hondje noemt ze datquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:26 schreef Belana het volgende:
ow, en ons hondje is geboren, in september krijgen we onze (Leonberger) pup
Waarschijnlijk gaan we haar Noes noemen

doet me denken aan dit boek, dat moet ik nog ergens hebben, echt heel oudquote:

als we haar krijgen is ze zo en bovendien is het een meisje, die zijn ietsjes kleinerquote:

quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:26 schreef Belana het volgende:
ja hallo dan! we zijn weer in het land! Gisteren 14,5 uur onderweg geweest, waren om half 12 thuis, maar het is zo lekker om in je eigen bed te slapen he
En nu staat was 2 van 100 op
alles kits hier?
ow, en ons hondje is geboren, in september krijgen we onze (Leonberger) pup
Waarschijnlijk gaan we haar Noes noemen

ach ja, het hoort erbij, ik doe kalm aan hoor, ik heb alle tijdquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:29 schreef Vicky het volgende:
welkom thuis Belaan!
In je eigen bed slapen is idd heeeeeeerlijk! Wassen na de vakantie echter niet..

owquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:33 schreef Belana het volgende:
[..]
als we haar krijgen is ze zo en bovendien is het een meisje, die zijn ietsjes kleiner
[ afbeelding ]

)
 )

deze zijn als ze groot zijn ook nog steeds heelquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:32 schreef freecell het volgende:
[..]
ow
Das wel leuk!
(zolang ze zo blijven)
 het zijn ware sullen, enorm lief voor kinderen en binnen no time luisteren ze goed naar commando's. Ik denk dat we morgen misschien even bij de pup gaan kijken
 het zijn ware sullen, enorm lief voor kinderen en binnen no time luisteren ze goed naar commando's. Ik denk dat we morgen misschien even bij de pup gaan kijken  

Awh net een beertje!quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:33 schreef Belana het volgende:
[..]
als we haar krijgen is ze zo en bovendien is het een meisje, die zijn ietsjes kleiner
[ afbeelding ]

Groof kijk eens hier http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-bin/yabb2/YaBB.plquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:20 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik heb niks, het was een speciaal aangemaakt e-mailadres.
Ik kan wel aangifte doen denk ik. Maar ik twijfel nogsteeds. Misschien komt het morgen aan, denk ik steeds.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |