Pardon?quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:45 schreef Etcetera het volgende:
Waarom was de OP niet gefixed
Ik heb er even 3 topics in geplakt, was 5 minuten werk
Je moet in het lan verschijnen?quote:
Ben geen technische autokenner, maar het lijkt me logisch dat het koelvloeistofsysteem, waar de radiateur onderdeel van is, volledig gevuld moet zijn en geen lucht moet bevatten.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:04 schreef Diaan73 het volgende:
Pics van de jurk??
Zo wij hebben net even de radiateur vervangen.Moet de nieuwe radiateur ook gevuld worden met water/koelvloeistof eigenlijk??
Okay... oeps dan hebben we misschien net wel mn auto gevermoord... alles gemonteerd, het koelvloeistofbakje gevuld maar niet de radiateur.. en ik ben toen een stukje gaan rijden... nu maar even goed laten afkoelen en dan helemaal vullen met koelvloeistof.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben geen technische autokenner, maar het lijkt me logisch dat het koelvloeistofsysteem, waar de radiateur onderdeel van is, volledig gevuld moet zijn en geen lucht moet bevatten.
Oh dus ik heb net niet zelf topic 880, 881 en 882 erin gezetquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pardon?
Ik heb die de afgelopen dagen keurig netjes bijgehouden en zelfs nog hersteld v.w.b. ontbrekende topics...
In de hitte is een jurk (1 kledingstuk) best lekker in plaats van een shirt en korte broek (2 kledingstukken)quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Serieus, wat doe jij in een jurk en dan ook nog wel op Campzone?
Ik zal vast wel een keer op de foto worden gezetquote:
Dan is dat dus al eerder verrampetampt dan afgelopen week.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh dus ik heb net niet zelf topic 880, 881 en 882 erin gezet
Je zwicht dus voor je eigen principes omdat het een paar graden warmer is dan normaalquote:In de hitte is een jurk (1 kledingstuk) best lekker in plaats van een shirt en korte broek (2 kledingstukken)En op Campzone is het sowieso wel een paar dagen te warm voor woorden
Ach het klopt nu weerquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan is dat dus al eerder verrampetampt dan afgelopen week.
Ik heb eergisteren diverse 89* topics toegevoegd.
Deels. En deels vond ik het rokje toch wel erg tof en vond ik dat ik dan ook wel een jurkje kon proberenquote:Je zwicht dus voor je eigen principes omdat het een paar graden warmer is dan normaal
Dus jij hebt niets onder de jurk aan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In de hitte is een jurk (1 kledingstuk)
quote:
Euh, nou ja, ik had het goedkoopste abo, die is het sowieso waard want dan heb je geen banners meer, en dat is echt relaxedquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Bart, vraagje.
je metertje geeft aan dat je een Fok pimp abo bent. Zie/ merk je daar nu direct voordeel van? Is het naar jou idee z'n geld waard?
Heb je nu nachtdienst achter de rug dat je hier pas weer 's middags opduikt?quote:
Custom CSS hoef ik ook niet voor de kleurtjes, maar wel om bijvoorbeeld de pagina breder te maken, of een prettiger lettertype te nemen. Ik weet niet wat er allemaal precies mogelijk is, maar er zijn vast wat handige jongens die wat leuks kunnen maken. Verder zat Danny te denken aan een abo-only forum om dat soort dingen ook te verspreiden, en waar ook wat extra's te vinden is. Geen idee wat, maar allemaal ff afwachten dus.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:42 schreef MadMaster het volgende:
Alleen voor het verwijderen van de banners zou ik heel misschien een abbo nemen.
De rest is 0,0 interessant. Foto's in fobo uploaden doe ik niet of nauwelijks, edittijd van posts is standaard ruim genoeg, ruimte voor PM's idem dito en notes boeien me niet als ik ze niet gewoon mag inzien.
Forumheaders zie je zelden, alleen als je bovenaan een topicpagina zit en custom CSS... tsja... ik doe het niet voor de frisse kleurtjes en dergelijke...
Ik zou best willen betalen voor Fok!, maar dan wil ik echt iets nuttigs daarvoor terug hebben.
En dat iets kan ik u niet verzinnen, vind het wel best zo...
Eens. En ik heb niet eens notes om in te zien.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:42 schreef MadMaster het volgende:
Alleen voor het verwijderen van de banners zou ik heel misschien een abbo nemen.
De rest is 0,0 interessant. Foto's in fobo uploaden doe ik niet of nauwelijks, edittijd van posts is standaard ruim genoeg, ruimte voor PM's idem dito en notes boeien me niet als ik ze niet gewoon mag inzien.
Forumheaders zie je zelden, alleen als je bovenaan een topicpagina zit en custom CSS... tsja... ik doe het niet voor de frisse kleurtjes en dergelijke...
Ik zou best willen betalen voor Fok!, maar dan wil ik echt iets nuttigs daarvoor terug hebben.
En dat iets kan ik u niet verzinnen, vind het wel best zo...
Ik wacht de PR-machinerie van Danny wel af, maar ik denk niet dat er op deze manier veel centjes binnen zullen komen...quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Custom CSS hoef ik ook niet voor de kleurtjes, maar wel om bijvoorbeeld de pagina breder te maken, of een prettiger lettertype te nemen. Ik weet niet wat er allemaal precies mogelijk is, maar er zijn vast wat handige jongens die wat leuks kunnen maken. Verder zat Danny te denken aan een abo-only forum om dat soort dingen ook te verspreiden, en waar ook wat extra's te vinden is. Geen idee wat, maar allemaal ff afwachten dus.
Welnee, ik heb namelijk ook geen positieve notes.quote:
Ik kan ze helaas nergens kwijt voor je, omdat ik geen pimp-abbo heb...quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Welnee, ik heb namelijk ook geen positieve notes.
Ik heb ze zelfs van mezelfquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eens. En ik heb niet eens notes om in te zien.
Positieve zeker?quote:
quote:
quote:01-05-2009 @ 18:44
Note to self:
Was in droger stoppen.
Ach, ik heb 20 notes maar de helft is onzinquote:
Waar was je mod van eigenlijk?quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach, ik heb 20 notes maar de helft is onzin.
Er wordt door mods zelfs geslowchat in notes.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:02 schreef MaJo het volgende:
Speciaal voor MM
Ik ben echt te moe op dit momentgeslapen van 21.30 tot 10.00 en net van 12.00 tot 15.00 en ik ben nog steeds.helemaal stuk
Nou, ik kom sinds 2000 of 2001 op fok vanwege de lekkere wijven in B&H, en toen werd ik in 2003 maar eens lid, en toen kwam ik de AKQ tegen en ging ik meedoen, en toen heb ik een tijdje niet meegedaan, en toen weer wel, en toen zag ik een SC, en toen ben ik daar maar eens gaan posten.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:10 schreef MaJo het volgende:
Hoi bart, ik ken jou nog niet![]()
hoe ben je hier verzeild geraakt?
GAM. Verder was ik redacteur FOK!games en ook redacteur Frontpage.quote:
Rokenquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:12 schreef Etcetera het volgende:
Kak. Verkeerde document weggeklikt. 'Wilt u saven' Neuh....
Ben je veel kwijt?quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:12 schreef Etcetera het volgende:
Kak. Verkeerde document weggeklikt. 'Wilt u saven' Neuh....
Neequote:Op donderdag 22 juli 2010 15:17 schreef Soempie het volgende:
Er begint me geloof ik iets te dagen. Ging je vrijwillig weg bij GAM?
quote:
Nah valt op zich wel mee, had nog niet zo heel veel nuttigs uitgevoerdquote:
Zie je nou, daar ken ik je van.quote:
in 1999 op fok belandt vanwege big brother, daarna vooral in muziek. Ergens in 2006 verveelde ik me 's nachts en ben toen een spel begonnen op fok. Daarom zitten wij beiden nu hier in de SCquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou, ik kom sinds 2000 of 2001 op fok vanwege de lekkere wijven in B&H, en toen werd ik in 2003 maar eens lid, en toen kwam ik de AKQ tegen en ging ik meedoen, en toen heb ik een tijdje niet meegedaan, en toen weer wel, en toen zag ik een SC, en toen ben ik daar maar eens gaan posten.
En jij?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:21 schreef MaJo het volgende:
En een Saffie lijkt me een goed idee cobra!
Ja ik had al begrepen dat jij de oprichtster bentquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
in 1999 op fok belandt vanwege big brother, daarna vooral in muziek. Ergens in 2006 verveelde ik me 's nachts en ben toen een spel begonnen op fok. Daarom zitten wij beiden nu hier in de SC
Nou ja, één van de admins deed wat uitspraken achter de schermen in het FP-forum, en daar was ik het op zijn zachtst gezegd niet mee eens, dus ik deed even een paar uitspraken aldaar, en die vielen weer dermate slecht bij de admins dat ze me de crew hebben uitgetrapt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:24 schreef Etcetera het volgende:
Reldo tell, de enige modjes die hier meelezen zijn Cynix en Laffer en die zijn tof
Mwa, die uitspraken waren gewoon waar, dus daar heb ik geen spijt van. Maar ze hadden wel tot gevolg dat ik de crew uit ben gegooid, en dat vond ik niet leuk, dus het is een beetje tweeledigquote:
Welnee man, dikke rellen af en toequote:Op donderdag 22 juli 2010 15:44 schreef CaLeX het volgende:
En ik maar denken dat het allemaal liefde was tussen de mods/admins
Zwaait terug en doet een saffie mee...quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:02 schreef MaJo het volgende:
Speciaal voor MM
Ik ben echt te moe op dit momentgeslapen van 21.30 tot 10.00 en net van 12.00 tot 15.00 en ik ben nog steeds.helemaal stuk
daar gaat mijn beeld van orgies en bukakkequote:
Oh orgies zijn er ook hoor, op de crewmeetsquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:49 schreef CaLeX het volgende:
[..]
daar gaat mijn beeld van orgies en bukakke
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:49 schreef MadMaster het volgende:
Ben net thuis en zit Tour de France te kijken.
Steekt er net een kudde schapen dwars door de tourkaravaan heen de weg over...
Ik zie Cynix en laffer al bezig...quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:49 schreef CaLeX het volgende:
[..]
daar gaat mijn beeld van orgies en bukakke
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie Cynix en laffer al bezig...
Oh prima hoor, we zaten net mijn rel te bespreken. En met jou ook alles goed?quote:
Ik zat het mee te lezen....jammer als iets op zo'n manier gaat, maar ja niks meer aan te doen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh prima hoor, we zaten net mijn rel te bespreken. En met jou ook alles goed?
dat vraag ik me dus ook afquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zwaait terug en doet een saffie mee...
Hoe kan je in hemelsnaam nog moe zijn als je een dagtaak hebt aan slapen...
Je hebt gewoon maar de helft van de dosis gekregen. De dokter verkoopt de andere helft onder tafel door.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat vraag ik me dus ook afEn ik heb eergisteren weer mijn B12 prik gehad maar dat helpt dus ook niet
B6 dusquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon maar de helft van de dosis gekregen. De dokter verkoopt de andere helft onder tafel door.
Vroeg naar huis, dat is een goed plan. Ga ik zo ook maar even doen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:04 schreef romika het volgende:
[..]
Ik zat het mee te lezen....jammer als iets op zo'n manier gaat, maar ja niks meer aan te doen.
Ja met mij gaat het prima, lekker vroeg naar huis weer vandaag.
Lekker even bijkomen van de dag....
Gleequote:
Hoi PSquote:
Ze doen niet aan uitpraten?quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Mwa, die uitspraken waren gewoon waar, dus daar heb ik geen spijt van. Maar ze hadden wel tot gevolg dat ik de crew uit ben gegooid, en dat vond ik niet leuk, dus het is een beetje tweeledig.
quote:
Een Amerikaane tv showquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Vroeg naar huis, dat is een goed plan. Ga ik zo ook maar even doen.
Oh jawel hoor, de betreffende admin heeft me ook nog even gebeld naderhand, dus dat is wel uitgesproken. Maar andere admins vonden me nog steeds niet tof ofzo.quote:
Ah, een soort Sister Act dus?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[..]
Een Amerikaane tv showBeetje cheesy maar leuk! En als je er fan van bent, dan ben je een Gleek
![]()
http://www.imdb.com/title/tt1327801/
beter.quote:
heb het ook in iets van twee dagen gedaanquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb de afgelopen 2-3 dagen Glee gekeken, heb het seizoen bijna uitgekeken
alhoewel.... ik was toen nog niet helemaal klaar, dus moest daarna braaf op uitzendingen wachten. verder heb ik twee muggenbulten op mijn arm dat samen op een stel tieten lijktquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
heb het ook in iets van twee dagen gedaan
I looove Defying gravity! En ik vind tuurlijk Finn jammie, zoals het een blond huppelkutje betaamt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:39 schreef Etcetera het volgende:
Lekkere overgang PS
De mannen in Glee zijn niet te versmaden hoorWill
Puck
En de liedjes zijn tof
Wet een topic change.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
alhoewel.... ik was toen nog niet helemaal klaar, dus moest daarna braaf op uitzendingen wachten. verder heb ik twee muggenbulten op mijn arm dat samen op een stel tieten lijkt
mijn moeder prikt me dus ik ga ervan uit dat dat wel goed zitquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon maar de helft van de dosis gekregen. De dokter verkoopt de andere helft onder tafel door.
Als ze de laatste tijd geen gerechten gemaakt door Nem heeft gegeten zal het wel goed zitten.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
mijn moeder prikt me dus ik ga ervan uit dat dat wel goed zit![]()
Maar gauw aan de slag dan!quote:net even gedoucht en ben nu bezig de laatste doos uit te pakken. Er staat ook nog een monsterafwas van een week op me te wachten die ik zo moet doen want een vriendin komt eten
Da's een bult van een heel andere categorie.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:44 schreef MadMaster het volgende:
Laat ik dan nog even melden dat de laatste bult van de Tour as we speak beklommen gaat worden...
Hm het lukt niet echt op de foto...quote:
Buitencategorie, maar wel on top(ic)...quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's een bult van een heel andere categorie.
Het komt zo ook wel over.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hm het lukt niet echt op de foto...
[ afbeelding ]
En hij is niet in de buurt? Misschien kan hij iets via internet laten bezorgen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:01 schreef MaJo het volgende:
Damn, vriendlief belt net dat hij mijn bankpasje heeftik heb geen geld in huis en een vriendin komt zo eten
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hm het lukt niet echt op de foto...
[ afbeelding ]
Dat wordt dus:quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:01 schreef MaJo het volgende:
Damn, vriendlief belt net dat hij mijn bankpasje heeftik heb geen geld in huis en een vriendin komt zo eten
Ik mis antwoord D...quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wordt dus:
A. Kijken wat je nog in de kast hebt staan;
B. Kliekjesavond;
C. Geld lenen van vriendin.
Sms het juiste antwoord naar 0900-SMS6 en maak kans op een geheel verzorg diner voor twee...
Woon je in Alkmaar? Dan kan je bij mij wel wat lenenquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:01 schreef MaJo het volgende:
Is dat het niveau van al je openingszinnen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Woon je in Alkmaar? Dan kan je bij mij wel wat lenen.
Nee, normaal begin ik met: "Is jouw vader een dief?".quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat het niveau van al je openingszinnen?
'omdat hij jouw hart heeft gestolen?'quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, normaal begin ik met: "Is jouw vader een dief?".
Nee hij heeft de sterrenuit de hemel gestolen en in je ogen gestoptquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
'omdat hij jouw hart heeft gestolen?'![]()
![]()
Want hij heeft er voor gezorgd dat mijn hart gestolen is...quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, normaal begin ik met: "Is jouw vader een dief?".
Dat is alleen van toepassing in een necrofiele gay bar...quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
'omdat hij jouw hart heeft gestolen?'![]()
![]()
Gegarandeerd succes.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:18 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Nee hij heeft de sterrenuit de hemel gestolen en in je ogen gestopt
Dat dus. Werkt altijd!quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:18 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik begon dan ook al aan Bart te twijfelen...quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is alleen van toepassing in een necrofiele gay bar...
Valt me van je tegenquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik begon dan ook al aan Bart te twijfelen...
En daar is de twijfel weer.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat dus. Werkt altijd!
Behalve als je op zoek bent naar een vrouw.
Hoezo? Ik moet de vrouwen altijd van me afslaan, en die zin helpt gewoon enorm!quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat dus. Werkt altijd!
Behalve als je op zoek bent naar een vrouw.
Waarop de aangesproken dame niet anders kan dan te antwoorden 'Ik zal er eventjes voor zorgen dat je de hele dag sterretjes voor je ogen ziet.' onder begeleiding van een flinke pomperd op het rechteroog van de kwijlebal...quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:18 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hoe wil je je eitje morgenochtend? Gekookt of bevrucht?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:23 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Er is toch geen een die werkt?
behalve Hoiwil je neuken?
Dat is niet alleen hier hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:26 schreef Soempie het volgende:
De mannen met een vrouw hier hebben altijd de grootste praatjes.
Nou ik moet zeggen dat ik wel een keer een leuke ervaring in Groningen heb gehad. Toen was ik overigens nog niet getrouwd (wel verloofd), ik was daar stappen met een maat van me. Beetje bieren enzo, je kent het wel. Die tent zat echt vol met breezersletjes, niet normaal. Komt er opeens eentje binnen, die was nog erger dan de rest. Dus ik zeg tegen die maat van me: "moet je die slet zien man!". Maar dat hoorde ze dus blijkbaar, dus ze komt naar me toe en vraagt: "wat zei je daar?". Dus ik zeg: "Ik zei dat je een slet bent". "Oh oke, dan is het goed!", en ze loopt weer wegquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:26 schreef Soempie het volgende:
Nee die gaat anders. Wil je een pizza en daarna neuken? Nee? Nou ja, alleen neuken dan maar.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:28 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat is niet alleen hier hoor
Wil je koffie en neuken, of lust je geen koffie?
Ik heb geen vrouw hier, maar praatjes wat dat betreft ook niet. Moet er niet aan denken om desperate op jacht te moeten...quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:26 schreef Soempie het volgende:
het is antwoord D geworden: de mamabank heeft geld overgemaakt naar mijn tweede rekeningquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wordt dus:
A. Kijken wat je nog in de kast hebt staan;
B. Kliekjesavond;
C. Geld lenen van vriendin.
Sms het juiste antwoord naar 0900-SMS6 en maak kans op een geheel verzorgd diner voor twee...
als iemand dat ooit tegen me zegt lach ik hem echt keihard uitquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:18 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Het stomme is dat als je een relatie hebt, je veel meer vrouwen achter je aan krijgt dan als je vrijgezel bentquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen vrouw hier, maar praatjes wat dat betreft ook niet. Moet er niet aan denken om desperate op jacht te moeten...
En wat was je antwoord?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
als iemand dat ooit tegen me zegt lach ik hem echt keihard uit
De ergste die ik ooit gehoord heb, was toen ik in londen woonde: would you mind sitting on my lap?![]()
I don't think my boyfriend would find that appropriatequote:
Maar niet hier...quote:
Ok, serieusquote:
Dat had ik niet gelezen, maar ik zal erover ophouden, zo leuk was die grap idd nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ok, serieusIk heb gezegd dat ik die grap wel een beetje zat ben en dat meende ik.
Dat bedoel ik dus, ik zit veel te moeilijk te denken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar Tinuviel komt hier ook nog een enkele keer binnenvallen en laat die nou een stelletje vormen met IARL
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:51 schreef MaJo het volgende:
Al had ik geen vriendje, maar doet het altijd goed
Oei, klinkt ernstig. Als je erover wil praten met een buitenstaander, dan kun je PM'en!quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ok, serieusIk heb gezegd dat ik die grap wel een beetje zat ben en dat meende ik.
irien en zebaz, al post irien niet meer zoveel hierquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar niet hier...
Dat is alleen van toepassing op Diaan en Peaceman, Soempie en Wbel en Sheep en Bertha.
En volgens mij vergeet ik nog een koppel...
ik snap etc wel, vooral omdat ze zelf een vriendje heeft. En als het dan zo vaak herhaald wordt is de grap er op een gegeven moment wel af.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Oei, klinkt ernstig. Als je erover wil praten met een buitenstaander, dan kun je PM'en!
Ah dat is dan wel vervelend ja. Nou ja, Etc mag altijd PM'en hoor!quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik snap etc wel, vooral omdat ze zelf een vriendje heeft. En als het dan zo vaak herhaald wordt is de grap er op een gegeven moment wel af.
Al wordt cobra wel vaker gekoppeld aan vrouwelijke SC'ers
Ondertussen ben ik dan aan het fietsen, wegdommelen, eten, schrijven, lezen of aan het masseren. Bij de domme series dan, die je met een half oog ook wel meekrijgt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Men, wat kijken jullie toch allemaal series...
Schijnbaar heb ik daar geen geduld voor ofzo
Ik ben heb een koppeltje!quote:
Wat wie?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben heb een koppeltje!
hihi![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik snap etc wel, vooral omdat ze zelf een vriendje heeft. En als het dan zo vaak herhaald wordt is de grap er op een gegeven moment wel af.
Als hij mee gaat praten moet je je denk ik echt zorgen gaan makenquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:06 schreef Soempie het volgende:
Eerder keek ik maar 1 serie tegelijk (paar uur per week), maar sinds Sven thuis zit slaat het een beetje door. Kwam er vanmiddag achter dat hij ook alle tell sell dingen uit z'n hoofd weet.![]()
Naah flauwe grap haha. ik denk dat je me daarvoor in het echt gezien moet hebben...quote:
Je hebt ook een koppeltje op je arm zitten nu, dus heb/ben je 2 koppeltjes nuquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Naah flauwe grap haha. ik denk dat je me daarvoor in het echt gezien moet hebben...
Verder:
Ik heb een hekel aan voor mezelf alleen koken, maar heb er dan ook maar werk van gemaakt. Verse noten/kaas tortellini met licht pittige geitenkaas, in rode wijn geflambeerde cherry tomaatjes en versie bieslook. Heb het koken an sich wel gemist in de States...
Kijk, jij snapt hemquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je hebt ook een koppeltje op je arm zitten nu, dus heb/ben je 2 koppeltjes nu
En je kookkunsten klinken smakelijk
klinkt smakelijk jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Naah flauwe grap haha. ik denk dat je me daarvoor in het echt gezien moet hebben...
Verder:
Ik heb een hekel aan voor mezelf alleen koken, maar heb er dan ook maar werk van gemaakt. Verse noten/kaas tortellini met licht pittige geitenkaas, in rode wijn geflambeerde cherry tomaatjes en versie bieslook. Heb het koken an sich wel gemist in de States...
ja dat vind ik ook wel heel verleidelijk... maar dit is toch beter en uiteindelijk ook lekkerderquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:19 schreef CaLeX het volgende:
[..]
klinkt smakelijk ja
Ik kan dat totaal niet, voor mezelf koken. Dan wordt het friet/pizza of magnetron
En dat vind ik dan wel weer een leuke seriequote:
Het is inderdaad niet de eerste keer.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Al wordt cobra wel vaker gekoppeld aan vrouwelijke SC'ers
beter?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook wel heel verleidelijk... maar dit is toch beter en uiteindelijk ook lekkerder
quote:
Wie was het vorige slachtofferquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet de eerste keer.
Slachtoffer!?quote:
Ik denk wel dat je 'kandidaten' zich zo voelenquote:
En bedankt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je 'kandidaten' zich zo voelen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je 'kandidaten' zich zo voelen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ok. decided. sort of. Poezebeestje morgen laten inslapen
quote:
Pfff heftig. Sterkte morgen!!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Beidequote:Op donderdag 22 juli 2010 19:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt hemJij hebt me natuurlijk ook in het echt gezien. of zit met mij op mijn lage niveau, dat kan ook
tis die van mijn tante, waar ik op pas. Ze ligt nu aan mijn voeten te stuiptrekken. Wacht, heb ook wel een foto van gisterenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:18 schreef romika het volgende:
[..]
![]()
Heel veel sterkte dan gewenst.
Ik heb er zelf twee en moet er niet aan denken
Eensch.quote:
Heb jij niet standaard een tas klaar staan die je kunt pakken als je weer eens weg gaat?quote:Ik ga de eerste spullen eens pakken denk ik
Da's nog een jonkiequote:Op donderdag 22 juli 2010 20:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
vind je het gek dat ik dacht dat het beestje doodging
[ afbeelding ]
Ohhh gos.....het is inderdaad nog een jong poezekind volgens mij......quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
tis die van mijn tante, waar ik op pas. Ze ligt nu aan mijn voeten te stuiptrekken. Wacht, heb ook wel een foto van gisteren
het was een aanloopkatje een paar maanden terug. ze loopt in een hoek van bijna 90 graden, het lijkt soms net alsof de achterpoten de voorpoten willen inhalen (en dat lukt dan ook bijna). ik heb vrij weinig met dieren in het algemeen maar dit is hartverscheurendquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:52 schreef romika het volgende:
[..]
Ohhh gos.....het is inderdaad nog een jong poezekind volgens mij......
Nou toch heel veel sterkte hoor. Het arme ding.......
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
Heb jij niet standaard een tas klaar staan die je kunt pakken als je weer eens weg gaat?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
het was een aanloopkatje een paar maanden terug. ze loopt in een hoek van bijna 90 graden, het lijkt soms net alsof de achterpoten de voorpoten willen inhalen (en dat lukt dan ook bijna). ik heb vrij weinig met dieren in het algemeen maar dit is hartverscheurend
Echt zonde dit. Zo jong...quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
vind je het gek dat ik dacht dat het beestje doodging
[ afbeelding ]
Ik wist het!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wel een lankrat waar praktisch alles al inzit dat ik nodig ben op een lan, op m'n keyboard/muis/muismat enzo na dan natuurlijk. Staat ook op m'n paklijst: lankrat.
Nou... met Campzone is dat een beetje andersquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wist het!Je bent net als ik.
Je hoeft maar een paar dingen te pakken want het meeste staat al klaar!
quote:
Jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee etcie. Nee. Nee. neeneeeneeeneee zeg me dat het niet zo is. SNUGGIE?
Het kan nog VEEL erger...een snuggie met ingebouwde babykamerquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee etcie. Nee. Nee. neeneeeneeeneee zeg me dat het niet zo is. SNUGGIE?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
JaErvaring vorig jaar Campzone: het was KOUD 's nachts, zo fucking fucking KOUD dat ik een fleecedeken heb gekocht bij de Action om het warm te hebben als we buiten rondliepen. Een Snuggy is dan handiger
Ok. Er zijn grenzenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het kan nog VEEL erger...een snuggie met ingebouwde babykamer
[ afbeelding ]
Verschrikkelijk!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het kan nog VEEL erger...een snuggie met ingebouwde babykamer
[ afbeelding ]
Ja, het lijkt regelrecht uit Star Trek te komen?quote:
Er is maar één verschil met dat ding wat jij hebt. Bij deze kan de baby wel ademhalen.quote:
dan maar kou lijen...quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
JaErvaring vorig jaar Campzone: het was KOUD 's nachts, zo fucking fucking KOUD dat ik een fleecedeken heb gekocht bij de Action om het warm te hebben als we buiten rondliepen. Een Snuggy is dan handiger
Eensch.quote:
't Is wel goedquote:
Dan trek je toch een trui aan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
't Is wel goedIk kan erg slecht over kou, koel ook ontzettend snel af als ik uit de zon ben gegaan en ik word er chagerijnig van
Ik vond dat het na 1 shirt met lange mouwen en daarover aan een trui van de landmacht (zo'n mooie groenequote:
02:19 met het groene shirt.quote:
Ligt aan de temperatuur.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vond dat het na 1 shirt met lange mouwen en daarover aan een trui van de landmacht (zo'n mooie groene) dat ik wel genoeg aanhad.
Je hebt nooit genoeg aan als het alternatief een Snuggie is. maar als je dan toch bezig en koud bent.... zijn er manieren om jou en Pitt extra heet te krijgen;quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vond dat het na 1 shirt met lange mouwen en daarover aan een trui van de landmacht (zo'n mooie groene) dat ik wel genoeg aanhad.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je hebt nooit genoeg aan als het alternatief een Snuggie is. maar als je dan toch bezig en koud bent.... zijn er manieren om jou en Pitt extra heet te krijgen;
http://thesnuggiesutra.com/
Alstu
dat dacht ik ook. Was alleen bang dat het heel misschien wel een meneer kon zijnquote:
als ie het maar veilig doetquote:
Dat gaat erop Campzone vast zo aan toe:quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je hebt nooit genoeg aan als het alternatief een Snuggie is. maar als je dan toch bezig en koud bent.... zijn er manieren om jou en Pitt extra heet te krijgen;
http://thesnuggiesutra.com/
Alstu
Nope. Alhoewel het me niet verbaasd, moest zelf ook even kijken. Maar dat is/was een meid van het activiteitenteamquote:
hahaquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat gaat erop Campzone vast zo aan toe:
The King James
[ afbeelding ]
En dan bedoel ik de persoon met petje.quote:
Dat snapte ikquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan bedoel ik de persoon met petje.
Op 32 seconden zit ook een groen shirtquote:
Ok, dan 00:59 liggend op de bank?quote:
Hmmm, volgende poging. 02:37quote:
quote:
Moet ik daar nog op antwoordenquote:
Ik denk dat jij er helemaal niet in zitquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Moet ik daar nog op antwoordenBehalve dat ik het niet kan
Jawel hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er helemaal niet in zit
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Moet ik daar nog op antwoordenBehalve dat ik het niet kan
Dat je 'm laat inslapen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
net zitten staren naar hoe het beestje probeerde overeind te komen met pijn en moeite. Ik voel me aan de andere kant zo schuldig dat ik dit uit zit te plannen
quote:
Dit was echt even goed zoeken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ik zat die promo te bekijken, dat shot komt voorbij. Hey, wacht eens! Dat ben ik
Is de juiste keuze.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
net zitten staren naar hoe het beestje probeerde overeind te komen met pijn en moeite. Ik voel me aan de andere kant zo schuldig dat ik dit uit zit te plannen
Hey, niks over Star Trek!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, het lijkt regelrecht uit Star Trek te komen?
Dr Snuggles!quote:
Ik geloof dat ik 'm zelf al 2 keer bekeken had voordat ik mezelf zagquote:
Het punt is, ze eet nog (en veel) en je ziet de wil nog in dr koppie... maar het lichaam doet gewoon niet mee. En ze kan niet ontspannen, ze ligt de hele tijd te spasten. Ik geef haar maar extra te eten nu... gewoon als... ik weet het nietquote:
Gelukkig. Dan hoef ik me niet te schamen dat het zo lang duurde.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik 'm zelf al 2 keer bekeken had voordat ik mezelf zag
Dat hoef je mij niet te vertellenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hey, niks over Star Trek!Star Trek is tof.
quote:
Uitstellen heeft geen zin. Dat is alleen maar zielig voor het beestje. De juiste beslissing is genomen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het punt is, ze eet nog (en veel) en je ziet de wil nog in dr koppie... maar het lichaam doet gewoon niet mee. En ze kan niet ontspannen, ze ligt de hele tijd te spasten. Ik geef haar maar extra te eten nu... gewoon als... ik weet het niet
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het punt is, ze eet nog (en veel) en je ziet de wil nog in dr koppie... maar het lichaam doet gewoon niet mee. En ze kan niet ontspannen, ze ligt de hele tijd te spasten. Ik geef haar maar extra te eten nu... gewoon als... ik weet het niet
Lieve PS dat moet je niet doen, het is voor het poezekind veel beter denk ik. Wat heeft het zo voor kwaliteit van leven. Ik denk dat ze beter af is dan dat ze op deze manier verder moet leven.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:03 schreef Etcetera het volgende:
FUUUUUUUU
Handig zo'n paklijst. Zóóóóó handig! Waar de fuck heb ik 'm gelaten
quote:
Thanksquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:04 schreef romika het volgende:
[..]
Lieve PS dat moet je niet doen, het is voor het poezekind veel beter denk ik. Wat heeft het zo voor kwaliteit van leven. Ik denk dat ze beter af is dan dat ze op deze manier verder moet leven.
Een jong poezebeest moet naar hartelust kunnen bewegen, spelen rennen en springen en geen pijn hoeven lijden of te moeten stuiptrekken.
Je hebt de juiste beslissing genomen!
En dat het moeilijk is en verdrietig dat is helemaal waar. Dit zijn dingen die je liever niet wil doen en er zeker niet over wil beslissen.
Kop op meid, en nogmaals veel sterkte gewenst.
"knuffel"
Onder wat klerenquote:
quote:
Hoe krijg je dat dan voor elkaar!?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:13 schreef Etcetera het volgende:
En niet eens kleren die ik meeneem natuurlijk
Gevalletje oeps dus.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:15 schreef Etcetera het volgende:
Beetje stapeltjes verschuiven ofzo denk ik
Ach ja, zo gaat dat hequote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:21 schreef romika het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank jullie wel allemaal............
In je lankrat, waar 'ie hoort?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:03 schreef Etcetera het volgende:
FUUUUUUUU
quote:
Die is ook mooi jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:04 schreef Soempie het volgende:
Mooie muziek Nem. Ik ben nog aan het luisteren, maar heb er al een aantal toegevoegd aan m'n favorieten.
Ook mooi.
Op de grond half onder m'n bedquote:
Mét datakabel in de lankrant. Maar ik denk dat ik 'm in m'n Mary Poppins tas doequote:Op donderdag 22 juli 2010 22:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Je vergeet altijd iets.
ik vergeet meestal mijn camera.
Vroegâh gingen vakantiegangers altijd onvoorbereid weg. Toen waren vakanties nog een belevenis...quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:03 schreef Etcetera het volgende:
FUUUUUUUU
quote:
Gevalletje geen contact meer mee?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:19 schreef Cobra4 het volgende:
Tering zeg. De vrouw in deze clip lijkt wel erg veel op een ex van mij. Het zal toch niet.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |