Ik ook wel met m'n cassis, maar dat druppie van nog geen twee hoort toch feilloos het onuitgesproken verschil tussen 'nee, want mama wil het zelf opdrinken' en 'nee, dat krijg je echt niet, want dat is alcohol'quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:46 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee hoor, ik ben toch al hebberig met mn cola en zo
als ze bij ons zelf laten kiezen uit die dingen dan word ik daar toch echt niet blij van. wicky, yogho en gewone aanmaak vind ik echt GEEN verantwoorde dingen en echt neit geschikt voor op een kdv.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:47 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik drink zelf iets meer water, maar doordat ik ook gewoon niets anders lekker vind snap ik haar wel.
Roosvicé 50/50 schijnt ook niet zo heel goed te zijn als 't lijkt, drinken we ook veel
Wat ik trouwens wel apart vond is dat als ze naar 't KDV gaat ze precies aan hetzelfde aantal ongeveer zit.
De inhoud van een pakje is te vergelijken met een beker drinken.
Bij 't KDV kiezen de kinderen zelf uit wicky, yogo, aanmaak limonade of gewoon water.
ik drink geen alcohol, dus er is weinig verschil tussen mijn NEE!quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ook wel met m'n cassis, maar dat druppie van nog geen twee hoort toch feilloos het onuitgesproken verschil tussen 'nee, want mama wil het zelf opdrinken' en 'nee, dat krijg je echt niet, want dat is alcohol'
Mehehehe, ja, dat onthouden ze dan weer welquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:46 schreef m@x het volgende:
[..]
Hoe oud zijn die van jou ook alweer? Ik probeerde die van mij namelijk laatst uit te leggen dat ik later naar bed ga omdat ik een groot mens ben en hij niet. Zijn reactie: 'Ja, maar ik ben ook groot. Dat heb je zelf gezegd'. En dat klopt. Dat had ik ook gezegd. Toen hij netjes de tafel had gedekt
Nee, dat wil ik er niet mee zeggen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:49 schreef moussy het volgende:
[..]
wat wil je daar mee zeggen? Dat het dan wel goed is als ze het ook op het KDV krijgt?
Ja en alles wat je zegt kan en zal tegen je gebruikt worden. En inmiddels zijn we bij de 'dat is niet eeheerlijk' leeftijd aangekomen. Zo fijnquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mehehehe, ja, dat onthouden ze dan weer wel.
Kunnen ze mooi de tuin omspittenquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wahahahahahaha, dan ben ik ook een beelddenker.![]()
@k_i_m: ik hou het even in beraad, ben met álle mannen.
ieh.... en, de boel kaduk?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
TERING, d'r slaat hier effe bliksem in, ik krijg hier een hartklap
Oh wacht!quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:30 schreef moussy het volgende:
[..]held!
Cas is gek op cola, maar krijgt het beperkt omdat ie er zo mega van gaat stuiteren
op ieder eten en drinken is zo wel wat te 'zeuren' denk ik.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:57 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Oh wacht!Ik lees met een half oog het speeltuinbankje. Dacht dat het om het tempo ging, maar het ging om het soort drinken.
Nou drinken wij hier (o.a.) cola light, maar nu zal iedereen ook wel zeggen dat dat kankerverwekkend is. En dat een kind dat absoluut niet mag hebben. Maar heej, ik sta nog steeds kankervrij recht overeind na pak 'm beet 25 jaar zoetstoffen.
Komt vast door je stralende humeurquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:00 schreef k_i_m het volgende:
Er zit ook precies één plukje boven Hilversum.
Gezellig plukje danquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:00 schreef k_i_m het volgende:
Er zit ook precies één plukje boven Hilversum.
I attractzz teh nice wetherzquote:
Ben je allergisch?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:19 schreef freecell het volgende:
[..]
noooooh
Ik ga piepen van die foto....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |