Volgens Temple Grandin, een (autistische) dierenexpert, is een chihuaha ook geen hond (meer)quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:56 schreef Vicky het volgende:
Maar een chihuahua mag de stempel hond niet krijgen hoor.. Ik vind het ook meer een rat dan een hond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.t komt goed
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:46 schreef Oxymoron het volgende:
(plot):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.t komt goed
Serieus, dat boekje ken ik van vroeger ooit.... Ik denk dat mijn tante hem had(note: mijn moeder is de één na jongste van 7, mijn tante de oudste, dus die loopt nu wel in de 80 al
)
heb je een naam enzo?quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:14 schreef Groofsken het volgende:
Potverdorie zeg.
Ik heb op 20 juli een adverteerder op marktplaats een flinke som geld betaald voor een partij duplo. En nou heb ik nogsteeds niks binnen. Ook via de mail krijg ik geen reactie meer. Ik begin zo langzaamaan te vermoeden dat ik opgelicht ben..
Ik heb niks, het was een speciaal aangemaakt e-mailadres.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
heb je een naam enzo?
Even speuren en kijken of je online iets kunt vinden van een adres of woonplaats of iets anders?
Wat irritant zeg zulke dingen.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:14 schreef Groofsken het volgende:
Potverdorie zeg.
Ik heb op 20 juli een adverteerder op marktplaats een flinke som geld betaald voor een partij duplo. En nou heb ik nogsteeds niks binnen. Ook via de mail krijg ik geen reactie meer. Ik begin zo langzaamaan te vermoeden dat ik opgelicht ben..
Oh jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:22 schreef sproet-je het volgende:
Groof, je hebt toch het rekeningnummer en de naam die daarbij hoort? Balen zeg...
Ja.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind de verhaaltjes van J&J altijd wel heel irritant lezen. Allemaal korte zinnetjes die samen 1 zin vormen. Of juist soms weer niet.
Het loopt niet lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |