Ow dat doe ik allemaal niet hoor... ik luister er alleen maar naar... alle andere functies gebruik ik niet eens.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet, iRiver rulez.
Speelt tenminste ook SHN en FLAC af en heeft niet zo'n bekrompen batterij als de iPod.
En je kan er nog mee opnemen in 44.1kHz/16bit kwaliteit ook...
[ afbeelding ]
Hoe lang gaat nu een batterij van een iPod mee?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat doe ik allemaal niet hoor... ik luister er alleen maar naar... alle andere functies gebruik ik niet eens.
Had je een stemcomputer verwacht dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ik had vanmiddag een flater met stemmen:
Ik had mn stemkaart ingeleverd en paspoort laten zien, wil ze me de brief geven, zeg ik.. nee hoeft niet hoor.. kijkt ze me aanen ikke: ow moet ik daarop stemmen??
Ik dacht dus dat ze me een lijst wilde geven van alle partijen en namen zodat ik nog even kon kijken...
![]()
Nou ja, ik heb wel gestemd.
Ach ja... ik moet toch ergens rondhanguh.....quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had mn stemkaart ingeleverd en paspoort laten zien, wil ze me de brief geven, zeg ik.. nee hoeft niet hoor.. kijkt ze me aanen ikke: ow moet ik daarop stemmen??
Ik dacht dus dat ze me een lijst wilde geven van alle partijen en namen zodat ik nog even kon kijken...
![]()
Zo laat nog? Bij mij komt de postbode niet meer na 1700 uur.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die vrijwilligers hun hoogtepunt van de dag....quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Ik heb eigenlijk geen idee... ik gebruik hem max. een uurtje per dag en vaak laat ik hem aan staan en als ik hem weer wil gebruiken, is hij leeg.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe lang gaat nu een batterij van een iPod mee?
Het schijnt wel verbeterd te zijn, hoorde ik.
Maar mw. MM heeft wel een iPod Classic en dat ding is na 3 uur wel leeg. Fijn op een vlucht van 12 uur of zo...
Bij hem is de postbode er de hele dag...... Maar eigenlijk voor zijn vriendin....quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo laat nog? Bij mij komt de postbode niet meer na 1700 uur.
Nee, ik wist dat ik met potlood moest.. maar dacht dat de stembrief in het hokje lag ofzo. Ik dacht dat ze me een lijst met namen wilde geven waar ik evt. nog over na kon denken... Maar ik was wezen wandelen met Lennon in de driewieler, boodschappen gedaan en bepakt en bezakt het stemlokaal in gegaan. Nog lastig met de deuren icm driewieler...quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had je een stemcomputer verwacht dan?
Goh dan lijk ik op een I-pod classic.... Op een vlucht van 12 uur zijn bij mij ook 9 uur lang de batterijen op.....quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe lang gaat nu een batterij van een iPod mee?
Het schijnt wel verbeterd te zijn, hoorde ik.
Maar mw. MM heeft wel een iPod Classic en dat ding is na 3 uur wel leeg. Fijn op een vlucht van 12 uur of zo...
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Goh dan lijk ik op een I-pod classic.... Op een vlucht van 12 uur zijn bij mij ook 9 uur lang de batterijen op.....
Het is een stemhokje, geen pashokje...quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:15 schreef Cobra4 het volgende:
De eerste rel over de verkiezingen is het al. Mensen claimen dat ze over moeten omdat er geen gordijnen in de stemhokjes hingen.
* Ofyles2 heeft een ZEN MX, goed voor ruim 20 uur speelplezier...quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee... ik gebruik hem max. een uurtje per dag en vaak laat ik hem aan staan en als ik hem weer wil gebruiken, is hij leeg.Morgen moet ik naar Den Haag en hij is nu vol. Volgens mij kan ik zeker wel heen en weer. Morgenavond laat ik het je weten.
Eindelijk zeg je iets wat goed in mijn oren klinkt, Creative maakt namelijk prima MP3-players.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 heeft een ZEN MX, goed voor ruim 20 uur speelplezier...
Ik liep al te kijken of er leuke dames waren die bezig waren met verkleden, maar ik kwam bedrogen uit.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is een stemhokje, geen pashokje...
quote:
Nope, geen ipod hier. En ook geen iphone overigens. Ik wilquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat doe ik allemaal niet hoor... ik luister er alleen maar naar... alle andere functies gebruik ik niet eens.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:15 schreef MadMaster het volgende:
Die driewieler is die fiets waar je een fietszitje op hebt gezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |