Of Trui?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:57 schreef huuphuup het volgende:
Lois pm Wickie anders eens. Die heeft hele toffe knuffels gemaakt en is daar heel crea mee. Of anders Oeke, misschien dat die tijd heeft? Maar die heeft wel weinig internettoegang nu geloof ik.

Ik heb hem daar even gecrosspostquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:08 schreef Reese het volgende:
Deze zijn van vilt:
[ afbeelding ]
Volgens mij moet je even verhuizen naar het creatievelingentopic of hoe dat ook heet. Er is vast wel een OUD'er die dit voor je kan maken, toch?
 Geweldige tip
 Geweldige tip  

en wat een stapel vuilnis
 en wat een stapel vuilnis  

.
. .
. 

http://www.huisdiereninfo(...)griffonsvendeens.phpquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:07 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb een vraagje
Tijdje terug kwam iemand hier met een onwijs leuk honden soort.
Ik heb echt geen idee meer welk soort en dat wil ik juist weten.
Oh, ik weet ook niet meer wie het zei

Lois ik heb wel een idee wat te doen is, zou je zelf ook ng wel kunnen denk ik.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:48 schreef Lois het volgende:
Whahaha een stressbroccoli
Gevoel, tast is voor Eva ook heel belangrijk. Knuffelen kan ze alleen met iets wat echt zacht is, zoals een knuffel dus ik dacht aan vilt of haakwerk.
Maar bedankt voor het (mee)zoeken

Enerzijds begrijp ik je afkeur voor de BSO, zeker als kinderen niet met water mogen spelen als het warm is (quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:21 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik woon tegenover een BSO & wat ik hier zie is dat ze vaak met buitenspelen over 't hek naar 't grote grasveld er tegenover gaan om te voetballen (zonder begeleiding want die blijft uiteraard lekker zitten op 't plastic witte tuinstoeltje) en dan denk ik ook, op die manier vraag je er ook om.
 ), maar anderzijds: bij de kinderopvang waar ik voor werk, hebben 8+'ers vaak toestemming van de ouders (waar de ouders ook voor getekend hebben!) om zonder toezicht buiten te spelen, op een aangegeven plaats. Ze moeten het wel even komen zeggen of vragen aan de leidster, maar daarna mogen ze daar 'alleen' of met mede-8-plussers gaan spelen.
 ), maar anderzijds: bij de kinderopvang waar ik voor werk, hebben 8+'ers vaak toestemming van de ouders (waar de ouders ook voor getekend hebben!) om zonder toezicht buiten te spelen, op een aangegeven plaats. Ze moeten het wel even komen zeggen of vragen aan de leidster, maar daarna mogen ze daar 'alleen' of met mede-8-plussers gaan spelen.  

Dat was BE. De hond van iemand van haar softballteam.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:07 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb een vraagje

Dat is het type hond waar BE het toen over had.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
http://www.huisdiereninfo(...)griffonsvendeens.php
Die?

Je overschat mijn handvaardigheidsskilsquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:24 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Lois ik heb wel een idee wat te doen is, zou je zelf ook ng wel kunnen denk ik.
Hema heeft transfervellen waarmee je op een tshirt kan strijken, als je een broccoli op een tshirt strijkt of andere achte stof..en dat dan een beetje ruim uitknipt (dubbel) en dat vastnaait en vult met kussenvulling?
 maar het klinkt niet moeilijk idd! *achterhoofd houdt*
 maar het klinkt niet moeilijk idd! *achterhoofd houdt*

niet te hard Ikea roepen, dan dondert alles in elkaar. Ik denk dat alles wat je ziet van Ikea komt, incl. keuken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:42 schreef huuphuup het volgende:
Keshet
Tico ik vind je bankkussentjes leuk!! Ikea?
En mooi geworden ja

Ik denk dat ik het was en het was de franse basset ofzoiets?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:07 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb een vraagje

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |