quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, gek ben ik al, en dat gillen hoeft dus niet van mij
Ja je bent behoorlijk aan het slopen he?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Moet je over 2 weken bij mij thuis komen, dan ligt er pas veel huishoudwerk
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:41 schreef Etcetera het volgende:
In het Grey's Anatomy USA topic wordt in spoilers gepraat. Het seizoen is over. Ja er is nieuws over acteurs en hun contracten. Ik zie niet in waarom dat in spoilertags moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk maar uit dat je niet de man met de hamer tegenkomtquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:39 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanavond gaan we weer verder met slopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:46 schreef Etcetera het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan gaan we bij deze de trend doorbrekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb geen zin om te rellen in dat topic eigenlijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan gaan we bij deze de trend doorbreken
Helaas ben ik dit weekend al redelijk druk, maar wie weet...quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:47 schreef TradeMarkie het volgende:
De man met de hamer mag gewoon komen helpen hoor
Inderdaad, dat bedoelde ik nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geen zin om te rellen in dat topic eigenlijk
Maar dat bedoel je vast niet
Ik heb nog nooit iemand de man met de hamer horen verwelkomenquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:47 schreef TradeMarkie het volgende:
De man met de hamer mag gewoon komen helpen hoor
1) de verkiezingen zijn geweestquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
Yeah! Weer een lijsttrekkersdebat bij de NOS!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:53 schreef TradeMarkie het volgende:
zolang Mariette Hamer maar niet langskomt.
Wat zei ik gisterenavond al: Geert Milders!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:13 schreef Etcetera het volgende:
Het eerste breekpunt is al geonbreekpunt
Volgens mij waren de formatiebesprekingen ongeveer 2 SC topics, en daarna was er een AKQSC regeringquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:13 schreef MadMaster het volgende:
Terug van weggeweest.
Heb het gevoel dat ik 2 keer om de wereld ben gevlogen en een mega-jetlag heb...![]()
Is er al een kabinet?
Word opstarten;quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:27 schreef Etcetera het volgende:
Hey Yuri de Dino
Weet iemand een manier waarop ik ervoor zorg dat mijn Word windows bij openen een bepaald formaat en positie hebben?
Ik heb er ook 1 hoor ik net in de AKQquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:41 schreef Nembrionic het volgende:
Heb ik ook een dino?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Word opstarten;
Windowsgrootte instellen door de randen er van op de juiste plek te slepen (niet maximaliseren window!!!);
Afsluiten Word;
De volgende keer moet 'ie weer opkomen met de grootte die je hebt ingesteld...
Geldt in principe voor alle MS Windows gerelateerde applicaties...
Even wakker worden onder het genot van een bakkie koffie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo naar huis en even bijslapen...
Thx.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:03 schreef Nembrionic het volgende:
Filmaanrader voor C4 in het bijzonder: "The Messenger". Gaat over een sergeant die in de laatste maanden van zijn diensttijd(terwijl als held gezien wordt) nabestaanden op de hoogte moet gaan stellen van het overlijden van soldaten. Schijnt behoorlijk waarheidsgetrouw te zijn.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:31 schreef Cobra4 het volgende:
Gefeliciteerd Soempie en iarl; jullie zijn gespot door Arcee.
FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers 2010 #2
Graag gedaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ahhhwww ik zie nu pas de welkom thuis in mensen hun onderschrift. Wat lief
Dat mocht even duren!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ahhhwww ik zie nu pas de welkom thuis in mensen hun onderschrift. Wat lief
Een bos in de regen kan ook wel de moeite zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:09 schreef iamredleader het volgende:
Ik hoop dat het weer dit weekend wat beter wordt, wil graag met het gezin een boswandeling maken.
Dat kan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:09 schreef iamredleader het volgende:
Ik hoop dat het weer dit weekend wat beter wordt, wil graag met het gezin een boswandeling maken.
Lekkerquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Graag gedaan
Panne(n)koeken is oke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |