het was een aanloopkatje een paar maanden terug. ze loopt in een hoek van bijna 90 graden, het lijkt soms net alsof de achterpoten de voorpoten willen inhalen (en dat lukt dan ook bijna). ik heb vrij weinig met dieren in het algemeen maar dit is hartverscheurendquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:52 schreef romika het volgende:
[..]
Ohhh gos.....het is inderdaad nog een jong poezekind volgens mij......
Nou toch heel veel sterkte hoor. Het arme ding.......
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
Heb jij niet standaard een tas klaar staan die je kunt pakken als je weer eens weg gaat?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
het was een aanloopkatje een paar maanden terug. ze loopt in een hoek van bijna 90 graden, het lijkt soms net alsof de achterpoten de voorpoten willen inhalen (en dat lukt dan ook bijna). ik heb vrij weinig met dieren in het algemeen maar dit is hartverscheurend
Echt zonde dit. Zo jong...quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
vind je het gek dat ik dacht dat het beestje doodging
[ afbeelding ]
Ik wist het!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wel een lankrat waar praktisch alles al inzit dat ik nodig ben op een lan, op m'n keyboard/muis/muismat enzo na dan natuurlijk. Staat ook op m'n paklijst: lankrat.
Nou... met Campzone is dat een beetje andersquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wist het!Je bent net als ik.
Je hoeft maar een paar dingen te pakken want het meeste staat al klaar!
quote:
Jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee etcie. Nee. Nee. neeneeeneeeneee zeg me dat het niet zo is. SNUGGIE?
Het kan nog VEEL erger...een snuggie met ingebouwde babykamerquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee etcie. Nee. Nee. neeneeeneeeneee zeg me dat het niet zo is. SNUGGIE?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
JaErvaring vorig jaar Campzone: het was KOUD 's nachts, zo fucking fucking KOUD dat ik een fleecedeken heb gekocht bij de Action om het warm te hebben als we buiten rondliepen. Een Snuggy is dan handiger
Ok. Er zijn grenzenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het kan nog VEEL erger...een snuggie met ingebouwde babykamer
[ afbeelding ]
Verschrikkelijk!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het kan nog VEEL erger...een snuggie met ingebouwde babykamer
[ afbeelding ]
Ja, het lijkt regelrecht uit Star Trek te komen?quote:
Er is maar één verschil met dat ding wat jij hebt. Bij deze kan de baby wel ademhalen.quote:
dan maar kou lijen...quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
JaErvaring vorig jaar Campzone: het was KOUD 's nachts, zo fucking fucking KOUD dat ik een fleecedeken heb gekocht bij de Action om het warm te hebben als we buiten rondliepen. Een Snuggy is dan handiger
Eensch.quote:
't Is wel goedquote:
Dan trek je toch een trui aan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
't Is wel goedIk kan erg slecht over kou, koel ook ontzettend snel af als ik uit de zon ben gegaan en ik word er chagerijnig van
Ik vond dat het na 1 shirt met lange mouwen en daarover aan een trui van de landmacht (zo'n mooie groenequote:
02:19 met het groene shirt.quote:
Ligt aan de temperatuur.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vond dat het na 1 shirt met lange mouwen en daarover aan een trui van de landmacht (zo'n mooie groene) dat ik wel genoeg aanhad.
Je hebt nooit genoeg aan als het alternatief een Snuggie is. maar als je dan toch bezig en koud bent.... zijn er manieren om jou en Pitt extra heet te krijgen;quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vond dat het na 1 shirt met lange mouwen en daarover aan een trui van de landmacht (zo'n mooie groene) dat ik wel genoeg aanhad.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je hebt nooit genoeg aan als het alternatief een Snuggie is. maar als je dan toch bezig en koud bent.... zijn er manieren om jou en Pitt extra heet te krijgen;
http://thesnuggiesutra.com/
Alstu
dat dacht ik ook. Was alleen bang dat het heel misschien wel een meneer kon zijnquote:
als ie het maar veilig doetquote:
Dat gaat erop Campzone vast zo aan toe:quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je hebt nooit genoeg aan als het alternatief een Snuggie is. maar als je dan toch bezig en koud bent.... zijn er manieren om jou en Pitt extra heet te krijgen;
http://thesnuggiesutra.com/
Alstu
Nope. Alhoewel het me niet verbaasd, moest zelf ook even kijken. Maar dat is/was een meid van het activiteitenteamquote:
hahaquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat gaat erop Campzone vast zo aan toe:
The King James
[ afbeelding ]
En dan bedoel ik de persoon met petje.quote:
Dat snapte ikquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan bedoel ik de persoon met petje.
Op 32 seconden zit ook een groen shirtquote:
Ok, dan 00:59 liggend op de bank?quote:
Hmmm, volgende poging. 02:37quote: