Ik ga over drie minuutjes weg ofzo, neem de tramquote:
Tot straks!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga over drie minuutjes weg ofzo, neem de tram
Elke users die een oude layout gebruiken (alles behalve bagger) is blijkbaar een fossiel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:44 schreef Ofyles2 het volgende:
@Cobra4: Weet iemand waar die 'dino's' voor staan?
Bedankt voor de verklaring, nu ben ik weer bij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Elke users die een oude layout gebruiken (alles behalve bagger) is blijkbaar een fossiel.
Oh ja, de video waarin Elia iemand een 'kanker-Marokkaan' noemde.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:51 schreef Whiteguy het volgende:
Etc: jij had dat filmpje van Elia & Babel ook gekeken he?
http://www.rtl.nl/compone(...).Vi_Oranje_s1_a1.xml
Even doorspoelen naar 45:30
Dat maakt die koefnoen-achtige imitatie van Derksen er niet minder omquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Oh ja, de video waarin Elia iemand een 'kanker-Marokkaan' noemde.
Voetballers en Twitter![]()
![]()
Als je 'm al ziet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:43 schreef Etcetera het volgende:
Als ik dat tegen zou komen in de tuin zou ik vrij hard gillen denk ik
Vanmiddag hoorde ik op Eurosport dat de premier van België een tweet naar Eurosport had gestuurd tijdens Dauphiné Liberé...quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat maakt die koefnoen-achtige imitatie van Derksen er niet minder om
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:51 schreef Whiteguy het volgende:
Etc: jij had dat filmpje van Elia & Babel ook gekeken he?
http://www.rtl.nl/compone(...).Vi_Oranje_s1_a1.xml
Even doorspoelen naar 45:30
Heb je deze TT dan wel gezien of zat je toen nog midden in je jetlag: AKQ SC # 868 - Welcome Home, Puntenslijpsel!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ahhhwww ik zie nu pas de welkom thuis in mensen hun onderschrift. Wat lief
Beesies zijn van de AHquote:
Het moeten toch vriendelijke rupsen voorstellen...quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Beesies zijn van de AHDie beesies zijn trouwens (net als deze) doodeng, ze doen me denken aan gigantische zilvervisjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En gewaardeerdquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je deze TT dan wel gezien of zat je toen nog midden in je jetlag: AKQ SC # 868 - Welcome Home, Puntenslijpsel!!
Het was gezelligquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:32 schreef iamredleader het volgende:
Jawel, allebei hebben goed gegeten
Zit je nu weer in de USAquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
stond er op eens een brandweerman in de gang en vervolgens in mijn kamer...
Het zijn gewoon uitgerekte Wuppies zonder voetjes...quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Beesies zijn van de AHDie beesies zijn trouwens (net als deze) doodeng, ze doen me denken aan gigantische zilvervisjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grote Beesie is awesomquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat was leuk geweest maar nee. Ze hadden koolmonoxide alarm gehad en de geiser staat in mijn kamer haha. Was alleen een beetje onverwacht om die gast met zijn zuurstoffles binnen te zien wandelen. (Mijn kamer is vlak bij de voordeur) was wel een mooie...quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
En toen kwam er een taart + striptease-act?
Wat was de aanleiding?
Ja vooral omdat het alarm daar zo belachelijk vaak vals afgingquote:
Ik zou me echt rotschrikkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat was leuk geweest maar nee. Ze hadden koolmonoxide alarm gehad en de geiser staat in mijn kamer haha. Was alleen een beetje onverwacht om die gast met zijn zuurstoffles binnen te zien wandelen. (Mijn kamer is vlak bij de voordeur) was wel een mooie...
Nou, dan nog maar wat meer PC's aanschaffen om die ruimte te kunnen vullen...quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Grote Beesie is awesom
Zo, even een aparte donderdagavond gehadVriendje zou morgenmiddag naar een auto gaan kijken met z'n broer. Ineens komt vriendje weer terug rond half 9/9 uur. Heeft hij even een auto gekocht
Een Opel (type weet ik niet meer
) 1.8i, en een kofferbakruimte om U tegen te zeggen
En toch moest ik lachen...quote:En ik ben aan de dunne
Ach, dan heeft die brandweerman ook nog een pretjequote:Op donderdag 10 juni 2010 22:16 schreef Etcetera het volgende:
Je zult in je nakie staan
Ik kan er nog steeds niet helemaal bij, m'n vriend heeft even een auto gekocht
Oh god no!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou, dan nog maar wat meer PC's aanschaffen om die ruimte te kunnen vullen...
Ik vind het iets minderquote:En toch moest ik lachen...![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |