Ondertussen ben ik dan aan het fietsen, wegdommelen, eten, schrijven, lezen of aan het masseren. Bij de domme series dan, die je met een half oog ook wel meekrijgt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Men, wat kijken jullie toch allemaal series...
Schijnbaar heb ik daar geen geduld voor ofzo
Ik ben heb een koppeltje!quote:
Wat wie?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben heb een koppeltje!
hihi![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik snap etc wel, vooral omdat ze zelf een vriendje heeft. En als het dan zo vaak herhaald wordt is de grap er op een gegeven moment wel af.
Als hij mee gaat praten moet je je denk ik echt zorgen gaan makenquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:06 schreef Soempie het volgende:
Eerder keek ik maar 1 serie tegelijk (paar uur per week), maar sinds Sven thuis zit slaat het een beetje door. Kwam er vanmiddag achter dat hij ook alle tell sell dingen uit z'n hoofd weet.![]()
Naah flauwe grap haha. ik denk dat je me daarvoor in het echt gezien moet hebben...quote:
Je hebt ook een koppeltje op je arm zitten nu, dus heb/ben je 2 koppeltjes nuquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Naah flauwe grap haha. ik denk dat je me daarvoor in het echt gezien moet hebben...
Verder:
Ik heb een hekel aan voor mezelf alleen koken, maar heb er dan ook maar werk van gemaakt. Verse noten/kaas tortellini met licht pittige geitenkaas, in rode wijn geflambeerde cherry tomaatjes en versie bieslook. Heb het koken an sich wel gemist in de States...
Kijk, jij snapt hemquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je hebt ook een koppeltje op je arm zitten nu, dus heb/ben je 2 koppeltjes nu
En je kookkunsten klinken smakelijk
klinkt smakelijk jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Naah flauwe grap haha. ik denk dat je me daarvoor in het echt gezien moet hebben...
Verder:
Ik heb een hekel aan voor mezelf alleen koken, maar heb er dan ook maar werk van gemaakt. Verse noten/kaas tortellini met licht pittige geitenkaas, in rode wijn geflambeerde cherry tomaatjes en versie bieslook. Heb het koken an sich wel gemist in de States...
ja dat vind ik ook wel heel verleidelijk... maar dit is toch beter en uiteindelijk ook lekkerderquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:19 schreef CaLeX het volgende:
[..]
klinkt smakelijk ja
Ik kan dat totaal niet, voor mezelf koken. Dan wordt het friet/pizza of magnetron
En dat vind ik dan wel weer een leuke seriequote:
Het is inderdaad niet de eerste keer.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik snap etc wel, vooral omdat ze zelf een vriendje heeft. En als het dan zo vaak herhaald wordt is de grap er op een gegeven moment wel af.
Al wordt cobra wel vaker gekoppeld aan vrouwelijke SC'ers
beter?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook wel heel verleidelijk... maar dit is toch beter en uiteindelijk ook lekkerder
quote:
Wie was het vorige slachtofferquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet de eerste keer.
Slachtoffer!?quote:
Ik denk wel dat je 'kandidaten' zich zo voelenquote:
En bedankt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je 'kandidaten' zich zo voelen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je 'kandidaten' zich zo voelen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ok. decided. sort of. Poezebeestje morgen laten inslapen
quote:
Pfff heftig. Sterkte morgen!!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Beidequote:Op donderdag 22 juli 2010 19:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt hemJij hebt me natuurlijk ook in het echt gezien. of zit met mij op mijn lage niveau, dat kan ook
tis die van mijn tante, waar ik op pas. Ze ligt nu aan mijn voeten te stuiptrekken. Wacht, heb ook wel een foto van gisterenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:18 schreef romika het volgende:
[..]
![]()
Heel veel sterkte dan gewenst.
Ik heb er zelf twee en moet er niet aan denken
Eensch.quote:
Heb jij niet standaard een tas klaar staan die je kunt pakken als je weer eens weg gaat?quote:Ik ga de eerste spullen eens pakken denk ik
Da's nog een jonkiequote:Op donderdag 22 juli 2010 20:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
vind je het gek dat ik dacht dat het beestje doodging
[ afbeelding ]
Ohhh gos.....het is inderdaad nog een jong poezekind volgens mij......quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
tis die van mijn tante, waar ik op pas. Ze ligt nu aan mijn voeten te stuiptrekken. Wacht, heb ook wel een foto van gisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |