24 zelfs...quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kan het Wilders ook niet kwalijk nemen. Het is een slim vosje. Hij zou wel heel dom zijn om geen comprimissen te sluiten met 23 zetels
Dat hebben meerdere partijen gedaan en sterker nog: er werd in de debatten naar gevraagd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:02 schreef Etcetera het volgende:
Maar om dan van te voren een breekpunt aan te kondigen is in mijn ogen populistischEn daar krijg ik jeuk van
Verwijt je Wilders nu populisme?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:02 schreef Etcetera het volgende:
Maar om dan van te voren een breekpunt aan te kondigen is in mijn ogen populistischEn daar krijg ik jeuk van
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:03 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Verwijt je Wilders nu populisme?
Als je zegt populist, zeg je Wilders...quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:03 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Een van de redenen dat ik niet zo dol ben op politiekquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat hebben meerdere partijen gedaan en sterker nog: er werd in de debatten naar gevraagd.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:03 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
[Maurice de Hond modus] ik zeg: Doen!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:20 schreef iamredleader het volgende:
Ik twijfel nog steeds, wel of niet een Twitter account aanmaken?
Jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:20 schreef iamredleader het volgende:
Ik twijfel nog steeds, wel of niet een Twitter account aanmaken?
Dat dacht ik ook over fok!quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:25 schreef Etcetera het volgende:
JaIs leuk. En vind je het niet leuk, stop je er weer mee
Deze duurt maar 4 secondenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik kijk praktisch geen tv meer, zie godzijdank daardoor nauwelijks nog reclames. Hoe groot denk je dat de kans is dat ik deze youtube link ga aanklikken
Ons wel uitnodigen dan hè?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:37 schreef iamredleader het volgende:
Vooruit dan, ik zal vanavond eens kijken (als ik tijd heb)
Okay!quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:52 schreef iamredleader het volgende:
Als ik uitvogel hoe het werkt, okee
Dat heb ik volgens mij nog nooit een man horen zeggen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:04 schreef iamredleader het volgende:
Heb dus helemaal geen zin meer
Wil graag naar huis, er ligt veel te veel huishoudwerk en ik ben ook nog eens moe
Ik ben een beetje gek, zou eigenlijk het liefst m'n huis "permanent" op orde hebbenquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
Dat heb ik volgens mij nog nooit een man horen zeggen.Ik heb het zelf trouwens ook nog nooit gezegd.. huishoudwerk
Mjah, op dit moment is het niet eens heel veel huisquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Moet je over 2 weken bij mij thuis komen, dan ligt er pas veel huishoudwerk
4 seconden Maurice de Hond zien is 4 seconden te veel. Of gaat hij erin dood?quote:
elke keer een andere achtergrond idd, geen idee waaromquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Waarom is google vandaag zo druk
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:10 schreef Etcetera het volgende:
4 seconden Maurice de Hond zien is 4 seconden te veel. Of gaat hij erin dood?
Om te promoten dat je nu je eigen achtegronden kunt instellen. Is 24 uur, dus morgen is het weer normaalquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:11 schreef lubje25 het volgende:
[..]
elke keer een andere achtergrond idd, geen idee waarom
En ja ik meen hetquote:
wel handig voor Tinuviel.. al zou ik er zelf gek van worden. is wel een van de irritaties met mn ex geweestquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ben een beetje gek, zou eigenlijk het liefst m'n huis "permanent" op orde hebben
Was het verkaptquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dus geen verkapte doodsverwensing
Wel handig, hoewel ook met een nadeel: ik verwacht dat zij dus ook af en toe eens flink de handen uit de mouwen steektquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:13 schreef Diaan73 het volgende:
wel handig voor Tinuviel.. al zou ik er zelf gek van worden. is wel een van de irritaties met mn ex geweest
Ik ben zo blij dat ik niet met jou getrouwd ben...quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wel handig, hoewel ook met een nadeel: ik verwacht dat zij dus ook af en toe eens flink de handen uit de mouwen steekt
Handig hequote:Op donderdag 10 juni 2010 14:15 schreef iamredleader het volgende:
Hee, ik zie net (ben dus nog een echte n00b met deze layout) dat er bij sommige users de T blaauw is, van Twitter. Zo kan ik jullie dus volgen/vinden/whatever!
Het is gelukkig beter dan vroeger: met een kind moet dat ook welquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:16 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet met jou getrouwd ben...![]()
ik kan daar helemaal niet tegen... schoon is het wel, maar opgeruimd niet altijd... Peace vindt dat gelukkig niet erg. Hij is nog meer een sloddervos dan ik.
Ja, anders word je gillend gek.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het is gelukkig beter dan vroeger: met een kind moet dat ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |