quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:33 schreef Vicky het volgende:
Sterkte Ssserpente!
BE, werkze!
Pfff mijn man denk dat ie vandaag minder hoefr te doen omdat ie jarig is... Nah echtnie *insert zweepslagmiley*
weet niet alle smileys uit mijn hoofd
Gij biatchquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:35 schreef moussy het volgende:
[..]
![]()
Die van mij ligt nog in zn nest, maar ik heb een wekker gezet
ik ga de babykamer verven!quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:31 schreef lily het volgende:
Ha, Ssserpente, ik ken ook zo'n dame, ook schooljuf en wij mogen ons ook verheugen op een bezoekje binnenkort.
Sowieso, bezoek op zondagmorgen![]()
Goeiemorgen trouwens![]()
Wat gaan we doen vandaag? Ik weet het nog niet....
sorry, moet naar de kerk?quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Ah, da's dan net pech, serpente. Ik verlaag me dan meestal tot smoezen. Maar om/voor kwart over tien op zondag kan ik er vast ook zo snel geen bedenken
Zo dat is vreselijkquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:43 schreef moussy het volgende:
Trouwens, bij de BSO van mn kinderen is vrijdag een jongetje weggelopen, zo weggelopen dat de politie hem van straat heeft geplukt, niemand weet hoe lang hij buiten heeft gelopenIk weet nu weer waarom ik opgezegd heb daar...
4 jr. eerste dag bsoquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zo dat is vreselijk
Denk dat ze daarna toch een interieur konden bestellen als dat mijn kind was geweest
dan nog, het had niet mogen gebeuren.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:04 schreef lily het volgende:
[..]
lijkt wel een beetje op een protest actie
Het kan zo simpel zijn, deur op slot doen misschien?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:12 schreef lily het volgende:
Ja, nou ja.
1 leidster op 10 kinderen is wettelijk gesteld voor BSO. Je kunt ze niet alle 10 iedere seconde in het oog hebben.
Wij zijn allemaal mensen en ik maak ook fouten met mijn eigen kinderen en dat zijn er nog maar twee (nu drie dan maar Leah gaat nog niet ver).
Het is helaas niet zo zwart-wit altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |