Gestapo? Water?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mja, het heet niet voor niks Gestapo natuurlijk.
onhandig vooralquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:33 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik kan gewoon heel moeilijk nee zeggen, erg he?
Die van mij lust gelukkig geen prik (althans, dat denkt ie en ik laat het voorlopig in die waanquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Nuja, Hier is het soms ook als ik fris drink: 'mama, mij lokje?' en dan krijgt hij het ook wel eens
Blijft me verbazen dat hij prik lust
Ik drink overigens zelf geen cola, dus dat scheelt alweer
Ik moet echt iedere dag cola hebben, dr pepper, dr foots en cherry coke is ook een goede vervangerquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Nuja, Hier is het soms ook als ik fris drink: 'mama, mij lokje?' en dan krijgt hij het ook wel eens
Blijft me verbazen dat hij prik lust
Ik drink overigens zelf geen cola, dus dat scheelt alweer
Leuk! Kom je een bakkie doen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hey Kimmie!Schiet het wat op in je nieuwe huis?
Morgen ben ik in Hillywood
ik denk dat er weinig verschil qua suiker is tussen ranja of appelsapquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:35 schreef m@x het volgende:
[..]
Die van mij lust gelukkig geen prik (althans, dat denkt ie en ik laat het voorlopig in die waan). Jammer genoeg lust ie verder weinig anders, ook geen thee of water bijvoorbeeld. Als ik dan moet kiezen tussen niks drinken of ranja of appelsap o.i.d. dan ga ik toch voor het laatste.
Ik vind dat unfair.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:35 schreef mikoxx het volgende:
SC, Je kan toch iets anders aanbieden als ze vraagt, come on, ze is drie jaar
Ik denk dat er meer in appelsap zitquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:37 schreef moussy het volgende:
[..]
ik denk dat er weinig verschil qua suiker is tussen ranja of appelsap
Dat denk ik ook. Ik doelde meer op de keus tussen wel iets drinken of niks drinken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:37 schreef moussy het volgende:
[..]
ik denk dat er weinig verschil qua suiker is tussen ranja of appelsap
Ga dan zelf wat anders drinkenquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:38 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik vind dat unfair.
'k Drink zelf ook alleen melk, water, roosvicé & wicky.
Isa drinkt precies hetzelfde, ik ga geen nee zeggen & vervolgens zelf een pakje drinken.
In de winter drinken we weleens thee, maar thats it.
Gevondenquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee.![]()
Dat de link die ik vond in japan is en de vriend van Huup naar Japan gaat en dat hij heus dan wel ff kan kijken en er geen 1000 hoeft te kopen dan.
En dat dan in 140 tekens want aan de dark side.
ja, bierquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Ga dan zelf wat anders drinkenheb je het opgelost!
Zoveel suiker is voor jezelf ook niet goed tenslotte
En dan jouw ava erbij en ik zag dit voor mequote:Op maandag 2 augustus 2010 19:41 schreef k_i_m het volgende:
De lucht is hier trouwens helemaal groen buiten. Ik hoop niet dat mijn moeder nu net door de regen hiernaartoe loopt...
Hahaquote:
Hoe oud zijn die van jou ook alweer? Ik probeerde die van mij namelijk laatst uit te leggen dat ik later naar bed ga omdat ik een groot mens ben en hij niet. Zijn reactie: 'Ja, maar ik ben ook groot. Dat heb je zelf gezegd'. En dat klopt. Dat had ik ook gezegd. Toen hij netjes de tafel had gedektquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:42 schreef mikoxx het volgende:
imo kan je kinderen heel goed uitleggen dat sommige dingen voor 'grote mensen' en zijn en sommige dingen 'voor kinderen' en weer andere dingen 'voor iedereen'. En, wat Freecell zegt...... dat lijkt me ook.
Kim, gróén?
Ik heb er geen moeite mee hoor, ik ben toch al hebberig met mn cola en zoquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Haha
Wat dat betreftTARA en ik drinken best vaak een glaasje wijn bij het eten
Hebben ook wel eens een jaloers kind
OP de één of andere manier is het met alcohol wel makkelijker nee zeggen moet ik zeggen
Ik drink zelf iets meer water, maar doordat ik ook gewoon niets anders lekker vind snap ik haar wel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Ga dan zelf wat anders drinkenheb je het opgelost!
Zoveel suiker is voor jezelf ook niet goed tenslotte
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
kim ik heb je nieuwe adres helemaal nog niet
wahahahahahaha, dan ben ik ook een beelddenker.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:43 schreef Lois het volgende:
[..]
En dan jouw ava erbij en ik zag dit voor me [ http://home.hccnet.nl/rene.en.nicole/images/katnat.jpg&t=1]afbeelding ]
*beelddenker is*
wat wil je daar mee zeggen? Dat het dan wel goed is als ze het ook op het KDV krijgt?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:47 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik drink zelf iets meer water, maar doordat ik ook gewoon niets anders lekker vind snap ik haar wel.
Roosvicé 50/50 schijnt ook niet zo heel goed te zijn als 't lijkt, drinken we ook veel
Wat ik trouwens wel apart vond is dat als ze naar 't KDV gaat ze precies aan hetzelfde aantal ongeveer zit.
De inhoud van een pakje is te vergelijken met een beker drinken.
Bij 't KDV kiezen de kinderen zelf uit wicky, yogo, aanmaak limonade of gewoon water.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |