is ie nu al dicht NOH
 is ie nu al dicht NOH

die is nog niet af, komt nog een plank boven met verlichting.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ah, ik zie dat Buuf en Bodpa het ook al wisten. Met de juiste naam erbij.
Tico, wat is het mooi geworden! Ik vind je wandmeubel echt helemaal tof!

Misschien zijn die ogen niet helemaal oke-ish, maar het is een kant en klare knuffel!
  Misschien zijn die ogen niet helemaal oke-ish, maar het is een kant en klare knuffel! 

Volgens mij moet ze er dan meteen 1000 bestellenquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:22 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.alibaba.com/pr(...)le_broccoli_toy.html
Lois! kiek s wat ik gevonden heb.Misschien zijn die ogen niet helemaal oke-ish, maar het is een kant en klare knuffel!

kun je nog eens een kwijtraken...quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:25 schreef Saffier het volgende:
[..]
Volgens mij moet ze er dan meteen 1000 bestellen

Wahahahaha, zover had ik nog niet gekeken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:25 schreef Saffier het volgende:
[..]
Volgens mij moet ze er dan meteen 1000 bestellen

een solidariteitsactiequote:Op zondag 1 augustus 2010 22:48 schreef Saffier het volgende:
heel fok gewoon aan de broccoli-knuffels, wie weet wat een gat im de markt het is
 ipv zonnetjes krijg je dan een stronk broccoli
  ipv zonnetjes krijg je dan een stronk broccoli  

Ja die ja!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
http://www.huisdiereninfo(...)griffonsvendeens.php
Die?

quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:21 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja die ja!
Ik wilde 'm nog eens zien.
M'n zusje heeft voor 'r verjaardag een chihuahua gehad.
En nu moet ik natuurlijk ook aan de hond
 da's de beste reden om een hond te nemen!
 da's de beste reden om een hond te nemen!

Heb neiging om het hele boekje maar aan de kant te flikkeren
 Heb neiging om het hele boekje maar aan de kant te flikkeren  

quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:32 schreef Memmel het volgende:
Mogge! Ben weer thuis! Ga nu even crashen in mijn bed, en dan straks naar de kinderen toe!!!!
Bangkok was fantastisch en een memorabele trip, maar niets is zo leuk als weer terugkomen bij je kinderen.
 klinkt goed!
 klinkt goed!

quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:22 schreef freecell het volgende:
Ben ik net Jip en Janneke aan het voorlezen...
Ik citeer:
Kader: Jip mag zuigen, maar hij ziet niet dat er echt iets opgezogen wordt, dus hij zuigt de bloemen op.
'Jakkes, Jip, ' Zegt moeder' Ik kan aan jou ook niets overlaten. Janneke is veel liever.'
Dan wordt Jip boos. Hij laat de stofzuiger liggen en hij gaat naar buiten. 'Ik help lekker nooit meer!' roept hij. Is dat niet stout van Jip?
Einde verhaaltje.
Bek ik nou gekHeb neiging om het hele boekje maar aan de kant te flikkeren
Dat is nou echt jaren '50

Nou 't is best een leuk ding, sommige zien er inderdaad niet uit maar 'k vond deze wel lief.quote:Op maandag 2 augustus 2010 03:52 schreef Ticootje het volgende:
Een chicwawa is geen hond! Een uit de kluiten gegroeide rat, meer kan ik er niet van maken. En als man zijnde sta je echt vreselijk voor lul met zo'n beest.

Oh leuk! ik vind die Jip&Janneke boekjes erg leuk, idd sommige dingen met een knipoog lezen, of gewoon helemaal niet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:18 schreef livelink het volgende:
Jip en Janneke kun je niet uit de context van de tijd waarin het geschreven is lezen, natuurlijk. Er zitten draken van verhaaltjes bij, maar ook wel leuke. Ik zou dus niet het boekje aan de kant filkkeren, maar gewoon de leuke verhaaltjes eruit kiezen. En bij het voorlezen af en toe de taal een beetje moderniseren. Niet te veel, want voor de kinderen is het ook wel leuk om de taal 'van vroeger' te kennen (vind ik dan)
Wat trouwens echt wel een leuk Jip- en Janneke-boekje is, is deze:
[ afbeelding ]
Erg leuk voor de aanloop naar Sinterklaas om in voor te lezen.

Op een of andere manier heb ik altijd de neiging om erop te stampen als ik zo'n kuttelikkertje zie...quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:27 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nou 't is best een leuk ding, sommige zien er inderdaad niet uit maar 'k vond deze wel lief.
Maar 't lijkt meer op een cavia, hij kan ook nog niet blaffen.

quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Op een of andere manier heb ik altijd de neiging om erop te stampen als ik zo'n kuttelikkertje zie...

lol! Dat heb ik alleen bij mopshondjes.quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Op een of andere manier heb ik altijd de neiging om erop te stampen als ik zo'n kuttelikkertje zie...

Niet heel kindvriendelijk zeg maar
 Niet heel kindvriendelijk zeg maar  

En het verhaal daarna doen ze de kat een touwtje om de nek
 En het verhaal daarna doen ze de kat een touwtje om de nek 

Volgens Temple Grandin, een (autistische) dierenexpert, is een chihuaha ook geen hond (meer)quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:56 schreef Vicky het volgende:
Maar een chihuahua mag de stempel hond niet krijgen hoor.. Ik vind het ook meer een rat dan een hond.
 . Net als de andere rassen die als volwassen dier, nog op een pup lijken, zoals de C. Kings Charles, bijv. Die staan te ver van de wolf af - die hebben 0 van de 10 wolfgedragingen. En zijn daardoor ook sneller gedragsgestoord, omdat ze alleen op het uiterlijk gefokt zijn.
 . Net als de andere rassen die als volwassen dier, nog op een pup lijken, zoals de C. Kings Charles, bijv. Die staan te ver van de wolf af - die hebben 0 van de 10 wolfgedragingen. En zijn daardoor ook sneller gedragsgestoord, omdat ze alleen op het uiterlijk gefokt zijn.   

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.t komt goed
 Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!

en mooie zinnen. Over mist, schatten en een hoofd vol papier.
 en mooie zinnen. Over mist, schatten en een hoofd vol papier.   

quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:46 schreef Oxymoron het volgende:
(plot):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.t komt goed
Serieus, dat boekje ken ik van vroeger ooit.... Ik denk dat mijn tante hem had(note: mijn moeder is de één na jongste van 7, mijn tante de oudste, dus die loopt nu wel in de 80 al
)

.
 .

heb je een naam enzo?quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:14 schreef Groofsken het volgende:
Potverdorie zeg.
Ik heb op 20 juli een adverteerder op marktplaats een flinke som geld betaald voor een partij duplo. En nou heb ik nogsteeds niks binnen. Ook via de mail krijg ik geen reactie meer. Ik begin zo langzaamaan te vermoeden dat ik opgelicht ben..

Ik heb niks, het was een speciaal aangemaakt e-mailadres.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
heb je een naam enzo?
Even speuren en kijken of je online iets kunt vinden van een adres of woonplaats of iets anders?
Wat irritant zeg zulke dingen.
 .
 .

quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:14 schreef Groofsken het volgende:
Potverdorie zeg.
Ik heb op 20 juli een adverteerder op marktplaats een flinke som geld betaald voor een partij duplo. En nou heb ik nogsteeds niks binnen. Ook via de mail krijg ik geen reactie meer. Ik begin zo langzaamaan te vermoeden dat ik opgelicht ben..

Oh jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:22 schreef sproet-je het volgende:
Groof, je hebt toch het rekeningnummer en de naam die daarbij hoort? Balen zeg...
 .
 .

Ja.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind de verhaaltjes van J&J altijd wel heel irritant lezen. Allemaal korte zinnetjes die samen 1 zin vormen. Of juist soms weer niet.
Het loopt niet lekker

hondje noemt ze datquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:26 schreef Belana het volgende:
ow, en ons hondje is geboren, in september krijgen we onze (Leonberger) pup
Waarschijnlijk gaan we haar Noes noemen

doet me denken aan dit boek, dat moet ik nog ergens hebben, echt heel oudquote:

als we haar krijgen is ze zo en bovendien is het een meisje, die zijn ietsjes kleinerquote:

quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:26 schreef Belana het volgende:
ja hallo dan! we zijn weer in het land! Gisteren 14,5 uur onderweg geweest, waren om half 12 thuis, maar het is zo lekker om in je eigen bed te slapen he
En nu staat was 2 van 100 op
alles kits hier?
ow, en ons hondje is geboren, in september krijgen we onze (Leonberger) pup
Waarschijnlijk gaan we haar Noes noemen

ach ja, het hoort erbij, ik doe kalm aan hoor, ik heb alle tijdquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:29 schreef Vicky het volgende:
welkom thuis Belaan!
In je eigen bed slapen is idd heeeeeeerlijk! Wassen na de vakantie echter niet..

owquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:33 schreef Belana het volgende:
[..]
als we haar krijgen is ze zo en bovendien is het een meisje, die zijn ietsjes kleiner
[ afbeelding ]

)
 )

deze zijn als ze groot zijn ook nog steeds heelquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:32 schreef freecell het volgende:
[..]
ow
Das wel leuk!
(zolang ze zo blijven)
 het zijn ware sullen, enorm lief voor kinderen en binnen no time luisteren ze goed naar commando's. Ik denk dat we morgen misschien even bij de pup gaan kijken
 het zijn ware sullen, enorm lief voor kinderen en binnen no time luisteren ze goed naar commando's. Ik denk dat we morgen misschien even bij de pup gaan kijken  

Awh net een beertje!quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:33 schreef Belana het volgende:
[..]
als we haar krijgen is ze zo en bovendien is het een meisje, die zijn ietsjes kleiner
[ afbeelding ]

Groof kijk eens hier http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-bin/yabb2/YaBB.plquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:20 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik heb niks, het was een speciaal aangemaakt e-mailadres.
Ik kan wel aangifte doen denk ik. Maar ik twijfel nogsteeds. Misschien komt het morgen aan, denk ik steeds.

Had je gezien over mijn vriend van Huup naar Japan broccoli knuffel link?quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:48 schreef Lois het volgende:
Oh er was nog een pagina
Hondjes
Wicky ijsjes hebben ze hier bij de C1000 en de Deen.

. Maar goed, het was wel netjes geweest om dat even te melden natuurlijk. Hopelijk kom je er snel verder mee.
. Maar goed, het was wel netjes geweest om dat even te melden natuurlijk. Hopelijk kom je er snel verder mee. 

Ja heb normaal ook die van de Lidl (AH verkoopt dat soort '3 hoek' ijsjes niet meer) en toen zei m'n nichtje 'Hey die hebben wij ook alleen dan van Wicky' dus toen ging ik zoeken, omdat 'r hier p/w 8 x 6 pakjes doorheen gaan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:23 schreef moussy het volgende:
Da's toch geen hond Belana, das een beer
Ik kan die wicky dingen hier ook niet vinden, heb maar bij de lidl prima vervangers gekocht

Oh hier zit wel ergens een C1000 binnen fiets bereik.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:48 schreef Lois het volgende:
Oh er was nog een pagina
Hondjes
Wicky ijsjes hebben ze hier bij de C1000 en de Deen.

Hehe ja hoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:55 schreef p_iglet het volgende:
pw 8x 6 pakjes wicky
En jullie hebben allemaal nog tanden in je mond?

neequote:Op maandag 2 augustus 2010 18:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Had je gezien over mijn vriend van Huup naar Japan broccoli knuffel link?
 (weer terug gaat lezen)
 (weer terug gaat lezen)

rare zinsconstructie, maar blijkbaar duidelijk voor Lois! Haha!

quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:51 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja heb normaal ook die van de Lidl (AH verkoopt dat soort '3 hoek' ijsjes niet meer) en toen zei m'n nichtje 'Hey die hebben wij ook alleen dan van Wicky' dus toen ging ik zoeken, omdat 'r hier p/w 8 x 6 pakjes doorheen gaan.
 mijn DNA moet blij zijn als ze eens een keer een groot pak zien staan in de koelkast
 mijn DNA moet blij zijn als ze eens een keer een groot pak zien staan in de koelkast  

On the dark side babe.quote:

dat vind ik nog steeds wel wowquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:13 schreef Stiemie het volgende:
Wow of bedoel je van die kleine meeneempakjes?

Uhm, dan nog?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:13 schreef Stiemie het volgende:
Wow of bedoel je van die kleine meeneempakjes?

Da's heul nie raarquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:05 schreef mikoxx het volgende:
...........over mijn vriend van huup naar japan broccoli knuffel link???

Dacht dat dat voor een verwenweekend wel moest kunnen 2 pakjes op 1 dag. Maar zes pakjes
 Dacht dat dat voor een verwenweekend wel moest kunnen 2 pakjes op 1 dag. Maar zes pakjes   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |