OKay duidelijk... je krijgt dus van mw. MM terug.....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar bij 2 verschillende verzekeringsmaatschappijen.
Mw. MM zit bij A en ik bij B.
Mw. MM heeft hogere kosten/meer declaraties dan ik en moest haar eigen risico (wat wel door de verzekeringsmaatschappij is uitgekeerd aan de artsen e.d.) daardoor al terugbetalen.
Ik zit nog onder het eiegen risico dit jaar en dan laten ze de boel even voor wat het is, totdat je dat opgesoupeerd hebt. En dan mag ik dat eigen risico ook terugbetalen...
Dat soort progsels bedoelde ikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:09 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een HTC Hero met Androiden wat moet ik me voorstellen bij speciale Android-apps
Ik gebruik wel wat dingen van de Market, bevallen prima
Bijvoorbeeld: 3G Watchdog zodat ik m'n internetverbruik in de gaten kan houden, Gdocs icm Google docs, Simple Last FM Scrobble ding, Barcodescanner, Uptime app sinds kort, paar spelletjes, Shazam, Touiteur voor Twitter (kan die van Twitter zelf niet draaien want de Hero heeft geen 2.1) oh en Astro File Manager
Mwoah. Veel is al standaard beschikbaar.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat soort progsels bedoelde ik. Eind dit jaar mag ik een nieuw abonnement kiezen en ik ben vast aan het rondneuzen naar de mogelijkheden. Het lijkt nu nog vooral te gaan tussen een Nokia N8 en een Android-telefoon, dus vroeg ik me af hoe veel je gebruik maakt van de extra apps
Zo te lezen allemaal dingen die ook wel voor de Nokia beschikbaar zijn of komen, mooiquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mwoah. Veel is al standaard beschikbaar.
Losse apps die ik gebruik:
Ebooks: aldiko reader (maar e-books lezen op een telefoon is niet echt je-van-het)
Winkelen: shopsavvy (barcode scannen en hij checkt of ie online goedkoper is)
Muziek: tunewiki
Navigatie: navigon
Verder nog wat kleine apps die wat minder belangrijk zijn. Teletekst app, shazam, fmylife.com reader, ebuddy messenger, dat soort spul.
Voor een deel omdat je als je niet mee doet en zegt dat mensen normaal moeten doen je een enorme hork bent, voor de rest omdat ouders emotionele malloten zijn, ook wanneer het om kinderen van anderen gaat.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind OUD best een leuk subforum. Kom er niet vaak, post er eigenlijk nooit, maar het is wel leuk om te lurken. Maar soms heb je van die topics, dan denk ik echt: moet dat nouBijvoorbeeld: Het gaat niet goed met de kleine Kiro van Simmu en Sangdrax
Ja het is verschrikkelijk, maar om nou plaatjes van kaarsjes te posten gaat en een 'kring' te gaan maken gaat mij een stap te verWaarom doen mensen dat. Sowieso, waarom doen mensen zo op internet - want dit gebeurd volgens mij ook op Hyves en consorten.
Stoer...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
OKay duidelijk... je krijgt dus van mw. MM terug.....
We kregen net een mailtje... het team van Twan alle kampioensteams in Enschede denk ik is uitgenodigd door FC Twente om morgenavond naar het stadion te komen om de vrouwenwedstrijd Twente-Heerenveen te kijken, op de hoofdtribune en ze worden ontvangen in de hoofdingang. Hartstikke leuk voor die jongens!! Ow en hun kampioensfoto wordt ook afgebeld op een videowall.
Etc. ik doe daar ook mee.... een "kring" maken, gebeurt vaker in OUD en als een hart onder de riem voor de OUD-er met wiens kindje het niet goed gaat of zelfs soms overleden is. Dit gebeurt al heel lang in OUD en door de betreffende OUD-er wordt het dus heel erg op prijs gesteld.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind OUD best een leuk subforum. Kom er niet vaak, post er eigenlijk nooit, maar het is wel leuk om te lurken. Maar soms heb je van die topics, dan denk ik echt: moet dat nouBijvoorbeeld: Het gaat niet goed met de kleine Kiro van Simmu en Sangdrax
Ja het is verschrikkelijk, maar om nou plaatjes van kaarsjes te posten gaat en een 'kring' te gaan maken gaat mij een stap te verWaarom doen mensen dat. Sowieso, waarom doen mensen zo op internet - want dit gebeurd volgens mij ook op Hyves en consorten.
De Hero is eigenlijk al verouderdquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:32 schreef MadMaster het volgende:
Misschien ga ik ook over op zo'n HTC Hero.
Wat is het voordeel boven een iPhone bijvoorbeeld?
Thanx, ik zie door het mobieltjesbos de bomen af en toe niet meer zo...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De Hero is eigenlijk al verouderdIk heb geen ervaring met de iPhone, maar wat mij echt bevalt aan Android is dat ik, wanneer ik dat wil, het toestel kan rooten en een compleet andere look kan geven. Het is 'opener' dan iPhone, wat volgens mij volledig is dichtgetimmerd.
Maar daar staat tegenover dat Google de irritante gewoonte heeft om dingen op te slaan, terwijl dat lang niet altijd nodig is.
Heb het inderdaad vaker gezien in OUD en vind het persoonlijk ook wat ver gaan. Komt een beetje creepy over op mij.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:39 schreef Etcetera het volgende:
Het is dus een vorm van sterkte wensen? Dan vraag ik me af waarom niet gewoon sterkte wensenMaar goed, ieder subforum heeft wel dingen waarvan mensen denken: waar gaat dit over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |