Het komt zo ook wel over.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hm het lukt niet echt op de foto...
[ afbeelding ]
En hij is niet in de buurt? Misschien kan hij iets via internet laten bezorgen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:01 schreef MaJo het volgende:
Damn, vriendlief belt net dat hij mijn bankpasje heeftik heb geen geld in huis en een vriendin komt zo eten
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hm het lukt niet echt op de foto...
[ afbeelding ]
Dat wordt dus:quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:01 schreef MaJo het volgende:
Damn, vriendlief belt net dat hij mijn bankpasje heeftik heb geen geld in huis en een vriendin komt zo eten
Ik mis antwoord D...quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wordt dus:
A. Kijken wat je nog in de kast hebt staan;
B. Kliekjesavond;
C. Geld lenen van vriendin.
Sms het juiste antwoord naar 0900-SMS6 en maak kans op een geheel verzorg diner voor twee...
Woon je in Alkmaar? Dan kan je bij mij wel wat lenenquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:01 schreef MaJo het volgende:
Is dat het niveau van al je openingszinnen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Woon je in Alkmaar? Dan kan je bij mij wel wat lenen.
Nee, normaal begin ik met: "Is jouw vader een dief?".quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat het niveau van al je openingszinnen?
'omdat hij jouw hart heeft gestolen?'quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, normaal begin ik met: "Is jouw vader een dief?".
Nee hij heeft de sterrenuit de hemel gestolen en in je ogen gestoptquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
'omdat hij jouw hart heeft gestolen?'![]()
![]()
Want hij heeft er voor gezorgd dat mijn hart gestolen is...quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, normaal begin ik met: "Is jouw vader een dief?".
Dat is alleen van toepassing in een necrofiele gay bar...quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
'omdat hij jouw hart heeft gestolen?'![]()
![]()
Gegarandeerd succes.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:18 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Nee hij heeft de sterrenuit de hemel gestolen en in je ogen gestopt
Dat dus. Werkt altijd!quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:18 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik begon dan ook al aan Bart te twijfelen...quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is alleen van toepassing in een necrofiele gay bar...
Valt me van je tegenquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik begon dan ook al aan Bart te twijfelen...
En daar is de twijfel weer.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat dus. Werkt altijd!
Behalve als je op zoek bent naar een vrouw.
Hoezo? Ik moet de vrouwen altijd van me afslaan, en die zin helpt gewoon enorm!quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat dus. Werkt altijd!
Behalve als je op zoek bent naar een vrouw.
Waarop de aangesproken dame niet anders kan dan te antwoorden 'Ik zal er eventjes voor zorgen dat je de hele dag sterretjes voor je ogen ziet.' onder begeleiding van een flinke pomperd op het rechteroog van de kwijlebal...quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:18 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hoe wil je je eitje morgenochtend? Gekookt of bevrucht?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:23 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Er is toch geen een die werkt?
behalve Hoiwil je neuken?
Dat is niet alleen hier hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:26 schreef Soempie het volgende:
De mannen met een vrouw hier hebben altijd de grootste praatjes.
Nou ik moet zeggen dat ik wel een keer een leuke ervaring in Groningen heb gehad. Toen was ik overigens nog niet getrouwd (wel verloofd), ik was daar stappen met een maat van me. Beetje bieren enzo, je kent het wel. Die tent zat echt vol met breezersletjes, niet normaal. Komt er opeens eentje binnen, die was nog erger dan de rest. Dus ik zeg tegen die maat van me: "moet je die slet zien man!". Maar dat hoorde ze dus blijkbaar, dus ze komt naar me toe en vraagt: "wat zei je daar?". Dus ik zeg: "Ik zei dat je een slet bent". "Oh oke, dan is het goed!", en ze loopt weer wegquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:26 schreef Soempie het volgende:
Nee die gaat anders. Wil je een pizza en daarna neuken? Nee? Nou ja, alleen neuken dan maar.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:28 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat is niet alleen hier hoor
Wil je koffie en neuken, of lust je geen koffie?
Ik heb geen vrouw hier, maar praatjes wat dat betreft ook niet. Moet er niet aan denken om desperate op jacht te moeten...quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:26 schreef Soempie het volgende:
het is antwoord D geworden: de mamabank heeft geld overgemaakt naar mijn tweede rekeningquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wordt dus:
A. Kijken wat je nog in de kast hebt staan;
B. Kliekjesavond;
C. Geld lenen van vriendin.
Sms het juiste antwoord naar 0900-SMS6 en maak kans op een geheel verzorgd diner voor twee...
als iemand dat ooit tegen me zegt lach ik hem echt keihard uitquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:18 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Het stomme is dat als je een relatie hebt, je veel meer vrouwen achter je aan krijgt dan als je vrijgezel bentquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen vrouw hier, maar praatjes wat dat betreft ook niet. Moet er niet aan denken om desperate op jacht te moeten...
En wat was je antwoord?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
als iemand dat ooit tegen me zegt lach ik hem echt keihard uit
De ergste die ik ooit gehoord heb, was toen ik in londen woonde: would you mind sitting on my lap?![]()
I don't think my boyfriend would find that appropriatequote:
Maar niet hier...quote:
Ok, serieusquote:
Dat had ik niet gelezen, maar ik zal erover ophouden, zo leuk was die grap idd nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ok, serieusIk heb gezegd dat ik die grap wel een beetje zat ben en dat meende ik.
Dat bedoel ik dus, ik zit veel te moeilijk te denken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar Tinuviel komt hier ook nog een enkele keer binnenvallen en laat die nou een stelletje vormen met IARL
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:51 schreef MaJo het volgende:
Al had ik geen vriendje, maar doet het altijd goed
Oei, klinkt ernstig. Als je erover wil praten met een buitenstaander, dan kun je PM'en!quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ok, serieusIk heb gezegd dat ik die grap wel een beetje zat ben en dat meende ik.
irien en zebaz, al post irien niet meer zoveel hierquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar niet hier...
Dat is alleen van toepassing op Diaan en Peaceman, Soempie en Wbel en Sheep en Bertha.
En volgens mij vergeet ik nog een koppel...
ik snap etc wel, vooral omdat ze zelf een vriendje heeft. En als het dan zo vaak herhaald wordt is de grap er op een gegeven moment wel af.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Oei, klinkt ernstig. Als je erover wil praten met een buitenstaander, dan kun je PM'en!
Ah dat is dan wel vervelend ja. Nou ja, Etc mag altijd PM'en hoor!quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik snap etc wel, vooral omdat ze zelf een vriendje heeft. En als het dan zo vaak herhaald wordt is de grap er op een gegeven moment wel af.
Al wordt cobra wel vaker gekoppeld aan vrouwelijke SC'ers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |