Teeven op Justitie? Doe me een lol, zeg.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:20 schreef phpmystyle het volgende:
De bedoeling is een kabinet van een x aantal partijen te vormen, moet wel op bestaande zetel aantal gebaseerd zijn, die van gister dus.
Ik begin.
Ministerschap Minister Partij Opmerking(en)
Minister-president (MP) Mark Rutte
Minister van Financiën/vice MP Verhagen
Minister van Binnenlandse zaken/vice premier, Geert Wilders.
Minister van Buitenlandse Zaken Raymond De Roon
Minister van Justitie (Justitie) Fred Teeven
Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (OCW) Martin Bosma
Minister van Verkeer en Waterstaat (V&W) Charlie aptroot
Minister van Economische Zaken (EZ) Frans Weekers
Minister van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit (LNV) Gerda Verburg (1957) CDA
Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid (SZW) / (SoZa) Hans van Balen (1948) CDA
Minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) Ab Klink (1958) CDA
Minister van Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer (VROM) Richart De Mos
Ministers zonder portefeuille
Minister voor Ontwikkelingssamenwerking (OS) bij (BuZa) Niet nodig want dat wordt afgeschaft.
Minister voor Wonen, Wijken en Integratie bij (VROM) Sietze Fritsma
Nee, want Verhagen zou sowieso vice worden, en hij kan vast wel met een rekenmachine werken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:23 schreef Tocadisco het volgende:
Verhagen op financiën? Is het niet logischer dat die post naar een VVD'er zou gaan?
Eigenlijk wilde ik er een duo van maken Teeven/Ballin/Brinkman/De Roon.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:22 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Teeven op Justitie? Doe me een lol, zeg.
Nou, dan krijg je helemaal een extreme variant op de DDR. Alleen al met Hirsch Ballin erbij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik er een duo van maken Teeven/Ballin/Brinkman/De Roon.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, want Verhagen zou sowieso vice worden, en hij kan vast wel met een rekenmachine werken.
Doe maar niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, iedereen die weet hoe een rekenmachine (of een telraam desnoods) werkt, is geschikt voor die post.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, want Verhagen zou sowieso vice worden, en hij kan vast wel met een rekenmachine werken.
Da's een kwartet.. Daarstraks een trio een nu een kwartet.. Voortschrijdend inzicht?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, iedereen die weet hoe een rekenmachine (of een telraam desnoods) werkt, is geschikt voor die post.
Dat is net zo waar als dat Hans van Balen van het CDA is.
Hij heeft laten zien dat hij marktwerking durft te implanteren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:26 schreef TimMer1981 het volgende:
Klink weer op volksgezondheid? Lijkt me een denderend idee na dat rookverbod-fiasco...
Het was een kopie van Wiki, heb de namen geschrapt en vervolgens de mijne er neer gezet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, iedereen die weet hoe een rekenmachine (of een telraam desnoods) werkt, is geschikt voor die post.
Dat is net zo waar als dat Hans van Balen van het CDA is.
Ik vraag me af als dat duo niet te ''laks'' of te ''zacht'' of niet ''streng'' genoeg zijn. Die 4 moeten niet gaan pappen en nat houden. Anders moet ik maar wat rechtsers kiezenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou, dan krijg je helemaal een extreme variant op de DDR. Alleen al met Hirsch Ballin erbij.
Eet eens een woordenboek op.. Je maakt echt rare taalfouten (dit is niet de eerste vandaag)..quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij heeft laten zien dat hij marktwerking durft te implanteren.
Implementeren bedoel je. Implanteren valt beter in het straat van Teeven op Justitie. RFID chips dan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij heeft laten zien dat hij marktwerking durft te implanteren.
Nou, dan is het goed..quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het was een kopie van Wiki, heb de namen geschrapt en vervolgens de mijne er neer gezet.
Ja dom van me, wat ik wel even wil aanteken is dat ik ze jou ook geregeld zie maken. Anyway. Klink heeft zeker verder de marktwerking uitgebreid, en dat is goed verlopen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eet eens een woordenboek op.. Je maakt echt rare taalfouten (dit is niet de eerste vandaag)..
Hij heeft laten zien dat hij marktwerking durft te implementeren moet het zijn.
En was het niet Hoogervorst die de marktwerking in de zorg heeft geïmplementeerd???
Duo(baan) = 2 mensen (die samen 1 fte vormen)quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vraag me af als dat duo niet te ''laks'' of te ''zacht'' of niet ''streng'' genoeg zijn. Die 4 moeten niet gaan pappen en nat houden. Anders moet ik maar wat rechtsers kiezen
Teeven uberhauptquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |