Dat is geen wow toch?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:19 schreef moussy het volgende:
Zal ik ook ff mee doen aan de wow factor?
Cas heeft laatst in een kwartier tijd een halve liter cola opgedronken achter in de auto... "een paar slokjes.."
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee.![]()
Dat de link die ik vond in japan is en de vriend van Huup naar Japan gaat en dat hij heus dan wel ff kan kijken en er geen 1000 hoeft te kopen dan.
En dat dan in 140 tekens want aan de dark side.
Dat red ik ook welquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:21 schreef Spuuglokje het volgende:
Dan moet ik je helaas zeggen dat Tristan binnen een minuut een halve liter naar binnen slempt.
Haar dochterquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Uhm, dan nog?
Nichtje logeerde er twee dagen. Dat is zes!!!pakjes per dag.Zou ik niet blij mee zijn als ouder.
En zo te lezen drinkt zijn dochter er elke dag 3 à 4?
Ow, sorry, haarquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:22 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Haar dochter
Ja 3 á 4 pakjes.
Niet altijd Wicky 't verschilt met wat ik haal, ene keer taksi of dan weer eens fristi.
Maar er gaan zeg maar altijd rond de 4 kleine pakjes van iets op een dag doorheen.
Bijna 4.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Ow, sorry, haar
Maar hoe oud is ze dan?
Nou ja, wat je wil. Ik ga mijn kinderen geen vier pakjes van weat dan ook geven.quote:
Hey Kimmie!quote:
Buuvquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, wat je wil. Ik ga mijn kinderen geen vier pakjers van weat dan ook geven.bekers ranja of thee. En zo nu dan fris.
Maar goed ik ben dan ook van de gezond drinken gestapo
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:21 schreef Spuuglokje het volgende:
Dan moet ik je helaas zeggen dat Tristan binnen een minuut een halve liter naar binnen slempt.
De gezond drinken gestapo hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:29 schreef m@x het volgende:
Hee, gezellig. De voedingspolitie is er weer.
Is dat hetzelfde als de saaie water maffia?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De gezond drinken gestapo hoor.
neu, er mag heus een schepje suiker inquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:31 schreef m@x het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als de saaie water maffia?
Eentje maar?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neu, er mag heus een schepje suiker in
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:29 schreef m@x het volgende:
Hee, gezellig. De voedingspolitie is er weer.
quote:
Ik kan gewoon heel moeilijk nee zeggen, erg he?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar dat is 600 tot 800 cc aan suikerwater per dag....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |