Je loopt achter, we hebben een caravanquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu nog een vouwwagen om er achter te hangen.
Zag er laatst één op Marktplaats voor zo'n 300 Euro...
Dan snap ik wel warom je vriend een auto heeft gekocht.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je loopt achter, we hebben een caravan
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:28 schreef Etcetera het volgende:
Frankrijk? Daar hebben we niet zo veel verloren
Ik mag het hopen...quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat zal wel gronings zijn voor 'daar hebben we niks te zoeken'
In het westen van het land dus nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:40 schreef Etcetera het volgende:Ik dacht dat dat wel een redelijk bekende uitdrukking was
Blijkbaarquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
In het westen van het land dus niet
Nooit van gehoord, maar ik leer graag...quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:40 schreef Etcetera het volgende:
Ik dacht dat dat wel een redelijk bekende uitdrukking was
Eens kijken of we ze hier naar toe kunnen lokken door ons eigen kabinet daar te posten?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:41 schreef De_Hertog het volgende:
Maak je eigen kabinet!
Wat een na-apers.
Ik zeg doen!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens kijken of we ze hier naar toe kunnen lokken door ons eigen kabinet daar te posten?
Deed ik ook wel hoorquote:
quote:
Maar gaat er dan geen alarm bij jullie af?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat was leuk geweest maar nee. Ze hadden koolmonoxide alarm gehad en de geiser staat in mijn kamer haha. Was alleen een beetje onverwacht om die gast met zijn zuurstoffles binnen te zien wandelen. (Mijn kamer is vlak bij de voordeur) was wel een mooie...
Eens kijken of ze happenquote:
Er ging in ieder geval geen belletje bij ze rinkelen...quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar gaat er dan geen alarm bij jullie af?
Weltrusten TMquote:
Bij de buren ging het af. Vandaar mister McFire.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar gaat er dan geen alarm bij jullie af?
Ook jij weltrustenquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goedenavond en tot ziens. Ben ook maffen
Niets mis met Gabriella Cilmi. Zij is tenminste geen gehypte zangeres die uit een talentenfabriek komt (ik noem een Miley Cyrus, een Demi Lovato).quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Fake:
Origineel:
En die laatste is zo mooi, dat ik die fake versie niet kan horen...
Ik weet wie er bij je in de kamer stond. Mocht je dus zijn nummer willen dan heb ik die voor je.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Bij de buren ging het af. Vandaar mister McFire.
Ik wil nog steeds koningin zijn
whut?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet wie er bij je in de kamer stond. Mocht je dus zijn nummer willen dan heb ik die voor je.
quote:
Had ik het daarover dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niets mis met Gabriella Cilmi. Zij is tenminste geen gehypte zangeres die uit een talentenfabriek komt (ik noem een Miley Cyrus, een Demi Lovato).
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zie dat smsje voor me:
Hee, je tond net in mijn kamer met je monoxidemetertje. Ik was dat blonde meisje dat voor je naar binnen schoot om mijn ronslingerende ondergoed onder mijn bureau te smijten -- al was ik niet snel genoeg met de beha op de stoel. Anyway, sinds je weg bent ben ik 'on fire' en moet dringend geblust worden. Sms me. xx
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zie dat smsje voor me:
Hee, je tond net in mijn kamer met je monoxidemetertje. Ik was dat blonde meisje dat voor je naar binnen schoot om mijn ronslingerende ondergoed onder mijn bureau te smijten -- al was ik niet snel genoeg met de beha op de stoel. Anyway, sinds je weg bent ben ik 'on fire' en moet dringend geblust worden. Sms me. xx
Dat is echt te cheesyquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zie dat smsje voor me:
Eeeh 100% klaarkomgarantie..en rechtsonder dan?quote:
Die komt waarschijnlijk gegarandeerd klaar bij die andere afgebeelde personen...quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eeeh 100% klaarkomgarantie..en rechtsonder dan?
Bah! Kan je die weghalen svp?quote:
Waarom?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Bah! Kan je die weghalen svp?
omdat ik dat soort zooi niet op mijn computer wil in general. Laat staan als er ieman binnenkomt ofzoquote:
Op Comedy Central?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:55 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga Frasier kijken. Dat is pas leuk.
Nog 2 postings, dan is er weer een nieuwe pagina.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
omdat ik dat soort zooi niet op mijn computer wil in general. Laat staan als er ieman binnenkomt ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |