abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2010 @ 10:21:35 #1
7074 moussy
kuttekop
pi_84730055
[gaston]....Goeeeeeeeeeeeeeeeeeedemorrrrrrrrrrrrgen! [/gaston]

c_/
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 1 augustus 2010 @ 10:22:14 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84730064
Nou, nog net even een postje hier en dan maar eens mijn werk mail aanslingeren! :*
pi_84730070
Werk ze BE!
pi_84730077
BE ik zie Icicle wel op facebook met enige regelmaat maar hier idd niet meer.
En heerlijk even zo'n klein momentje voor jezelf O+ werkse!

En ssserpente :X wat irritant zo'n type :')
ik kan me voorstellen dat je er niet echt op zit te wachten zo op de zondagmorgen. Ik voel me dan ook vooral erg op mn vingers gekeken als Amélie dan begint te huilen of jengelen ofzo en er is zo'n type in de buurt }:|

En ehm... Westland? :o ze werkt niet toevallig op de PvdPlas school? Dan weet k waar k voor op moet passen :')
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2010 @ 10:29:52 #5
7074 moussy
kuttekop
pi_84730139
Ik moet mezelf eigenlijk omhoog hijsen en verder gaan puinruimen, we hebben de woonkamer veranderd, de mini eetkamertafel is gegroeid naar een tafel van 2.20, dus dan moet je minstens de hele zooi omgooien, ook al denkt manlief nog steeds dat de wereld vergaat en zit onze autistische halve boskat achter de verwarming, want eng.. brr... maaarrrr... ik heb dus geen zin meer -O-
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2010 @ 10:30:49 #6
43556 miss_dynastie
pi_84730152
Ah, da's dan net pech, serpente. Ik verlaag me dan meestal tot smoezen. Maar om/voor kwart over tien op zondag kan ik er vast ook zo snel geen bedenken :')
pi_84730162
Ha, Ssserpente, ik ken ook zo'n dame, ook schooljuf en wij mogen ons ook verheugen op een bezoekje binnenkort.
Sowieso, bezoek op zondagmorgen :N

Goeiemorgen trouwens :O

Wat gaan we doen vandaag? Ik weet het nog niet....
pi_84730178
Sterkte Ssserpente!
BE, werkze!

Pfff mijn man denk dat ie vandaag minder hoefr te doen omdat ie jarig is... Nah echtnie *insert zweepslagmiley*
weet niet alle smileys uit mijn hoofd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2010 @ 10:35:03 #9
7074 moussy
kuttekop
pi_84730187
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 10:33 schreef Vicky het volgende:
Sterkte Ssserpente!
BE, werkze!

Pfff mijn man denk dat ie vandaag minder hoefr te doen omdat ie jarig is... Nah echtnie *insert zweepslagmiley*
weet niet alle smileys uit mijn hoofd
~O>

Die van mij ligt nog in zn nest, maar ik heb een wekker gezet })
pi_84730193
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 10:35 schreef moussy het volgende:

[..]

~O>

Die van mij ligt nog in zn nest, maar ik heb een wekker gezet })
Gij biatch })
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2010 @ 10:36:42 #11
7074 moussy
kuttekop
pi_84730201
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 10:35 schreef Vicky het volgende:

[..]

Gij biatch })
:Y über *)
pi_84730218
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 10:31 schreef lily het volgende:
Ha, Ssserpente, ik ken ook zo'n dame, ook schooljuf en wij mogen ons ook verheugen op een bezoekje binnenkort.
Sowieso, bezoek op zondagmorgen :N

Goeiemorgen trouwens :O

Wat gaan we doen vandaag? Ik weet het nog niet....
ik ga de babykamer verven! *O*

als ik mezelf losgeweekt heb van de bank that is en misschien ook pas nadat ik weer een tuk heb gedaan :')
T was half vier voor ik sliep met dank aan de kiezen van Amélie ;( en half 7 toen k weer op zat :O
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84730244
Leuk, huup :)

Ik moet echt iets gaan doen met de jongens vandaag hoor, we zitten sinds vrijdag al binnen en zij hebben vakantie. We hoeven echt niet iedere dag eropuit (kan ook niet want morgen moet ik gewoon weer werken de hele dag) maar ik kan ze ook niet iedere dag in huis houden.

Hun papa was uit met collega's gisteren en kwam pas om 5.00 uur vanochtend thuis en ligt nu dus nog in bed. Ik denk niet dat ik op hem hoef te rekenen vandaag :P
Ik stop ze dadelijk maar alledrie in de auto ... eens kijken waarheen
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2010 @ 10:43:00 #14
7074 moussy
kuttekop
pi_84730262
Trouwens, bij de BSO van mn kinderen is vrijdag een jongetje weggelopen, zo weggelopen dat de politie hem van straat heeft geplukt, niemand weet hoe lang hij buiten heeft gelopen :o Ik weet nu weer waarom ik opgezegd heb daar...
pi_84730478
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 10:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Ah, da's dan net pech, serpente. Ik verlaag me dan meestal tot smoezen. Maar om/voor kwart over tien op zondag kan ik er vast ook zo snel geen bedenken :')
sorry, moet naar de kerk?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2010 @ 11:01:03 #16
43556 miss_dynastie
pi_84730521
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 10:58 schreef simmu het volgende:

[..]

sorry, moet naar de kerk?
Ha! Noteert :Y)
  zondag 1 augustus 2010 @ 11:11:56 #17
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_84730703
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 10:43 schreef moussy het volgende:
Trouwens, bij de BSO van mn kinderen is vrijdag een jongetje weggelopen, zo weggelopen dat de politie hem van straat heeft geplukt, niemand weet hoe lang hij buiten heeft gelopen :o Ik weet nu weer waarom ik opgezegd heb daar...
Zo dat is vreselijk :o
Denk dat ze daarna toch een interieur konden bestellen als dat mijn kind was geweest :o
I`m not weird. I`m limited edition.
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2010 @ 11:58:18 #18
7074 moussy
kuttekop
pi_84731732
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 11:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Zo dat is vreselijk :o
Denk dat ze daarna toch een interieur konden bestellen als dat mijn kind was geweest :o
4 jr. eerste dag bso :Y) ik weet niet wat ik gedaan, maar ik denk dat ik aangifte van nalatigheid of wéét ik veel had gedaan..
pi_84731771
Het is inderdaad niet zo best, dat moge duidelijk zijn, maar een kind van BSO leeftijd loopt toch ook niet meer zomaar in zijn eentje weg? de straat op?
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat een van mijn kinderen dat zou doen.

Als Leah dadelijk wakker is gaan we lekker de hei op, het is prachtig weer :)
pi_84731812
Oei mous :X dat zijn idd wel slordige dingen.

Leuk Lily! lekker even eruit.
Hier is het ook mooi weer ja, misschien moeten we ook maar naar buiten straks ofzo. Met zn drietjes gaar op een kleedje hangen :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84731891
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 11:58 schreef moussy het volgende:

[..]

4 jr. eerste dag bso :Y)
lijkt wel een beetje op een protest actie
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2010 @ 12:06:45 #22
7074 moussy
kuttekop
pi_84731935
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:04 schreef lily het volgende:

[..]

lijkt wel een beetje op een protest actie
dan nog, het had niet mogen gebeuren.

Ik zie het Cas overigens wel doen, vooral als het al voor gedaan is.
  zondag 1 augustus 2010 @ 12:08:50 #23
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_84731990
Wij gaan straks heel burgerlijk een stukje fietsen. Als ik m`n ogen ver genoeg openkrijg tenminste :O :')
pi_84732106
Ja, nou ja.
1 leidster op 10 kinderen is wettelijk gesteld voor BSO. Je kunt ze niet alle 10 iedere seconde in het oog hebben.

Wij zijn allemaal mensen en ik maak ook fouten met mijn eigen kinderen en dat zijn er nog maar twee (nu drie dan maar Leah gaat nog niet ver ;) ).

Het is helaas niet zo zwart-wit altijd.
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2010 @ 12:16:01 #25
7074 moussy
kuttekop
pi_84732195
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:12 schreef lily het volgende:
Ja, nou ja.
1 leidster op 10 kinderen is wettelijk gesteld voor BSO. Je kunt ze niet alle 10 iedere seconde in het oog hebben.

Wij zijn allemaal mensen en ik maak ook fouten met mijn eigen kinderen en dat zijn er nog maar twee (nu drie dan maar Leah gaat nog niet ver ;) ).

Het is helaas niet zo zwart-wit altijd.
Het kan zo simpel zijn, deur op slot doen misschien?
pi_84732238
Op de BSO waar die van ons zitten is een keer fikkie gestoken. Door twee 11 jarige jongens die met een aansteker het wc papier in de fik hadden gestoken.
Bovenin het gebouw, achter, notabene naast de babyafdeling :{

Een hele kwalijke zaak die heel serieus is genomen maar het gebeurde wel. Op een gerenomeerde instelling.
Je kunt moeilijk met ieder van ze naar de wc gaan. Je gaat ook niet uit van dit soort acties.
pi_84732310
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:16 schreef moussy het volgende:

[..]

Die deuren hebben vaak cijfercodes die de kinderen weten. Bij onze BSO is een speelterrein buiten waar ze voetballen en waar speeltoestellen staan.
Er is altijd leiding bij maar je hebt geen ogen in je rug.

Maar goed; het is mijn mening verder (maar thuis kunnen ze ook weglopen, ik wil alleen maar zeggen, als ze weglopen heeft dat misschien een reden en lijkt het me raadzaam als ouder daar naar te kijken)
  zondag 1 augustus 2010 @ 12:21:07 #28
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_84732335
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:16 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik woon tegenover een BSO & wat ik hier zie is dat ze vaak met buitenspelen over 't hek naar 't grote grasveld er tegenover gaan om te voetballen (zonder begeleiding want die blijft uiteraard lekker zitten op 't plastic witte tuinstoeltje) en dan denk ik ook, op die manier vraag je er ook om.
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2010 @ 12:22:07 #29
7074 moussy
kuttekop
pi_84732366
Bij deze BSO zit altijd hangjeugd voor de deur op het pleintje (het is er ook een puinhoop) er is al eens door lui in een auto op de parkeerplaats een jongetje gelokt (die op dat moment in de BSO hoorde te zijn maar ging even buiten spelen)) we krijgen brieven over veiligheid en dat ze er wat aan gaan doen,ook na dat gedoe in België maar nú pas hangt er een bel aan de deur en zit de deur dus op slot.
pi_84732374
kinderen doen soms echt de meest idiote dingen hoor en je kan echt niet alles vooraf bedenken (1 neefje van 11 sprong gewoon 3 hoog uit een raam. woeiiiiiiiiii, ik kan vliegen! rieptie). de ander (toen 9) sloeg aan het spelen met de aansteker van pa en het poppenhuis van zuslief op zondagmorgen 5 uur (tante haalde er wel een nieuwe keuken uit.....) en dan heb ik het nog niet gehad over banken naast verwarmingen, bomen en mijn eigen geniale actie: soepje maken van allerhande onkruid en modder en dat aan neefje (toen 7) gevoerd :Y)
pi_84732397
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:21 schreef SacreCoeur het volgende:
(zonder begeleiding want die blijft uiteraard lekker zitten op 't plastic witte tuinstoeltje)
Ja, maar dat is niet gangbaar.
Er wordt altijd zo makkelijk afgegeven op kinderopvang personeel maar kom op zeg; het zijn niet allemaal een stelletje lapswansen die lui zijn en zich geen reet interesseren voor je kinderen.
Die ik al jaren tegenkom in ieder geval niet.
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2010 @ 12:24:28 #32
7074 moussy
kuttekop
pi_84732415
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:20 schreef lily het volgende:

[..]

Die deuren hebben vaak cijfercodes die de kinderen weten. Bij onze BSO is een speelterrein buiten waar ze voetballen en waar speeltoestellen staan.
Er is altijd leiding bij maar je hebt geen ogen in je rug.

Maar goed; het is mijn mening verder (maar thuis kunnen ze ook weglopen, ik wil alleen maar zeggen, als ze weglopen heeft dat misschien een reden en lijkt het me raadzaam als ouder daar naar te kijken)
Er is een afgesloten schoolplein met alle toeters en bellen aan de BSO vast, maar die deur zit altijd op slot en die andere aan het hangjeugdpleintje is altijd open, imho gaat daar nou net iets niet goed.
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2010 @ 12:25:51 #33
7074 moussy
kuttekop
pi_84732449
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:23 schreef lily het volgende:

[..]

Er wordt altijd zo makkelijk afgegeven op kinderopvang personeel maar kom op zeg; het zijn niet allemaal een stelletje lapswansen die lui zijn en zich geen reet interesseren voor je kinderen.
kinderopvangpersoneel staat ook nog onder een regiomanager die zelden op locatie komt, en wat ik begrijp van de meiden ligt daar het probleem, zij zelf staan ook met hun rug tegen de muur wat dat betreft.
pi_84732514
Hier heb ik horror rondlopen, dus paps zwiept r nu r bed in

man, die stond blerend op en dat heeft ze tot net volgehouden..
toen heb ik de joystick uit vaders handen gerukt en m de opdracht gegeven weg te gaan met r..

T is niet snel dat ik pissig word..maar nu had ze de jackpot :P

maargoed, nu dus ff rustig ontbijten, boekie lezen en douchen :P
  zondag 1 augustus 2010 @ 12:29:22 #35
298315 SacreCoeur
pi_84732538
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:23 schreef lily het volgende:

[..]

Nou hier in de buurt het meeste wel.
Allemaal zitten ze op stoeltjes, meedoen ho maar.
Ook toen het zo snik heet was waren ze te beroerd om de kids met water te laten spelen.
Voor de grap ben ik er toen heen gelopen om te vragen waarom ze niet met water aan 't spelen waren.
En kreeg ik als antwoord, dan kan ik de kinderen blijven insmeren met zonnebrand.
Ik vind dat raar, je wordt daar toch voor betaald?
pi_84732564
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:25 schreef moussy het volgende:

[..]

kinderopvangpersoneel staat ook nog onder een regiomanager die zelden op locatie komt, en wat ik begrijp van de meiden ligt daar het probleem, zij zelf staan ook met hun rug tegen de muur wat dat betreft.
De regiomanager van "onze" lokatie heeft een eigen ruimte en ik zie haar regelmatig zitten dus dat probleem is hier niet.

Maar dat is ook niet de strekking van wat ik bedoel. Maar goed; laat maar.
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2010 @ 12:30:34 #37
7074 moussy
kuttekop
pi_84732573
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:29 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Nou hier in de buurt het meeste wel.
Allemaal zitten ze op stoeltjes, meedoen ho maar.
Ook toen het zo snik heet was waren ze te beroerd om de kids met water te laten spelen.
Voor de grap ben ik er toen heen gelopen om te vragen waarom ze niet met water aan 't spelen waren.
En kreeg ik als antwoord, dan kan ik de kinderen blijven insmeren met zonnebrand.
Ik vind dat raar, je wordt daar toch voor betaald?
Ergens snap ik wel dat ze niet zo maar bakken water neer zetten, of zelfs badjes, er zal er maar 1 in verdrinken, het kan al in 10cm
  zondag 1 augustus 2010 @ 12:33:25 #38
298315 SacreCoeur
pi_84732657
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:30 schreef moussy het volgende:

[..]

Ergens snap ik wel dat ze niet zo maar bakken water neer zetten, of zelfs badjes, er zal er maar 1 in verdrinken, het kan al in 10cm
Nou normaal gesproken gaan de badjes wel uit, met 24/25 graden.
Maar ze waren dus te beroerd toen het nóg warmer werd vaker te gaan smeren.
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2010 @ 12:39:59 #39
7074 moussy
kuttekop
pi_84732839
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:33 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Nou normaal gesproken gaan de badjes wel uit, met 24/25 graden.
Maar ze waren dus te beroerd toen het nóg warmer werd vaker te gaan smeren.
Mja kweenie, ik smeer altijd wat extra als ze buiten spelen in de volle zon, ze zweten het er ook af lijkt mij.
pi_84732858
oh KD dat is zo'n dag :X pfff.
Hopelijk slaapt ze de bui er een beetje uit ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 1 augustus 2010 @ 12:48:41 #41
298315 SacreCoeur
pi_84733097
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:39 schreef moussy het volgende:

[..]

Mja kweenie, ik smeer altijd wat extra als ze buiten spelen in de volle zon, ze zweten het er ook af lijkt mij.
Ja ik smeer om de 3 kwartier, ben als de dood dat ze verbrand :P
  zondag 1 augustus 2010 @ 13:27:24 #42
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_84734161
k Ben dr weer :P
Vrijdag zijn we naar Vlissingen geweest, naar de Reptielenzoo en het strand. Een lange autorit vanaf Utrecht, maar de zit waard. En ik vind het helemaal niet erg, om lang in de auto te zitten, gelukkig. :)

Mooie Gordelstaarthagedis:

Een heel leuk en oud gebouw, waar de Reptielenzoo in zit. [Alleen niet toegankelijk voor mensen die geen trappen kunnen lopen. ]
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  zondag 1 augustus 2010 @ 13:41:59 #43
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_84734627
Getsie, eng beest Oxy! En, fijn dat je er weer bent :W

Ik heb me daar een geniaal idee: onder de trap hebben wij een kast, die nu gebruitk wordt als voorraadkast. In huis staat inmiddels (te) veel speelgoed, dus mijn man vindt het een zooi worden :X :') . Nu mijn idee: we bouwen een uitbouw, waardoor we een grote woonkeuken krijgen en een grotere bijkeuken, waar we voorraadkasten kunnen plaatsen. Is de kast onder de trap leeg en kan daar het speelgoed in, kunnen de jongens het er ook zelf uit halen (en terug in zetten natuurlijk O-) ). En dan heb ik dus de uitbouw die ik al zo lang zo graag wil O-) :Y Issie geniaal of wat ? ;) :P
  zondag 1 augustus 2010 @ 13:45:40 #44
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_84735480
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:45 schreef mikoxx het volgende:
Hihi, kijk dan hoe lollig
die zijn zo leuk O+
pi_84735984
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:41 schreef mikoxx het volgende:
Getsie, eng beest Oxy! En, fijn dat je er weer bent :W

Ik heb me daar een geniaal idee: onder de trap hebben wij een kast, die nu gebruitk wordt als voorraadkast. In huis staat inmiddels (te) veel speelgoed, dus mijn man vindt het een zooi worden :X :') . Nu mijn idee: we bouwen een uitbouw, waardoor we een grote woonkeuken krijgen en een grotere bijkeuken, waar we voorraadkasten kunnen plaatsen. Is de kast onder de trap leeg en kan daar het speelgoed in, kunnen de jongens het er ook zelf uit halen (en terug in zetten natuurlijk O-) ). En dan heb ik dus de uitbouw die ik al zo lang zo graag wil O-) :Y Issie geniaal of wat ? ;) :P
Als het werkt, misbruik ik Thomas ook wel eens om iets gedaan te krijgen :D (mijn man heeft het al gedaan toen hij nog niet geboren was, dus ik sta sowieso nog één achter ;) ).
pi_84737202
ik heb uiteindelijk nog helemaal niets gedaan en ben nu wentelteefjes aan het maken :D *O* wat een zondag zo O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84737366
Ik ben bezig met het maken van cupcakes.
Tot nu toe ziet het er niet goed uit _O-
  zondag 1 augustus 2010 @ 15:14:52 #49
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84737772
Ik heb twee kozijnen en een flink aantal meters schrootjes twee keer in de grondverf. zometeen nog aflakken en dan heb ik mijn best weer gedaan vandaag. O-)
Dan nog 4 kozijnen en 7 deuren te gaan }:|
En natuurlijk nog 3 keer raamkozijn en 3 keer de kamer rond plinten. :')
Maar dan heb je ook wat.
[/dagboek]
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_84738637
:O Met 25 weken zwanger een eindje naar een pretpark fietsen is vermoeiend.
Maar het was leuk... Nu doe ik niets anders meer vandaag dan koken
pi_84739918
wentelteefjes, cupcakes, kozijnen en pretpark ^O^

hier niet veel soeps
Naar een veldje gelopen met alledrie de kinderen voor te voetballen (met chocomel en chips :Y) ). Toen er honden kwamen zijn we uitgeweken naar het schoolplein.
De hei is het niet meer geworden (is ook loopafstand maar de jongens wilden voetballen).
pi_84740010
Welk pretpark zijn jullie geweest, Pvoesss?

Zo, ik heb het overleefd vanmorgen. Ze viel eigenlijk best mee. Zal wel komen omdat ze zwanger is. Of omdat ik me er al een week druk om zat te maken en ze in m'n hoofd steeds erger werd. :')

Oh, Huup, ik heb het nog even nagevraagd; het was niet die basisschool die jij noemde. :P
pi_84740369
ah kd had ook prijs vandaag! Jen was ook heerlijk bezig.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_84740844
Naar Drievliet, Ssserpente
Het is maar 4 kilometer fietsen dus we hebben een abonnement.
Helaas zowel heen als terug dus tegenwind.. En omleidingen -O-

Maar het was echt heerlijk ik zal zo wel even wat fotos in het foto-topic zetten O+
pi_84741033
Rielekst! Maar best pittig idd, met dit warme weer. Ik heb trouwens sowieso bewondering voor zwangere moeders die er al een hebben rondlopen.

Was het feest vandaag, Jen? :P
pi_84741296
oh wat leuk Pvoesss zo dichtbij O+
B. woonde vroeger in Sprang-Capelle, die had dus ook een abo op de Efteling als kind :P gingen ze daar gewoon even een ijsje halen ofzo :') of even naar de speeltuin of even bij sneeuwwitje kijken en dan weer naar huis :D

Ssserpente hahaha :D
nou mooi dat t niet die school is :+ boeit ook niet verder eigk haha, maar die school is hier het dichtst bij, áls Amélie hier al naar school gaat, dan wordt het daar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84741433
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:14 schreef huuphuup het volgende:

B. woonde vroeger in Sprang-Capelle, die had dus ook een abo op de Efteling als kind :P gingen ze daar gewoon even een ijsje halen ofzo :') of even naar de speeltuin of even bij sneeuwwitje kijken en dan weer naar huis :D

*Jaloerssss is! Wij nemen ws ook nog wel een abbonement, misschien volgend jaar of jaar daarna. Voor nu hebben we nog kaartjes liggen van de AH aktie, dus we gaan zeker nog weer deze maand *O*

Ben benieuwd naar de Drievliet foto's
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84742345
De foto's staan er.. Ik heb teveel foto's gemaakt.. Dus het is een kleine ( :') ) selectie O+
pi_84742442
Ik vind de Efteling altijd een feest :Y We gaan 1 of 2 keer per jaar (ook als kind ging ik ieder jaar).
Daarom zou ik eigenlijk helemaal geen abonnement willen
  zondag 1 augustus 2010 @ 18:17:57 #60
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_84743373
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 16:34 schreef Ssserpente het volgende:
Welk pretpark zijn jullie geweest, Pvoesss?

Zo, ik heb het overleefd vanmorgen. Ze viel eigenlijk best mee. Zal wel komen omdat ze zwanger is. Of omdat ik me er al een week druk om zat te maken en ze in m'n hoofd steeds erger werd. :')

Oh, Huup, ik heb het nog even nagevraagd; het was niet die basisschool die jij noemde. :P
Maarrrr..welke dan wel? :9
Straks geeft ze les op de school waar de mijnesen heengaan :P
  zondag 1 augustus 2010 @ 18:18:04 #61
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_84743375
Even een vraagje aan jullie ..

Vandaag hadden wij visite in huis .. erg gezellig hoor!
Maar 1 van de kinderen zat steeds overal aan, dus ik zei er wat van en later heb ik het via de ouders laten gaan, omdat het kind immers maar bleef doorgaan. :{

Ik vind het echt onnodig om de spulletjes allemaal weg te halen.
Hoe gaan jullie hiermee om? Het kind is inmiddels 8, dus zou het inmiddels moeten weten.
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zondag 1 augustus 2010 @ 18:19:34 #62
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_84743416
Naar buiten sturen met een smoesje. Ga maar duiven vangen ofzo. Ga daar de strijd niet over aan.
  Jubileum moderator zondag 1 augustus 2010 @ 19:53:41 #63
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_84746312
Ook een vraag, maar dan voor de creatievelingen hier. ;)

Eva heeft een nieuw fiepje, nl. broccoli. Nu loopt ze vaak rond met een ongekookte stronk, ze loopt nu al dagen met een stukje gekookte broccoli :X maar ze wil zo graag een knuffelbroccoli.
Is hier iemand die een broccoli (hand-formaatje) kan haken/vilten/naaien? Uiteraard tegen vergoeding :)
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_84746475
Wat een geweldig fiep :D ^O^
  zondag 1 augustus 2010 @ 20:03:44 #65
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_84746629
:) Eva
Is dit anders wat? toevallig was ik deze een tijdje geleden tegengekomen.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  Jubileum moderator zondag 1 augustus 2010 @ 20:08:38 #66
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_84746796
Die is grappig Shewolf _O-
Eva ♥ en Iris ♥
pi_84746877
Ons benedenbuurmeisje viert vandaag haar verjaardag, ze is 6 jr geworden het feestje is nog in volle gang met het nodige gegil enzo. . Gelukkig slapen onze meiden er doorheen.. Vind het best al laat voor een kinderverjaardag :@
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 1 augustus 2010 @ 20:18:48 #68
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_84747151
Vicky gefeliciteerd met je man *O*
En dan ook meteen maar met je buurmeisje :P
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_84748287
@Lois,

op www.etsy.com vind je veel handgemaakte broccoli-items!

Zoals deze oorbelletjes!

Ik weet eigenlijk niet of Eva wel gaatjes in d'r oren heeft en misschien zoek je juist iets wat ze vast kan houden? Dan is onderstaande ook leuk: een 'stress-broccoli'

Eeuwig vijfentwintig
  Jubileum moderator zondag 1 augustus 2010 @ 20:48:29 #70
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_84748466
Whahaha een stressbroccoli :D :D

Gevoel, tast is voor Eva ook heel belangrijk. Knuffelen kan ze alleen met iets wat echt zacht is, zoals een knuffel dus ik dacht aan vilt of haakwerk.
Maar bedankt voor het (mee)zoeken :D
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 1 augustus 2010 @ 20:51:39 #71
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_84748596

Ook :D gezien haar Autisme Spectrum Stoornis (ASS) ;)

Als ik kon haken, zou ik een kilo haken voor deze originele fiepert! Ik heb 'm nog nooit gehoord!!! O+
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_84748750
Lois, ik heb een plastic speelgoedbroccolitje voor Eva..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Jubileum moderator zondag 1 augustus 2010 @ 20:57:28 #73
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_84748873
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 20:55 schreef Vicky het volgende:
Lois, ik heb een plastic speelgoedbroccolitje voor Eva..
Lief O+ maar die hebben we zelf ook en die knuffelt niet zo fijn :)

Oxy dat tshirt is briljant _O_
Eva ♥ en Iris ♥
pi_84748880
Lois pm Wickie anders eens. Die heeft hele toffe knuffels gemaakt en is daar heel crea mee. Of anders Oeke, misschien dat die tijd heeft? Maar die heeft wel weinig internettoegang nu geloof ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 1 augustus 2010 @ 21:07:52 #75
298315 SacreCoeur
pi_84749378
Ik heb een vraagje :D

Tijdje terug kwam iemand hier met een onwijs leuk honden soort.
Ik heb echt geen idee meer welk soort en dat wil ik juist weten.
Oh, ik weet ook niet meer wie het zei :')
pi_84749412
Deze zijn van vilt:

Volgens mij moet je even verhuizen naar het creatievelingentopic of hoe dat ook heet. Er is vast wel een OUD'er die dit voor je kan maken, toch?
Eeuwig vijfentwintig
  zondag 1 augustus 2010 @ 21:08:57 #77
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_84749424
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 20:57 schreef huuphuup het volgende:
Lois pm Wickie anders eens. Die heeft hele toffe knuffels gemaakt en is daar heel crea mee. Of anders Oeke, misschien dat die tijd heeft? Maar die heeft wel weinig internettoegang nu geloof ik.
Of Trui?
Tan?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_84749605
Spuuglokje heeft een geweldige poes voor mij gehaakt. O+
Die is ook goed met haken :Y
pi_84749615
Eindelijk is mn woonkamer weer leefbaar :)

Eerst lekker veel troep weggooien:

Woonkamer en keuken:

Nieuwe kast:

Nieuwe eethoek:

Nog wel flink wat afwerk gebeuren... Maar he... Het begint nu wel vorm te krijgen.
  Jubileum moderator zondag 1 augustus 2010 @ 21:13:52 #80
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_84749656
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:08 schreef Reese het volgende:
Deze zijn van vilt:

[ afbeelding ]
Volgens mij moet je even verhuizen naar het creatievelingentopic of hoe dat ook heet. Er is vast wel een OUD'er die dit voor je kan maken, toch?
Ik heb hem daar even gecrosspost :') Geweldige tip O+
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator zondag 1 augustus 2010 @ 21:14:32 #81
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_84749698
Mooi geworden Tico! _O_ en wat een stapel vuilnis :o
Eva ♥ en Iris ♥
pi_84749733
Ik vind het wel origineel hoor Lois, broccoli. Een knuffelbroccoli lijkt me lekkerder dan gekookte broccoli... ;).
Wat grappig trouwens dat er zelfs oorbellen van bestaan :).
Ik ben (nog) niet zo creatief met vilt, maar er zijn genoeg OUD-users die er vast wel iets mee kunnen, misschien eens vragen in het het creatief topic? Ik ben niet zo snel met reageren zie ik al wel :z
Fake it till you make it...
pi_84749806
Wat een berg vuil Tico! Heerlijk zo'n opgeruimd huis weer!
Fake it till you make it...
  zondag 1 augustus 2010 @ 21:18:30 #84
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84749897
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:07 schreef SacreCoeur het volgende:

http://www.huisdiereninfo(...)griffonsvendeens.php
Die?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_84750087
Ongeveer elke kamer die ik opruim haal ik gewoon 4 vuilniszakken troep uit. De badkamer, de keuken, Jen dr kamer... De woonkamer was wel wat meer, maar daar zit ook klusafval bij... Mijn eigen kamer moet ik nog doen, maar daar heb ik niet veel om weg te gooien. :')

De enige kamer die ik niet doe is die van Cil... Dat vond ik vroeger ook niet leuk als mn moeder met vuilniszak mn kamer ging doen (dan had ik een aantal waarschuwingen genegeerd). Maar Priscil mag lekker in dr eigen troep zitten, ik trek de deur wel dicht.
pi_84750200
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 20:48 schreef Lois het volgende:
Whahaha een stressbroccoli :D :D

Gevoel, tast is voor Eva ook heel belangrijk. Knuffelen kan ze alleen met iets wat echt zacht is, zoals een knuffel dus ik dacht aan vilt of haakwerk.
Maar bedankt voor het (mee)zoeken :D
Lois ik heb wel een idee wat te doen is, zou je zelf ook ng wel kunnen denk ik.
Hema heeft transfervellen waarmee je op een tshirt kan strijken, als je een broccoli op een tshirt strijkt of andere achte stof..en dat dan een beetje ruim uitknipt (dubbel) en dat vastnaait en vult met kussenvulling?
On zeh laptop
pi_84750258
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:21 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik woon tegenover een BSO & wat ik hier zie is dat ze vaak met buitenspelen over 't hek naar 't grote grasveld er tegenover gaan om te voetballen (zonder begeleiding want die blijft uiteraard lekker zitten op 't plastic witte tuinstoeltje) en dan denk ik ook, op die manier vraag je er ook om.
Enerzijds begrijp ik je afkeur voor de BSO, zeker als kinderen niet met water mogen spelen als het warm is ( :N ), maar anderzijds: bij de kinderopvang waar ik voor werk, hebben 8+'ers vaak toestemming van de ouders (waar de ouders ook voor getekend hebben!) om zonder toezicht buiten te spelen, op een aangegeven plaats. Ze moeten het wel even komen zeggen of vragen aan de leidster, maar daarna mogen ze daar 'alleen' of met mede-8-plussers gaan spelen. :)
pi_84750342
quote:

Dat was BE. De hond van iemand van haar softballteam.
pi_84750405
quote:
Dat is het type hond waar BE het toen over had.
  Jubileum moderator zondag 1 augustus 2010 @ 21:29:30 #90
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_84750458
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:24 schreef De_Taartjesfeee het volgende:

[..]

Lois ik heb wel een idee wat te doen is, zou je zelf ook ng wel kunnen denk ik.
Hema heeft transfervellen waarmee je op een tshirt kan strijken, als je een broccoli op een tshirt strijkt of andere achte stof..en dat dan een beetje ruim uitknipt (dubbel) en dat vastnaait en vult met kussenvulling?
Je overschat mijn handvaardigheidsskils :D maar het klinkt niet moeilijk idd! *achterhoofd houdt*
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 1 augustus 2010 @ 21:34:48 #91
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_84750738
Bohhhhhh :Z.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 1 augustus 2010 @ 21:40:53 #92
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_84751116
Lois, is dit misschien iets?

Het merk is 'under the nile'.

Er was iemand op Marktplaats die ze, nieuw, aanbood maar die advertenties zijn pleite. Volgens de Google cache is dit de verkoper. Misschien kun je er een mailtje aan wagen?

Ik voel me helemaal Sherlock Holmes nu! :7
A grand adventure has begun.
pi_84751187
Keshet :D

Tico ik vind je bankkussentjes leuk!! Ikea?
En mooi geworden ja :Y
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 1 augustus 2010 @ 21:43:01 #94
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84751233
oh Tico mooi geworden zeg! O+
en dat scheelt een hoop troep. :o
pi_84751676
Tico wow! Het lijkt wel een grotemensenhuis zo :D
On zeh laptop
  Jubileum moderator zondag 1 augustus 2010 @ 21:53:09 #96
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_84751711
Keshet _O_ Mailtje is verstuurd!
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 1 augustus 2010 @ 21:57:53 #97
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_84751884
Knuffel broccoli, dat klinkt als een uitdaging. Daar ga ik mijn creatieve geest ook nog eens over breken als ik straks een week vrij ben!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_84752519
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:42 schreef huuphuup het volgende:
Keshet :D

Tico ik vind je bankkussentjes leuk!! Ikea?
En mooi geworden ja :Y
niet te hard Ikea roepen, dan dondert alles in elkaar. Ik denk dat alles wat je ziet van Ikea komt, incl. keuken.
  zondag 1 augustus 2010 @ 22:16:45 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84752642
quote:

Ik denk dat ik het was en het was de franse basset ofzoiets?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')