Had je gezien over mijn vriend van Huup naar Japan broccoli knuffel link?quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:48 schreef Lois het volgende:
Oh er was nog een pagina
Hondjes
Wicky ijsjes hebben ze hier bij de C1000 en de Deen.
Ja heb normaal ook die van de Lidl (AH verkoopt dat soort '3 hoek' ijsjes niet meer) en toen zei m'n nichtje 'Hey die hebben wij ook alleen dan van Wicky' dus toen ging ik zoeken, omdat 'r hier p/w 8 x 6 pakjes doorheen gaan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:23 schreef moussy het volgende:
Da's toch geen hond Belana, das een beer![]()
Ik kan die wicky dingen hier ook niet vinden, heb maar bij de lidl prima vervangers gekocht
Oh hier zit wel ergens een C1000 binnen fiets bereik.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:48 schreef Lois het volgende:
Oh er was nog een pagina
Hondjes
Wicky ijsjes hebben ze hier bij de C1000 en de Deen.
Hehe ja hoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:55 schreef p_iglet het volgende:
pw 8x 6 pakjes wicky![]()
En jullie hebben allemaal nog tanden in je mond?
neequote:Op maandag 2 augustus 2010 18:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Had je gezien over mijn vriend van Huup naar Japan broccoli knuffel link?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:51 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja heb normaal ook die van de Lidl (AH verkoopt dat soort '3 hoek' ijsjes niet meer) en toen zei m'n nichtje 'Hey die hebben wij ook alleen dan van Wicky' dus toen ging ik zoeken, omdat 'r hier p/w 8 x 6 pakjes doorheen gaan.
On the dark side babe.quote:
dat vind ik nog steeds wel wowquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:13 schreef Stiemie het volgende:
Wow of bedoel je van die kleine meeneempakjes?
Uhm, dan nog?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:13 schreef Stiemie het volgende:
Wow of bedoel je van die kleine meeneempakjes?
Da's heul nie raarquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:05 schreef mikoxx het volgende:
...........over mijn vriend van huup naar japan broccoli knuffel link???
![]()
rare zinsconstructie, maar blijkbaar duidelijk voor Lois! Haha!
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |