knuffels gemaakt en is daar heel crea mee. Of anders Oeke, misschien dat die tijd heeft? Maar die heeft wel weinig internettoegang nu geloof ik.
Of Trui?
Tan?
Ylana
pi_84749605
Spuuglokje heeft een geweldige poes voor mij gehaakt. O+
Die is ook goed met haken :Y
pi_84749615
Eindelijk is mn woonkamer weer leefbaar :)

Eerst lekker veel troep weggooien:

Woonkamer en keuken:

Nieuwe kast:

Nieuwe eethoek:

Nog wel flink wat afwerk gebeuren... Maar he... Het begint nu wel vorm te krijgen.
  Jubileum moderator zondag 1 augustus 2010 @ 21:13:52 #80
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_84749656
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:08 schreef Reese het volgende:
Deze zijn van vilt:

[ afbeelding ]
Volgens mij moet je even verhuizen naar het creatievelingentopic of hoe dat ook heet. Er is vast wel een OUD'er die dit voor je kan maken, toch?
Ik heb hem daar even gecrosspost :') Geweldige tip O+
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator zondag 1 augustus 2010 @ 21:14:32 #81
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_84749698
Mooi geworden Tico! _O_ en wat een stapel vuilnis :o
Eva ♥ en Iris ♥
pi_84749733
Ik vind het wel origineel hoor Lois, broccoli. Een knuffelbroccoli lijkt me lekkerder dan gekookte broccoli... ;).
Wat grappig trouwens dat er zelfs oorbellen van bestaan :).
Ik ben (nog) niet zo creatief met vilt, maar er zijn genoeg OUD-users die er vast wel iets mee kunnen, misschien eens vragen in het het creatief topic? Ik ben niet zo snel met reageren zie ik al wel :z
Fake it till you make it...
pi_84749806
Wat een berg vuil Tico! Heerlijk zo'n opgeruimd huis weer!
Fake it till you make it...
  zondag 1 augustus 2010 @ 21:18:30 #84
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84749897
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:07 schreef SacreCoeur het volgende:

http://www.huisdiereninfo(...)griffonsvendeens.php
Die?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_84750087
Ongeveer elke kamer die ik opruim haal ik gewoon 4 vuilniszakken troep uit. De badkamer, de keuken, Jen dr kamer... De woonkamer was wel wat meer, maar daar zit ook klusafval bij... Mijn eigen kamer moet ik nog doen, maar daar heb ik niet veel om weg te gooien. :')

De enige kamer die ik niet doe is die van Cil... Dat vond ik vroeger ook niet leuk als mn moeder met vuilniszak mn kamer ging doen (dan had ik een aantal waarschuwingen genegeerd). Maar Priscil mag lekker in dr eigen troep zitten, ik trek de deur wel dicht.
pi_84750200
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 20:48 schreef Lois het volgende:
Whahaha een stressbroccoli :D :D

Gevoel, tast is voor Eva ook heel belangrijk. Knuffelen kan ze alleen met iets wat echt zacht is, zoals een knuffel dus ik dacht aan vilt of haakwerk.
Maar bedankt voor het (mee)zoeken :D
Lois ik heb wel een idee wat te doen is, zou je zelf ook ng wel kunnen denk ik.
Hema heeft transfervellen waarmee je op een tshirt kan strijken, als je een broccoli op een tshirt strijkt of andere achte stof..en dat dan een beetje ruim uitknipt (dubbel) en dat vastnaait en vult met kussenvulling?
On zeh laptop
pi_84750258
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:21 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik woon tegenover een BSO & wat ik hier zie is dat ze vaak met buitenspelen over 't hek naar 't grote grasveld er tegenover gaan om te voetballen (zonder begeleiding want die blijft uiteraard lekker zitten op 't plastic witte tuinstoeltje) en dan denk ik ook, op die manier vraag je er ook om.
Enerzijds begrijp ik je afkeur voor de BSO, zeker als kinderen niet met water mogen spelen als het warm is ( :N ), maar anderzijds: bij de kinderopvang waar ik voor werk, hebben 8+'ers vaak toestemming van de ouders (waar de ouders ook voor getekend hebben!) om zonder toezicht buiten te spelen, op een aangegeven plaats. Ze moeten het wel even komen zeggen of vragen aan de leidster, maar daarna mogen ze daar 'alleen' of met mede-8-plussers gaan spelen. :)
pi_84750342
quote:

Dat was BE. De hond van iemand van haar softballteam.
pi_84750405
quote:
Dat is het type hond waar BE het toen over had.
  Jubileum moderator zondag 1 augustus 2010 @ 21:29:30 #90
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_84750458
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:24 schreef De_Taartjesfeee het volgende:

[..]

Lois ik heb wel een idee wat te doen is, zou je zelf ook ng wel kunnen denk ik.
Hema heeft transfervellen waarmee je op een tshirt kan strijken, als je een broccoli op een tshirt strijkt of andere achte stof..en dat dan een beetje ruim uitknipt (dubbel) en dat vastnaait en vult met kussenvulling?
Je overschat mijn handvaardigheidsskils :D maar het klinkt niet moeilijk idd! *achterhoofd houdt*
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 1 augustus 2010 @ 21:34:48 #91
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_84750738
Bohhhhhh :Z.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 1 augustus 2010 @ 21:40:53 #92
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_84751116
Lois, is dit misschien iets?

Het merk is 'under the nile'.

Er was iemand op Marktplaats die ze, nieuw, aanbood maar die advertenties zijn pleite. Volgens de Google cache is dit de verkoper. Misschien kun je er een mailtje aan wagen?

Ik voel me helemaal Sherlock Holmes nu! :7
A grand adventure has begun.
pi_84751187
Keshet :D

Tico ik vind je bankkussentjes leuk!! Ikea?
En mooi geworden ja :Y
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 1 augustus 2010 @ 21:43:01 #94
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84751233
oh Tico mooi geworden zeg! O+
en dat scheelt een hoop troep. :o
pi_84751676
Tico wow! Het lijkt wel een grotemensenhuis zo :D
On zeh laptop
  Jubileum moderator zondag 1 augustus 2010 @ 21:53:09 #96
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_84751711
Keshet _O_ Mailtje is verstuurd!
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 1 augustus 2010 @ 21:57:53 #97
14746 k_i_m
pi_84751884
Knuffel broccoli, dat klinkt als een uitdaging. Daar ga ik mijn creatieve geest ook nog eens over breken als ik straks een week vrij ben!
In my life
Why do I smile
pi_84752519
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:42 schreef huuphuup het volgende:
Keshet :D

Tico ik vind je bankkussentjes leuk!! Ikea?
En mooi geworden ja :Y
niet te hard Ikea roepen, dan dondert alles in elkaar. Ik denk dat alles wat je ziet van Ikea komt, incl. keuken.
  zondag 1 augustus 2010 @ 22:16:45 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84752642
quote:

Ik denk dat ik het was en het was de franse basset ofzoiets?
  zondag 1 augustus 2010 @ 22:18:12 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84752688
Ah, ik zie dat Buuf en Bodpa het ook al wisten. Met de juiste naam erbij. :Y

Tico, wat is het mooi geworden! Ik vind je wandmeubel echt helemaal tof! :Y
pi_84752689
vedommes, heb ik net me de pleuris gewerkt om al die foto's in t kiddofototopic te smijten :') is ie nu al dicht NOH

anyway, hoest hier :+
?
pi_84752752
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ah, ik zie dat Buuf en Bodpa het ook al wisten. Met de juiste naam erbij. :Y

Tico, wat is het mooi geworden! Ik vind je wandmeubel echt helemaal tof! :Y
die is nog niet af, komt nog een plank boven met verlichting.
  zondag 1 augustus 2010 @ 22:22:14 #103
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84752868
http://www.alibaba.com/pr(...)le_broccoli_toy.html

Lois! kiek s wat ik gevonden heb. :D Misschien zijn die ogen niet helemaal oke-ish, maar het is een kant en klare knuffel!
-edit- en deze http://superpunch.blogspot.com/2009/08/plush-broccoli.html
  zondag 1 augustus 2010 @ 22:25:29 #104
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_84752990
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 22:22 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.alibaba.com/pr(...)le_broccoli_toy.html

Lois! kiek s wat ik gevonden heb. :D Misschien zijn die ogen niet helemaal oke-ish, maar het is een kant en klare knuffel!
Volgens mij moet ze er dan meteen 1000 bestellen _O-
Ylana
pi_84753033
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 22:25 schreef Saffier het volgende:

[..]

kun je nog eens een kwijtraken...
  zondag 1 augustus 2010 @ 22:27:35 #106
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84753080
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 22:25 schreef Saffier het volgende:

[..]

Wahahahaha, zover had ik nog niet gekeken. :D
  zondag 1 augustus 2010 @ 22:48:27 #107
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_84753998
heel fok gewoon aan de broccoli-knuffels, wie weet wat een gat im de markt het is 8-)
Ylana
  zondag 1 augustus 2010 @ 22:49:41 #108
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84754053
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 22:48 schreef Saffier het volgende:
heel fok gewoon aan de broccoli-knuffels, wie weet wat een gat im de markt het is 8-)
een solidariteitsactie O+ ipv zonnetjes krijg je dan een stronk broccoli :P
  Jubileum moderator zondag 1 augustus 2010 @ 23:01:18 #109
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_84754529
Whahahahahaa :D
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 1 augustus 2010 @ 23:01:31 #110
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_84754537
Ik ben voor :7
Ylana
  maandag 2 augustus 2010 @ 01:21:43 #111
298315 SacreCoeur
pi_84759710
quote:
Ja die ja!
Ik wilde 'm nog eens zien.

M'n zusje heeft voor 'r verjaardag een chihuahua gehad.
En nu moet ik natuurlijk ook aan de hond :')
pi_84761494
Een chicwawa is geen hond! Een uit de kluiten gegroeide rat, meer kan ik er niet van maken. En als man zijnde sta je echt vreselijk voor lul met zo'n beest.
  maandag 2 augustus 2010 @ 07:32:55 #113
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_84762002
Mogge! Ben weer thuis! Ga nu even crashen in mijn bed, en dan straks naar de kinderen toe!!!!
Bangkok was fantastisch en een memorabele trip, maar niets is zo leuk als weer terugkomen bij je kinderen.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_84762029
Welkom thuis Mems!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † maandag 2 augustus 2010 @ 08:11:24 #115
7074 moussy
kuttekop
pi_84762254
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 01:21 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ja die ja!
Ik wilde 'm nog eens zien.

M'n zusje heeft voor 'r verjaardag een chihuahua gehad.
En nu moet ik natuurlijk ook aan de hond :')
:') da's de beste reden om een hond te nemen!
pi_84762342
Ben ik net Jip en Janneke aan het voorlezen...

Ik citeer:
Kader: Jip mag zuigen, maar hij ziet niet dat er echt iets opgezogen wordt, dus hij zuigt de bloemen op.

'Jakkes, Jip, ' Zegt moeder' Ik kan aan jou ook niets overlaten. Janneke is veel liever.'
Dan wordt Jip boos. Hij laat de stofzuiger liggen en hij gaat naar buiten. 'Ik help lekker nooit meer!' roept hij. Is dat niet stout van Jip?

Einde verhaaltje.

Bek ik nou gek :? Heb neiging om het hele boekje maar aan de kant te flikkeren :')
pi_84762348
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 07:32 schreef Memmel het volgende:
Mogge! Ben weer thuis! Ga nu even crashen in mijn bed, en dan straks naar de kinderen toe!!!!
Bangkok was fantastisch en een memorabele trip, maar niets is zo leuk als weer terugkomen bij je kinderen.
:D klinkt goed!
  maandag 2 augustus 2010 @ 09:13:22 #118
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_84762969
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 08:22 schreef freecell het volgende:
Ben ik net Jip en Janneke aan het voorlezen...

Ik citeer:
Kader: Jip mag zuigen, maar hij ziet niet dat er echt iets opgezogen wordt, dus hij zuigt de bloemen op.

'Jakkes, Jip, ' Zegt moeder' Ik kan aan jou ook niets overlaten. Janneke is veel liever.'
Dan wordt Jip boos. Hij laat de stofzuiger liggen en hij gaat naar buiten. 'Ik help lekker nooit meer!' roept hij. Is dat niet stout van Jip?

Einde verhaaltje.

Bek ik nou gek :? Heb neiging om het hele boekje maar aan de kant te flikkeren :')
Dat is nou echt jaren '50 _O-
  maandag 2 augustus 2010 @ 09:13:53 #119
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_84762979
Een quote verneuken is zooooo 2008 :')
  maandag 2 augustus 2010 @ 09:18:16 #120
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_84763036
Jip en Janneke kun je niet uit de context van de tijd waarin het geschreven is lezen, natuurlijk. Er zitten draken van verhaaltjes bij, maar ook wel leuke. Ik zou dus niet het boekje aan de kant filkkeren, maar gewoon de leuke verhaaltjes eruit kiezen. En bij het voorlezen af en toe de taal een beetje moderniseren. Niet te veel, want voor de kinderen is het ook wel leuk om de taal 'van vroeger' te kennen (vind ik dan)

Wat trouwens echt wel een leuk Jip- en Janneke-boekje is, is deze:

Erg leuk voor de aanloop naar Sinterklaas om in voor te lezen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 2 augustus 2010 @ 09:27:00 #121
298315 SacreCoeur
pi_84763176
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 03:52 schreef Ticootje het volgende:
Een chicwawa is geen hond! Een uit de kluiten gegroeide rat, meer kan ik er niet van maken. En als man zijnde sta je echt vreselijk voor lul met zo'n beest.
Nou 't is best een leuk ding, sommige zien er inderdaad niet uit maar 'k vond deze wel lief.
Maar 't lijkt meer op een cavia, hij kan ook nog niet blaffen.
pi_84763209
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 09:18 schreef livelink het volgende:
Jip en Janneke kun je niet uit de context van de tijd waarin het geschreven is lezen, natuurlijk. Er zitten draken van verhaaltjes bij, maar ook wel leuke. Ik zou dus niet het boekje aan de kant filkkeren, maar gewoon de leuke verhaaltjes eruit kiezen. En bij het voorlezen af en toe de taal een beetje moderniseren. Niet te veel, want voor de kinderen is het ook wel leuk om de taal 'van vroeger' te kennen (vind ik dan)

Wat trouwens echt wel een leuk Jip- en Janneke-boekje is, is deze:

[ afbeelding ]

Erg leuk voor de aanloop naar Sinterklaas om in voor te lezen.
Oh leuk! ik vind die Jip&Janneke boekjes erg leuk, idd sommige dingen met een knipoog lezen, of gewoon helemaal niet.
Deze gaat op mn lijstje voor Sinterklaas, kan ik er over anderhalf jaar uit voorlezen O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84763619
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 09:27 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Nou 't is best een leuk ding, sommige zien er inderdaad niet uit maar 'k vond deze wel lief.
Maar 't lijkt meer op een cavia, hij kan ook nog niet blaffen.
Op een of andere manier heb ik altijd de neiging om erop te stampen als ik zo'n kuttelikkertje zie...
pi_84763688
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 09:53 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Op een of andere manier heb ik altijd de neiging om erop te stampen als ik zo'n kuttelikkertje zie...
_O-

Maar een chihuahua mag de stempel hond niet krijgen hoor.. Ik vind het ook meer een rat dan een hond.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 2 augustus 2010 @ 09:58:09 #125
298315 SacreCoeur
pi_84763709
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 09:53 schreef Ticootje het volgende:

[..]

lol! Dat heb ik alleen bij mopshondjes.
En ach op die leeftijd wilde ik ook een Chihuahua :P
pi_84764101
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 09:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

zou dat het zijn :P Dan zou het me niet moeten opvallen toch? :')
pi_84764146
Het taalgebruik is het punt over het algemeen ook niet, hier in huis is het taalgebruik ook niet echt 2010 :')

Maar de inhoud is soms een beetje wazig :') Niet heel kindvriendelijk zeg maar :D
pi_84764200
janneke is veel liever :D :P
pi_84764301
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 10:18 schreef Kleurdoos het volgende:
janneke is veel liever :D :P
Ja, echt :o
En het is de moeder van Jip :')
pi_84764320
Die verhaaltjes overslaan en de rest wel lezen inderdaad.
Maar ik kies eigenlijk hele andere boeken dan jip en janneke :)
pi_84764448
Ik normaal ook. Was voor het eerst Jip en Janneke. For old times sake zeg maar.

En toen was het dit verhaaltje en het verhaaltje hierna is Janneke doodsbang voor een koe :') En het verhaal daarna doen ze de kat een touwtje om de nek :X

Misschien maar hoog op een plank zetten _O-
  maandag 2 augustus 2010 @ 10:28:22 #132
298315 SacreCoeur
pi_84764450
Isa is helemaal gek van Jip & Janneke. (we hebben 't grote witte boek met allerlei kleine verhaaltjes)
Voor 't slapen gaan mag ik alleen Jip & Janneke of eventueel Dora voorlezen.
Die Dora boekjes zijn al helemaal stom. :')
  maandag 2 augustus 2010 @ 11:10:18 #133
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_84765488
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 09:56 schreef Vicky het volgende:
Maar een chihuahua mag de stempel hond niet krijgen hoor.. Ik vind het ook meer een rat dan een hond.
Volgens Temple Grandin, een (autistische) dierenexpert, is een chihuaha ook geen hond (meer) :N . Net als de andere rassen die als volwassen dier, nog op een pup lijken, zoals de C. Kings Charles, bijv. Die staan te ver van de wolf af - die hebben 0 van de 10 wolfgedragingen. En zijn daardoor ook sneller gedragsgestoord, omdat ze alleen op het uiterlijk gefokt zijn. :X
Dus hoe schattiger (pup achtig) een hond eruit ziet, hoe ''stommer'' hij eigenlijk is. Zegmaar 2 hersencellen, 1 om te blaffen (nouja, keffen) en 1 om te happen (nouja, bijten). :{
pi_84766370
Ik heb mijn oude dikke Jip en Janneke boekje nog, maar dat vraagt flink wat improvisatie tijdens het lezen hoor. Zo krijgt Janneke een negerpopje en krijgen ze bij de dokter een toffee :')
  maandag 2 augustus 2010 @ 11:44:10 #135
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_84766604
PAS OP

maandag 2 augustus 2010 @ 11:46:29 #136
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_84766680
(plot):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ t komt goed :D
pi_84766884
hahaha Oxy :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 2 augustus 2010 @ 11:57:11 #138
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_84767028
Ik lees trouwens nu een mooi boek: De mysterieuze vlam van koningin Loana, van Umberto Eco.
Dat gaat over een man die een beroerte krijgt, en daarna zijn eigen geschiedenis moet terugvinden, omdat hij niks meer weet over zichzelf, maar wel zijn encyclopedische kennis nog heeft.
Een boek met plaatjes O+ en mooie zinnen. Over mist, schatten en een hoofd vol papier. _O_
pi_84767462
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:46 schreef Oxymoron het volgende:
(plot):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ t komt goed :D
_O-
Serieus, dat boekje ken ik van vroeger ooit.... Ik denk dat mijn tante hem had :D (note: mijn moeder is de één na jongste van 7, mijn tante de oudste, dus die loopt nu wel in de 80 al :+ )
  maandag 2 augustus 2010 @ 12:14:05 #140
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84767604
Potverdorie zeg.

Ik heb op 20 juli een adverteerder op marktplaats een flinke som geld betaald voor een partij duplo. En nou heb ik nogsteeds niks binnen. Ook via de mail krijg ik geen reactie meer. Ik begin zo langzaamaan te vermoeden dat ik opgelicht ben. }:| .
pi_84767749
He bah groofs -O-
pi_84767764
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 12:14 schreef Groofsken het volgende:
Potverdorie zeg.

Ik heb op 20 juli een adverteerder op marktplaats een flinke som geld betaald voor een partij duplo. En nou heb ik nogsteeds niks binnen. Ook via de mail krijg ik geen reactie meer. Ik begin zo langzaamaan te vermoeden dat ik opgelicht ben. }:| .
heb je een naam enzo?
Even speuren en kijken of je online iets kunt vinden van een adres of woonplaats of iets anders?

Wat irritant zeg zulke dingen. -O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 2 augustus 2010 @ 12:20:36 #143
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84767797
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 12:19 schreef huuphuup het volgende:

[..]

heb je een naam enzo?
Even speuren en kijken of je online iets kunt vinden van een adres of woonplaats of iets anders?

Wat irritant zeg zulke dingen. -O-
Ik heb niks, het was een speciaal aangemaakt e-mailadres.

Ik kan wel aangifte doen denk ik. Maar ik twijfel nogsteeds. Misschien komt het morgen aan, denk ik steeds o|O .
pi_84767817
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 12:14 schreef Groofsken het volgende:
Potverdorie zeg.

-O-
Dat is echt zo balen!
pi_84767858
Groof, je hebt toch het rekeningnummer en de naam die daarbij hoort? Balen zeg...
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  maandag 2 augustus 2010 @ 12:23:44 #146
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84767889
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 12:22 schreef sproet-je het volgende:
Groof, je hebt toch het rekeningnummer en de naam die daarbij hoort? Balen zeg...
Oh ja :D .
  maandag 2 augustus 2010 @ 12:23:55 #147
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_84767895
Ik vind de verhaaltjes van J&J altijd wel heel irritant lezen. Allemaal korte zinnetjes die samen 1 zin vormen. Of juist soms weer niet.
Het loopt niet lekker
pi_84768102
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 12:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind de verhaaltjes van J&J altijd wel heel irritant lezen. Allemaal korte zinnetjes die samen 1 zin vormen. Of juist soms weer niet.
Het loopt niet lekker
Ja.
Dat viel.
Mij ook al op.
Soms.

:+
pi_84769253
Haaai! *binnenvalt*

De radioloog zei: "*mompelmompelmompel* dit voelt niet als een echt knobbeltje hoor." (op zo'n toon van "wat doe je hier eigenlijk, domme hypochonder!")
Dus ik uitleggen dat de huisarts ook al zei dat het ws gewoon klierweefsel is, maar dat hij voor de zekerheid wilde dat er een echo van gemaakt zou worden.
De radioloog zei weer, zo chagrijnig mogelijk: "Nou dit is echt geen knobbeltje hoor. Die voelen heel anders." *zucht*
Dus ik zei: "Mja hoeveel knobbeltjes denk je dat ik gevoeld heb?!"

Conclusie: stomme radioloog, maar geen enge dingen in mijn borst, het is gewoon een beetje een klontje klierweefsel *O*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_84769348
Hoera Innepin *O*
Opluchting!

En de radiloog mag van mij een knobbeltje op een hele onaangename plaats krijgen }:|
pi_84769764
superfijn Innepin!!

Groofs, wat onwijs klote! Ook dorogeven op MP he!~

Ik moest vanmorgen met Amber bij de ha zijn, ze heeft een ontstoken oog. Had om 10.30 een afspraak en ging pas 50 minuten later binnen. Mijn kinderen werden steeds vervelender van het wachten. Uiteindelijk mochten we naar binnen en 4 minuten later stonden we weer buiten.. Leuk hoor als je eigen ha op vakantie is..

Amber heeft nu een vriendinnetje op visite... kakel en kakel zitten aan tafel nu _O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 2 augustus 2010 @ 13:32:18 #152
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_84770040
Oh Innepin dat is wel een opluchting zeg! En wel een beetje raar van die man hoor.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_84770599
Innepin, goed zeg :)
  maandag 2 augustus 2010 @ 14:08:09 #154
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_84771393
Even een snelle :W vanuit een zonnig Normandië :W
Make love, not war ☮
  maandag 2 augustus 2010 @ 14:21:41 #155
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84771992
Innepin, wat fijn zeg. :* Blijft toch eng dat soort dingen.

Hoi Diaan :W
pi_84772013
jaja maak me maar jaloers Diaan }:|
Veel plezier!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 2 augustus 2010 @ 14:24:38 #157
114177 Diaan73
pi_84772127
Nou we hebben net 2 wat slechtere dagen gehad en was het best frisjes. Vanmorgen ook regen, maar sinds half 1 ofzo zonnetje!! *O*

Innepin, wat fijn dat het allemaal goed was!! ^O^
Make love, not war ☮
  maandag 2 augustus 2010 @ 14:26:37 #158
24188 Belana
kloon van belana
pi_84772211
ja hallo dan! we zijn weer in het land! Gisteren 14,5 uur onderweg geweest, waren om half 12 thuis, maar het is zo lekker om in je eigen bed te slapen he ;)
En nu staat was 2 van 100 op :X

alles kits hier?

ow, en ons hondje is geboren, in september krijgen we onze (Leonberger) pup O+
Waarschijnlijk gaan we haar Noes noemen O+
stormy waters...
sailin'
pi_84772317
welkom thuis Belaan!
In je eigen bed slapen is idd heeeeeeerlijk! Wassen na de vakantie echter niet..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 2 augustus 2010 @ 14:30:32 #160
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_84772374
Ik had mijn bedje ook zo gemist! Zeker vannacht in dat vliegtuig...bleghh.
pi_84772386
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 14:26 schreef Belana het volgende:
hondje noemt ze dat
:o
  maandag 2 augustus 2010 @ 14:31:34 #162
24188 Belana
kloon van belana
pi_84772420
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:44 schreef Oxymoron het volgende:
PAS OP

[ afbeelding ]
doet me denken aan dit boek, dat moet ik nog ergens hebben, echt heel oud :o

stormy waters...
sailin'
  maandag 2 augustus 2010 @ 14:33:11 #163
24188 Belana
kloon van belana
pi_84772485
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 14:30 schreef lily het volgende:

[..]

hondje noemt ze dat
:o
[ afbeelding ]
als we haar krijgen is ze zo en bovendien is het een meisje, die zijn ietsjes kleiner ;)

stormy waters...
sailin'
  maandag 2 augustus 2010 @ 14:33:30 #164
114177 Diaan73
pi_84772501
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 14:26 schreef Belana het volgende:
ja hallo dan! we zijn weer in het land! Gisteren 14,5 uur onderweg geweest, waren om half 12 thuis, maar het is zo lekker om in je eigen bed te slapen he ;)
En nu staat was 2 van 100 op :X

alles kits hier?

:W
Make love, not war ☮
  maandag 2 augustus 2010 @ 14:34:08 #165
24188 Belana
kloon van belana
pi_84772526
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 14:29 schreef Vicky het volgende:
welkom thuis Belaan!
In je eigen bed slapen is idd heeeeeeerlijk! Wassen na de vakantie echter niet..
ach ja, het hoort erbij, ik doe kalm aan hoor, ik heb alle tijd ;)
stormy waters...
sailin'
pi_84774777
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 14:33 schreef Belana het volgende:

[..]

als we haar krijgen is ze zo en bovendien is het een meisje, die zijn ietsjes kleiner ;)

[ afbeelding ]
ow O+
Das wel leuk! :Y

(zolang ze zo blijven :+ )
pi_84775002
Die hond! Kijk das een hond...

Ik denk dat Tico ook niet onder honden valt als hij 1 van de 10 wolfskenmerken moet hebben.... Tico is dom en lomp... Bij verre weg geen wolf. :')
  maandag 2 augustus 2010 @ 15:42:24 #168
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_84775142
Denk dat die van mij dan gewoon een wolf is, inclusief de kleuren...
  maandag 2 augustus 2010 @ 15:43:17 #169
24188 Belana
kloon van belana
pi_84775176
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 15:32 schreef freecell het volgende:

[..]

ow O+
Das wel leuk! :Y

(zolang ze zo blijven :+ )
deze zijn als ze groot zijn ook nog steeds heel O+ het zijn ware sullen, enorm lief voor kinderen en binnen no time luisteren ze goed naar commando's. Ik denk dat we morgen misschien even bij de pup gaan kijken :)
stormy waters...
sailin'
  maandag 2 augustus 2010 @ 15:47:40 #170
24188 Belana
kloon van belana
pi_84775334
stormy waters...
sailin'
  maandag 2 augustus 2010 @ 17:56:33 #171
298315 SacreCoeur
pi_84780111
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 14:33 schreef Belana het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Awh net een beertje!
Ik heb echt een hekel aan border collies & husky's, 't zijn pracht beesten hoor.
Maar wat een energie hebben die dingen.

Even iets anders, ik wist helemaal niet dat er Wicky fruit ijsjes waren.
Weet iemand waar ik die (gewoon in de winkel en niet online) kan kopen?
Bij de AH & SdB niet gezien.
pi_84780344
Ik heb ze gewoon bij Dirk vd B gekocht (de wicky ijsjes he geen honden :P )
  maandag 2 augustus 2010 @ 18:13:28 #173
298315 SacreCoeur
pi_84780590
Ah die hebben we hier niet.
Wel 4 AH's :')
  † In Memoriam † maandag 2 augustus 2010 @ 18:23:13 #174
7074 moussy
kuttekop
pi_84780926
Da's toch geen hond Belana, das een beer O+

Ik kan die wicky dingen hier ook niet vinden, heb maar bij de lidl prima vervangers gekocht :)
  Jubileum moderator maandag 2 augustus 2010 @ 18:46:51 #175
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_84781802
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 12:20 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Ik heb niks, het was een speciaal aangemaakt e-mailadres.

Ik kan wel aangifte doen denk ik. Maar ik twijfel nogsteeds. Misschien komt het morgen aan, denk ik steeds o|O .
Groof kijk eens hier http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl

Ik ben ook een keer opgelicht via marktplaats en via dat forum mijn geld retour gekregen.
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator maandag 2 augustus 2010 @ 18:48:19 #176
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_84781855
Oh er was nog een pagina :')

Hondjes O+

Wicky ijsjes hebben ze hier bij de C1000 en de Deen.
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 2 augustus 2010 @ 18:50:51 #177
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84781950
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:48 schreef Lois het volgende:

Hondjes O+

Had je gezien over mijn vriend van Huup naar Japan broccoli knuffel link?
  maandag 2 augustus 2010 @ 18:50:58 #178
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_84781954
Groof... da's vervelend zeg. Mijn eerste gedachte is eigeniljk: misschien zijn ze op vakantie gegaan? Ik ga eigenlijk nooit zo uit van 'het slechte in de mens' ;). Maar goed, het was wel netjes geweest om dat even te melden natuurlijk. Hopelijk kom je er snel verder mee.

Wicky ijsjes? Zijn die lekker? Ik vind die pakjes niet te zuipen..... :r
  maandag 2 augustus 2010 @ 18:51:05 #179
298315 SacreCoeur
pi_84781961
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:23 schreef moussy het volgende:
Da's toch geen hond Belana, das een beer O+

Ik kan die wicky dingen hier ook niet vinden, heb maar bij de lidl prima vervangers gekocht :)
Ja heb normaal ook die van de Lidl (AH verkoopt dat soort '3 hoek' ijsjes niet meer) en toen zei m'n nichtje 'Hey die hebben wij ook alleen dan van Wicky' dus toen ging ik zoeken, omdat 'r hier p/w 8 x 6 pakjes doorheen gaan.
  maandag 2 augustus 2010 @ 18:52:48 #180
298315 SacreCoeur
pi_84782022
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:48 schreef Lois het volgende:

Hondjes O+

Oh hier zit wel ergens een C1000 binnen fiets bereik.
pi_84782138
pw 8x 6 pakjes wicky :o
En jullie hebben allemaal nog tanden in je mond? :D
  maandag 2 augustus 2010 @ 18:57:23 #182
298315 SacreCoeur
pi_84782205
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:55 schreef p_iglet het volgende:
pw 8x 6 pakjes wicky :o
En jullie hebben allemaal nog tanden in je mond? :D
Hehe ja hoor :P
Ik drink het zelf ook weleens & dan Isa & vooral m'n nichtje.
Die was hier nu 't weekend en heeft 2 x 6 op.
Wat ben ik toch een slechte tante :')
pi_84782410
8)7
pi_84782458
Maar :o

Jij wel eens, je nichtje 2 pakken...

Dat maakt isa 3 pakken per week?
  Jubileum moderator maandag 2 augustus 2010 @ 19:03:30 #185
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_84782470
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:50 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Had je gezien over mijn vriend van Huup naar Japan broccoli knuffel link?
nee :o (weer terug gaat lezen)
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:04:42 #186
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_84782520
Kolere. Nou ben ik niet heel moeilijk met eten maar als iemand mijn kind zoveel suiker zou voeren zou hij dat wel te horen krijgen hoor :o
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:05:34 #187
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_84782560
...........over mijn vriend van huup naar japan broccoli knuffel link???

:? 8)7 rare zinsconstructie, maar blijkbaar duidelijk voor Lois! Haha! :D
pi_84782876
Wow of bedoel je van die kleine meeneempakjes?
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:14:27 #189
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_84782901
Stiemie :o dat mag ik toch aannemen???!!!
  † In Memoriam † maandag 2 augustus 2010 @ 19:14:32 #190
7074 moussy
kuttekop
pi_84782904
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:51 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ja heb normaal ook die van de Lidl (AH verkoopt dat soort '3 hoek' ijsjes niet meer) en toen zei m'n nichtje 'Hey die hebben wij ook alleen dan van Wicky' dus toen ging ik zoeken, omdat 'r hier p/w 8 x 6 pakjes doorheen gaan.
:o mijn DNA moet blij zijn als ze eens een keer een groot pak zien staan in de koelkast :')
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:15:03 #191
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84782925
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:03 schreef Lois het volgende:

[..]

nee :o (weer terug gaat lezen)
On the dark side babe. :*
  † In Memoriam † maandag 2 augustus 2010 @ 19:15:05 #192
7074 moussy
kuttekop
pi_84782927
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:13 schreef Stiemie het volgende:
dat vind ik nog steeds wel wow :D
pi_84782930
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:13 schreef Stiemie het volgende:
Uhm, dan nog?
Nichtje logeerde er twee dagen. Dat is zes!!!pakjes per dag.Zou ik niet blij mee zijn als ouder.
En zo te lezen drinkt zijn dochter er elke dag 3 à 4?
pi_84782941
Ik vind wicky trouwens helemaal niet lekker...
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:15:44 #195
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84782954
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:05 schreef mikoxx het volgende:
...........over mijn vriend van huup naar japan broccoli knuffel link???

:? 8)7 rare zinsconstructie, maar blijkbaar duidelijk voor Lois! Haha! :D
Da's heul nie raar }:|
pi_84782969
Oh ik dacht 4 pakjes in een weekend :@ Dacht dat dat voor een verwenweekend wel moest kunnen 2 pakjes op 1 dag. Maar zes pakjes :N
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:16:34 #197
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_84782978
Ik ook niet, het smaakt naar niks vind ik, niet te herleiden tot 'iets'....
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:17:02 #198
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_84782996
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:15 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Da's heul nie raar }:|
oeh... nee??? O-)
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:19:09 #199
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84783085
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:17 schreef mikoxx het volgende:

[..]

oeh... nee??? O-)
Nee. :6
Dat de link die ik vond in japan is en de vriend van Huup naar Japan gaat en dat hij heus dan wel ff kan kijken en er geen 1000 hoeft te kopen dan.
En dat dan in 140 tekens want aan de dark side. :7
  † In Memoriam † maandag 2 augustus 2010 @ 19:19:14 #200
7074 moussy
kuttekop
pi_84783089
Zal ik ook ff mee doen aan de wow factor?
Cas heeft laatst in een kwartier tijd een halve liter cola opgedronken achter in de auto... "een paar slokjes.."
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:21:18 #201
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_84783161
Dan moet ik je helaas zeggen dat Tristan binnen een minuut een halve liter naar binnen slempt. :o
pi_84783176
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:19 schreef moussy het volgende:
Zal ik ook ff mee doen aan de wow factor?
Cas heeft laatst in een kwartier tijd een halve liter cola opgedronken achter in de auto... "een paar slokjes.."
Dat is geen wow toch? :D
Dat is mazzel voor Cas, voor een keertje :P

Heel wat anders dan consequent je kind 4 pakjes mierzoet drinken geven op een dag imo.
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:22:37 #203
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_84783202
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:19 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Dat de link die ik vond in japan is en de vriend van Huup naar Japan gaat en dat hij heus dan wel ff kan kijken en er geen 1000 hoeft te kopen dan.
_O_ ^O^
pi_84783203
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:21 schreef Spuuglokje het volgende:
Dan moet ik je helaas zeggen dat Tristan binnen een minuut een halve liter naar binnen slempt. :o
Dat red ik ook wel :@
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:22:43 #205
298315 SacreCoeur
pi_84783207
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:15 schreef freecell het volgende:

[..]

Uhm, dan nog?
Nichtje logeerde er twee dagen. Dat is zes!!!pakjes per dag.Zou ik niet blij mee zijn als ouder.
En zo te lezen drinkt zijn dochter er elke dag 3 à 4?
Haar dochter :D
Ja 3 á 4 pakjes.
Niet altijd Wicky 't verschilt met wat ik haal, ene keer taksi of dan weer eens fristi.
Maar er gaan zeg maar altijd rond de 4 kleine pakjes van iets op een dag doorheen.
pi_84783219
Wicky :o nee dat komt er hier ook niet in en al zeker niet zoveel.
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:23:48 #207
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_84783244
Ach ja, ieder z'n eigen, toch?
pi_84783266
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:22 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Haar dochter :D
Ja 3 á 4 pakjes.
Niet altijd Wicky 't verschilt met wat ik haal, ene keer taksi of dan weer eens fristi.
Maar er gaan zeg maar altijd rond de 4 kleine pakjes van iets op een dag doorheen.
Ow, sorry, haar :P

Maar hoe oud is ze dan? :?
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:26:04 #209
298315 SacreCoeur
pi_84783350
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:24 schreef freecell het volgende:

[..]

Ow, sorry, haar :P

Maar hoe oud is ze dan? :?
Bijna 4.
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:26:22 #210
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_84783365
Waaaaaaat???? Pffff.....
pi_84783415
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:26 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Bijna 4.
Maar dat is 600 tot 800 cc aan suikerwater per dag....
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:28:17 #212
14746 k_i_m
pi_84783440
Hallo.
In my life
Why do I smile
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:28:31 #213
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84783448
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:26 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Bijna 4.
Nou ja, wat je wil. Ik ga mijn kinderen geen vier pakjes van weat dan ook geven. :N bekers ranja of thee. En zo nu dan fris.
Maar goed ik ben dan ook van de gezond drinken gestapo :@
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:28:53 #214
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_84783464
:W Kim
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:29:23 #215
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84783483
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:28 schreef k_i_m het volgende:
Hallo.
Hey Kimmie! :* Schiet het wat op in je nieuwe huis?
Morgen ben ik in Hillywood *O*
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:29:38 #216
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_84783495
Hee, gezellig. De voedingspolitie is er weer.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:30:13 #217
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_84783525
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:28 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Nou ja, wat je wil. Ik ga mijn kinderen geen vier pakjers van weat dan ook geven. :N bekers ranja of thee. En zo nu dan fris.
Maar goed ik ben dan ook van de gezond drinken gestapo :@
Buuv _O- hihi.... ik geef ook thee of diksap of roosvicee ofzo hoor. Of water, dat lusten ze ook graag. Zo af en toe geef ik ze verdund vruchtensap, vinden ze ook lekker, maar dat gebeurt denk ik 1 of 2 keer per week
  † In Memoriam † maandag 2 augustus 2010 @ 19:30:17 #218
7074 moussy
kuttekop
pi_84783528
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:21 schreef Spuuglokje het volgende:
:D held!

Cas is gek op cola, maar krijgt het beperkt omdat ie er zo mega van gaat stuiteren :D
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:30:21 #219
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84783529
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:29 schreef m@x het volgende:
De gezond drinken gestapo hoor. :6
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:31:24 #220
3142 m@x
pi_84783577
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:30 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

De gezond drinken gestapo hoor. :6
Is dat hetzelfde als de saaie water maffia?
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:32:00 #221
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84783603
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:31 schreef m@x het volgende:

[..]

Is dat hetzelfde als de saaie water maffia?
neu, er mag heus een schepje suiker in O+
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:32:40 #222
3142 m@x
pi_84783637
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:32 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

neu, er mag heus een schepje suiker in O+
Eentje maar? :o
pi_84783654
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:29 schreef m@x het volgende:
Nuja, Hier is het soms ook als ik fris drink: 'mama, mij lokje? O+ ' en dan krijgt hij het ook wel eens :Y
Blijft me verbazen dat hij prik lust :D

Ik drink overigens zelf geen cola, dus dat scheelt alweer :+
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:33:14 #224
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84783656
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:32 schreef m@x het volgende:

[..]

Eentje maar? :o
:@ mja, het heet niet voor niks Gestapo natuurlijk. :{
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:33:20 #225
298315 SacreCoeur
pi_84783658
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:27 schreef freecell het volgende:

[..]

Maar dat is 600 tot 800 cc aan suikerwater per dag....
Ik kan gewoon heel moeilijk nee zeggen, erg he?
pi_84783718
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:33 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

:@ mja, het heet niet voor niks Gestapo natuurlijk. :{
Gestapo? Water?
Waterboarden! (met een schepje suiker)
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:33 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

onhandig vooral
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:35:33 #227
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_84783752
SC, Je kan toch iets anders aanbieden als ze vraagt, come on, ze is drie jaar
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:35:34 #228
3142 m@x
pi_84783755
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:33 schreef freecell het volgende:

[..]

Nuja, Hier is het soms ook als ik fris drink: 'mama, mij lokje? O+ ' en dan krijgt hij het ook wel eens :Y

Die van mij lust gelukkig geen prik (althans, dat denkt ie en ik laat het voorlopig in die waan ;)). Jammer genoeg lust ie verder weinig anders, ook geen thee of water bijvoorbeeld. Als ik dan moet kiezen tussen niks drinken of ranja of appelsap o.i.d. dan ga ik toch voor het laatste. Of daar nou suikers inzitten of niet.
  † In Memoriam † maandag 2 augustus 2010 @ 19:36:04 #229
7074 moussy
kuttekop
pi_84783780
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:33 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik moet echt iedere dag cola hebben, dr pepper, dr foots en cherry coke is ook een goede vervanger :')
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:36:04 #230
14746 k_i_m
pi_84783781
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:29 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Hey Kimmie! :* Schiet het wat op in je nieuwe huis?
Morgen ben ik in Hillywood *O*
Leuk! Kom je een bakkie doen? :9. Je mag kiezen, ouwe of nieuwe huis :P.

Ik heb gisteren met mijn vader de hele bovenverdieping en half onder van laminaat voorzien (nu spierpijn tot in mijn vingers) en het is op een half muurtje schilderen zo ongeveer wel af binnen *O*.

Over een week ofzo wordt de schutting geleverd, dus dat schiet ook lekker op en woensdag verhuizen :r.
In my life
Why do I smile
  † In Memoriam † maandag 2 augustus 2010 @ 19:37:10 #231
7074 moussy
kuttekop
pi_84783834
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:35 schreef m@x het volgende:

[..]

Die van mij lust gelukkig geen prik (althans, dat denkt ie en ik laat het voorlopig in die waan ;)). Jammer genoeg lust ie verder weinig anders, ook geen thee of water bijvoorbeeld. Als ik dan moet kiezen tussen niks drinken of ranja of appelsap o.i.d. dan ga ik toch voor het laatste.
ik denk dat er weinig verschil qua suiker is tussen ranja of appelsap
pi_84783846
Ik verdun hier het drinken gewoon heel erg :)
En ik wissel nogal af. Dan een keer water, dan thee/melk/ranja/multivit.verdunspul/roosvicee/karnemelk/sap
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:38:10 #233
298315 SacreCoeur
pi_84783871
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:35 schreef mikoxx het volgende:
SC, Je kan toch iets anders aanbieden als ze vraagt, come on, ze is drie jaar
Ik vind dat unfair.
'k Drink zelf ook alleen melk, water, roosvicé & wicky.
Isa drinkt precies hetzelfde, ik ga geen nee zeggen & vervolgens zelf een pakje drinken.
In de winter drinken we weleens thee, maar thats it.
pi_84783885
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:37 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik denk dat er meer in appelsap zit :P Al hangt het er natuurlijk vanaf hoe je de ranja verdunt :)
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:38:25 #235
14746 k_i_m
pi_84783887
Wij drinken ook minimaal een fles cola per dag. Dat ziet er natuurlijk heel interessant uit, want Beppie krijgt het niet. En als we dan een leeg glas neerzetten drinkt ze theatraal de laatste druppel eruit en zegt ze "lekker coooooooola" :').

Ik heb haar laatst een slokje ice tea met prik gegeven, ze moest nog net niet kokken _O-.
In my life
Why do I smile
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:38:53 #236
3142 m@x
pi_84783905
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:37 schreef moussy het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Ik doelde meer op de keus tussen wel iets drinken of niks drinken.
pi_84783950
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:38 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik vind dat unfair.
'k Drink zelf ook alleen melk, water, roosvicé & wicky.
Isa drinkt precies hetzelfde, ik ga geen nee zeggen & vervolgens zelf een pakje drinken.
In de winter drinken we weleens thee, maar thats it.
Ga dan zelf wat anders drinken ^O^ heb je het opgelost!
Zoveel suiker is voor jezelf ook niet goed tenslotte ;)
  Jubileum moderator maandag 2 augustus 2010 @ 19:40:48 #238
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_84783987
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:19 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Gevonden :o

Maar ik ben eerst nog even in afwachting van Marktplaats :D
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:41:04 #239
14746 k_i_m
pi_84783998
De lucht is hier trouwens helemaal groen buiten :o. Ik hoop niet dat mijn moeder nu net door de regen hiernaartoe loopt...
In my life
Why do I smile
  † In Memoriam † maandag 2 augustus 2010 @ 19:42:17 #240
7074 moussy
kuttekop
pi_84784048
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:39 schreef freecell het volgende:

[..]

ja, bier :+
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:42:34 #241
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_84784058
imo kan je kinderen heel goed uitleggen dat sommige dingen voor 'grote mensen' en zijn en sommige dingen 'voor kinderen' en weer andere dingen 'voor iedereen'. En, wat Freecell zegt...... dat lijkt me ook.

Kim, gróén?
  Jubileum moderator maandag 2 augustus 2010 @ 19:43:00 #242
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_84784081
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:41 schreef k_i_m het volgende:
De lucht is hier trouwens helemaal groen buiten :o. Ik hoop niet dat mijn moeder nu net door de regen hiernaartoe loopt...
En dan jouw ava erbij en ik zag dit voor me

*beelddenker is* *)
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:43:53 #243
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_84784108
kim ik heb je nieuwe adres helemaal nog niet :o
pi_84784130
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:42 schreef moussy het volgende:

[..]

ja, bier :+
Haha :D
Wat dat betreft :P TARA en ik drinken best vaak een glaasje wijn bij het eten :D Hebben ook wel eens een jaloers kind :+

OP de één of andere manier is het met alcohol wel makkelijker nee zeggen moet ik zeggen :+
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:46:21 #245
3142 m@x
pi_84784218
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:42 schreef mikoxx het volgende:
imo kan je kinderen heel goed uitleggen dat sommige dingen voor 'grote mensen' en zijn en sommige dingen 'voor kinderen' en weer andere dingen 'voor iedereen'. En, wat Freecell zegt...... dat lijkt me ook.

Kim, gróén?
Hoe oud zijn die van jou ook alweer? Ik probeerde die van mij namelijk laatst uit te leggen dat ik later naar bed ga omdat ik een groot mens ben en hij niet. Zijn reactie: 'Ja, maar ik ben ook groot. Dat heb je zelf gezegd'. En dat klopt. Dat had ik ook gezegd. Toen hij netjes de tafel had gedekt :')
  † In Memoriam † maandag 2 augustus 2010 @ 19:46:33 #246
7074 moussy
kuttekop
pi_84784225
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:44 schreef freecell het volgende:

[..]

Haha :D
Wat dat betreft :P TARA en ik drinken best vaak een glaasje wijn bij het eten :D Hebben ook wel eens een jaloers kind :+

OP de één of andere manier is het met alcohol wel makkelijker nee zeggen moet ik zeggen :+
Ik heb er geen moeite mee hoor, ik ben toch al hebberig met mn cola en zo :')
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:47:25 #247
298315 SacreCoeur
pi_84784265
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:39 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik drink zelf iets meer water, maar doordat ik ook gewoon niets anders lekker vind snap ik haar wel.
Roosvicé 50/50 schijnt ook niet zo heel goed te zijn als 't lijkt, drinken we ook veel :')

Wat ik trouwens wel apart vond is dat als ze naar 't KDV gaat ze precies aan hetzelfde aantal ongeveer zit.
De inhoud van een pakje is te vergelijken met een beker drinken.
Bij 't KDV kiezen de kinderen zelf uit wicky, yogo, aanmaak limonade of gewoon water.
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:48:18 #248
14746 k_i_m
pi_84784305
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
kim ik heb je nieuwe adres helemaal nog niet :o
:o.

Ik heb je kaart van de Herpesheide trouwens gevonden. Er stond geen afzender op _O-.
In my life
Why do I smile
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:48:27 #249
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84784312
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:43 schreef Lois het volgende:

[..]

En dan jouw ava erbij en ik zag dit voor me [ http://home.hccnet.nl/rene.en.nicole/images/katnat.jpg&t=1]afbeelding ]

*beelddenker is* *)
wahahahahahaha, dan ben ik ook een beelddenker. _O-

@k_i_m: ik hou het even in beraad, ben met álle mannen. :o
  † In Memoriam † maandag 2 augustus 2010 @ 19:49:24 #250
7074 moussy
kuttekop
pi_84784352
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:47 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik drink zelf iets meer water, maar doordat ik ook gewoon niets anders lekker vind snap ik haar wel.
Roosvicé 50/50 schijnt ook niet zo heel goed te zijn als 't lijkt, drinken we ook veel :')

Wat ik trouwens wel apart vond is dat als ze naar 't KDV gaat ze precies aan hetzelfde aantal ongeveer zit.
Bij 't KDV kiezen de kinderen zelf uit wicky, yogo, aanmaak limonade of gewoon water.
wat wil je daar mee zeggen? Dat het dan wel goed is als ze het ook op het KDV krijgt?
pi_84784359
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:46 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik heb er geen moeite mee hoor, ik ben toch al hebberig met mn cola en zo :')
Ik ook wel met m'n cassis, maar dat druppie van nog geen twee hoort toch feilloos het onuitgesproken verschil tussen 'nee, want mama wil het zelf opdrinken' en 'nee, dat krijg je echt niet, want dat is alcohol'
pi_84784448
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:47 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

als ze bij ons zelf laten kiezen uit die dingen dan word ik daar toch echt niet blij van. wicky, yogho en gewone aanmaak vind ik echt GEEN verantwoorde dingen en echt neit geschikt voor op een kdv.

ons verder totaal niet verantwoorde kdv doet 1x per dag melk, 1xs per dag sinaasappelsap, 1x per dag diksap en 1x per dag water..
  † In Memoriam † maandag 2 augustus 2010 @ 19:52:05 #253
7074 moussy
kuttekop
pi_84784470
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:49 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik ook wel met m'n cassis, maar dat druppie van nog geen twee hoort toch feilloos het onuitgesproken verschil tussen 'nee, want mama wil het zelf opdrinken' en 'nee, dat krijg je echt niet, want dat is alcohol'
ik drink geen alcohol, dus er is weinig verschil tussen mijn NEE! :( en MINE! :(
pi_84784491
Amber krijgt dubbelfris aangelengd met water, appelsap, ranja, thee, water of melk met en beetje chocopoeder. Heeeeeeel soms krijgt ze een slokje sinas of cassis of 7-up zoals gister. Dit is bij hele hoge uitzondering. Ik heb eigenlijk nooit prik in huis behalve met verjaardagen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:52:29 #255
14746 k_i_m
pi_84784492
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:46 schreef m@x het volgende:

[..]

Hoe oud zijn die van jou ook alweer? Ik probeerde die van mij namelijk laatst uit te leggen dat ik later naar bed ga omdat ik een groot mens ben en hij niet. Zijn reactie: 'Ja, maar ik ben ook groot. Dat heb je zelf gezegd'. En dat klopt. Dat had ik ook gezegd. Toen hij netjes de tafel had gedekt :')
Mehehehe, ja, dat onthouden ze dan weer wel :').
In my life
Why do I smile
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:54:04 #256
298315 SacreCoeur
pi_84784576
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:49 schreef moussy het volgende:

[..]

wat wil je daar mee zeggen? Dat het dan wel goed is als ze het ook op het KDV krijgt?
Nee, dat wil ik er niet mee zeggen.
Ik bedoel dat 'k best jullie punt begrijp & dat het niet heel goed is.
En had niet verwacht dat ze zoiets zouden krijgen op een KDV.
Maar ik kies dus liever voor wel drinken & dan maar iets slechter dan helemaal niets.
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:54:40 #257
3142 m@x
pi_84784604
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:52 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Mehehehe, ja, dat onthouden ze dan weer wel :').
Ja en alles wat je zegt kan en zal tegen je gebruikt worden. En inmiddels zijn we bij de 'dat is niet eeheerlijk' leeftijd aangekomen. Zo fijn }:|
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:54:43 #258
14746 k_i_m
pi_84784608
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:48 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

wahahahahahaha, dan ben ik ook een beelddenker. _O-

@k_i_m: ik hou het even in beraad, ben met álle mannen. :o
Kunnen ze mooi de tuin omspitten ;). Je kan natuurlijk altijd even langsrijden en naar binnen gluren als je erlangs komt. Ik zal je zo even het adres pm'en!

TERING, d'r slaat hier effe bliksem in, ik krijg hier een hartklap :o
In my life
Why do I smile
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:55:07 #259
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_84784629
Daarin heb je imo helemaal gelijk SC, maar ik ben er van overtuigd dat je een jong kind hierin zeker kan sturen, en zo kan je voorkomen dat ze straks ook ' alleen maar' yoghi, wicky en roosvicee 50/50 lust, toch?
pi_84784649
Linde heeft laatst een slokje spa rood geproefd en die is voorlopig genezen van de frisdrank :D
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:55:33 #261
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_84784653
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:54 schreef k_i_m het volgende:

[..]

TERING, d'r slaat hier effe bliksem in, ik krijg hier een hartklap :o
ieh.... en, de boel kaduk?
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:56:36 #262
14746 k_i_m
pi_84784705
Nee, hier niet, maar ik heb maar wel even ouderwetsch de stekkers eruit getrokken.

Raar ook trouwens, want de zon schijnt al weer 10 minuten.
In my life
Why do I smile
pi_84784719
Oh ik zou dat echt niet fijn vinden hoor als ze bij de kinderopvang dat allemaal te drinken geven. Zou er echt maar 1 kindje tussen zitten dat voor water kiest?
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:57:01 #264
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_84784723
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:30 schreef moussy het volgende:

[..]

:D held!

Cas is gek op cola, maar krijgt het beperkt omdat ie er zo mega van gaat stuiteren :D
Oh wacht! 8)7 Ik lees met een half oog het speeltuinbankje. Dacht dat het om het tempo ging, maar het ging om het soort drinken. :o Nou drinken wij hier (o.a.) cola light, maar nu zal iedereen ook wel zeggen dat dat kankerverwekkend is. En dat een kind dat absoluut niet mag hebben. Maar heej, ik sta nog steeds kankervrij recht overeind na pak 'm beet 25 jaar zoetstoffen.
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:57:30 #265
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_84784740
Hier is het juist heel rustig zomeravond-weer. Wat een verschil dan zeg
  † In Memoriam † maandag 2 augustus 2010 @ 19:59:30 #266
7074 moussy
kuttekop
pi_84784828
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:57 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Oh wacht! 8)7 Ik lees met een half oog het speeltuinbankje. Dacht dat het om het tempo ging, maar het ging om het soort drinken. :o Nou drinken wij hier (o.a.) cola light, maar nu zal iedereen ook wel zeggen dat dat kankerverwekkend is. En dat een kind dat absoluut niet mag hebben. Maar heej, ik sta nog steeds kankervrij recht overeind na pak 'm beet 25 jaar zoetstoffen.
op ieder eten en drinken is zo wel wat te 'zeuren' denk ik.
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:00:08 #267
14746 k_i_m
pi_84784861
Er zit ook precies één plukje boven Hilversum :').
In my life
Why do I smile
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:02:14 #268
3142 m@x
pi_84784963
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:00 schreef k_i_m het volgende:
Komt vast door je stralende humeur :P
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:02:49 #269
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_84784985
Kim da's een heul plaatselijk buitje dan :D
pi_84785078
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:00 schreef k_i_m het volgende:
Gezellig plukje dan :D
Schrikken zo'n klap!
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:09:13 #271
14746 k_i_m
pi_84785215
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:02 schreef m@x het volgende:

[..]

Komt vast door je stralende humeur :P
I attractzz teh nice wetherz

In my life
Why do I smile
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:13:46 #272
3142 m@x
pi_84785412
Of deze:

maandag 2 augustus 2010 @ 20:17:35 #273
3142 m@x
pi_84785563
O+

pi_84785639
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:17 schreef m@x het volgende:
O+

[ afbeelding ]
noooooh O+
Ik ga piepen van die foto....
pi_84785743
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:19 schreef freecell het volgende:

[..]

noooooh O+
Ben je allergisch?
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:22:38 #276
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84785771
ga ik ff een potje tennisen. :') wil Buum graag. Nou ja.
enzo.
  Jubileum moderator maandag 2 augustus 2010 @ 20:24:05 #277
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_84785814
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:17 schreef m@x het volgende:
O+

[ afbeelding ]
O+ O+
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:26:21 #278
3142 m@x
pi_84785884
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:19 schreef freecell het volgende:

[..]

noooooh O+
Neeeeeeeeeee! Niet piepen!!!!!!!!!!!!!

}:|
pi_84786776
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:48 schreef k_i_m het volgende:

[..]

:o.

Ik heb je kaart van de Herpesheide trouwens gevonden. Er stond geen afzender op _O-.
Oh :D Sorry voor de bijna-echtscheiding dan :7
On zeh laptop
pi_84787715

hier drinken we allemaal meestal gewoon zuinige limo. als wij bier hebben ofzo dan is het wat haar betreft ook cooolah. alles wat ze niet mag is cooolah. gezien het idee dat wij nooit cooolah drinken vraag ik me af hoe ze het kent...
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:16:09 #281
24188 Belana
kloon van belana
pi_84788167
interessante gesprekken hier O+

Mijn 6e was staat op, is ook heul interessant :Y
stormy waters...
sailin'
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:24:20 #282
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_84788641
Hoe was je vakantie Belana? En waar ben je ook alweer geweest??
Ylana
pi_84788728
haaaaaaaaaaai! :W

welkom terug vakantiegangers! *O*

Wij zijn onverwachts lang bij mn zusje geweest. Catannen en niksen enzo. (en wachten op de bezorgsurinamer :') ).

die katten _O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84788731
Simmu _O-
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:40:47 #285
24188 Belana
kloon van belana
pi_84789489
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:24 schreef Saffier het volgende:
Hoe was je vakantie Belana? En waar ben je ook alweer geweest??
Haai!! :W vakaaaaaantie was zalig! Ook weer lekker om terug te zijn ;)
We waren naar de Tarn en de Aveyron in Zuid Frankrijk O+
stormy waters...
sailin'
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:42:27 #286
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_84789571
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:40 schreef Belana het volgende:

[..]

Haai!! :W vakaaaaaantie was zalig! Ook weer lekker om terug te zijn ;)
We waren naar de Tarn en de Aveyron in Zuid Frankrijk O+
Wat klinkt dat heerlijk zeg O+
Ylana
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:51:08 #287
24188 Belana
kloon van belana
pi_84790038
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:42 schreef Saffier het volgende:

[..]

Wat klinkt dat heerlijk zeg O+
hoe is het met jou? Nog maar een paar weekjes he? geen problemen dit keer?
stormy waters...
sailin'
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:04:35 #288
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_84790813
Ik Pm je wel ff Belana.
Ylana
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:06:52 #289
24188 Belana
kloon van belana
pi_84790926
ok :)
stormy waters...
sailin'
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:07:16 #290
24188 Belana
kloon van belana
pi_84790949
buuf, ik vind je ava trouwens cool O+
stormy waters...
sailin'
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:16:41 #291
14746 k_i_m
pi_84791404

:').
In my life
Why do I smile
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:17:18 #292
14746 k_i_m
pi_84791438
Ik word ook bang van die teckel, trouwens :').
In my life
Why do I smile
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:18:48 #293
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_84791525
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:16 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
Hij blijft leuk :')
Ylana
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:38:16 #294
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_84792475
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:33 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik voel hier een "hihi, is dit niet grappig, ik kan er niks aan doen hoor" achteraan, maar ik vind het nogal kwalijk :).

Oh en hoi enzo, ik bemoei me er ook even tegenaan :') .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_84792673
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:16 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]

hahahhahahahaha _O- :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84792707
Poezenplaatjes O+
Belana, welkom terug, klinkt als een leuke vakantie! Ik heb een paar jaar geleden een zomer lang in Aveyron gewerkt :) nog van de berg afgesprongen met een parachute om bij de brug van Millau B-)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:43:50 #297
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84792770
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:07 schreef Belana het volgende:
buuf, ik vind je ava trouwens cool O+
ja, ik ben er ook heel blij mee. O+

Die foto K_i_m _O-
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:46:31 #298
14746 k_i_m
pi_84792946
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:38 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik voel hier een "hihi, is dit niet grappig, ik kan er niks aan doen hoor" achteraan, maar ik vind het nogal kwalijk :).

Oh en hoi enzo, ik bemoei me er ook even tegenaan :') .
Viefke O+.
In my life
Why do I smile
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:49:58 #299
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_84793146
Starbucks-collega O+ !
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_84793208
Die kop van die grote hond is echt geweldig
Hahaha zo kan mijn mini teckeltje dus ook doen, die hele lip omhoog en grommen maar. Of heel hysterisch gillen naar alle fietsers die voorbij komen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')