Toch wel lief, zo'n meisje welk aan de andere Sc'ers denkt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:15 schreef Etcetera het volgende:
C4, je hebt verkeerd geteld en ging van 890 naar 898 ipv 889
Ik ook niet. Daarom stel ik de vraag aan jou.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:25 schreef Etcetera het volgende:
Als je daar gelukkig van wordtHeb nooit echt geweten op welke leeftijd een meisje een vrouw is tegenwoordig
Ik denk dat het meer een emotionele kwestie is, hoe ze zich gedraagt en dergelijke, in plaats van een vaste leeftijdsgrens.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:25 schreef Etcetera het volgende:
Als je daar gelukkig van wordtHeb nooit echt geweten op welke leeftijd een meisje een vrouw is tegenwoordig
Dan zou Etcie een jongetje zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer een emotionele kwestie is, hoe ze zich gedraagt en dergelijke, in plaats van een vaste leeftijdsgrens.
Nee, want tietenquote:
Zo rond de 14/15quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal je voortaan een meisje noemen.quote:
picsquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal je voortaan een meisje noemen.![]()
[..]
pics![]()
Ik heb geen idee of de tieten van Etcie eenquote:
thx.quote:Ik heb ook mn steentje bijgedragen bij het touwtrekken...
Het was meer eenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of de tieten van Etcie eenwaard zijn?
![]()
[..]
You're welcome. Ik zal af en toe nog wel even posten.quote:thx.
Not in a million yearsquote:
Oh.quote:
tja, PvdA it is.quote:You're welcome. Ik zal af en toe nog wel even posten.
Heb al behoorlijk wat gedaan op het werk, nu een momentje van thee..
* Ik leef niet meer in a million +1quote:
Dan moet je eens een gesprek hebben met Halsema. Want Cohen drinkt koffie met haar.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
het werkt ook overal in door.... ik lust dus echt geen koffie..
![]()
Om heel eerlijk te zijn denk ik dat over een miljoen jaar... ik ze niet meer hoef te zien.quote:
Typisch PvdA, de verkiezingen zijn voorbij en ze veranderen van standpunt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je eens een gesprek hebben met Halsema. Want Cohen drinkt koffie met haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |