Toch wel lief, zo'n meisje welk aan de andere Sc'ers denkt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:15 schreef Etcetera het volgende:
C4, je hebt verkeerd geteld en ging van 890 naar 898 ipv 889
Ik ook niet. Daarom stel ik de vraag aan jou.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:25 schreef Etcetera het volgende:
Als je daar gelukkig van wordtHeb nooit echt geweten op welke leeftijd een meisje een vrouw is tegenwoordig
Ik denk dat het meer een emotionele kwestie is, hoe ze zich gedraagt en dergelijke, in plaats van een vaste leeftijdsgrens.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:25 schreef Etcetera het volgende:
Als je daar gelukkig van wordtHeb nooit echt geweten op welke leeftijd een meisje een vrouw is tegenwoordig
Dan zou Etcie een jongetje zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer een emotionele kwestie is, hoe ze zich gedraagt en dergelijke, in plaats van een vaste leeftijdsgrens.
Nee, want tietenquote:
Zo rond de 14/15quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal je voortaan een meisje noemen.quote:
picsquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal je voortaan een meisje noemen.![]()
[..]
pics![]()
Ik heb geen idee of de tieten van Etcie eenquote:
thx.quote:Ik heb ook mn steentje bijgedragen bij het touwtrekken...
Het was meer eenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of de tieten van Etcie eenwaard zijn?
![]()
[..]
You're welcome. Ik zal af en toe nog wel even posten.quote:thx.
Not in a million yearsquote:
Oh.quote:
tja, PvdA it is.quote:You're welcome. Ik zal af en toe nog wel even posten.
Heb al behoorlijk wat gedaan op het werk, nu een momentje van thee..
* Ik leef niet meer in a million +1quote:
Dan moet je eens een gesprek hebben met Halsema. Want Cohen drinkt koffie met haar.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
het werkt ook overal in door.... ik lust dus echt geen koffie..
![]()
Om heel eerlijk te zijn denk ik dat over een miljoen jaar... ik ze niet meer hoef te zien.quote:
Typisch PvdA, de verkiezingen zijn voorbij en ze veranderen van standpunt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je eens een gesprek hebben met Halsema. Want Cohen drinkt koffie met haar.
Niks ten nadele van jou. Maar in a million +1 zou ik niet echt meer de behoefte hebben om jouw tieten te zien.quote:
Hoor jij ook al zo'n echo hier ?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niks ten nadele van jou. Maar in a million +1 zou ik niet echt meer de behoefte hebben om jouw tieten te zien.
Wat zei je?quote:
Misschien drinkt hij dan wel thee....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je eens een gesprek hebben met Halsema. Want Cohen drinkt koffie met haar.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien drinkt hij dan wel thee....
Ow dat debat heb ik gemist... Nou ja, vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]In het Jeugdjournaal Verkiezings debat hebben ze beiden bekend dan koffie te drinken.
Doe je zelf een plezier en bekijk dat debat eens via uitzendinggemist. Het leukste debat wat ik bij deze verkiezingen heb gezien.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat debat heb ik gemist... Nou ja, vooruit dan maar.
Crap.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm mn oma moest vanmorgen naar ziekenhuis ivm een cyste op haar eierstok en scan die ze heeft gehad. Nu probeer ik mn moeder te bellen, kan ik haar niet bereiken (terwijl Lennon bij haar is) ... ik hoop dat het niets ernstigs is.
Bekijk het Jeugdjournaal debat maar eens. Je ziet totaal andere lijsttrekkers.quote:
Is hij van "Le lac du Connemara'?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:54 schreef MadMaster het volgende:
Kaarten voor Jean Michel Jarre zijn weer besteld...
Ga ik doen. Ik heb wel een voorstukje gezien en dat was al erg leuk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doe je zelf een plezier en bekijk dat debat eens via uitzendinggemist. Het leukste debat wat ik bij deze verkiezingen heb gezien.
Heel apart. Ze waren allemaal lief voor elkaar, lieten elkaar uitpraten, werkten goed samen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ga ik doen. Ik heb wel een voorstukje gezien en dat was al erg leuk.
Ja, ze mochten geen moeilijke woorden gebruiken, maar toen de kindjes mochten zeggen wat ze ervan vonden, had 1 jongetje geantwoord: "Ik vond dat (...) de vragen niet zo goed kon pareren!"quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:04 schreef Cobra4 het volgende:
Oh, en ik begreep elk woord wat ze uitspraken!
Oeps.quote:
Jij hebt het ook gezien!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, ze mochten geen moeilijke woorden gebruiken, maar toen de kindjes mochten zeggen wat ze ervan vonden, had 1 jongetje geantwoord: "Ik vond dat (...) de vragen niet zo goed kon pareren!"![]()
![]()
Maar niet zo mooi als dit nummer:quote:
Shit.... Zwaar klote om te horen Diaan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm niet zo'n goed nieuws van mn oma helaas.
De cyste aan de eierstok is kwaadaardig.. maar dat was het probleem niet. Dat kan via het verwijderen van de eierstokken opgelost worden. Echter, is het buikvlies ook ziek/verkankerd en dat baarde de arts wel veel zorgen. Over 1,5 week krijgt ze een kijkoperatie om te kijken hoe erg het is en wat de vervolgstappen zijn. En dan zal ook worden bepaald wanneer evt. chemo. Ze wordt ong. 3 dagen voor de kijkoperatie opgenomen ivm het medicijngebruik van haar. De bloedwaarden waren ook verontrustend.. moet normaal 35 zijn, is bij mn oma 2200.
Hmmm, da's niet echt goed nieuws, nee...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm niet zo'n goed nieuws van mn oma helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |