quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:33 schreef Vicky het volgende:
Sterkte Ssserpente!
BE, werkze!
Pfff mijn man denk dat ie vandaag minder hoefr te doen omdat ie jarig is... Nah echtnie *insert zweepslagmiley*
weet niet alle smileys uit mijn hoofd
Gij biatchquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:35 schreef moussy het volgende:
[..]
![]()
Die van mij ligt nog in zn nest, maar ik heb een wekker gezet
ik ga de babykamer verven!quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:31 schreef lily het volgende:
Ha, Ssserpente, ik ken ook zo'n dame, ook schooljuf en wij mogen ons ook verheugen op een bezoekje binnenkort.
Sowieso, bezoek op zondagmorgen![]()
Goeiemorgen trouwens![]()
Wat gaan we doen vandaag? Ik weet het nog niet....
sorry, moet naar de kerk?quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Ah, da's dan net pech, serpente. Ik verlaag me dan meestal tot smoezen. Maar om/voor kwart over tien op zondag kan ik er vast ook zo snel geen bedenken
Zo dat is vreselijkquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:43 schreef moussy het volgende:
Trouwens, bij de BSO van mn kinderen is vrijdag een jongetje weggelopen, zo weggelopen dat de politie hem van straat heeft geplukt, niemand weet hoe lang hij buiten heeft gelopenIk weet nu weer waarom ik opgezegd heb daar...
4 jr. eerste dag bsoquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zo dat is vreselijk
Denk dat ze daarna toch een interieur konden bestellen als dat mijn kind was geweest
dan nog, het had niet mogen gebeuren.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:04 schreef lily het volgende:
[..]
lijkt wel een beetje op een protest actie
Het kan zo simpel zijn, deur op slot doen misschien?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:12 schreef lily het volgende:
Ja, nou ja.
1 leidster op 10 kinderen is wettelijk gesteld voor BSO. Je kunt ze niet alle 10 iedere seconde in het oog hebben.
Wij zijn allemaal mensen en ik maak ook fouten met mijn eigen kinderen en dat zijn er nog maar twee (nu drie dan maar Leah gaat nog niet ver).
Het is helaas niet zo zwart-wit altijd.
Die deuren hebben vaak cijfercodes die de kinderen weten. Bij onze BSO is een speelterrein buiten waar ze voetballen en waar speeltoestellen staan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:16 schreef moussy het volgende:
[..]
Het kan zo simpel zijn, deur op slot doen misschien?
Ik woon tegenover een BSO & wat ik hier zie is dat ze vaak met buitenspelen over 't hek naar 't grote grasveld er tegenover gaan om te voetballen (zonder begeleiding want die blijft uiteraard lekker zitten op 't plastic witte tuinstoeltje) en dan denk ik ook, op die manier vraag je er ook om.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:16 schreef moussy het volgende:
[..]
Het kan zo simpel zijn, deur op slot doen misschien?
Ja, maar dat is niet gangbaar.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:21 schreef SacreCoeur het volgende:
(zonder begeleiding want die blijft uiteraard lekker zitten op 't plastic witte tuinstoeltje)
Er is een afgesloten schoolplein met alle toeters en bellen aan de BSO vast, maar die deur zit altijd op slot en die andere aan het hangjeugdpleintje is altijd open, imho gaat daar nou net iets niet goed.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:20 schreef lily het volgende:
[..]
Die deuren hebben vaak cijfercodes die de kinderen weten. Bij onze BSO is een speelterrein buiten waar ze voetballen en waar speeltoestellen staan.
Er is altijd leiding bij maar je hebt geen ogen in je rug.
Maar goed; het is mijn mening verder (maar thuis kunnen ze ook weglopen, ik wil alleen maar zeggen, als ze weglopen heeft dat misschien een reden en lijkt het me raadzaam als ouder daar naar te kijken)
kinderopvangpersoneel staat ook nog onder een regiomanager die zelden op locatie komt, en wat ik begrijp van de meiden ligt daar het probleem, zij zelf staan ook met hun rug tegen de muur wat dat betreft.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:23 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet gangbaar.
Er wordt altijd zo makkelijk afgegeven op kinderopvang personeel maar kom op zeg; het zijn niet allemaal een stelletje lapswansen die lui zijn en zich geen reet interesseren voor je kinderen.
Die ik al jaren tegenkom in ieder geval niet.
Nou hier in de buurt het meeste wel.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:23 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet gangbaar.
Er wordt altijd zo makkelijk afgegeven op kinderopvang personeel maar kom op zeg; het zijn niet allemaal een stelletje lapswansen die lui zijn en zich geen reet interesseren voor je kinderen.
Die ik al jaren tegenkom in ieder geval niet.
De regiomanager van "onze" lokatie heeft een eigen ruimte en ik zie haar regelmatig zitten dus dat probleem is hier niet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:25 schreef moussy het volgende:
[..]
kinderopvangpersoneel staat ook nog onder een regiomanager die zelden op locatie komt, en wat ik begrijp van de meiden ligt daar het probleem, zij zelf staan ook met hun rug tegen de muur wat dat betreft.
Ergens snap ik wel dat ze niet zo maar bakken water neer zetten, of zelfs badjes, er zal er maar 1 in verdrinken, het kan al in 10cmquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:29 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nou hier in de buurt het meeste wel.
Allemaal zitten ze op stoeltjes, meedoen ho maar.
Ook toen het zo snik heet was waren ze te beroerd om de kids met water te laten spelen.
Voor de grap ben ik er toen heen gelopen om te vragen waarom ze niet met water aan 't spelen waren.
En kreeg ik als antwoord, dan kan ik de kinderen blijven insmeren met zonnebrand.
Ik vind dat raar, je wordt daar toch voor betaald?
Nou normaal gesproken gaan de badjes wel uit, met 24/25 graden.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:30 schreef moussy het volgende:
[..]
Ergens snap ik wel dat ze niet zo maar bakken water neer zetten, of zelfs badjes, er zal er maar 1 in verdrinken, het kan al in 10cm
Mja kweenie, ik smeer altijd wat extra als ze buiten spelen in de volle zon, ze zweten het er ook af lijkt mij.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:33 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nou normaal gesproken gaan de badjes wel uit, met 24/25 graden.
Maar ze waren dus te beroerd toen het nóg warmer werd vaker te gaan smeren.
Ja ik smeer om de 3 kwartier, ben als de dood dat ze verbrandquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:39 schreef moussy het volgende:
[..]
Mja kweenie, ik smeer altijd wat extra als ze buiten spelen in de volle zon, ze zweten het er ook af lijkt mij.
die zijn zo leukquote:
Als het werkt, misbruik ik Thomas ook wel eens om iets gedaan te krijgenquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:41 schreef mikoxx het volgende:
Getsie, eng beest Oxy! En, fijn dat je er weer bent![]()
Ik heb me daar een geniaal idee: onder de trap hebben wij een kast, die nu gebruitk wordt als voorraadkast. In huis staat inmiddels (te) veel speelgoed, dus mijn man vindt het een zooi worden![]()
. Nu mijn idee: we bouwen een uitbouw, waardoor we een grote woonkeuken krijgen en een grotere bijkeuken, waar we voorraadkasten kunnen plaatsen. Is de kast onder de trap leeg en kan daar het speelgoed in, kunnen de jongens het er ook zelf uit halen (en terug in zetten natuurlijk
). En dan heb ik dus de uitbouw die ik al zo lang zo graag wil
![]()
Issie geniaal of wat ?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |