Dat is geen wow toch?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:19 schreef moussy het volgende:
Zal ik ook ff mee doen aan de wow factor?
Cas heeft laatst in een kwartier tijd een halve liter cola opgedronken achter in de auto... "een paar slokjes.."

quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee.
Dat de link die ik vond in japan is en de vriend van Huup naar Japan gaat en dat hij heus dan wel ff kan kijken en er geen 1000 hoeft te kopen dan.
En dat dan in 140 tekens want aan de dark side.

Dat red ik ook welquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:21 schreef Spuuglokje het volgende:
Dan moet ik je helaas zeggen dat Tristan binnen een minuut een halve liter naar binnen slempt.

Haar dochterquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Uhm, dan nog?
Nichtje logeerde er twee dagen. Dat is zes!!!pakjes per dag.Zou ik niet blij mee zijn als ouder.
En zo te lezen drinkt zijn dochter er elke dag 3 à 4?

Ow, sorry, haarquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:22 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Haar dochter
Ja 3 á 4 pakjes.
Niet altijd Wicky 't verschilt met wat ik haal, ene keer taksi of dan weer eens fristi.
Maar er gaan zeg maar altijd rond de 4 kleine pakjes van iets op een dag doorheen.

Bijna 4.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Ow, sorry, haar
Maar hoe oud is ze dan?

Nou ja, wat je wil. Ik ga mijn kinderen geen vier pakjes van weat dan ook geven.quote:
 bekers ranja of thee. En zo nu dan fris.
  bekers ranja of thee. En zo nu dan fris. 

Hey Kimmie!quote:
 Schiet het wat op in je nieuwe huis?
  Schiet het wat op in je nieuwe huis? 

Buuvquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, wat je wil. Ik ga mijn kinderen geen vier pakjers van weat dan ook geven.bekers ranja of thee. En zo nu dan fris.
Maar goed ik ben dan ook van de gezond drinken gestapo
 hihi.... ik geef ook thee of diksap of roosvicee ofzo hoor. Of water, dat lusten ze ook graag. Zo af en toe geef ik ze verdund vruchtensap, vinden ze ook lekker, maar dat gebeurt denk ik 1 of 2 keer per week
 hihi.... ik geef ook thee of diksap of roosvicee ofzo hoor. Of water, dat lusten ze ook graag. Zo af en toe geef ik ze verdund vruchtensap, vinden ze ook lekker, maar dat gebeurt denk ik 1 of 2 keer per week

quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:21 schreef Spuuglokje het volgende:
Dan moet ik je helaas zeggen dat Tristan binnen een minuut een halve liter naar binnen slempt.
 held!
 held! 

De gezond drinken gestapo hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:29 schreef m@x het volgende:
Hee, gezellig. De voedingspolitie is er weer.

Is dat hetzelfde als de saaie water maffia?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De gezond drinken gestapo hoor.

neu, er mag heus een schepje suiker inquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:31 schreef m@x het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als de saaie water maffia?

Eentje maar?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neu, er mag heus een schepje suiker in

quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:29 schreef m@x het volgende:
Hee, gezellig. De voedingspolitie is er weer.

' en dan krijgt hij het ook wel eens
 ' en dan krijgt hij het ook wel eens 

quote:
 mja, het heet niet voor niks Gestapo natuurlijk.

Ik kan gewoon heel moeilijk nee zeggen, erg he?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar dat is 600 tot 800 cc aan suikerwater per dag....

Gestapo? Water?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
onhandig vooralquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:33 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik kan gewoon heel moeilijk nee zeggen, erg he?

Die van mij lust gelukkig geen prik (althans, dat denkt ie en ik laat het voorlopig in die waanquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Nuja, Hier is het soms ook als ik fris drink: 'mama, mij lokje?' en dan krijgt hij het ook wel eens
Blijft me verbazen dat hij prik lust
Ik drink overigens zelf geen cola, dus dat scheelt alweer
 ). Jammer genoeg lust ie verder weinig anders, ook geen thee of water bijvoorbeeld. Als ik dan moet kiezen tussen niks drinken of ranja of appelsap o.i.d. dan ga ik toch voor het laatste. Of daar nou suikers inzitten of niet.
). Jammer genoeg lust ie verder weinig anders, ook geen thee of water bijvoorbeeld. Als ik dan moet kiezen tussen niks drinken of ranja of appelsap o.i.d. dan ga ik toch voor het laatste. Of daar nou suikers inzitten of niet.

Ik moet echt iedere dag cola hebben, dr pepper, dr foots en cherry coke is ook een goede vervangerquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Nuja, Hier is het soms ook als ik fris drink: 'mama, mij lokje?' en dan krijgt hij het ook wel eens
Blijft me verbazen dat hij prik lust
Ik drink overigens zelf geen cola, dus dat scheelt alweer

Leuk! Kom je een bakkie doen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hey Kimmie!Schiet het wat op in je nieuwe huis?
Morgen ben ik in Hillywood
 . Je mag kiezen, ouwe of nieuwe huis
. Je mag kiezen, ouwe of nieuwe huis  .
. .
. .
.

ik denk dat er weinig verschil qua suiker is tussen ranja of appelsapquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:35 schreef m@x het volgende:
[..]
Die van mij lust gelukkig geen prik (althans, dat denkt ie en ik laat het voorlopig in die waan). Jammer genoeg lust ie verder weinig anders, ook geen thee of water bijvoorbeeld. Als ik dan moet kiezen tussen niks drinken of ranja of appelsap o.i.d. dan ga ik toch voor het laatste.

Ik vind dat unfair.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:35 schreef mikoxx het volgende:
SC, Je kan toch iets anders aanbieden als ze vraagt, come on, ze is drie jaar

Ik denk dat er meer in appelsap zitquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:37 schreef moussy het volgende:
[..]
ik denk dat er weinig verschil qua suiker is tussen ranja of appelsap
 Al hangt het er natuurlijk vanaf hoe je de ranja verdunt
 Al hangt het er natuurlijk vanaf hoe je de ranja verdunt  

.
. .
.

Dat denk ik ook. Ik doelde meer op de keus tussen wel iets drinken of niks drinken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:37 schreef moussy het volgende:
[..]
ik denk dat er weinig verschil qua suiker is tussen ranja of appelsap

Ga dan zelf wat anders drinkenquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:38 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik vind dat unfair.
'k Drink zelf ook alleen melk, water, roosvicé & wicky.
Isa drinkt precies hetzelfde, ik ga geen nee zeggen & vervolgens zelf een pakje drinken.
In de winter drinken we weleens thee, maar thats it.
 heb je het opgelost!
  heb je het opgelost! 

Gevondenquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee.
Dat de link die ik vond in japan is en de vriend van Huup naar Japan gaat en dat hij heus dan wel ff kan kijken en er geen 1000 hoeft te kopen dan.
En dat dan in 140 tekens want aan de dark side.

. Ik hoop niet dat mijn moeder nu net door de regen hiernaartoe loopt...
. Ik hoop niet dat mijn moeder nu net door de regen hiernaartoe loopt...

ja, bierquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Ga dan zelf wat anders drinkenheb je het opgelost!
Zoveel suiker is voor jezelf ook niet goed tenslotte

En dan jouw ava erbij en ik zag dit voor mequote:Op maandag 2 augustus 2010 19:41 schreef k_i_m het volgende:
De lucht is hier trouwens helemaal groen buiten. Ik hoop niet dat mijn moeder nu net door de regen hiernaartoe loopt...

Hahaquote:

TARA en ik drinken best vaak een glaasje wijn bij het eten
 TARA en ik drinken best vaak een glaasje wijn bij het eten  Hebben ook wel eens een jaloers kind
 Hebben ook wel eens een jaloers kind 

Hoe oud zijn die van jou ook alweer? Ik probeerde die van mij namelijk laatst uit te leggen dat ik later naar bed ga omdat ik een groot mens ben en hij niet. Zijn reactie: 'Ja, maar ik ben ook groot. Dat heb je zelf gezegd'. En dat klopt. Dat had ik ook gezegd. Toen hij netjes de tafel had gedektquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:42 schreef mikoxx het volgende:
imo kan je kinderen heel goed uitleggen dat sommige dingen voor 'grote mensen' en zijn en sommige dingen 'voor kinderen' en weer andere dingen 'voor iedereen'. En, wat Freecell zegt...... dat lijkt me ook.
Kim, gróén?

Ik heb er geen moeite mee hoor, ik ben toch al hebberig met mn cola en zoquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Haha
Wat dat betreftTARA en ik drinken best vaak een glaasje wijn bij het eten
Hebben ook wel eens een jaloers kind
OP de één of andere manier is het met alcohol wel makkelijker nee zeggen moet ik zeggen

Ik drink zelf iets meer water, maar doordat ik ook gewoon niets anders lekker vind snap ik haar wel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Ga dan zelf wat anders drinkenheb je het opgelost!
Zoveel suiker is voor jezelf ook niet goed tenslotte

quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
kim ik heb je nieuwe adres helemaal nog niet
 .
. .
.

wahahahahahaha, dan ben ik ook een beelddenker.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:43 schreef Lois het volgende:
[..]
En dan jouw ava erbij en ik zag dit voor me [ http://home.hccnet.nl/rene.en.nicole/images/katnat.jpg&t=1]afbeelding ]
*beelddenker is*

wat wil je daar mee zeggen? Dat het dan wel goed is als ze het ook op het KDV krijgt?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:47 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik drink zelf iets meer water, maar doordat ik ook gewoon niets anders lekker vind snap ik haar wel.
Roosvicé 50/50 schijnt ook niet zo heel goed te zijn als 't lijkt, drinken we ook veel
Wat ik trouwens wel apart vond is dat als ze naar 't KDV gaat ze precies aan hetzelfde aantal ongeveer zit.
De inhoud van een pakje is te vergelijken met een beker drinken.
Bij 't KDV kiezen de kinderen zelf uit wicky, yogo, aanmaak limonade of gewoon water.

Ik ook wel met m'n cassis, maar dat druppie van nog geen twee hoort toch feilloos het onuitgesproken verschil tussen 'nee, want mama wil het zelf opdrinken' en 'nee, dat krijg je echt niet, want dat is alcohol'quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:46 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee hoor, ik ben toch al hebberig met mn cola en zo

als ze bij ons zelf laten kiezen uit die dingen dan word ik daar toch echt niet blij van. wicky, yogho en gewone aanmaak vind ik echt GEEN verantwoorde dingen en echt neit geschikt voor op een kdv.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:47 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik drink zelf iets meer water, maar doordat ik ook gewoon niets anders lekker vind snap ik haar wel.
Roosvicé 50/50 schijnt ook niet zo heel goed te zijn als 't lijkt, drinken we ook veel
Wat ik trouwens wel apart vond is dat als ze naar 't KDV gaat ze precies aan hetzelfde aantal ongeveer zit.
De inhoud van een pakje is te vergelijken met een beker drinken.
Bij 't KDV kiezen de kinderen zelf uit wicky, yogo, aanmaak limonade of gewoon water.

ik drink geen alcohol, dus er is weinig verschil tussen mijn NEE!quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ook wel met m'n cassis, maar dat druppie van nog geen twee hoort toch feilloos het onuitgesproken verschil tussen 'nee, want mama wil het zelf opdrinken' en 'nee, dat krijg je echt niet, want dat is alcohol'
 en MINE!
 en MINE!   

Mehehehe, ja, dat onthouden ze dan weer welquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:46 schreef m@x het volgende:
[..]
Hoe oud zijn die van jou ook alweer? Ik probeerde die van mij namelijk laatst uit te leggen dat ik later naar bed ga omdat ik een groot mens ben en hij niet. Zijn reactie: 'Ja, maar ik ben ook groot. Dat heb je zelf gezegd'. En dat klopt. Dat had ik ook gezegd. Toen hij netjes de tafel had gedekt
 .
.

Nee, dat wil ik er niet mee zeggen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:49 schreef moussy het volgende:
[..]
wat wil je daar mee zeggen? Dat het dan wel goed is als ze het ook op het KDV krijgt?

Ja en alles wat je zegt kan en zal tegen je gebruikt worden. En inmiddels zijn we bij de 'dat is niet eeheerlijk' leeftijd aangekomen. Zo fijnquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mehehehe, ja, dat onthouden ze dan weer wel.

Kunnen ze mooi de tuin omspittenquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wahahahahahaha, dan ben ik ook een beelddenker.
@k_i_m: ik hou het even in beraad, ben met álle mannen.
 . Je kan natuurlijk altijd even langsrijden en naar binnen gluren als je erlangs komt. Ik zal je zo even het adres pm'en!
. Je kan natuurlijk altijd even langsrijden en naar binnen gluren als je erlangs komt. Ik zal je zo even het adres pm'en! 

ieh.... en, de boel kaduk?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
TERING, d'r slaat hier effe bliksem in, ik krijg hier een hartklap

Oh wacht!quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:30 schreef moussy het volgende:
[..]held!
Cas is gek op cola, maar krijgt het beperkt omdat ie er zo mega van gaat stuiteren
 Ik lees met een half oog het speeltuinbankje. Dacht dat het om het tempo ging, maar het ging om het soort drinken.
 Ik lees met een half oog het speeltuinbankje. Dacht dat het om het tempo ging, maar het ging om het soort drinken.  Nou drinken wij hier (o.a.) cola light, maar nu zal iedereen ook wel zeggen dat dat kankerverwekkend is. En dat een kind dat absoluut niet mag hebben. Maar heej, ik sta nog steeds kankervrij recht overeind na pak 'm beet 25 jaar zoetstoffen.
 Nou drinken wij hier (o.a.) cola light, maar nu zal iedereen ook wel zeggen dat dat kankerverwekkend is. En dat een kind dat absoluut niet mag hebben. Maar heej, ik sta nog steeds kankervrij recht overeind na pak 'm beet 25 jaar zoetstoffen.

op ieder eten en drinken is zo wel wat te 'zeuren' denk ik.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:57 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Oh wacht!Ik lees met een half oog het speeltuinbankje. Dacht dat het om het tempo ging, maar het ging om het soort drinken.
Nou drinken wij hier (o.a.) cola light, maar nu zal iedereen ook wel zeggen dat dat kankerverwekkend is. En dat een kind dat absoluut niet mag hebben. Maar heej, ik sta nog steeds kankervrij recht overeind na pak 'm beet 25 jaar zoetstoffen.

.
.

Komt vast door je stralende humeurquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:00 schreef k_i_m het volgende:
Er zit ook precies één plukje boven Hilversum.

Gezellig plukje danquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:00 schreef k_i_m het volgende:
Er zit ook precies één plukje boven Hilversum.

I attractzz teh nice wetherzquote:

Ben je allergisch?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:19 schreef freecell het volgende:
[..]
noooooh
Ik ga piepen van die foto....

wil Buum graag. Nou ja.
  wil Buum graag. Nou ja. 

Neeeeeeeeeee! Niet piepen!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:19 schreef freecell het volgende:
[..]
noooooh
Ik ga piepen van die foto....

Ohquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:48 schreef k_i_m het volgende:
[..].
Ik heb je kaart van de Herpesheide trouwens gevonden. Er stond geen afzender op.
 Sorry voor de bijna-echtscheiding dan
 Sorry voor de bijna-echtscheiding dan  

).
 ).  

Haai!!quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:24 schreef Saffier het volgende:
Hoe was je vakantie Belana? En waar ben je ook alweer geweest??
 vakaaaaaantie was zalig! Ook weer lekker om terug te zijn
 vakaaaaaantie was zalig! Ook weer lekker om terug te zijn 

Wat klinkt dat heerlijk zegquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:40 schreef Belana het volgende:
[..]
Haai!!vakaaaaaantie was zalig! Ook weer lekker om terug te zijn
We waren naar de Tarn en de Aveyron in Zuid Frankrijk

hoe is het met jou? Nog maar een paar weekjes he? geen problemen dit keer?quote:

.
.

Ik voel hier een "hihi, is dit niet grappig, ik kan er niks aan doen hoor" achteraan, maar ik vind het nogal kwalijkquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:33 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik kan gewoon heel moeilijk nee zeggen, erg he?
 .
. .
 .

ja, ik ben er ook heel blij mee.quote:

Viefkequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik voel hier een "hihi, is dit niet grappig, ik kan er niks aan doen hoor" achteraan, maar ik vind het nogal kwalijk.
Oh en hoi enzo, ik bemoei me er ook even tegenaan.
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |