Daar doelde ik dus op. Beide steden zijn mooi/leuk. Waarom elkaar afzeiken.quote:
Ik pak het anders aan: ik bekritiseer zowel Amsterdam en Rotterdam.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar doelde ik dus op. Beide steden zijn mooi/leuk. Waarom elkaar afzeiken.
Ik zou best in de Roodhaar straat willen wonen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:11 schreef Ofyles2 het volgende:
En als je in de Stripheldenbuurt (Almere) woont, dan hoef je geen sollicitaties meer te doen.
De recruiters nemen je niet meer serieus als je in de Donald Duckstraat woont...
Waarom zou je drugs willen kopen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik pak het anders aan: ik bekritiseer zowel Amsterdam en Rotterdam.
In Amsterdam moet je binnenkort op een geheim adres drugs kopen, terwijl in Rotterdam binnenkort geen feesten worden gehouden waarbij een politieagent meer dan 10 toeschouwers moeten controleren.
omdat afzeiken een sport is.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar doelde ik dus op. Beide steden zijn mooi/leuk. Waarom elkaar afzeiken.
uijiojoijiojiojioioquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:11 schreef Whiteguy het volgende:
Aan iemand met de rechten er toe de eer om de wiki aan te passen.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik pak het anders aan: ik bekritiseer zowel Amsterdam en Rotterdam.
Ik heb 'm al een PM gestuurd.quote:
De Brommie en Tommiestraat werd ook nog uitgeroepen tot de lelijkste straatnaam van Nederland.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou best in de Roodhaar straat willen wonen.![]()
[ afbeelding ]
Ik ben geen drugsgebruiker.quote:
Om het voor jullie voetbal liefhebbers dan iets duidelijker te maken:quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben geen drugsgebruiker.
Maar dat je binnenkort in Amsterdam zelfs voor seksgenot naar een geheim adres moet gaan, zegt iets over de vertruttingscultuur die in die stad heerst...
Dat weet ik.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Waar heb je het over. De wallen staan echt niet op het punt van opheffen.
Dat niet maar er is wel een hele bende dichtgetimmerd vorig jaar.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Waar heb je het over. De wallen staan echt niet op het punt van opheffen.
Ofyles, ik doe altijd mijn best om jouw gedachtengang te volgen, en eventueel te verdedigen, maar nu ben je me helemaal kwijt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Maar hoe 1012 straks wordt ingericht...
Je kunt eerder zeggen dat het tien voor twaalf is...
Dan zullen die zaken wel hun vergunning te buiten zijn gegaan of overlast hebben gegeven,quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat niet maar er is wel een hele bende dichtgetimmerd vorig jaar.
Dat kan kloppen, maar er mocht volgens mij ook niks voor in de plaats komen met een fatsoenlijke eigenaar.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zullen die zaken wel hun vergunning te buiten zijn gegaan of overlast hebben gegeven,
Ik was even aan het zinspelen...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ofyles, ik doe altijd mijn best om jouw gedachtengang te volgen, en eventueel te verdedigen, maar nu ben je me helemaal kwijt.
Dat zou ik niet weten. Maar als een vergunninghouder zijn boekje te buiten gaat is het terecht dat de zaak dicht gaat.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, maar er mocht volgens mij ook niks voor in de plaats komen met een fatsoenlijke eigenaar.
Het ergste vind ik dat de gemeente strenge eisen stelt aan gevelverlichting...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten. Maar als een vergunninghouder zijn boekje te buiten gaat is het terecht dat de zaak dicht gaat.
Mja en zoiets was het volgens mij, vergunning werd ingetrokken, maar vervolgens ook geen nieuwe vergunning verleend aan iemand anders.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten. Maar als een vergunninghouder zijn boekje te buiten gaat is het terecht dat de zaak dicht gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |