quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:33 schreef Vicky het volgende:
Sterkte Ssserpente!
BE, werkze!
Pfff mijn man denk dat ie vandaag minder hoefr te doen omdat ie jarig is... Nah echtnie *insert zweepslagmiley*
weet niet alle smileys uit mijn hoofd
Gij biatchquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:35 schreef moussy het volgende:
[..]
![]()
Die van mij ligt nog in zn nest, maar ik heb een wekker gezet
ik ga de babykamer verven!quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:31 schreef lily het volgende:
Ha, Ssserpente, ik ken ook zo'n dame, ook schooljuf en wij mogen ons ook verheugen op een bezoekje binnenkort.
Sowieso, bezoek op zondagmorgen![]()
Goeiemorgen trouwens![]()
Wat gaan we doen vandaag? Ik weet het nog niet....
sorry, moet naar de kerk?quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Ah, da's dan net pech, serpente. Ik verlaag me dan meestal tot smoezen. Maar om/voor kwart over tien op zondag kan ik er vast ook zo snel geen bedenken
Zo dat is vreselijkquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:43 schreef moussy het volgende:
Trouwens, bij de BSO van mn kinderen is vrijdag een jongetje weggelopen, zo weggelopen dat de politie hem van straat heeft geplukt, niemand weet hoe lang hij buiten heeft gelopenIk weet nu weer waarom ik opgezegd heb daar...
4 jr. eerste dag bsoquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zo dat is vreselijk
Denk dat ze daarna toch een interieur konden bestellen als dat mijn kind was geweest
dan nog, het had niet mogen gebeuren.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:04 schreef lily het volgende:
[..]
lijkt wel een beetje op een protest actie
Het kan zo simpel zijn, deur op slot doen misschien?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:12 schreef lily het volgende:
Ja, nou ja.
1 leidster op 10 kinderen is wettelijk gesteld voor BSO. Je kunt ze niet alle 10 iedere seconde in het oog hebben.
Wij zijn allemaal mensen en ik maak ook fouten met mijn eigen kinderen en dat zijn er nog maar twee (nu drie dan maar Leah gaat nog niet ver).
Het is helaas niet zo zwart-wit altijd.
Die deuren hebben vaak cijfercodes die de kinderen weten. Bij onze BSO is een speelterrein buiten waar ze voetballen en waar speeltoestellen staan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:16 schreef moussy het volgende:
[..]
Het kan zo simpel zijn, deur op slot doen misschien?
Ik woon tegenover een BSO & wat ik hier zie is dat ze vaak met buitenspelen over 't hek naar 't grote grasveld er tegenover gaan om te voetballen (zonder begeleiding want die blijft uiteraard lekker zitten op 't plastic witte tuinstoeltje) en dan denk ik ook, op die manier vraag je er ook om.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:16 schreef moussy het volgende:
[..]
Het kan zo simpel zijn, deur op slot doen misschien?
Ja, maar dat is niet gangbaar.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:21 schreef SacreCoeur het volgende:
(zonder begeleiding want die blijft uiteraard lekker zitten op 't plastic witte tuinstoeltje)
Er is een afgesloten schoolplein met alle toeters en bellen aan de BSO vast, maar die deur zit altijd op slot en die andere aan het hangjeugdpleintje is altijd open, imho gaat daar nou net iets niet goed.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:20 schreef lily het volgende:
[..]
Die deuren hebben vaak cijfercodes die de kinderen weten. Bij onze BSO is een speelterrein buiten waar ze voetballen en waar speeltoestellen staan.
Er is altijd leiding bij maar je hebt geen ogen in je rug.
Maar goed; het is mijn mening verder (maar thuis kunnen ze ook weglopen, ik wil alleen maar zeggen, als ze weglopen heeft dat misschien een reden en lijkt het me raadzaam als ouder daar naar te kijken)
kinderopvangpersoneel staat ook nog onder een regiomanager die zelden op locatie komt, en wat ik begrijp van de meiden ligt daar het probleem, zij zelf staan ook met hun rug tegen de muur wat dat betreft.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:23 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet gangbaar.
Er wordt altijd zo makkelijk afgegeven op kinderopvang personeel maar kom op zeg; het zijn niet allemaal een stelletje lapswansen die lui zijn en zich geen reet interesseren voor je kinderen.
Die ik al jaren tegenkom in ieder geval niet.
Nou hier in de buurt het meeste wel.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:23 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet gangbaar.
Er wordt altijd zo makkelijk afgegeven op kinderopvang personeel maar kom op zeg; het zijn niet allemaal een stelletje lapswansen die lui zijn en zich geen reet interesseren voor je kinderen.
Die ik al jaren tegenkom in ieder geval niet.
De regiomanager van "onze" lokatie heeft een eigen ruimte en ik zie haar regelmatig zitten dus dat probleem is hier niet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:25 schreef moussy het volgende:
[..]
kinderopvangpersoneel staat ook nog onder een regiomanager die zelden op locatie komt, en wat ik begrijp van de meiden ligt daar het probleem, zij zelf staan ook met hun rug tegen de muur wat dat betreft.
Ergens snap ik wel dat ze niet zo maar bakken water neer zetten, of zelfs badjes, er zal er maar 1 in verdrinken, het kan al in 10cmquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:29 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nou hier in de buurt het meeste wel.
Allemaal zitten ze op stoeltjes, meedoen ho maar.
Ook toen het zo snik heet was waren ze te beroerd om de kids met water te laten spelen.
Voor de grap ben ik er toen heen gelopen om te vragen waarom ze niet met water aan 't spelen waren.
En kreeg ik als antwoord, dan kan ik de kinderen blijven insmeren met zonnebrand.
Ik vind dat raar, je wordt daar toch voor betaald?
Nou normaal gesproken gaan de badjes wel uit, met 24/25 graden.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:30 schreef moussy het volgende:
[..]
Ergens snap ik wel dat ze niet zo maar bakken water neer zetten, of zelfs badjes, er zal er maar 1 in verdrinken, het kan al in 10cm
Mja kweenie, ik smeer altijd wat extra als ze buiten spelen in de volle zon, ze zweten het er ook af lijkt mij.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:33 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nou normaal gesproken gaan de badjes wel uit, met 24/25 graden.
Maar ze waren dus te beroerd toen het nóg warmer werd vaker te gaan smeren.
Ja ik smeer om de 3 kwartier, ben als de dood dat ze verbrandquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:39 schreef moussy het volgende:
[..]
Mja kweenie, ik smeer altijd wat extra als ze buiten spelen in de volle zon, ze zweten het er ook af lijkt mij.
die zijn zo leukquote:
Als het werkt, misbruik ik Thomas ook wel eens om iets gedaan te krijgenquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:41 schreef mikoxx het volgende:
Getsie, eng beest Oxy! En, fijn dat je er weer bent![]()
Ik heb me daar een geniaal idee: onder de trap hebben wij een kast, die nu gebruitk wordt als voorraadkast. In huis staat inmiddels (te) veel speelgoed, dus mijn man vindt het een zooi worden![]()
. Nu mijn idee: we bouwen een uitbouw, waardoor we een grote woonkeuken krijgen en een grotere bijkeuken, waar we voorraadkasten kunnen plaatsen. Is de kast onder de trap leeg en kan daar het speelgoed in, kunnen de jongens het er ook zelf uit halen (en terug in zetten natuurlijk
). En dan heb ik dus de uitbouw die ik al zo lang zo graag wil
![]()
Issie geniaal of wat ?
![]()
*Jaloerssss is! Wij nemen ws ook nog wel een abbonement, misschien volgend jaar of jaar daarna. Voor nu hebben we nog kaartjes liggen van de AH aktie, dus we gaan zeker nog weer deze maandquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:14 schreef huuphuup het volgende:
B. woonde vroeger in Sprang-Capelle, die had dus ook een abo op de Efteling als kindgingen ze daar gewoon even een ijsje halen ofzo
of even naar de speeltuin of even bij sneeuwwitje kijken en dan weer naar huis
![]()
Maarrrr..welke dan wel?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:34 schreef Ssserpente het volgende:
Welk pretpark zijn jullie geweest, Pvoesss?
Zo, ik heb het overleefd vanmorgen. Ze viel eigenlijk best mee. Zal wel komen omdat ze zwanger is. Of omdat ik me er al een week druk om zat te maken en ze in m'n hoofd steeds erger werd.![]()
Oh, Huup, ik heb het nog even nagevraagd; het was niet die basisschool die jij noemde.
Liefquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:55 schreef Vicky het volgende:
Lois, ik heb een plastic speelgoedbroccolitje voor Eva..
Of Trui?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:57 schreef huuphuup het volgende:
Lois pm Wickie anders eens. Die heeft hele toffe knuffels gemaakt en is daar heel crea mee. Of anders Oeke, misschien dat die tijd heeft? Maar die heeft wel weinig internettoegang nu geloof ik.
Ik heb hem daar even gecrosspostquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:08 schreef Reese het volgende:
Deze zijn van vilt:
[ afbeelding ]
Volgens mij moet je even verhuizen naar het creatievelingentopic of hoe dat ook heet. Er is vast wel een OUD'er die dit voor je kan maken, toch?
http://www.huisdiereninfo(...)griffonsvendeens.phpquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:07 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb een vraagje
Tijdje terug kwam iemand hier met een onwijs leuk honden soort.
Ik heb echt geen idee meer welk soort en dat wil ik juist weten.
Oh, ik weet ook niet meer wie het zei
Lois ik heb wel een idee wat te doen is, zou je zelf ook ng wel kunnen denk ik.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:48 schreef Lois het volgende:
Whahaha een stressbroccoli![]()
Gevoel, tast is voor Eva ook heel belangrijk. Knuffelen kan ze alleen met iets wat echt zacht is, zoals een knuffel dus ik dacht aan vilt of haakwerk.
Maar bedankt voor het (mee)zoeken
Enerzijds begrijp ik je afkeur voor de BSO, zeker als kinderen niet met water mogen spelen als het warm is (quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:21 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik woon tegenover een BSO & wat ik hier zie is dat ze vaak met buitenspelen over 't hek naar 't grote grasveld er tegenover gaan om te voetballen (zonder begeleiding want die blijft uiteraard lekker zitten op 't plastic witte tuinstoeltje) en dan denk ik ook, op die manier vraag je er ook om.
Dat was BE. De hond van iemand van haar softballteam.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:07 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb een vraagje
Dat is het type hond waar BE het toen over had.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
http://www.huisdiereninfo(...)griffonsvendeens.php
Die?
Je overschat mijn handvaardigheidsskilsquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:24 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Lois ik heb wel een idee wat te doen is, zou je zelf ook ng wel kunnen denk ik.
Hema heeft transfervellen waarmee je op een tshirt kan strijken, als je een broccoli op een tshirt strijkt of andere achte stof..en dat dan een beetje ruim uitknipt (dubbel) en dat vastnaait en vult met kussenvulling?
niet te hard Ikea roepen, dan dondert alles in elkaar. Ik denk dat alles wat je ziet van Ikea komt, incl. keuken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:42 schreef huuphuup het volgende:
Keshet![]()
Tico ik vind je bankkussentjes leuk!! Ikea?
En mooi geworden ja
Ik denk dat ik het was en het was de franse basset ofzoiets?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:07 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb een vraagje
die is nog niet af, komt nog een plank boven met verlichting.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ah, ik zie dat Buuf en Bodpa het ook al wisten. Met de juiste naam erbij.
Tico, wat is het mooi geworden! Ik vind je wandmeubel echt helemaal tof!
Volgens mij moet ze er dan meteen 1000 bestellenquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:22 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.alibaba.com/pr(...)le_broccoli_toy.html
Lois! kiek s wat ik gevonden heb.Misschien zijn die ogen niet helemaal oke-ish, maar het is een kant en klare knuffel!
kun je nog eens een kwijtraken...quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:25 schreef Saffier het volgende:
[..]
Volgens mij moet ze er dan meteen 1000 bestellen
Wahahahaha, zover had ik nog niet gekeken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:25 schreef Saffier het volgende:
[..]
Volgens mij moet ze er dan meteen 1000 bestellen
een solidariteitsactiequote:Op zondag 1 augustus 2010 22:48 schreef Saffier het volgende:
heel fok gewoon aan de broccoli-knuffels, wie weet wat een gat im de markt het is
Ja die ja!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
http://www.huisdiereninfo(...)griffonsvendeens.php
Die?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:21 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja die ja!
Ik wilde 'm nog eens zien.
M'n zusje heeft voor 'r verjaardag een chihuahua gehad.
En nu moet ik natuurlijk ook aan de hond
quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:32 schreef Memmel het volgende:
Mogge! Ben weer thuis! Ga nu even crashen in mijn bed, en dan straks naar de kinderen toe!!!!
Bangkok was fantastisch en een memorabele trip, maar niets is zo leuk als weer terugkomen bij je kinderen.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:22 schreef freecell het volgende:
Ben ik net Jip en Janneke aan het voorlezen...
Ik citeer:
Kader: Jip mag zuigen, maar hij ziet niet dat er echt iets opgezogen wordt, dus hij zuigt de bloemen op.
'Jakkes, Jip, ' Zegt moeder' Ik kan aan jou ook niets overlaten. Janneke is veel liever.'
Dan wordt Jip boos. Hij laat de stofzuiger liggen en hij gaat naar buiten. 'Ik help lekker nooit meer!' roept hij. Is dat niet stout van Jip?
Einde verhaaltje.
Bek ik nou gekHeb neiging om het hele boekje maar aan de kant te flikkeren
Dat is nou echt jaren '50
Nou 't is best een leuk ding, sommige zien er inderdaad niet uit maar 'k vond deze wel lief.quote:Op maandag 2 augustus 2010 03:52 schreef Ticootje het volgende:
Een chicwawa is geen hond! Een uit de kluiten gegroeide rat, meer kan ik er niet van maken. En als man zijnde sta je echt vreselijk voor lul met zo'n beest.
Oh leuk! ik vind die Jip&Janneke boekjes erg leuk, idd sommige dingen met een knipoog lezen, of gewoon helemaal niet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:18 schreef livelink het volgende:
Jip en Janneke kun je niet uit de context van de tijd waarin het geschreven is lezen, natuurlijk. Er zitten draken van verhaaltjes bij, maar ook wel leuke. Ik zou dus niet het boekje aan de kant filkkeren, maar gewoon de leuke verhaaltjes eruit kiezen. En bij het voorlezen af en toe de taal een beetje moderniseren. Niet te veel, want voor de kinderen is het ook wel leuk om de taal 'van vroeger' te kennen (vind ik dan)
Wat trouwens echt wel een leuk Jip- en Janneke-boekje is, is deze:
[ afbeelding ]
Erg leuk voor de aanloop naar Sinterklaas om in voor te lezen.
Op een of andere manier heb ik altijd de neiging om erop te stampen als ik zo'n kuttelikkertje zie...quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:27 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nou 't is best een leuk ding, sommige zien er inderdaad niet uit maar 'k vond deze wel lief.
Maar 't lijkt meer op een cavia, hij kan ook nog niet blaffen.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Op een of andere manier heb ik altijd de neiging om erop te stampen als ik zo'n kuttelikkertje zie...
lol! Dat heb ik alleen bij mopshondjes.quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Op een of andere manier heb ik altijd de neiging om erop te stampen als ik zo'n kuttelikkertje zie...
Volgens Temple Grandin, een (autistische) dierenexpert, is een chihuaha ook geen hond (meer)quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:56 schreef Vicky het volgende:
Maar een chihuahua mag de stempel hond niet krijgen hoor.. Ik vind het ook meer een rat dan een hond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.t komt goed
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:46 schreef Oxymoron het volgende:
(plot):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.t komt goed
Serieus, dat boekje ken ik van vroeger ooit.... Ik denk dat mijn tante hem had(note: mijn moeder is de één na jongste van 7, mijn tante de oudste, dus die loopt nu wel in de 80 al
)
heb je een naam enzo?quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:14 schreef Groofsken het volgende:
Potverdorie zeg.
Ik heb op 20 juli een adverteerder op marktplaats een flinke som geld betaald voor een partij duplo. En nou heb ik nogsteeds niks binnen. Ook via de mail krijg ik geen reactie meer. Ik begin zo langzaamaan te vermoeden dat ik opgelicht ben..
Ik heb niks, het was een speciaal aangemaakt e-mailadres.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
heb je een naam enzo?
Even speuren en kijken of je online iets kunt vinden van een adres of woonplaats of iets anders?
Wat irritant zeg zulke dingen.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:14 schreef Groofsken het volgende:
Potverdorie zeg.
Ik heb op 20 juli een adverteerder op marktplaats een flinke som geld betaald voor een partij duplo. En nou heb ik nogsteeds niks binnen. Ook via de mail krijg ik geen reactie meer. Ik begin zo langzaamaan te vermoeden dat ik opgelicht ben..
Oh jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:22 schreef sproet-je het volgende:
Groof, je hebt toch het rekeningnummer en de naam die daarbij hoort? Balen zeg...
Ja.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind de verhaaltjes van J&J altijd wel heel irritant lezen. Allemaal korte zinnetjes die samen 1 zin vormen. Of juist soms weer niet.
Het loopt niet lekker
hondje noemt ze datquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:26 schreef Belana het volgende:
ow, en ons hondje is geboren, in september krijgen we onze (Leonberger) pup
Waarschijnlijk gaan we haar Noes noemen
doet me denken aan dit boek, dat moet ik nog ergens hebben, echt heel oudquote:
als we haar krijgen is ze zo en bovendien is het een meisje, die zijn ietsjes kleinerquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:26 schreef Belana het volgende:
ja hallo dan! we zijn weer in het land! Gisteren 14,5 uur onderweg geweest, waren om half 12 thuis, maar het is zo lekker om in je eigen bed te slapen he
En nu staat was 2 van 100 op
alles kits hier?
ow, en ons hondje is geboren, in september krijgen we onze (Leonberger) pup
Waarschijnlijk gaan we haar Noes noemen
ach ja, het hoort erbij, ik doe kalm aan hoor, ik heb alle tijdquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:29 schreef Vicky het volgende:
welkom thuis Belaan!
In je eigen bed slapen is idd heeeeeeerlijk! Wassen na de vakantie echter niet..
owquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:33 schreef Belana het volgende:
[..]
als we haar krijgen is ze zo en bovendien is het een meisje, die zijn ietsjes kleiner
[ afbeelding ]
deze zijn als ze groot zijn ook nog steeds heelquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:32 schreef freecell het volgende:
[..]
ow
Das wel leuk!
(zolang ze zo blijven)
Awh net een beertje!quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:33 schreef Belana het volgende:
[..]
als we haar krijgen is ze zo en bovendien is het een meisje, die zijn ietsjes kleiner
[ afbeelding ]
Groof kijk eens hier http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-bin/yabb2/YaBB.plquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:20 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik heb niks, het was een speciaal aangemaakt e-mailadres.
Ik kan wel aangifte doen denk ik. Maar ik twijfel nogsteeds. Misschien komt het morgen aan, denk ik steeds.
Had je gezien over mijn vriend van Huup naar Japan broccoli knuffel link?quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:48 schreef Lois het volgende:
Oh er was nog een pagina
Hondjes
Wicky ijsjes hebben ze hier bij de C1000 en de Deen.
Ja heb normaal ook die van de Lidl (AH verkoopt dat soort '3 hoek' ijsjes niet meer) en toen zei m'n nichtje 'Hey die hebben wij ook alleen dan van Wicky' dus toen ging ik zoeken, omdat 'r hier p/w 8 x 6 pakjes doorheen gaan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:23 schreef moussy het volgende:
Da's toch geen hond Belana, das een beer![]()
Ik kan die wicky dingen hier ook niet vinden, heb maar bij de lidl prima vervangers gekocht
Oh hier zit wel ergens een C1000 binnen fiets bereik.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:48 schreef Lois het volgende:
Oh er was nog een pagina
Hondjes
Wicky ijsjes hebben ze hier bij de C1000 en de Deen.
Hehe ja hoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:55 schreef p_iglet het volgende:
pw 8x 6 pakjes wicky![]()
En jullie hebben allemaal nog tanden in je mond?
neequote:Op maandag 2 augustus 2010 18:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Had je gezien over mijn vriend van Huup naar Japan broccoli knuffel link?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:51 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja heb normaal ook die van de Lidl (AH verkoopt dat soort '3 hoek' ijsjes niet meer) en toen zei m'n nichtje 'Hey die hebben wij ook alleen dan van Wicky' dus toen ging ik zoeken, omdat 'r hier p/w 8 x 6 pakjes doorheen gaan.
On the dark side babe.quote:
dat vind ik nog steeds wel wowquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:13 schreef Stiemie het volgende:
Wow of bedoel je van die kleine meeneempakjes?
Uhm, dan nog?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:13 schreef Stiemie het volgende:
Wow of bedoel je van die kleine meeneempakjes?
Da's heul nie raarquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:05 schreef mikoxx het volgende:
...........over mijn vriend van huup naar japan broccoli knuffel link???
![]()
rare zinsconstructie, maar blijkbaar duidelijk voor Lois! Haha!
Nee.quote:
Dat is geen wow toch?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:19 schreef moussy het volgende:
Zal ik ook ff mee doen aan de wow factor?
Cas heeft laatst in een kwartier tijd een halve liter cola opgedronken achter in de auto... "een paar slokjes.."
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee.![]()
Dat de link die ik vond in japan is en de vriend van Huup naar Japan gaat en dat hij heus dan wel ff kan kijken en er geen 1000 hoeft te kopen dan.
En dat dan in 140 tekens want aan de dark side.
Dat red ik ook welquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:21 schreef Spuuglokje het volgende:
Dan moet ik je helaas zeggen dat Tristan binnen een minuut een halve liter naar binnen slempt.
Haar dochterquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Uhm, dan nog?
Nichtje logeerde er twee dagen. Dat is zes!!!pakjes per dag.Zou ik niet blij mee zijn als ouder.
En zo te lezen drinkt zijn dochter er elke dag 3 à 4?
Ow, sorry, haarquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:22 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Haar dochter
Ja 3 á 4 pakjes.
Niet altijd Wicky 't verschilt met wat ik haal, ene keer taksi of dan weer eens fristi.
Maar er gaan zeg maar altijd rond de 4 kleine pakjes van iets op een dag doorheen.
Bijna 4.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Ow, sorry, haar
Maar hoe oud is ze dan?
Nou ja, wat je wil. Ik ga mijn kinderen geen vier pakjes van weat dan ook geven.quote:
Hey Kimmie!quote:
Buuvquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, wat je wil. Ik ga mijn kinderen geen vier pakjers van weat dan ook geven.bekers ranja of thee. En zo nu dan fris.
Maar goed ik ben dan ook van de gezond drinken gestapo
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:21 schreef Spuuglokje het volgende:
Dan moet ik je helaas zeggen dat Tristan binnen een minuut een halve liter naar binnen slempt.
De gezond drinken gestapo hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:29 schreef m@x het volgende:
Hee, gezellig. De voedingspolitie is er weer.
Is dat hetzelfde als de saaie water maffia?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De gezond drinken gestapo hoor.
neu, er mag heus een schepje suiker inquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:31 schreef m@x het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als de saaie water maffia?
Eentje maar?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neu, er mag heus een schepje suiker in
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:29 schreef m@x het volgende:
Hee, gezellig. De voedingspolitie is er weer.
quote:
Ik kan gewoon heel moeilijk nee zeggen, erg he?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar dat is 600 tot 800 cc aan suikerwater per dag....
Gestapo? Water?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mja, het heet niet voor niks Gestapo natuurlijk.
onhandig vooralquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:33 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik kan gewoon heel moeilijk nee zeggen, erg he?
Die van mij lust gelukkig geen prik (althans, dat denkt ie en ik laat het voorlopig in die waanquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Nuja, Hier is het soms ook als ik fris drink: 'mama, mij lokje?' en dan krijgt hij het ook wel eens
Blijft me verbazen dat hij prik lust
Ik drink overigens zelf geen cola, dus dat scheelt alweer
Ik moet echt iedere dag cola hebben, dr pepper, dr foots en cherry coke is ook een goede vervangerquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Nuja, Hier is het soms ook als ik fris drink: 'mama, mij lokje?' en dan krijgt hij het ook wel eens
Blijft me verbazen dat hij prik lust
Ik drink overigens zelf geen cola, dus dat scheelt alweer
Leuk! Kom je een bakkie doen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hey Kimmie!Schiet het wat op in je nieuwe huis?
Morgen ben ik in Hillywood
ik denk dat er weinig verschil qua suiker is tussen ranja of appelsapquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:35 schreef m@x het volgende:
[..]
Die van mij lust gelukkig geen prik (althans, dat denkt ie en ik laat het voorlopig in die waan). Jammer genoeg lust ie verder weinig anders, ook geen thee of water bijvoorbeeld. Als ik dan moet kiezen tussen niks drinken of ranja of appelsap o.i.d. dan ga ik toch voor het laatste.
Ik vind dat unfair.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:35 schreef mikoxx het volgende:
SC, Je kan toch iets anders aanbieden als ze vraagt, come on, ze is drie jaar
Ik denk dat er meer in appelsap zitquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:37 schreef moussy het volgende:
[..]
ik denk dat er weinig verschil qua suiker is tussen ranja of appelsap
Dat denk ik ook. Ik doelde meer op de keus tussen wel iets drinken of niks drinken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:37 schreef moussy het volgende:
[..]
ik denk dat er weinig verschil qua suiker is tussen ranja of appelsap
Ga dan zelf wat anders drinkenquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:38 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik vind dat unfair.
'k Drink zelf ook alleen melk, water, roosvicé & wicky.
Isa drinkt precies hetzelfde, ik ga geen nee zeggen & vervolgens zelf een pakje drinken.
In de winter drinken we weleens thee, maar thats it.
Gevondenquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee.![]()
Dat de link die ik vond in japan is en de vriend van Huup naar Japan gaat en dat hij heus dan wel ff kan kijken en er geen 1000 hoeft te kopen dan.
En dat dan in 140 tekens want aan de dark side.
ja, bierquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Ga dan zelf wat anders drinkenheb je het opgelost!
Zoveel suiker is voor jezelf ook niet goed tenslotte
En dan jouw ava erbij en ik zag dit voor mequote:Op maandag 2 augustus 2010 19:41 schreef k_i_m het volgende:
De lucht is hier trouwens helemaal groen buiten. Ik hoop niet dat mijn moeder nu net door de regen hiernaartoe loopt...
Hahaquote:
Hoe oud zijn die van jou ook alweer? Ik probeerde die van mij namelijk laatst uit te leggen dat ik later naar bed ga omdat ik een groot mens ben en hij niet. Zijn reactie: 'Ja, maar ik ben ook groot. Dat heb je zelf gezegd'. En dat klopt. Dat had ik ook gezegd. Toen hij netjes de tafel had gedektquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:42 schreef mikoxx het volgende:
imo kan je kinderen heel goed uitleggen dat sommige dingen voor 'grote mensen' en zijn en sommige dingen 'voor kinderen' en weer andere dingen 'voor iedereen'. En, wat Freecell zegt...... dat lijkt me ook.
Kim, gróén?
Ik heb er geen moeite mee hoor, ik ben toch al hebberig met mn cola en zoquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Haha
Wat dat betreftTARA en ik drinken best vaak een glaasje wijn bij het eten
Hebben ook wel eens een jaloers kind
OP de één of andere manier is het met alcohol wel makkelijker nee zeggen moet ik zeggen
Ik drink zelf iets meer water, maar doordat ik ook gewoon niets anders lekker vind snap ik haar wel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Ga dan zelf wat anders drinkenheb je het opgelost!
Zoveel suiker is voor jezelf ook niet goed tenslotte
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
kim ik heb je nieuwe adres helemaal nog niet
wahahahahahaha, dan ben ik ook een beelddenker.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:43 schreef Lois het volgende:
[..]
En dan jouw ava erbij en ik zag dit voor me [ http://home.hccnet.nl/rene.en.nicole/images/katnat.jpg&t=1]afbeelding ]
*beelddenker is*
wat wil je daar mee zeggen? Dat het dan wel goed is als ze het ook op het KDV krijgt?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:47 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik drink zelf iets meer water, maar doordat ik ook gewoon niets anders lekker vind snap ik haar wel.
Roosvicé 50/50 schijnt ook niet zo heel goed te zijn als 't lijkt, drinken we ook veel
Wat ik trouwens wel apart vond is dat als ze naar 't KDV gaat ze precies aan hetzelfde aantal ongeveer zit.
De inhoud van een pakje is te vergelijken met een beker drinken.
Bij 't KDV kiezen de kinderen zelf uit wicky, yogo, aanmaak limonade of gewoon water.
Ik ook wel met m'n cassis, maar dat druppie van nog geen twee hoort toch feilloos het onuitgesproken verschil tussen 'nee, want mama wil het zelf opdrinken' en 'nee, dat krijg je echt niet, want dat is alcohol'quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:46 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee hoor, ik ben toch al hebberig met mn cola en zo
als ze bij ons zelf laten kiezen uit die dingen dan word ik daar toch echt niet blij van. wicky, yogho en gewone aanmaak vind ik echt GEEN verantwoorde dingen en echt neit geschikt voor op een kdv.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:47 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik drink zelf iets meer water, maar doordat ik ook gewoon niets anders lekker vind snap ik haar wel.
Roosvicé 50/50 schijnt ook niet zo heel goed te zijn als 't lijkt, drinken we ook veel
Wat ik trouwens wel apart vond is dat als ze naar 't KDV gaat ze precies aan hetzelfde aantal ongeveer zit.
De inhoud van een pakje is te vergelijken met een beker drinken.
Bij 't KDV kiezen de kinderen zelf uit wicky, yogo, aanmaak limonade of gewoon water.
ik drink geen alcohol, dus er is weinig verschil tussen mijn NEE!quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ook wel met m'n cassis, maar dat druppie van nog geen twee hoort toch feilloos het onuitgesproken verschil tussen 'nee, want mama wil het zelf opdrinken' en 'nee, dat krijg je echt niet, want dat is alcohol'
Mehehehe, ja, dat onthouden ze dan weer welquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:46 schreef m@x het volgende:
[..]
Hoe oud zijn die van jou ook alweer? Ik probeerde die van mij namelijk laatst uit te leggen dat ik later naar bed ga omdat ik een groot mens ben en hij niet. Zijn reactie: 'Ja, maar ik ben ook groot. Dat heb je zelf gezegd'. En dat klopt. Dat had ik ook gezegd. Toen hij netjes de tafel had gedekt
Nee, dat wil ik er niet mee zeggen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:49 schreef moussy het volgende:
[..]
wat wil je daar mee zeggen? Dat het dan wel goed is als ze het ook op het KDV krijgt?
Ja en alles wat je zegt kan en zal tegen je gebruikt worden. En inmiddels zijn we bij de 'dat is niet eeheerlijk' leeftijd aangekomen. Zo fijnquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mehehehe, ja, dat onthouden ze dan weer wel.
Kunnen ze mooi de tuin omspittenquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wahahahahahaha, dan ben ik ook een beelddenker.![]()
@k_i_m: ik hou het even in beraad, ben met álle mannen.
ieh.... en, de boel kaduk?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
TERING, d'r slaat hier effe bliksem in, ik krijg hier een hartklap
Oh wacht!quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:30 schreef moussy het volgende:
[..]held!
Cas is gek op cola, maar krijgt het beperkt omdat ie er zo mega van gaat stuiteren
op ieder eten en drinken is zo wel wat te 'zeuren' denk ik.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:57 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Oh wacht!Ik lees met een half oog het speeltuinbankje. Dacht dat het om het tempo ging, maar het ging om het soort drinken.
Nou drinken wij hier (o.a.) cola light, maar nu zal iedereen ook wel zeggen dat dat kankerverwekkend is. En dat een kind dat absoluut niet mag hebben. Maar heej, ik sta nog steeds kankervrij recht overeind na pak 'm beet 25 jaar zoetstoffen.
Komt vast door je stralende humeurquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:00 schreef k_i_m het volgende:
Er zit ook precies één plukje boven Hilversum.
Gezellig plukje danquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:00 schreef k_i_m het volgende:
Er zit ook precies één plukje boven Hilversum.
I attractzz teh nice wetherzquote:
Ben je allergisch?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:19 schreef freecell het volgende:
[..]
noooooh
Ik ga piepen van die foto....
Neeeeeeeeeee! Niet piepen!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:19 schreef freecell het volgende:
[..]
noooooh
Ik ga piepen van die foto....
Ohquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:48 schreef k_i_m het volgende:
[..].
Ik heb je kaart van de Herpesheide trouwens gevonden. Er stond geen afzender op.
Haai!!quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:24 schreef Saffier het volgende:
Hoe was je vakantie Belana? En waar ben je ook alweer geweest??
Wat klinkt dat heerlijk zegquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:40 schreef Belana het volgende:
[..]
Haai!!vakaaaaaantie was zalig! Ook weer lekker om terug te zijn
We waren naar de Tarn en de Aveyron in Zuid Frankrijk
hoe is het met jou? Nog maar een paar weekjes he? geen problemen dit keer?quote:
Ik voel hier een "hihi, is dit niet grappig, ik kan er niks aan doen hoor" achteraan, maar ik vind het nogal kwalijkquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:33 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik kan gewoon heel moeilijk nee zeggen, erg he?
ja, ik ben er ook heel blij mee.quote:
Viefkequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik voel hier een "hihi, is dit niet grappig, ik kan er niks aan doen hoor" achteraan, maar ik vind het nogal kwalijk.
Oh en hoi enzo, ik bemoei me er ook even tegenaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |