Hoi Etcie.quote:
Spelen die dan binnenkort?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:27 schreef Etcetera het volgende:
Wanneer moet Oranje eigenlijk hun eerste wedstrijd spelen?
Ja fossiel, want WKquote:
Oh ja.quote:
A.s. maandag om 13:30 uur...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:27 schreef Etcetera het volgende:
Wanneer moet Oranje eigenlijk hun eerste wedstrijd spelen?
En ik kan je terecht fossiel noemenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:29 schreef Cobra4 het volgende:
Wel een voordeel voor jou Etcie, dat er een dino naast mijn naam staat. Dan hoef je me geen ouwe te noemen.
Okquote:
En die wedstrijd MOET je gewoon kijken, dat is belangrijker dan werk of school: Nijmeegse scholieren staken voor voetbal.quote:
Ik twitter (wel eens) en ik snap nog geen reet van wat je net geschreven hebt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:31 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb m'n eeste #FF te pakkenMaar ik doe zelf niet aan #FF dus ik geloof het wel
voor de niet Twitteraars, #FF = Follow Friday, je prijst mensen als het ware aan dat ze leuke volgers zijn. Oftewel: my epeen just got bigger![]()
Staken om een voetbal wedstrijd!? Het moet gvd niet gekker worden. Leren zullen ze.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En die wedstrijd MOET je gewoon kijken, dat is belangrijker dan werk of school: Nijmeegse scholieren staken voor voetbal.
Maar na de poule wedstijden kan dat ding toch gewoon de prullebak weer in?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:33 schreef MadMaster het volgende:
Collega's hebben het TV-beeld gezien en gaan straks in optocht naar het Office Center (hier 10 minuten vandaan lopen) om ook allemaal zo'n ding te halen...
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik twitter (wel eens) en ik snap nog geen reet van wat je net geschreven hebt.
Welnee, er is toch iedere dag het MAX-boodschappen geheugen spel om 10.00 uur of zo?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar na de poule wedstijden kan dat ding toch gewoon de prullebak weer in?
Een peen is een wortel. Verder kom ik echt niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]Je wordt oud Het stond er ook beroerd, heb het een beetje aangepast. Of is het de epeen die je niet begrijpt
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, er is toch iedere dag het MAX-boodschappen geheugen spel om 10.00 uur of zo?
Ik kan het ook niet echt uitleggen eerlijk gezegd. Daarom Urban Dictionary:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een peen is een wortel. Verder kom ik echt niet.
Praat jij ook in die taal?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet echt uitleggen eerlijk gezegd. Daarom Urban Dictionary:
internet slang for ego, pride, or attitude in the virtual world. long standing net definition for the age old "bigger penis" arguement
Ach, volgend jaar is er ook weer champions league op de publieke omroepquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar na de poule wedstijden kan dat ding toch gewoon de prullebak weer in?
Dus jij bent een minipeen (geen penis) en mannen zijn e(normous)peen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet echt uitleggen eerlijk gezegd. Daarom Urban Dictionary:
internet slang for ego, pride, or attitude in the virtual world. long standing net definition for the age old "bigger penis" arguement
Ben wel benieuwd waar de NOS mee komt. Met het EK hadden ze een tof liedje eronder gezetquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:45 schreef Cobra4 het volgende:
Voor de voetbal liefhebbers, van een voetbal hater (mag ik wel zeggen). De NOS kan jaloers zijn op deze promo.
Je moet het niet zo letterlijk opvattenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus jij bent een minipeen (geen penis) en mannen zijn e(normous)peen?
Wat ik al zei. Ik snap er geen zak van.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:00 schreef De_Hertog het volgende:
Ook goed?
Dan ga ik het ook niet verder uitleggenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat ik al zei. Ik snap er geen zak van.
Maar dat wist je al.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan ga ik het ook niet verder uitleggen
Wat!? 500 euri voor 2 weken begeleiding? De afzetters.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:06 schreef Etcetera het volgende:
Mehehe ook mail dat ik begeleiding kan krijgen voor het schrijven van mijn scriptie ('t is dus wel een scriptiewist ik weeeel). 2 weken intensieve begeleiding, even 500 euro aftikken
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:09 schreef Etcetera het volgende:
De workshop vindt plaats op van 9 t/m 20 augustus 2010.
Dan ben ik nog op vakantie LANAls het begint dan he, scheelt 1 of 2 dagen
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:36 schreef De_Hertog het volgende:
[ afbeelding ]
Die triomfantelijke blik maakt het wel af.
Ik zou geen 500 euro betalen voor mensen die nog niet eens hun eigen mailings na kunnen lezen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:09 schreef Etcetera het volgende:
De workshop vindt plaats op van 9 t/m 20 augustus 2010.
Dan ben ik nog op vakantie
quote:
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Goeiemorgen ook
Koffie?
[ afbeelding ]
Scherpquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik zou geen 500 euro betalen voor mensen die nog niet eens hun eigen mailings na kunnen lezen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]Vakantie
Dat er toevallig netwerk ligt doet er niet zoveel toe
Dat wel verdiende biertje is de boosdoener.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:15 schreef Etcetera het volgende:
C4, je hebt verkeerd geteld en ging van 890 naar 898 ipv 889
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |