Ja, alhoewel het alweer is afgelopenquote:
Alles goed. Druk nachtje. Gaat dus lekker snel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 02:53 schreef Nesle het volgende:
Cobra, bij deze ja, ik leef nog
Gelukkig wel zeg!
Hoe is het hier? Met jou C?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 02:32 schreef Cobra4 het volgende:
Net 3 inbrekers aangehouden. Waarvan één met behulp van een hond.
Ik draai regelmatig een wachtdienst mee.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 06:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kijk, goed bezig
Dacht dat je een andere functie had dan wachtlopen
Van Heutz is Landmacht.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 06:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Was dat (vroeger) niet Van Heutz die de beveiliging deed?
En hij gaat goed smaken.quote:Maar dat biertje heb je zeker verdient
Nope, geen tijd voor gemaaktquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
Red, heb je je nog aangemeld bij Twitter?
Pics Bier!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:19 schreef Cobra4 het volgende:
En daar is ie dan; het wel verdiende biertje. Proost.
Komt goed.quote:
quote:
Beginnen? Met de leeuwtjes of werk?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Goedemorgen![]()
Ik heb zo'n lieve collega... kom net op mn werk ligt er op mn bureau een doosje met oranje leeuwtjes (van chocolade) met een briefje:
Hoi diaan,
Deze zijn voor jou voor maandag omdat jij dan moet werken. Veel kijkplezier boven! X![]()
![]()
boven = in het bedrijfsrestaurant
Vandaag ook helemaal alleen en veel werk... dus ga maar eens beginnen!!
Kijk, dat soort zaken maken het net even dragelijker om de wacht temoeten houden maandag.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Goedemorgen![]()
Ik heb zo'n lieve collega... kom net op mn werk ligt er op mn bureau een doosje met oranje leeuwtjes (van chocolade) met een briefje:
Hoi diaan,
Deze zijn voor jou voor maandag omdat jij dan moet werken. Veel kijkplezier boven! X![]()
![]()
boven = in het bedrijfsrestaurant
Vandaag ook helemaal alleen en veel werk... dus ga maar eens beginnen!!
Met het werk natuurlijk. Leeuwtjes blijven liggen tot maandag... moet ik ze wel in mn bureaula leggen en niet voor mn neus. Anders gaan ze eerder op.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:44 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
En dit is precies de reden dat er bv weer een Flevohof moet komen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, dat soort zaken maken het net even dragelijker om de wacht temoeten houden maandag.
Heb m'n laptop meegenomen naar het werk en ga straks hier even de dbtv-aansluiting testen, die ik vandeweek heb aangeschaft, qua ontvangstkwaliteit. Als die OK is, dan kijk ik maandag waarschijnlijk ook op het werk, anders elders...
Je moet eens weten welk aantal kinderen denkt dat bv melk en vlees in de supermarkt gemaakt wordt.quote:
jij zat met je werk toch in een vrij hoog kantoor? Dan moet het wel goed zitten doorgaans.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, dat soort zaken maken het net even dragelijker om de wacht temoeten houden maandag.
Heb m'n laptop meegenomen naar het werk en ga straks hier even de dbtv dvb-t aansluiting testen, die ik vandeweek heb aangeschaft, qua ontvangstkwaliteit. Als die OK is, dan kijk ik maandag waarschijnlijk ook op het werk, anders elders...
Ik zit op 10 hoog, maar midden tussen ladingen computers en randapparatuur, dus veel snoeren en zo.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
jij zat met je werk toch in een vrij hoog kantoor? Dan moet het wel goed zitten doorgaans.
Je vergeet nog een belangrijk iets!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vergeet overigens niet om, als je het nog iets draaglijker wilt maken op je werk Diaan, om bier, bitterballen, kaasblokjes en borrelnootjes mee te nemen
En dan mag ik bepaalde plaatjes niet plaatsen...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je vergeet nog een belangrijk iets!
Oh nee, die heeft ze zelf al.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan mag ik bepaalde plaatjes niet plaatsen...
Had je maar sneeuw op dvb-t. Dan kon je iig nog IETS zien. Maar als de ontvangst slecht is, zie je ook meteen helemaal niks.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit op 10 hoog, maar midden tussen ladingen computers en randapparatuur, dus veel snoeren en zo.
Radio ontvangst is niet altijd even goed hier.
Dus ik wil het voor de zekerheid even checken voordat ik hier maandag naar sneeuw op m'n beeld zit te kijken...
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je vergeet nog een belangrijk iets!
Oh nee, die heeft ze zelf al.
Tieten!quote:
De boel is aangesloten en het beeld is, net als thuis, perfect!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Had je maar sneeuw op dvb-t. Dan kon je iig nog IETS zien. Maar als de ontvangst slecht is, zie je ook meteen helemaal niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |